Jump to content

318d motor , resoftare, ambreaj


ownage16

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am mers cu 318 d si stock si resoftat si mam si dat cu ele si am mers si cu e90. 318 d resoftat nu face nici e46 stock!iti spun ca mam dat shi nu are sanse......se tine bine da nu face!ce dreaq ...si sa mai va spun ceva.... de exemplu 150 de cai de fabrica sunt mai eficienti decat 150 de cai din resoftare....si nu numai eu zic asta.......

 

om mai "nefericit" ca tine nu am mai vazut pana acum...

daca toti ar fi fost ca tine, oameni ca einstein, pitagora, otto s-ar fi sinucis de singuratate de la 2-3 ani.

tu si cu prietenii tai care va dati cu parerea despre caii de pe 318d mereti undeva in padure si nu va mai intoarceti de acolo pentru ca sfidati tendinta evolutionismului uman.

vi se pare ca le stiti pe toate in absenta de cauza. daca ai fi avut 318d softat si ai fi afirmat vorbele alea as fi zis ca masina ta e praf.

hai ma zmeule la TM cu 320d-ul tau stock si sa vedem cum faci un 318d resoftat. dar ia si niste bani la tine pentru un pariu ca sa vezi ca vorbele aiurea costa.

cand dracu ai mai aparut si tu pe forumul asta INTELIGENTULE ? :twoup: ti-a luat taicatu si tie un 320d cu turbina-n pioneze si acum ne strici noua buna dispozitie pe forum ?

daca vrei sa ma contrazici cumva, poate-mi spui de ce e mai puternic motorul tau de pe 320d fata de motorul de pe 318d 2004 ? ce are in plus ?

 

....318 oricum e o masina pt aia care vor sa se dea mari ca au si ei bmw dar...sa le consume si putin...dar dotari pauza...

 

ai avea tu mai multe dotari ca noi cu 320d ? hai sa vedem ? vii sa le comparam ? la scoala nu te-a invatat ca dotarile nu tin de motorizare ? esti varza prietene.

esti unul din aia despre care se scrie ca strica imaginea bmw. un arogant si ingamfat.

cum vii tu sa jignesti pe altii cand ma uit ca pe singurul topic al tau de pe acest forum te plangi ca masina ta trage numai de la 3800 rpm si ca turbina iti baga ulei in filtru epurator :))))).

iti recomand sa mai citesti pe net despre masini si despre motoare, sa mai inveti una alta, eventual da si la facultate la AR daca-ti lipseste ... si apoi intra pe forumuri publice sa vorbesti prostii.

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

e gigi contra,nu intelege,urca in ture mult mai bine ca 320d e90 stock,daca ai resofta si e90 iti dai seama ca nu sar mai tine dupa el 318d,dar nu inteleg de ce e asa de crezut,o resoftare buna iti face masina mai puternica decat una stock de aceasi cai,urca altfel in ture,eu am mers cu masina aia si credema fuge bine...

am mers cu 318 d si stock si resoftat si mam si dat cu ele si am mers si cu e90. 318 d resoftat nu face nici e46 stock!iti spun ca mam dat shi nu are sanse......se tine bine da nu face!ce dreaq ...si sa mai va spun ceva.... de exemplu 150 de cai de fabrica sunt mai eficienti decat 150 de cai din resoftare....si nu numai eu zic asta.......

 

 

Hai ca am ras putin . Explica-mi te rog cum e treba cu caii astia , aia stock sunt un fel de armasari si cei resoftati un fel de martoage care mananca jaratec sau cum ? Nu stii ce scrii prietene . In caz ca esti posesor de bmw (god please nooo) cel mai probabil nu stii ce conduci . :twoup: :) :)

Link to comment
Share on other sites

"Cai" sau sa ma exprim tehnic, puterea este fix aceeasi indiferent cum e obtinuta!

Diferenta este curba puterii care poate sa aiba o medie mai mare sau mai mica functie de soft, dar softul nu popate fi facut oricum, tine cont de volumul de aer care poate fi introdus in motor functie de multi parametrii.

