Jump to content

Cum sa scap de uleiul din tobe


Recommended Posts

Vineri m-a lasat si pe mine turbina.Fum alb si ulei pe toba.In timp ce astept sa mi vina turbina de la reconditionat ,as vrea sa stiu cum pot sa scap de uleiul care este in tobe.am reusit sa curat intercoolerul si m-am ingrozit de cat ulei am gasit acolo, deci ma gandesc ca in traseul de evacuare este si mai mult ulei.

astept sugestile voastre

Link to comment
Share on other sites

atarni piesele sa se scurga si restul iese el in timp

 

 

Dane se pare ca vizita la service nu i-a prea convenit.Cred ca dupa ce am schimbat furtunele de vacuum si si-a dat drumul masina s-a gripat turbina din cauza ca nu a prea functionat o periada buna de timp.Ma gandeam sa i dau dupa ce i pun turbina un drum de autostrada turata la maxim si sa scap de uleiul ala cumva.Imi zice lumea ca va scoate fum vreo 2 luni de acuma inainte pana se arde uleiul si asta ma cam sperie.

Link to comment
Share on other sites

nu ai cum sa evaluezi volumul de ulei din tobe, pe temperatura asta ambianta risti sa ia foc, nu cred ca e cazul. mai bine le scurgi.

nu stiu nici ce conditii tehnice ai. cu o pompa de spalat cu incalzire, dai apa la temp max si sufli cu pistolul in sensul curgerii gazelor pana nu mai curge nimic.

la catalizator e mai delicat.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

"pe temperatura asta ambianta risti sa ia foc".Chiar atat de grav sa fie ? 2 ore nu e chiar asa mult.O sa fac de rusine marca BMW in aceste 2 ore daca pornesc cu ea la drum...Cand va vedea fumul din spatele meu lumea o sa si schimbe sigur parerea despre aceasta marca.Asa mi am schimbato cel putin eu cu Ford
Link to comment
Share on other sites

Ce sa ia foc domnu? Exemplifica... Te crezi la Cernica la gratar?

 

temperatura gazelor de evacuare poate varia intre 300-400 grade C la relanti si 900 grade C in plina sarcina

temperatura de inflamabilitate a uleiului e 200-230 grade C si poate scadea daca uleiul e contaminat cu carburant/ combustibil.

nu merg la Cernica la gratar.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca in evacuare poate sa fie mai mult ulei decat in intercooler, innaintea partii de turbina ai intotdeauna presiune si temperatura ridicata, deci mare parte il arde in momentul in care trece prin turbina, in schimb in zona compresorului ai o presiune mai mica decat in zona turbinei deci axul turbinei se va deplasa spre compresor mai mult si tot pe acolo va trece si cea mai mare cantitate de ulei spre admisie. fumul la teava de esapament poate fi dat intr-o mare masura de uleiul tras in admisie si ars in cilindrii..

 

cam ce cantitate de ulei a papat?

 

ca idee, catalizatorul este compromis definitiv, asta nu se curata, si-a pierdut eficienta de tot.

 

brownshark, acele temperaturi mentionate de tine se ating innainte de turbina, nu dupa, pe traseul esapamentului, chiar ceva mai mica pentru ralenti. ca si idee ai dreptate, dar ca sa arda mai are nevoie si de ceva oxigen, deci nu e chiar o bomba pe roti, in schimb fum va scoate din plin :twoup:

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca in evacuare poate sa fie mai mult ulei decat in intercooler, innaintea partii de turbina ai intotdeauna presiune si temperatura ridicata, deci mare parte il arde in momentul in care trece prin turbina, in schimb in zona compresorului ai o presiune mai mica decat in zona turbinei deci axul turbinei se va deplasa spre compresor mai mult si tot pe acolo va trece si cea mai mare cantitate de ulei spre admisie. fumul la teava de esapament poate fi dat intr-o mare masura de uleiul tras in admisie si ars in cilindrii..

 

cam ce cantitate de ulei a papat?

 

ca idee, catalizatorul este compromis definitiv, asta nu se curata, si-a pierdut eficienta de tot.

 

brownshark, acele temperaturi mentionate de tine se ating innainte de turbina, nu dupa, pe traseul esapamentului, chiar ceva mai mica pentru ralenti. ca si idee ai dreptate, dar ca sa arda mai are nevoie si de ceva oxigen, deci nu e chiar o bomba pe roti, in schimb fum va scoate din plin :twoup:

 

Nivelul la ulei pe joja e undeva cu putin sub minim.Din intercooler am scos cam 1,2 litri."catalizatorul este compromis definitiv".Exact asta imi lipsea.

