Jump to content

sfat achizitie BMW 320


cruze

Recommended Posts

salut la toti !

 

trecem direct la subiect .. doresc sa`mi achizitionez un BMW 320 mai nou din ani 2005 - 2007 modelul mai nou, la un pret de la 10 000 - max 13 000 EUR ..

Pe internet vad tot felul de anunturi si am gasit modele ce se incadreaza in suma mentionata mai sus .. cu km reali " cica " 100 000 - 160 000 km . cam toate modelele au aceleasi dotari .

mentionez ca am o dacia solenta unde costurile la aceasta masina cum bine stiti, nu sunt mari, asa ca vreau cam intr`un 1 an si ceva sa`mi achizitionez pana la urma un BMW 320 model mai noi,

 

DAR vreau sa stiu de la cei care detin un astfel de model sa`mi spuna intretinerea costurile sunt mari, vad mai la toate bmw 320 consumul este 5 - 6 L/100 km . . sau sa`mi dea niste sfaturi este bine ?

 

pretul se incadreaza poate avea ceva probleme ?

sa o cumpar din germania sau din romania ?

piesele sunt scumpe ?

la ani astia 3 - 4 ani eu spun ca este destul de nou poate fii vreo teapa ?

dar vad ca mai toti cei care vand acelasi model au cam acelasi pret . . acuma nici nu stiu astept parerile si sfaturile dvs indrumatoare .. multumesc anticipat ! exact modelul asta frumos

post-37755-1281513937_thumb.jpg

Edited by cruze
Link to comment
Share on other sites

o masina buna, cu pana in 100.000 km, gasesti undeva la 15.000-16.000, poate si mai mult, in functie de ce dotari are. Daca te orientezi insa dupa preturile pe care le vezi pe Autovit, e normal sa te astepti sa dai pe masina intre 10.000 si 13.000.

Ca probleme ce pot exista pe o astfel de masina, pot exemplifica:

- masini refacute dupa accidente la care pot fi diverse probleme.

- masini cu motoare exploatate intens si fara o intretinere adecvata, care pot ceda oricand, (de exemplu poate pica turbina repede, sau sa ai ghinionul unui bloc motor cu probleme, etc.)

- probleme cu calculatorul masinii.

Sunt multe probleme care la o prima vedere nu apar. Masina e pregatita de vanzare, totul e curat, polish, motor spalat (daca motorul e proaspat spalat si arata ca si cum ieri ar fi iesit de pe poarta fabricii, e ceva suspect), te incanta, o iei si dupa aia apar problemele. Un istoric complet de service, daca poti sa il determini la reprezentanta BMW (Bavaria, MHS) este de mare ajutor, acolo existand evidenta interventiilor efectuate asupra masinii. Cartea de service insa nu e asa convingatoare, aceasta putandu-se fabrica relativ usor.

O masina la a doua mana e oricum o loterie. Ai noroc sau ai ghinion. Daca totusi deschizi ochii bine inainte sa dai banii si verifici starea masinii, ai mai multe sanse sa iei o masina buna. Oricum, cu cat e mai ieftina, ai mai multe sanse sa fie o masina cu probleme de care proprietarul vrea sa scape.

 

Ca si costuri de intretinere, diferenta intre solenza si E90 e destul de mare. Daca faci reviziile la reprezentanta de exemplu, un schimb de ulei si filtre m-a costat la un e90 320d, 16 milioane - Bavaria Baneasa. Daca insa cunosti un mecanic priceput care sa se incumete sa iti schimbe consumabilele, scapi doar cu pretul pieselor, si ajungi pe la 10 milioane (ulei si filtre).

 

Consumul mixt (Bucuresti si drumuri prin tara destul de frecvente), la un regim de exploatare moderat (fara sprinturi,liniute, etc) este la mine (E90 320d 163 cai) 7.4 l/100km. Mai putin de 6 nu am scos decat pe autostrata, viteza constanta, pilot automat.

 

Succes la cautat si sa gasesti ceva frumos.

 

P.S. Eu as cauta in afara tarii, si m-as orienta si spre un break, sunt mai ieftine si mai dotate.

Link to comment
Share on other sites

o masina buna, cu pana in 100.000 km, gasesti undeva la 15.000-16.000, poate si mai mult, in functie de ce dotari are. Daca te orientezi insa dupa preturile pe care le vezi pe Autovit, e normal sa te astepti sa dai pe masina intre 10.000 si 13.000.

Ca probleme ce pot exista pe o astfel de masina, pot exemplifica:

- masini refacute dupa accidente la care pot fi diverse probleme.

- masini cu motoare exploatate intens si fara o intretinere adecvata, care pot ceda oricand, (de exemplu poate pica turbina repede, sau sa ai ghinionul unui bloc motor cu probleme, etc.)

- probleme cu calculatorul masinii.

Sunt multe probleme care la o prima vedere nu apar. Masina e pregatita de vanzare, totul e curat, polish, motor spalat (daca motorul e proaspat spalat si arata ca si cum ieri ar fi iesit de pe poarta fabricii, e ceva suspect), te incanta, o iei si dupa aia apar problemele. Un istoric complet de service, daca poti sa il determini la reprezentanta BMW (Bavaria, MHS) este de mare ajutor, acolo existand evidenta interventiilor efectuate asupra masinii. Cartea de service insa nu e asa convingatoare, aceasta putandu-se fabrica relativ usor.

O masina la a doua mana e oricum o loterie. Ai noroc sau ai ghinion. Daca totusi deschizi ochii bine inainte sa dai banii si verifici starea masinii, ai mai multe sanse sa iei o masina buna. Oricum, cu cat e mai ieftina, ai mai multe sanse sa fie o masina cu probleme de care proprietarul vrea sa scape.