In principiu un 318d poate fi resoftat la aceeasi putere cu un 320d si dar cu o putere medie pe plaja de turatie mai mare, insa eu nu as sta perfect linistit la cresteri de cuplu asa mari fara sa fac niste masuratori, c de exemplu temperatura gazelor inainte de turbina, mai ales la turatii medii (200rpm) si sarcinii importante.

Link to comment
Share on other sites

@Cata** : In primul rand, indiferent ce ar fi, trebuie sa te comporti civilizat. Ti s-a atras atentia sa incerci sa scrii romaneste, fara aiureli de mirc. In loc sa iei aminte, ai continuat pe un ton si mai agresiv . :twoup:

 

In al doilea rand, regulile forumului sunt cat se poate de clare:

Este INTERZISA scrierea mesajelor folosind aberatii gramaticale de genul TZ, SH, K in loc de “ca” … etc. Daca doriti neaparat sa fiti foarte bine intelesi puteti folosi DIACRITICE.

 

 

Daca nu te poti conforma si daca nu poti pastra discutia intr-un cadru civilizat, nu este nicio problema, nu este obligatoriu sa ramai pe forum.

Link to comment
Share on other sites

am cont pe mai multe forumuri da....aici deja sunteti exagertzi....mi se pare mie sau....suferim ca suntem moderatori....poti sa ma dai afara...nu imi iau gatul...da lamureste-ma shi pe mine....asta e club de 318 ca nu inteleg?shi in al 2-lea rand nu am stat pe mirc poate u stateai shi asteptai fete pe acolo....eu nu
Link to comment
Share on other sites

@Cata**, desi ti s-a mai atras atentia sa scrii ROMANESTE, fara aberatii gramaticale, vad ca tot continui...

 

la urmatoarea abatere, vei ramane cu un cont mai putin, din cele despre care tot vorbesti ca le ai... :twoup:

 

 

am cont pe mai multe forumuri da....aici deja sunteti exagertzi....mi se pare mie sau....suferim ca suntem moderatori...

cel care e exagerat esti TU !

 

si nu sufera nimeni ca e moderator sau nu, aici trebuie sa respecti niste reguli de bun simt .... ori te conformezi, ori nne lasi in pace... PUNCT !

Link to comment
Share on other sites

da o bere la cine i-a dat suspend :twoup:

incep sa se inmulteasca astia la care masina e importanta doar dupa nr de KW din talon si dupa badge-ul de pe portbagaj :)

 

Am vazt ca ai un 318d resoftat . Cum stai cu consumul fata de inainte ? A inceput sa-ti "pice" cate ceva sau sa ai probleme ? Poti sa spui cam cati bani ai dat pentru toate schimbarile ?

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

e gigi contra,nu intelege,urca in ture mult mai bine ca 320d e90 stock,daca ai resofta si e90 iti dai seama ca nu sar mai tine dupa el 318d,dar nu inteleg de ce e asa de crezut,o resoftare buna iti face masina mai puternica decat una stock de aceasi cai,urca altfel in ture,eu am mers cu masina aia si credema fuge bine...

 

e46 318d 115 cai - suta in 10.6s

 

e90 320d 163 cai - suta in 8.4s

 

astea fiind date de producator. cand la un 318d de 116 cai doar prin resoftare ii scazi timpul 0 - 100 km/h cu 2.2s eu ma calugaresc. asa ca terminati cu aberatiile de genul frate am 318d e46 chipat si am rupt la liniute 320d e90 din toate pozitiile

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bunaseara,as dori sa spun cateva cuvinte.

 

Am un 320d 150 de cai si 330 nm cuplu si am ajuns pe acest forum tocmai din dorinta de a afla cate ceva despre remapare intrucat doresc sa il duc la 180 de cai si undeva putin peste 400nm,dar vad ca s-a ajuns la alt gen de discutii.

