Jump to content

Cum desfac chestia asta?


Dannnnny85

Recommended Posts

Mai devreme...acum 2 ore mai exact am inceput sa demontez rotile sa ma apuc de schimbarea discurilor...placutelor.....amortizoarelor spate.

Nu am reusit decat sa demontez roata si iata problema..de 2 ore ma chinui...

Am roti de E39 si ca sa nu atinga amortizoarele am niste distantiere "racing " cica...cel putin asa scrie...nu au suruburi..nu au absolut nimic si totusi nu reusesc sa le scot parca s-au lipit de discuri.Sunt din aluminiu si mi-e cam frica sa dau tare cu ciocanul sa nu le nenorocesc de tot..ca deja la fiecare lovitura se cam stramba.Am sa atasez si niste poze poate e careva mai ingenios sa imi dea vreo idee.

Mersi mult

post-2026-1157204451_thumb.jpg

post-2026-1157204551_thumb.jpg

Edited by Dannnnny85
Link to comment
Share on other sites

Mai devreme...acum 2 ore mai exact am inceput sa demontez rotile sa ma apuc de schimbarea discurilor...placutelor.....amortizoarelor spate.

Nu am reusit decat sa demontez roata si iata problema..de 2 ore ma chinui...

Am roti de E39 si ca sa nu atinga amortizoarele am niste distantiere "racing " cica...cel putin asa scrie...nu au suruburi..nu au absolut nimic si totusi nu reusesc sa le scot parca s-au lipit de discuri.Sunt din aluminiu si mi-e cam frica sa dau tare cu ciocanul sa nu le nenorocesc de tot..ca deja la fiecare lovitura se cam stramba.Am sa atasez si niste poze poate e careva mai ingenios sa imi dea vreo idee.

Mersi mult

121278[/snapback]

pune un lemn intre ciocan si distantiere si da i fara frica dar mai antai pune niste lichid de frina pe ele si lasa le putin ... inca o modalitate ar fi sa le incalzesti su o lampa dinaia cu gaz ..... dar cred ca lichidul de frina e cel mai la indemina.... o sa reusesti

Link to comment
Share on other sites

Altfel nu se poate...?Eu am incercat cu 2 chestii de fier pe care le-am bagat pe gauri....apoi un levier intre ele....sprijinit in pamant si am incercat sa plec cu masina ....ma gandeam ca poate ramane distantierul pe loc si se invarte doar discul dar nimic.....aproape ca imi ridicase masina in sus.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca fortez cu cricul...nu isi mai face joc ma gandesc eu si nu mai iese.......corecteaza-ma daca gresesc

121300[/snapback]

 

 

pai stai ma'...ca tu fortezi cu cricul in distantierul pus de tine care teoretic acum este lipit datorita vremii prafului.etc....de disc nu ?......tu pui cricul in pamint si il ridici sprijinindu te de distantier nu ?.,...si in felul asta sta fortat si daca bati in el ar trebui sa se dezlipeasca ...tu despre ce "joc " vorbesti?

Link to comment
Share on other sites

Da sefu cum ai zis tu....dar acum ma chinui cu celalalt si vad ca e mai tare ca mine.....

Mor de spate si de maini si el nimic.....la primul cum am facut putin spatiu am bagat o surubelnita /dalta si a iesit relatic usor....asta nu prea vrea dar mai incerc.

P.S Pot saa stric ceva p'acolo daca tot dau cu ciocanul si fortez?Vreun rulment ceva se poate ruope ceva?

Link to comment
Share on other sites

De stricat nu strici nimic pentru ca in timpul mersului rulmentii sunt supusi la forte mult mai mari decat ce ai facut tu acolo :blink:

Cred ca scoteai mult mai usor distantierele daca bagai un pistol cu aer cald pe butucul din centru si incalzeai ...apoi asteptai sa se raceasca si fortai..pt ca eu cred ca distantierele alea au fost puse acolo, fortate sa intre pe butucul ala din centru cu prezoanele de strangere a jentii si apoi ele s-au dilatat/contractat in decursul timpului si s-au fixat fff bine pe centru...aluminiul nu se lipeste de fonta... :)

Succes in continuare :)

Link to comment
Share on other sites

Da sefu cum ai zis tu....dar acum ma chinui cu celalalt si vad ca e mai tare ca mine.....

