Jump to content

320d e46 facelift vs 320i e36 m50


Recommended Posts

La viteza conteaza mai mult fracarea cu aerul decat greutatea.

Trebuie sa ti cont ca dieselul are un mare handicap la plecarea de pe loc: inertia foarte mare a motorului. Handicapul dispare odata cu schimbarea treptelor, intr-a 4-a e aproape nesmnificativ.

 

Asta se vede foarte bine la sdi-uri si dieselurile mai vechi, se poate observa si intr-un film cu acceleratia ca pe 100-110 e aproape la fel cu tr 3 sau tr 4.

Cand conduceam dacia tin minte ca faceam dieselurile de 90Cp la semafor dar peste 100 ... cu toate ca aveam cu 3-400kg mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu a mai postat nimeni aici, ciudat :) :twoup:

Te-ai lamurit? Oricum, 320d e46fl, nu are nicio sansa in fata unui e36 325i, never ever...Poate dus undeva la 190 de cai, insa nici atunci nu cred.

Asta crezi tu.Eu zic ca un 320d dus la 190 de cai cum zici tu face un 325i.

 

Daca e36 merge bine, nu trebuie sa se faca de rusine, are totusi cu 250kg mai putin decat e46, nu or face kg alea diferenta la 0-100, dar mai sus sigur fac.

Stai linistit ca se face de ras.

Link to comment
Share on other sites

Alergat aseara un 320i e36. N-am avut nici cea mai mica emotie.

Sunt multi factori de luat in considerare, eu cand am avut 2000cmc pe e36, am luat un prieten cu cealalta masina a mea, e46 318i, si ne-am dat, sa incercam, e46 a fost o idee in fata, doar o idee.

Tinand cont ca eu am avut touring, mai greu decat un coupe, iar e46le era sedan, era ok.

Insa cum 318i ala, m-am dat cu 320d, si la drum lung si prin oras, nu am simtit nicicum ca nu pot sa tin pasul.

E vorba de 318i n42b20.

 

Dar greutatea, conteaza enorm, nu putin cum spui tu.

 

Situatia sta exact ca in imaginea atasata, daca ai avut avans mai mare, acel 320i, nu era 320i, sau mergea cum ne asteptam, prost, neintretinut.

 

 

http://img5.imageshack.us/img5/2313/x2222.jpg

 

 

Ce e important din graficul ala, e doar 0-1000m. ca nu vorbim de o intrecere pe 30km.

 

Deci KM ala, e cel mai important, nu reprizele 80-120 cu a 5-a.

Link to comment
Share on other sites

Dar greutatea, conteaza enorm, nu putin cum spui tu.

 

Situatia sta exact ca in imaginea atasata, daca ai avut avans mai mare, acel 320i, nu era 320i, sau mergea cum ne asteptam, prost, neintretinut.

 

Greutatea conteaza mult cand vorbim de motoare identice. Eu am zis ca un diesel daca e egal cu un otto pe 0-100 , are toate sansele sa castige dupa 100 pentru ca el are un mare handicap in treptele mici (inertia motorulu) de care scapa dupa aia.

 

320-ul cu pricina e al unui prieten si este intretinut, are un service si cam stie ce si cum, nici cu finantele nu sta prost.

 

zperfs are multe multe erori, au greseli si la puteri (pe care le stie oricine e cat de cat interesat), 320d e dat 8.9 -8.8 sec pana la suta si in carte si pe alte site-uri, asa ca nu ma pot baza prea mult pe el

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic, eu m-am dat cu 320d cand aveam e46-le si nu am simtit ca masina aia imi e superioara, peste 100km/h vorbesc.

Acum cine stie ce cazan de 320d am prins eu, chiar nu stiu.

 

Am mers cu 320d 136 de cai si e jalnic, bagi piciorul in el si abia merge, 320d 150cp trebuie sa fie mai bun.

:twoup:)

Link to comment
Share on other sites

Da 320d 136Cp e slabut, si in carte e dat 9.9 sec. Inafar de CR, fcl are si injectie directa (in camera de arderer), nfl are o mica "anticamera" in care se face injectia.

Daca e resoftat la 165 Cp (zic ei) e la nivelul unui 320d fcl 6 tr.

Si fcl are un timp de reactie de la mers constant (sub 2000rpm) la calcat brusc, odata ajunsa turbina in parametrii trage bine si nu mai simti lagul daca continui accelerrea. In deal reactia e mult mai rapida, turbina aand un flux de gaze mai mare la mers constant.

O sa-mi sara multi in cap dar sa povestec ceva: dupa ce am tot condus doar aspirate mici sau asa-zise turbo dar de 90Cp si m-am suit in 320d, am vrut sa simt si eu cum te baga in scaun, si am calcat-o la fund intr-a 2 -a pe la 1200rpm, fiind foarte dezamagit in prima faza si m-am relaxat , cand a ajuns pe la 2200-2400rpm, m-a dat pe spate la propriu incat am tras un pic de volan.

Link to comment
Share on other sites

Ce e important din graficul ala, e doar 0-1000m. ca nu vorbim de o intrecere pe 30km.

 

Deci KM ala, e cel mai important, nu reprizele 80-120 cu a 5-a.

 

Corect, ca sa nu mai spun ca 80-120 trebuiau facute cu a 3-a la benzinar si atunci ar fi fost mult mai echilibrate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.