As vrea sa fac doar o referire la acele postari despre un 318d repamat care face un 320d E90 stock de 163 de cai. Modelul E90 de 163 de cai pierde intr-o cursa de la 0 la 100 in fata unui 320d stock de 150 de cai si asta doar pentru ca motorul E90-ului este mult mai "imbrobodit" cu tehnologie,ceea ce pe scurt,reduce din putere. M-am dat cu masina mea contra unui 320d E90 de 163 de cai si l-am batut la o masina de fiecare data,soferul fiind foarte bun,ambele manuale. Ganditiva ca in secunde diferenta este mica intre aceste doua masini de la 0-100,dar pe drum se prezinta a fi de o masina lungime. Asta este tot ceea ce stiu ca poate bmw-ul 320d 150 de cai E46. Si inca ceva,acelasi model bate 320i-ul. Dieselul pe motoare mici cu putere in cai similara celor pe benzina este mult mai eficient si puternic.

Edited by MotorAG
Link to comment
Share on other sites

 

As vrea sa fac doar o referire la acele postari despre un 318d repamat care face un 320d E90 stock de 163 de cai. Modelul E90 de 163 de cai pierde intr-o cursa de la 0 la 100 in fata unui 320d stock de 150 de cai si asta doar pentru ca motorul E90-ului este mult mai "imbrobodit" cu tehnologie,ceea ce pe scurt,reduce din putere. ....

..... Dieselul pe motoare mici cu putere in cai similara celor pe benzina este mult mai eficient si puternic.

 

Deci, un motor de 163cp are puterea redusa in comparatie cu unul de 150 cp? Si, asta, din cauza ca-i ...sugusat de tehnologie! Foarte buna explicatia; si, adevarata :laugh:

Si, la puteri similare, dieselul e mai puternic? Adica, daca doua motoare au 150 cp, cel pe motorina e mai puternic? Unde ai facut tu cursurile de mecanica?:LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Deci, un motor de 163cp are puterea redusa in comparatie cu unul de 150 cp? Si, asta, din cauza ca-i ...sugusat de tehnologie! Foarte buna explicatia; si, adevarata :laugh:

Si, la puteri similare, dieselul e mai puternic? Adica, daca doua motoare au 150 cp, cel pe motorina e mai puternic? Unde ai facut tu cursurile de mecanica?:LMAO:

 

Asta spun,le-am condus,am simtit,daca gresesc spune-mi.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca gresesti; nu am cunostinte tehnice. Dar, doua motoare de ACEEASI putere sunt ...egale! Daca ambele au 150 cp, nu poti spune ca unul e mai puternic decat altul.

Si, un motor de 163cp este mai puternic decat unul de 150cp; nu trebbuie multe studii ca sa realizezi asta

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca gresesti; nu am cunostinte tehnice. Dar, doua motoare de ACEEASI putere sunt ...egale! Daca ambele au 150 cp, nu poti spune ca unul e mai puternic decat altul.

Si, un motor de 163cp este mai puternic decat unul de 150cp; nu trebbuie multe studii ca sa realizezi asta

 

Sunt de acord,dar depinde si de alte lucruci cum ar fi sa spunem greutatea masinii,rapoartele,cuplul.

 

Ma refer la doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi putere in cai,sa spunem 150 de cai,dar unul pe benzina si altul pe motorina. Automat cel pe motorina va trage mai bine,pentru ca automat,cuplul este mai mare,indiferent de egalitatea de putere in cai,si aici ma refer la 320i 150hp si 320d 150hp. Nu cred ca cel pe benzina are castig de cauza pe acceleratie si nici la alte capitole,poate doar rafinament

Edited by MotorAG
Link to comment
Share on other sites

 

Ma refer la doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica si aceeasi putere in cai,sa spunem 150 de cai,dar unul pe benzina si altul pe motorina. Automat cel pe motorina va trage mai bine,pentru ca automat,cuplul este mai mare,indiferent de egalitatea de putere in cai,si aici ma refer la 320i 150hp si 320d 150hp. Nu cred ca cel pe benzina are castig de cauza pe acceleratie si nici la alte capitole,poate doar rafinament

 

Corect; dieselul are cuplu superior si la o turatie mai mica. Dar, nu este mai puternic. Si, e posibil sa fie mai rapid decat o "benzina atmosferica" de aceeasi putere. Dar, depinde de multe altele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.