Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

problema mare,scartaie rauuu


csi_mihai

Recommended Posts

salut,am un e46 318i an 99.se aude un scartait insuportabil in dreptul cutiei de viteze,asta dupa ce masina se incalzeste,..la relanti,in turatie mica,cu ambreiajul la fund ...

am fost la service,am pornit motorul cu toate curelele scoase(invartindu-se doar arborele) zgomotul nu disparuse.am schimbat semeringul si rulmentul de la cutie insa fara rezultat.asta dupa ce schimbasem rulmentii la alternator,am dat cu spray pe role.mentionez ca discul de ambreiaj placa de presiune si rulmentul de presiune erau ok.ati avut o astfel de problema sau niste pareri imi sunt de folos ka nu stiu ce sa-i mai fac.

Link to comment
Share on other sites

salut,am un e46 318i an 99.se aude un scartait insuportabil in dreptul cutiei de viteze,asta dupa ce masina se incalzeste,..la relanti,in turatie mica,cu ambreiajul la fund ...

am fost la service,am pornit motorul cu toate curelele scoase(invartindu-se doar arborele) zgomotul nu disparuse.am schimbat semeringul si rulmentul de la cutie insa fara rezultat.asta dupa ce schimbasem rulmentii la alternator,am dat cu spray pe role.mentionez ca discul de ambreiaj placa de presiune si rulmentul de presiune erau ok.ati avut o astfel de problema sau niste pareri imi sunt de folos ka nu stiu ce sa-i mai fac.

 

asa cum spunea si altcineva, nr.5

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

si daca o turezi cu ambreiajul cuplat/decuplat pe liber cum se comporta? fa-i un filmulet daca zici ca se aude asa rau. mai sus ai spus ca doar cu pedala calcata face urat. ulei in cutie mai exista? :twoup:

 

p.s. @Robert_TAU doar ne combati, o solutie nu-i dai omului? :)

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Aceasi parere o ai si tu? Nu as fi deacord, daca a zis ca a fost la mecanic si a zis ca nu e de la ambreiaj tu de ce zici ca e de acolo?

Pai n-a zis c-a fost la tine...

Ce sa inteleg din replica asta?

Asta este parerea mea (rulment uzat). Eu am mers pe varianta rulmentului din capatul arborelui primar...Gago pe cel de presiune..Unul din ele este cauza

Ai ceva impotriva sau te pricepi si il poti ajuta? Omul a zis ca a fost la mecanic dar nu a specificat la care..Cheama-l la tine si ajuta-l ca si tu esti mecanic acum

Link to comment
Share on other sites

robert care este arborele intermediar pentru tine?

eu stiu ca este piesa 1 de aici:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=15

 

si presiune? pe unde si in ce fel o face/pierde?

 

p.s. DanS tu esti victima colaterala (nu trebuie sa te superi), Robert pe mine ma urmareste de fapt :twoup: dar nu ma mai abordeaza direct, a schimbat tactica.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

si daca o turezi cu ambreiajul cuplat/decuplat pe liber cum se comporta? fa-i un filmulet daca zici ca se aude asa rau. mai sus ai spus ca doar cu pedala calcata face urat. ulei in cutie mai exista? :twoup:

 

p.s. @Robert_TAU doar ne combati, o solutie nu-i dai omului? :)

ulei este in cutie.dak o turez pana la 4-5 mii dispare sunetul si apare cand scade turatia,cu ambreiaj cuplat si decuplat se comporta la fel.dupa ce opresc motorul se mai aude cam 2 sec (de genu ca stopezi alimentarea la ceva ce se invarte si mai merge el in gol asa cateva secunde)

Link to comment
Share on other sites

zgomotul este constant sau depinde de turatie-isi schimba tonalitatea-frecventa? sub masina se aude respectivul zgomot sau numai in habitaclu?

 

un stetoscop nu ar fi rau pentru diagnoza.

 

 

daca opresti motorul cu ambreiajul calcat face la fel?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

zgomotul este constant sau depinde de turatie-isi schimba tonalitatea-frecventa? sub masina se aude respectivul zgomot sau numai in habitaclu?

 

un stetoscop nu ar fi rau pentru diagnoza.

 

 

daca opresti motorul cu ambreiajul calcat face la fel?

zgomotul se aude sub masina in dreptul cutiei .nu mai stiu sigur daca la oprirea motorului cu ambreiajul calcat face la fel .dimineata dau mai multe detalii

Link to comment
Share on other sites

Sunt de parere ca pierde presiune la arborele secundar, dar nu te pot contrazice ca tu l-ai schimbat la masina ta pe cel primar si stii despre ce vorbesti. Ce metoda ai folosit la a ta?

 

Am pus un apometru si vad daca mai sunt pierderi

Eu nu am schimbat nimic, in afara de debitmetru, si asta preventiv....nu c-as fi avut nevoie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.