Jump to content

Vreau BMW 1995 525i touring

kois

Recommended Posts

De fiecare data cand ma intrebam ce masina vreau...nu stiam ce sa imi raspund, pentru ca nu stiam sa raportez la necesitatile mele. Era clar ca Dacia nu este un raspuns, si nici macar o solutie. Deodata...am zis vreau o masina in 5 usi! Primul model care ma reprezinta intr-un fel...este fix acesta BMW 525i touring. Voiam sa stiu daca exista asa ceva printre userii forumului, sau vreo informatie...de unde as putea sa cumpar asa ceva...Evident...nu acum...in timp.Trebuie sa pun niste bani deoparte. Am citit un review despre ea

http://www.newcartestdrive.com/review-intr...25i&ReviewID=70

Corespunde cerintelor mele...si are linia pe care mi-o doresc. Astept orice sfat, propunere...chiar si offtopic :blink:

P.S. Nu exclud nici varianta unui alt touring...trebuie sa recunosc ca sunt detul de incepator in cautari de masini :)

Edited by kois

e ok....E34 cu facelift am avut si eu doar ca 525td.E o masina foarte echilibrata pe sosea ...problemele tehnice posibile unui model nou sunt rezolvate ...1995 fiind penultimul an in care s-a fabricat touringul modelului E34, dar trebuie sa te astepti la anumite probleme specifice varstei....totusi o masina de 10-11 ani nu mai e o masina noua...multa bafta...daca iti gasesti cauta sa aiba neaparat aer conditionat...:blink: vara se simte nevoia.Numai bine si bafta la cautat

Multumesc mult...am citit o gramada de chestii. Incep sa ma simt mai "barbat" :)) Nu de alta...dar tangentele cu masini au fost pana maxim in timpul liceului cand ma ocupam cu tatal meu de mirifca Dacie...si lucrul asta se intampla destul de des...chiar enervant de des :blink: moment in care am zis... : daca o sa am masina o sa fie ORICE dar NU DACIE!!! Acum aflu si eu ca exista masini... care chiar au un motor care chiar face ceva...pozitiv. Si chiar te simti bine cand mergi cu o astfel de masina...simti ceva numit POWEEEERRR :)