Link to comment
Share on other sites

Nivelul la ulei pe joja e undeva cu putin sub minim.Din intercooler am scos cam 1,2 litri."catalizatorul este compromis definitiv".Exact asta imi lipsea.

intre min si max ai exact 1 l , deci ce ai scos tu din intercooler cam asta e

 

Din momentul in care am vazut fumul alb in spate am mers cam 40m pana am putut opri.pe aceiasi distanta am vazut si urma de ulei in spatele meu.Se poate curata catalizatorul cu ceva solutie speciala daca il dau jos?Ma gandesc serios acum sa l sparg si sa scot ceramica din el si apoi sa l sudez din nou.Din cate stiu eu am 2 catalizatoare pe el.

189.bmp

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

man termina cu prostiile...pune turbo la loc, tine-o pe loc la 3500-4000 de ture 15-20 de minute, pe urma baga 20-30 km cu masina si nu o sa mai scoata nici un fum...am ras bine la faza cu catalizatorul

Eu in ultimele 2 saptamani chiar nu mai rad can e vorba de masina asta.In 2 saptamani: patineaza ambreiajul ,stergatoarele de parbriz ma lasa balta cand e ploaia mai mare,mi s-a aprins becul de la airbag in urma lucrarilor unor baieti de la o spalatorie care mi au spalat scaunul,colac peste pupaza ma lasa turbo.Crezi ca solutia anularii catalizatorului este chiar asa rea in conditile astea?Nu mai bag un leu in ea.

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

am spus ca poate fi compromis nu infundat, eficienta o vezi cu un analizor de gaze nu in fata blocului. de curatat nu se curata.

bagi sau nu bagi bani, asta este alegerea ta, si astfel putem sa ajungem din nou la eterna problema-dilema, daca nu ne permitem sa le intretinem de ce le mai cumparam..? :twoup:

 

p.s. ai lasat dara de ulei pe asfalt? asa se intelege din postul tau..

Link to comment
Share on other sites

"catalizatorul este compromis definitiv"

 

la asta am ras

 

poti sa razi, dar mai bine razi de tine.., stii care este rolul catalizatorului, ce contine, si ce il poate afecta si in ce fel? daca nu stii sa raspunzi la intrebarile astea esti in + pe aici!

 

p.s. cand dai spaga la ITP normal ca nu te intereseaza ce e ala catalizator si cu ce se mananca, Romania the land of jokes...

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Man fumul alb nu este de la turbina, atunci cint te lasa turbo fumul este negru si nu mai trage masina, iar cu uleiul nu este problema scoate-o la drum si dai talpa ... se curata singur. Poti sa scoti din catalizator ceramica, va fi mai nervoasa se va auzi tubina cum fluiera cind schimbi vitezele, dar vei avea noxe... da jos furtunul care intra in filtrul de aer si turbo si vezi daca are joc axul de la turbo. Succes.
Link to comment
Share on other sites

p.s. ai lasat dara de ulei pe asfalt? asa se intelege din postul tau..

 

Exact.Din locul in care am vazut fumul pana unde am putut oprii era o dara de ulei curs din toba de esapament

 

da jos furtunul care intra in filtrul de aer si turbo si vezi daca are joc axul de la turbo. Succes.

Ce joc sa mai aiba ca axul este rupt ?Mersi de urare .sper ca reconditionarea este cea mai buna solutie care am aleso in legatura cu turbina

Link to comment
Share on other sites

p.s. cand dai spaga la ITP normal ca nu te intereseaza ce e ala catalizator si cu ce se mananca, Romania the land of jokes...

 

nu stii tu daca dau spaga sau nu,nu stii cat ma pricep la masini deci cill,nu am nici timp nici chef sa ma contrazic cu tine doar ca uneori nu ma abtin cand vad unele aberatii

pace si succesuri

 

ps: aberatie si aia cu fumul negru nu alb cand o ia turbo pe ulei...

Edited by Luc1an
Link to comment
Share on other sites

gojy: am inteles, in cazul asta chiar ai ulei in esapament :twoup: de axul turbo-compresorului nu stiam ca ti s-a rupt..

 

Luc1an: no comment.. Land of jokes.. nu ne manca timpul degeaba si argumenteaza daca ai ceva de zis..

 

p.s. conform dex si doom pluralul cuvantului succes, este: succese..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.