Jump to content

Porneste greu la rece


Guest

Recommended Posts

Revin cu o alta problema :twoup:

 

Imi porneste masina foarte greu la rece , pun contactul astept sa se stinga bujia si cand ii dau cheie invarte pana maine ca de pornit tot nu o ia . Fac un adevarat ritual pana porneste , ii pun contactul las bujia sa se stinga mai il tin cateva secunde dupa care iau contactul , dupa aceea repet manevra de vre-o 3 , 4 ori si dabea pe urma porneste .

 

La cald nu face nici o problema , porneste la sfert .

 

Am schimbat filtrul de motorina crezand ca am tras ceva impuritati din rezervor dar problema tot persista .

 

Oare care sa fie problema ? Bujiile ?

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema, si am schimbat bujiile si releul de buji, acum porneste doar daca-i arat cheia :twoup:.

 

Pe timp de iarna intradevar pot fi bujiile sau releul dar vara este exclusa aceasta varianta. Ai probleme cu filtru motorina, pompa injectie, injectoare etc

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema, si am schimbat bujiile si releul de buji, acum porneste doar daca-i arat cheia :twoup:.

 

Pe timp de iarna intradevar pot fi bujiile sau releul dar vara este exclusa aceasta varianta. Ai probleme cu filtru motorina, pompa injectie, injectoare etc

Nu neaparat, pot fi bujiile si vara, sau chiar numai una din ele.

Link to comment
Share on other sites

Sambata o duc la service , am comandat 2 bujii si sper sa fie de la ele si sa scap . Daca o sa fie din bujii , saptamana viitoare le iau si pe celelalte 2 si aia e .

 

Acum sa speram sa fie de la ele . Si releul ala ce face, este cu comanda lor ? cat o costa ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pot fi bujiile sau releul... Si vara fac treaba.. nu numai la rece la -20°C

Unii schimba doar bujiile nu si releul.. Poate sa mai mearga dar de cele mai multe ori se duce... Si chiar daca sunt inlocuite bujiile in diagnoza da ca sunt arse..

Link to comment
Share on other sites

[quote name='srb_alex' date

 

Pe timp de iarna intradevar pot fi bujiile sau releul dar vara este exclusa aceasta varianta. Ai probleme cu filtru motorina, pompa injectie, injectoare etc

Daca erai atent .... El are probleme la pornirea la rece este releul sigur dupa ce se incalzeste putin motorul nu mai are nici o problema

Link to comment
Share on other sites

Ce pornire la rece sa fie pe timpurile astea, nu stiu cum a fost la tine dar la mine iarna cu releul busit pornea si aproape de 0 grade si pe la -10 deloc

 

Depinde si de uzura motorului.

Ca motorina sa se aprinda are nevoie de o compresie buna si o temperatura propice. Daca motorul este foarte bun poate porni... dar nu la sfert... invarte ceva... daca motorul are ceva uzuri mici invarte o gramada fara buji bune. nu sunt suficiente 20 de grade...

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici de la bujii nici de la releu , cel putin asa mi s-a spus , insa un lucru este cert , acum dupa ce porneste la fel de greu , se scutura , oscileaza relantiul , parca da sa moara timp de 2 secunde dupa care isi revine si nu mai face nici un fel de problema .

 

Saptamana viitoare o vor desface si speram sa-i dam de cap . Cred ca este ceva electronic . :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici de la bujii nici de la releu , cel putin asa mi s-a spus , insa un lucru este cert , acum dupa ce porneste la fel de greu , se scutura , oscileaza relantiul , parca da sa moara timp de 2 secunde dupa care isi revine si nu mai face nici un fel de problema .

 

Saptamana viitoare o vor desface si speram sa-i dam de cap . Cred ca este ceva electronic . :)

 

oscilarea la relanti ar putea fi de la debitmetru... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

Din pacate imi demonstreaza ca nu i-am pus degeaba aceasta porecla .

 

O sa incerc sa o pun pe un tester sa vad exact ce bube are , ca sa fiu sigur si sa nu demonteze jumatate de motor degeaba .

Link to comment
Share on other sites

Ce s-a mai intamplat? Ai aflata care-i probelma? Am si eu aceeasi problema. acum cateva zile a pornit la a doua cheie, ieri a pornit la a treia iar azi la a douazecea cheie.

Pe un tester iti arat care ar fi problema, chair daca in momentul respectiv porneste la sfert de cheie?

E posibil sa aiba vre-un senzor, care sa fie bulit. (am doi prieteni cu alte marci de masini si la unu nu ii pornea cand era umezeala (rezolvarea a fsot ca i-a schimbat un senzor de pe nu stiu unde), iar celalat nu ii pornea cand era foarte cald sau masina foarte incinsa (a schimbat un senzor de la volanta). Ma gandesc, poate fi si aici ceva de genul asta?

Exista asemnea senzori si la BMW?. Mentionez ca lor le statea arpins in bord martorul de la motor, la mine nu ramane nimic aprins. nici macar cand nu a pronit, nu a ramas nimic aprins.

E46, 2.0d, 2004, 6 viteze

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa mai mentionez, ca in urma cu vreo 2-3 luni, am pus masina pe un tester si mi s-a spus ca in urma cu vreo 10.000 de km si cu vreo 15.000 de km, am avut cate o eroare la o bujie. Pana acum nu am intalnit problema asta cu pornirea, nici macar cand erau -30 de grade. Edited by plat_inio
Link to comment
Share on other sites

Cat de curand va vedea un tester la fata ca m-am saturat de tot felul de presupuneri , e bine ca astazi i-am curatat egr-ul , verificat injectoare si alte dracii si toate au fost bune .

 

Simptome noi , cat timp motorul este rece , daca il accelerez trepideaza , nu merge rotund , parca merge in 3 pana pe la 2000 de rotatii , fie ca-i pe liber sau cand plec de pe loc , banuiam volanta , trepidatii la plecarea de pe loc dar m-am inselat , este altceva .

 

Cica intradevar ar fi pompa de alimentare , nu amorseaza , trage aer fals pe undeva .

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus-o direct pe tester si imediat am vazut problema: presiune scazuta in rampa. Adica: regulatorul de presiune rampa. in loc sa bage 300 si ceva de bari presiune, baga 2 - 4, maxim. Senzorul a fost verificat, concluzia este de la regulatorul depresiune. Acuma, cei de la service au psus ca exista o mica sansa sa fie de la altceva. Azi ma mai duc acolo sa schimbe regulatorul. Cam asta e
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.