Mor de spate si de maini si el nimic.....la primul cum am facut putin spatiu am bagat o surubelnita /dalta si a iesit relatic usor....asta nu prea vrea dar mai incerc.

P.S Pot saa stric ceva p'acolo daca tot dau cu ciocanul si fortez?Vreun rulment ceva se poate ruope ceva?

121326[/snapback]

 

ciocanul nu este o unealta a "mecanicului" .....deci poti strica rulmentul cat si pivotii....deci cit mai putin ciocan direct ....incearca pe cit posibil sa bati cit mai putin ....si chiar si atunci foloseste un lemn in care sa bati pt ca lemnul mai absoarbe din vibratiile ciocanului.... cu toate ca repet CIOCANUL NU ESTE SI NU AR TREBUI SA FIE O UNEALTA A MECANICULUI.....de aceea ti am zis si varianta cu cricul..

 

bafta si la a 2a

:blink:

Link to comment
Share on other sites

vezi?...de aia' e bine sa mai dai din cind in cind cu ulei sau cu spray 2plus 2 ... pe suruburile si pe partile pe care este posibil sa le desfaci cindva ...in felul asta nu se mai gripeaza si nu mai sint probleme...

 

...eu am un bmw 530d din 2003 si de exemplu saptamina trecuta am dat toate rotile jos si am dat cu spray pe toate suruburile pe care am crezut eu ca este necesar sa dau (desi masina merge perfect) ....si nu cred ca o sa am probleme prea curind dar totusi preventiv....era sa uit o chestie ....am avut o pana si cind a dat ala de la vulcanizare roata jos ...prezoanele nu aveau nici un pic de vaselina si erau si ruginite de la atita spalat ...si cind am dat rotile jos am dat pe prezoane cu spray .... am dat pe intreg ansamblul de frina(etrier) ..tocmai ca sa nu se gripeze..... cind se inlocuiesc placutele in general se constata ca pistonasele sint blocate pe pozitia placutelor vechi si tre' dusa munca de lamurire cu ele pina cind sa si dea "drumul"..... folosind din cind in cind ulei sau spray degripant evitam situatiile in care este implicat si ciocanul :) ..... . eu unul vorbesc din punctul de vedere al unui tip care nu schimba masinile ca pe sosete ...deci am de gind sa mi pastrez masina mult si bine si de aceea ma implic atit ....probabil ca pentru cei ce si schimba anual masina e doar o munca aiurea si degeaba ..dar pt mine ...... asa ca e bine sa mai cobori duminica 1 2 ore sa mai mesteresti pe la masina chiar daca nu e nevoie :blink:

Link to comment
Share on other sites

......aaa scuze ... nu stiam ca e vorba de rotile pe spate ..... deci nu poti strica pivotii ci doar rulmentul :) ...... in momentul in care lovesti cu ciocanul ..poti dezvolta si 1000kg forta pe cm patrat ..... ceea ce ar afecta in timp rulmentul ..asta daca nu ai "norocul " sa l "rezolvi" atunci pe moment .... IAR CIND MERGI CU MASINA NU ACTIONEZI CU 1000KG FORTA PE CM PATRAT ..... PE LINGA ASTA MAI AI SI CAUCIUCUL CARE ABSOARBE FOARTE MULT DIN FORTELE CE ACTIONEAZA ASUPRA ANSAMBLULUI ROTII....

 

dar e alegerea ta ....asculti pe cine vrei si faci ce vrei....

 

bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai devreme am terminat cu franele si am probleme in demontarea amoprtizoarelor...toate suruburile sunt desfacute/slabite...si nu stiu exact cum sa procedez...masinia este ridicata si ma gandesc sa fortez in "piciorul" amortizatorului dar nu prea iese......imi scapa ceva?Se face cumva altfel?Va rog mult care stiti ajutati-ma.. Edited by Dannnnny85
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.