Jump to content

problemele e46-ului meu


Recommended Posts

Salut! Am un e46 320d facelift din 2002 150cp, incerc sa am grija de el cat mai bine, dar acum am niste probleme si poate ma ajutati cu ele.

 

1.Cand accelerez, chiar si pe loc, scoate fum negru. Am facut schimburile de ulei mereu inainte de 15000, am schimbat toate filtrele mereu, epurator, curatat admisia, fumul a ramas. Am verificat la un service EGR-ul arata curat, fara pata (cel putin pe dinafara). Am dus-o la reprezentata ziceau ceva de "ventil control turbo" sau injectoare.

mi-au spus ca turbina nu are cum sa fie pt ca ar scoate fum alb.

 

2.Becul de faza scurta din farul drept mi-a topit lentila. Trebuie sa inlocuiesc tot farul sau gasesc separat oglinda aia? As vrea sa fie original daca trebuie sa il schimb. Aveti vreo recomandare de unde sau cum as putea face sa rezolv problema asta? Ar fi mai bine sa schimb ambele faruri cu unele cu lupa si sa-i montez xenon?

 

3.Pe tester da eroare la releul de bujii. Dar cei de la service nu il gasesc :twoup:). La vreo doua serviceuri au cautat. da eroare si la bujii dar le-am schimbat si eroarea a ramas. banuiesc ca tot de la releul asta o fi problema nu?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

la punctul 2. : am avut geamul de la un proiector spart de o piatra si m-am dus peste tot sa gasesc geamul si toata lumea mi-a spus ca priectoarele, farurile, stopurile, etc se vand numai intregi, nu si pe bucati. Acum nu stiu ce sa zic, asa am patit eu.... Iti urez succes sa gasesti doar oglinda. Ce-i drept, eu am intrebat numai la magazine "de fitze"...

la punctul 1. si 3. chiar nu ma pricep

Link to comment
Share on other sites

1. turbina moarta sau electrovalva

2. trebuie far

3. exista releu de bujii

schimba service-ul daca nu au fost in stare sa-l identifice

 

 

turbina nu cred ca ar fi pentru ca de tras masina trage. asa ma gandeam si eu in ceea ce priveste service-ul, dar in ziua de azi nu prea gasesti oameni care sa lucreze cu grija si chiar sa-i intereseze. din ce vad eu pe forum, cred ca cea mai buna idee e sa te ocupi singur.

multumesc pentru sfaturi

 

poti sa detaliezi treaba cu electrovalva? alte simptome sau indicii?

Edited by mariuus
Link to comment
Share on other sites

La punctul unu verifica circuitul de aer de la turbina pana in admisie. Daca trage pe undeva aer fals scoate fum negru si trage mai slab motorul.

La releul de bujii verifica alimentarea lui, este o siguranta de 100 A, vezi sa nu fie arsa.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am gasit un mecanic bun (sper :twoup: ), am desfacut admisia si toate cele sa ajungem la turbina sa verificam circuitul de aer. am gasit la iesirea din turbina spre intercooler o garnitura de cauciuc sparta. probleama e ca nu o au astia de la contempo pe stoc, trebuie sa o aduca de afara si dureaza in jur de 5 zile timp in care nu pot sa stau cu motorul deschis.) e posibil sa fie de la garnitura fumul negru?

Si mai am o intrebare: daca am scos injectoarele cand le bag inapoi trebuie calibrate sau ceva de genul?

 

10x friends :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.