Jump to content

Defectiune motor E90 - la 1600 km de Romania


Recommended Posts

Bunaseara, sunt posesorul unui E90 / 2005 si am ramas cu o problema grava la mare distanta de acasa.

Masina pur si simplu merge fara demaraj, fara sa mai aiba puterea sa depaseasca un TIR, orice, ma rog de ea pana ajunge pe la 120 km/ora iar mai mult nu prea mai vrea nici cu acceleratia apasata la maxim.

Nu stiu daca m-as putea incumeta sa plec la drum asa, prin pustietatile prin care urmeaza sa trec.

1) Ce credeti ca are masina ???

2) Ar putea ajunge asa pana acasa?

 

Va multumesc anticipat tuturor celor ce ar putea sa-mi dea o sugestie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce as putea sa fac pe aici daca e turbina?

 

Ar putea ajunge asa pana acasa?

 

Nu,in niciun caz nu ai cum,daca s`a dus vreo paleta a turbinei ai sanse sa`ti intre prin motor bucatele de fier .daca e de la turbina,sincer sa fiu e nasoala treaba. ori o reconditionezi ori o schimbi,si intr`o reprezentanta bmw nu reconditioneaza nimic. trece de 3000 de ture?

Link to comment
Share on other sites

pe unde esti ? fum scoate ? ulei ai verificat ?

Sunt spre capatul turciei, fum scoate desi stiu ca acum un an cand am adus-o in tara si i-am facut RAR-ul era perfecta, iar fum nu scotea deloc. Ulei nu consuma, am verificat.

Ce culoare are fumul?

Negru, alb, albastrui?

Cu antigelul cum stai...este la nivel?

A inceput sa faca chestia asta dupa vreo "forja" mai dura?

Ce ai aprins prin bord?

Da si tu mai multe detalii

Apropo, esti la vreun hotel de ai net?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Nu,in niciun caz nu ai cum,daca s`a dus vreo paleta a turbinei ai sanse sa`ti intre prin motor bucatele de fier .daca e de la turbina,sincer sa fiu e nasoala treaba. ori o reconditionezi ori o schimbi,si intr`o reprezentanta bmw nu reconditioneaza nimic. trece de 3000 de ture?

Nu am observat daca trece de 3000 ture dar cred ca nu trece. Defapt nu stiu decat ca nu trece de 120 km/h.

 

Ce culoare are fumul?

Negru, alb, albastrui?

Cu antigelul cum stai...este la nivel?

Da si tu mai multe detalii

Apropo, esti la vreun hotel de ai net?

Nu am retinut exact ce culoare are fumul, negru sau albastrui, nu m-am uitat nici la nivelul antigelului, negandind o legatura.

Acum sunt la un hotel si am internet.

Ce pot sa mai spun:

-nu a fost bine conectat cotul de aer care aduce aerul rece din dreptul radiatorului pana spre filtrul de aer

-l-am prins cu ceva si coincidenta sau nu a mai mers bine niste sute de km, acum vad ca e iar cazut (s-a scurtat burduful acela) si intentionez sa-l prind iar cu niste soricei, insa nu-mi pun prea mari sperante ca ar avea vreo legatura

 

PS: Sunt dupa Antalia la vreo 150 km

Nu stiu ce inseamna remapata.

Burduful asta care nu a stat la locul lui este oarecum prin zona EGR, dar din cate stiu EGR-ul nu mi l-a curatat nimeni pana acum.

Edited by laur2009
Link to comment
Share on other sites

Cat arata temperatura apei cand are lipsa aia de putere?

Vezi ca astept sa zici ce culoare are fumul

Zrdangane ceva pe la motor? Fasaie?

Da detaliile alea ca le asteptam sa vedem cam ce ai pe acolo

 

-nu a fost bine conectat cotul de aer care aduce aerul rece din dreptul radiatorului pana spre filtrul de aer

-l-am prins cu ceva si coincidenta sau nu a mai mers bine niste sute de km, acum vad ca e iar cazut (s-a scurtat burduful acela) si intentionez sa-l prind iar cu niste soricei, insa nu-mi pun prea mari sperante ca ar avea vreo legatura

 

La EGR?