 

Ca si costuri de intretinere, diferenta intre solenza si E90 e destul de mare. Daca faci reviziile la reprezentanta de exemplu, un schimb de ulei si filtre m-a costat la un e90 320d, 16 milioane - Bavaria Baneasa. Daca insa cunosti un mecanic priceput care sa se incumete sa iti schimbe consumabilele, scapi doar cu pretul pieselor, si ajungi pe la 10 milioane (ulei si filtre).

 

Consumul mixt (Bucuresti si drumuri prin tara destul de frecvente), la un regim de exploatare moderat (fara sprinturi,liniute, etc) este la mine (E90 320d 163 cai) 7.4 l/100km. Mai putin de 6 nu am scos decat pe autostrata, viteza constanta, pilot automat.

 

Succes la cautat si sa gasesti ceva frumos.

 

P.S. Eu as cauta in afara tarii, si m-as orienta si spre un break, sunt mai ieftine si mai dotate.

Frumoasa descriere Andrei! Felicitari!Ai perfecta dreptate! O masina buna,nu o gasesti la bani putini!

Link to comment
Share on other sites

Ca si costuri de intretinere, diferenta intre solenza si E90 e destul de mare. Daca faci reviziile la reprezentanta de exemplu, un schimb de ulei si filtre m-a costat la un e90 320d, 16 milioane - Bavaria Baneasa. Daca insa cunosti un mecanic priceput care sa se incumete sa iti schimbe consumabilele, scapi doar cu pretul pieselor, si ajungi pe la 10 milioane (ulei si filtre).

 

Zau nu inteleg de unde preturile astea.... Eu am bagat ulei original BMW Longlife care a fost in jur de 30 RON litrul, filtrele de aer si de ulei a fost in jur de 25 RON..... Iar manopera tot ceva de genul. La un service oarecare.

 

Intr-adevar.... partea trista e cand pica un debitmetru sau piese de genul asta, dar si in acest caz preturile sunt comparabile cu VW-Audi etc.

Edited by alicumircea
Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit la magazine online de piese (nu le mentionez sa nu fie considerat reclama)

 

- Ulei BMW Long Life 5w30 in jur de 50RON (TVA inclus) x 6 litrii = 300 RON

- Filtru Ulei (BOSCH sau diferiti producatori) = 50 RON

- Filtru Aer (BOSCH, MANN, etc.) - in medie = 100 RON

- Filtru combustibil - in medie = 150 RON

- Filtru polen cu carbon activ (MANN,BOSCH) = 120 RON

Total 720 RON.

Pretul pieselor este cel mediu din lista. Eu am mers numai pe piese BOSCH, acestea fiind mai scumpe si am folosit ulei 0W30, ceva mai scump. In total, pe factura am avut o valoare de 960 RON pentru piesele pe care le-am luat, (inclusiv taxa de curier :twoup: ).

 

La revizia de la Bavaria pe care am facut-o inainte sa imi expire garantia, 1120 RON au fost piesele, restul manopera (in care s-a cuantificat si deblocarea unui dvd din player).

 

Este adevarat ca poate se gasesc piese mai ieftine, poate de la alte magazine, sau de la persoane fizice care comercializeaza piese. Va rog sa imi spuneti si mie furnizori mai accesibili pentru viitor.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

M-am interesat la service-ul din Cluj pe care il frecventez eu si preturile sunt cam asa:

 

- ulei 5w30 BMW Longlife - 184,00 RON (4 litri) - sau 5W40 - 148,00 RON (4 litri)

- filtru ulei MANN - 32 RON (mai este varianta mai ieftina, cum ar fi Champion la 21,00 RON)

- manopera pt schimb ulei si filtru gratuita

 

- filtru aer MANN - 50,00 RON (sau varianta mai ieftina - 21,00 RON)

- manopera schimb filtru aer - 16,00 RON

 

- filtru benzina MANN - 87,00 RON (sau varianta ieftina - 60,00 RON)

- filtru motorina MANN - 105,00 RON (sau varianta ieftina - 85,00 RON)

- manopera schimb filtru combustibil - 25,00 RON

 

- filtru polen MANN - 66,00 RON (sau varianta ieftina - 58,00 RON)

- manopera filtru polen - 20,00 RON

Link to comment
Share on other sites

Ca si costuri de intretinere, diferenta intre solenza si E90 e destul de mare. Daca faci reviziile la reprezentanta de exemplu, un schimb de ulei si filtre m-a costat la un e90 320d, 16 milioane - Bavaria Baneasa. Daca insa cunosti un mecanic priceput care sa se incumete sa iti schimbe consumabilele, scapi doar cu pretul pieselor, si ajungi pe la 10 milioane (ulei si filtre).

 

Da Andrei Pavel .. am un mecanic se pricepe bine ma masini poate cu el merg poate mai are si el alte optiuni .. plus ca am uitat se mentionez ca vreau un bmw 320i ori 318 pe benzina . . eu spun caci costurile la un motor benzinar este mai redus . . oricum, va multumesc tuturor pentru sfaturi intr`un final poate imi voi lua ceva bun . . mai ma interesez mai am timp bani sa fie ca asta este problema . . . . MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

Consumul mixt (Bucuresti si drumuri prin tara destul de frecvente), la un regim de exploatare moderat (fara sprinturi,liniute, etc) este la mine (E90 320d 163 cai) 7.4 l/100km. Mai putin de 6 nu am scos decat pe autostrata, viteza constanta, pilot automat.

 

 

"vad mai la toate bmw 320 consumul este 5 - 6 L/100 km . . sau sa`mi dea niste sfaturi este bine ?"

 

Dupa cum ti-a spus si Andrei Pavel ala e consum de diesel.....daca vrei benzina cifra aia creste destul de mult.....in bucuresti cred ca se si dubleaza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.