Jump to content

nu mai porneste masina


Recommended Posts

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

Link to comment
Share on other sites

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

 

pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor.

carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...

Edited by v4lly
Link to comment
Share on other sites

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

 

pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor.

carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...

 

Eu zic aca nu trebuie desfacut nimic de pe deasupra de la motor, ci electromotorul se da foarte usor jos daca e masina suspendata sau pe canal, are doua suruburi care se desfac cu o cheie E12 si cu o prelungire mai lunga care se baga pe langa cutia de viteze si in 10-15 minute e jos asta cu tot cu cele 3 suruburi mici care prind firele electrice, oricum asa am facut eu...

Link to comment
Share on other sites

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

 

pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor.

carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...

 

Eu zic aca nu trebuie desfacut nimic de pe deasupra de la motor, ci electromotorul se da foarte usor jos daca e masina suspendata sau pe canal, are doua suruburi care se desfac cu o cheie E12 si cu o prelungire mai lunga care se baga pe langa cutia de viteze si in 10-15 minute e jos asta cu tot cu cele 3 suruburi mici care prind firele electrice, oricum asa am facut eu...

Citisem si ceva de genu. eu am un 318i , m43 din 96. E12 nu este o inelara? Cum ii pui prelungire la inelara. Am mai citit pe undeva ca e nevoie si de cheie torx. M-as apuca si eu de treaba in weekendu asta si nu stiu ce-mi trebuie pt demontat.

Link to comment
Share on other sites

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

 

pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor.

carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...

 

Eu zic aca nu trebuie desfacut nimic de pe deasupra de la motor, ci electromotorul se da foarte usor jos daca e masina suspendata sau pe canal, are doua suruburi care se desfac cu o cheie E12 si cu o prelungire mai lunga care se baga pe langa cutia de viteze si in 10-15 minute e jos asta cu tot cu cele 3 suruburi mici care prind firele electrice, oricum asa am facut eu...

Citisem si ceva de genu. eu am un 318i , m43 din 96. E12 nu este o inelara? Cum ii pui prelungire la inelara. Am mai citit pe undeva ca e nevoie si de cheie torx. M-as apuca si eu de treaba in weekendu asta si nu stiu ce-mi trebuie pt demontat.

 

Nu e o inelara, e o tubulara din aia ca o stea cu 6 colturi (pe care scrie E12) la care poti sa ii pui prelungire, torx stiam ca ii zice la altceva... dar posibil si la asta sa ii zica la fel ca si torx-ul tot ca o stea cu 6 capete e... oricum bafta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))

Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final.

E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata?

 

pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor.

carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...

 

Eu zic aca nu trebuie desfacut nimic de pe deasupra de la motor, ci electromotorul se da foarte usor jos daca e masina suspendata sau pe canal, are doua suruburi care se desfac cu o cheie E12 si cu o prelungire mai lunga care se baga pe langa cutia de viteze si in 10-15 minute e jos asta cu tot cu cele 3 suruburi mici care prind firele electrice, oricum asa am facut eu...

Citisem si ceva de genu. eu am un 318i , m43 din 96. E12 nu este o inelara? Cum ii pui prelungire la inelara. Am mai citit pe undeva ca e nevoie si de cheie torx. M-as apuca si eu de treaba in weekendu asta si nu stiu ce-mi trebuie pt demontat.

 

Nu e o inelara, e o tubulara din aia ca o stea cu 6 colturi (pe care scrie E12) la care poti sa ii pui prelungire, torx stiam ca ii zice la altceva... dar posibil si la asta sa ii zica la fel ca si torx-ul tot ca o stea cu 6 capete e... oricum bafta :twoup:

ok am inteles, tu la ce masina ai incercat? tot e36? in 4 sau in 6 cilindrii? am vazut laprofil ca acum detii un e46

Link to comment
Share on other sites

Ieri am ridicat masinasi m-am varat sub ea. Am observat unul dintre suruburi, se poate desface pe dedesubst, desi eu nu am reusit. Nu am gasit in tot orasu asta o cheie e12 tubulara, insa am incercat cu o tubulara de 10 normala(interior hexagon) asa m-a sfatuit un mecanic. Am reusit sa accesez surubul si am fortat pna am spart tubulara, am mai incercat una dar degeaba, nici wd40-u nu i-a facut nimik. Am incetat pana la urma de frica sa nu stric surubul.

Problema care am intampinat-o este ca celde-al doilea surub nu e accesibil pe niciunde, nu este loc de toate furtunele alea care intra in panoul dinspre bord, sunt vre-o 5 furtune, cred ca de la incalzire, vre-o trei vin de la nishte supape altele vin dinspre admisie, whatever. Ce se intampla daca desfac aceste furtune? este vre-o problema, imi curge ceva apa, as vrea sa-mi fac loc sa pot desface si surubul din partea dinspre pasager, poate resusesc sa strecor o cheie acolo.

Motivul pentru care ma strofoc ata este ca nu as vrea sa se apuce vre-un mecanic sa-mi desfaca toata admisia. Cine stie cum o pune la loc, apoi mai trebuie schimate si toate garniturile alea de la admisie.

Mi-e greu sa cred ca asa putine persoane au avut probleme cu electromotorul incat sa nu pota da cateva sfaturi, sau poate nu v-ati rezolvat singuri problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.