Link to comment
Share on other sites

eu stiu despre ce cot vorbeste, urma sa revina la service ca sa il stranga/fixeze...

e canalul de aer - piesa 16

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

 

desi te-ai grabit sa pleci cu ala desprins, nu cred ca asta e cauza...

 

raman la parerea ca e ceva cu turbina... :twoup:

 

L.E. uite datele reprezentantei BMW din Antalya...

Kosifler Oto Antalya - Altınova Mah.Serik Cad.No:189, 07170 Antalya

tel: 0242 3402128

0242 3400648

Mail: kosiflerant@kosifler.com.tr

http://www.kosifler.com

Link to comment
Share on other sites

La EGR?

 

EGR nu stiu exact unde este decat asa ca zona. Burduful de care zic eu este cel de deasupra care aduce aerul rece catre filtrul de aer.

Temperatura apei din pacate nu o cunosc deoarece cred ca la E90 nu mai are ac indicator ca la E46.

Nu pare sa zdrangane nimic pe la motor, doar atunci cand opresc motorul se aude un zgomot de maxim 1 secunda (doar cand sunt cu usa deschisa, pe exterior)

Link to comment
Share on other sites

Turbina propriu nu cred ca e. Aia ori se buseseste deodata, cand cedeaza axul sau se rupe vreo pala ori mananca ulei din cauza uzurii si-ti dai seama ca e pe duca. La tine ori e vreun furtun sarit, ori traseul admisiei scapa presiune ori este debitmetrul. La primele 2 ar trebui sa ai eroare in bord. La debitmetru nu. Eu am patit pe un 525d sa fie ciufulit debitmetrul si nu aparea pe scaner, nu scoatea fum excesiv negru insa masina nu tragea. tot asa, mai mult de 110-120 nu prindea iar aia ii lua foarte greu. Iar pe loc se accelera foarte greu, apasam pedala si urca foarte greu turatia la 3000-4000. Cu mufa scoasa de la debitmetru nu au existat diferente majore, parca se misca mai bine dar nu cu mult. Si scotea mai putin fum negru.
Link to comment
Share on other sites

...acum vad ca e iar cazut (s-a scurtat burduful acela)...

burduful nu s-a scurtat... daca iti amintesti, ti-am aratat de ce nu il mai poti fixa la locul lui... gulerul acela nu mai asigura prinderea, si iesea foarte usor de la locul lui...

Link to comment
Share on other sites

Zgomotul este ca de zdranganit scurt, ca de fier pe fier pana se opreste o rotatie a motorului.

In mers eu nu observ nici un zgomot, decat un prieten cu care sunt aici (si care e obisnuit cu Skoda)spune ca motorul meu nu mai este silentios.

 

Multumesc pentru contactul din Antalya.

 

Azi am mai facut vreo 100 km dus-intors la cumparaturi si mi-am dat seama ca problema a revenit.

Am mers cei 100 km asa. Deasta speram ca poate as ajunge asa acasa.

Link to comment
Share on other sites

...acum vad ca e iar cazut (s-a scurtat burduful acela)...

burduful nu s-a scurtat... daca iti amintesti, ti-am aratat de ce nu il mai poti fixa la locul lui... gulerul acela nu mai asigura prinderea, si iesea foarte usor de la locul lui...

 

 

 

Era un topic unde se recomanda prinderea cu soricei...lui i s-a recomandat?

Link to comment
Share on other sites

nu, nu este acelasi lucru...

 

eu am vazut fizic masina, dar omul era destul de grabit si a amanat operatiunea...

 

aparent, se putea remedia, dar practic trebuia demontat tot silencerul de pe motor, imbinate canalele de aer, si apoi remontat silencerul...

Link to comment
Share on other sites

La EGR?

 

EGR nu stiu exact unde este decat asa ca zona. Burduful de care zic eu este cel de deasupra care aduce aerul rece catre filtrul de aer.

Temperatura apei din pacate nu o cunosc deoarece cred ca la E90 nu mai are ac indicator ca la E46.

Nu pare sa zdrangane nimic pe la motor, doar atunci cand opresc motorul se aude un zgomot de maxim 1 secunda (doar cand sunt cu usa deschisa, pe exterior)

 

In capatul galeriei

Uite cum arata...daca e imbacsit si mai are si furtunul ala crapat......

Dar zgomot nu face..Cred ca turbina nu se simte prea bine

Link to comment
Share on other sites

Sa mai dau niste detalii:

-masina are acum 210.000 km din care 10.000 facuti de mine in Romania

-in drum spre Turcia am mers constant cu treapta a 6-a cu maxim 140-150 km/h, probabil subturat, ceea ce m-a facut si pe mine sa banuiesc turbina, iar acum mai pot banui fie turbina fie debitmetrul - conform la ce mai descria un coleg mai sus (neexistand totusi un zgomot anormal la relanti - am fost acum la masina)

 

La ce turatie ar fi normal sa intre turbina?

 

Daca o mai prind functionala pe demaraj, ar fi uti sa merg o bucata de drum cu treapta a treia si turata la maxim ca sa se curete?

Link to comment
Share on other sites

Am uitat:

E cumva remapata?

Pe langa EGR sunt toate la locul lor? Furtune....etc

Sa nu crezi ca te intreb aiurea de chip tuning...Iti atasez ceva sa citesti pe ce ma bazez

Daca remapata inseamna sa aiba chip tuning (nu aveam ideie) atunci cred ca NU ESTE, eu nu i-am facut, neamtul nici atat nu cred, iar la RAR totul parca a iesit ca fiind original (163 CP).

 

Burduful asta care nu a stat la locul lui este oarecum prin zona EGR, dar din cate stiu EGR-ul nu mi l-a curatat nimeni pana acum.

Aici am gresit eu, stiam doar ca acel burduf e in zona filtrului epurator si al celui de aer, EGR nici acum nu stiu unde se afla.

 

 

burduful nu s-a scurtat... daca iti amintesti, ti-am aratat de ce nu il mai poti fixa la locul lui... gulerul acela nu mai asigura prinderea, si iesea foarte usor de la locul lui...

Da asa este, imi aduc aminte.

 

 

PS: Daca era turbina, S-AR FI PUTUT ca legand acel burduf la aer rece si stationand cca 10-15 minute sa se raceasca motorul, SA ISI REVINA MASINA SI SA MAI MEARGA INCA VREO 600 km PERFECT SI FARA NICI UN ZGOMOT ? (decat poate cel mult cel de o fractiune de secunda din momentul opririi motorului)

 

PS2: O alta greseala pe care poate am facut-o (in afara de mersul in treapta 6-a subturat) a fost faptul ca masina nu s-a bucurat de mai mult de 15+15 minute pauza in cei 1600 km.

 

Va multumesc inca odata celor ce vreti sa ma ajutati in continuare.

Edited by laur2009
Link to comment
Share on other sites

mersul ala in continuu nu avea cum sa iti afecteze asa grav motorul sau turbina...

 

desi e posibil ca acel canal de aer desprins sa nu fi facut o racire corecta, cauzand apoi supraincalzirea vreunui component...

 

ma gandesc ca, in mers, la o anumita viteza, aerul intra cu un flux maricel prin grila fata, apoi prin acel canal de aer, la filtru si dupa asta la amestec... daca tu l-ai avut desprins si ai mers asa de mult, se poate ca racirea sau ventilatia nu se fi facut corect...

 

Sa mai dau niste detalii:

-masina are acum 210.000 km din care 10.000 facuti de mine in Romania

-in drum spre Turcia am mers constant cu treapta a 6-a cu maxim 140-150 km/h, probabil subturat, ceea ce m-a facut si pe mine sa banuiesc turbina, iar acum mai pot banui fie turbina fie debitmetrul - conform la ce mai descria un coleg mai sus (neexistand totusi un zgomot anormal la relanti - am fost acum la masina)

 

La ce turatie ar fi normal sa intre turbina?

 

Daca o mai prind functionala pe demaraj, ar fi uti sa merg o bucata de drum cu treapta a treia si turata la maxim ca sa se curete?

ca se curete de tot ?!

nu o forja, pentru ca nu se stie ce anume e defect la turbina... daca s-a rupt vreo paleta, si ti-o aspira, ai pus-o...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.