Jump to content

Senzorii placutelor de frana la E90 - defecti?


Adrian M

Recommended Posts

Acum aproape o luna am schimbat placutele de frana si trebuiau schimbati si senzorii placutelor.

Pentru E90 sunt 2 senzori, unul la roata stanga fata si unul la roata dreapta spate.

Mecanicul care mi-a schimbat placutele a spus ca senzorul din fata nu a fost atins, iar pe cel din spate l-a schimbat cu unul nou.

Toate ok pana acum, dar intervalele din bord pentru placute au ramas la fel, placutele din fata mai mergeau vreo 1500km, iar cele din spate vreo 8000km si m-am gandit sa nu mai dau bani pe tester daca gasesc vreun DIY sa le pot reseta singur.

Am gasit un DIY si am incercat sa resetez valorile dar mi-a aparut o eroare pentru placutele din spate, iar pentru cele din fata arata acelasi interval.

Aceeasi eroare a mai aparut si in cazul altora care au incercat sa resetez intervalele si nu au schimbat calumea senzorii.

Sub pictograma din BC corespunzatore placutelor spate imi apare "...........", cand pun contactul apare cu rosu si pictograma cu o masina pe un elevator si martorul pentru frana. Martorul frana aprins cu rosu imi ramane si in mers.

Sunt niste erori enervante pentru ca masina nu are nimic de fapt, iar eu n-am reusit sa le resetez.

Am fost sa resetez valorile din tester si nu s-a putut (tester universal de la un service oarecare)

Am mers asa vreo 2000km ca mecanicul meu era in concediu.

Am fost astazi din nou la el pentru ca cei de la service-ul cu tester-ul (+ am mai citit pe net) spuneau ca trebuie decuplati si recuplati senzorii si apoi va trebui sa resetez tot asa din BC.

I-am decuplat-cuplat, am resetat din BC si erorile erau tot acolo.

Am pus un nou senzor de placute pe spate, am incercat iar sa resetez si tot nu s-a intamplat nimic.

Mecanicul mi-a zis ca am nevoie de senzori originali BMW, pentru ca ai lui sunt pe producator si probabil din aceasta cauza nu pot sa resetez erorile.

Am fost la un alt mecanic, laudat de toata lumea din zona, care s-ar ocupa doar cu BMW si care mi-a zis ca prima oara trebuie sa faca o diagnoza(=150 lei) ca "cine stie ce e"... I-am explicat pe scurt ce v-am scris si voua mai sus si mi-a zis ca el are senzori originali si ii putem schimba si apoi reseta valorile din tester. Dupa ce l-am mai intrebat am aflat senzorii lui originali sunt, de fapt, senzori ATE, adica pe producator.

E 70 lei senzorul, 70x2+150=290 lei. Cam aiurea sa ma coste atat niste erori imbecile.

L-am mai intrebat daca testerul lui poate sterge erorile alea sigur, pentru ca am mai incercat cu alt tester si nu am reusit sa le sterg si nu as arunca 150 de lei pe diagnoza lui sa raman cu erorile acolo. Mi-a zis ca nu stie, trebuie sa faca diagnoza sa vada daca le poate sterge...

Am plecat.

Am sunat la dealer-ul local BMW si am dat de un baiat foarte amabil care mi-a explicat ca nu e nevoie de senzori originali BMW, ca vin clienti cu placute si senzori pe producator gata cumparate pentru montare si e totul ok. Mi-a mai zis ca senzorul de pe fata trebuie schimbat neaparat ca e in 2 trepte si e atins foarte repede, nu e ca senzorii vechi, intr-o treapta.

La ei un senzor este 100 lei(scump pentru mine) si 70 lei manopera pt un senzor, 100 pt ambii. Deci 100x2+100=300 lei in cel mai rau caz.

La meseriasul orasului e cu 10 lei mai ieftin...ciudat...

A mai spus si ca ar trebui sa se poata reseta din bord din cateva incercari, daca nu se reseteaza din tester. Eu nu am reusit din bord si l-am resetat de 10 ori probabil, dar tot degeaba. Si ca senzorul de pe spate, inlocuit chiar astazi ar trebui sa fie ok si sa nu necesite schimbare.

Daca vin eu cu senzorul ma taxeaza cu pretul testerului, adica 210 lei, iar manopera de schimbare e gratis.

La mecanicul laudat de toti e 150 lei testerul.

Intre timp mi-am luat si senzor pentru placutele din fata, deci am nevoie de montare(care poate fi gratis la mecanicul meu) si tester.

 

Sunt curios cine a citit pana aici.

Acum vin intrebarile.

 

Senzorul dreapta spate, care a fost pus astazi, e ok?

Mentionez ca nu a fost pilit ca sa intre, a intrat simplu, fara probleme.

Se poate ca senzorii pt placute pe care ii am sa nu fie compatibili?

Am nevoie neaparat de tester ca sa resetez valorile si sa dispara erorile sau acestea trebuie sa se poata reseta din BC daca senzorii sunt in regula?

Cum sa fac sa ies cel mai ok?

Atata vreme cat e o eroare fara vreo implicatie pentru masina, as vrea sa o rezolv cat mai ieftin...sa dau 300 de lei pentru asta mi se par bani aruncati.

Daca cineva a mai schimbat lucrurile astea sau a mai avut erorile astea va rog sa postati rezolvarea cea mai convenabila.

Link to comment
Share on other sites

atat timp cat nu ai schimbat senzorul pe fata , va ramane la valoarea initiala pe care o avea anterior schimbarii placutelor . Pare logic in conditiile in care la E90 e diferit sistemul adica e un senzor ceramic , se toceste si indica o valoare de uzura spre deosebire de E46 unde senzorul e un fir care se rupe si da la masa cu discul . Eu de cand am masina si am luat-o cu placute fata spate schimbate , pe spate indica 7000 , din acelasi motiv si nu se poate reseta pt ca senzorul nu s-a tocit inca pana la nivelul la care sa afiseze o valoare , adica a fost refolosit . Acum am schimbat pe fata placutele si la fel am refolosit senzorul , de cand le-am montat am aceeasi valoare undeva la 20 000 . Probabil la urmatorul schimb voi lasa sa ajunga atat senzor cat si placute la nivel de afisare reala si apoi voi schimba si senzori si placute . Sper ca ai inteles ce am zis .

Stiu ca senzorii se pot monta si fara sa demontezi placute etc , dar e cam incomod . Adica cel putin la demontat iese cam greu si ar fi nevoie sa dai jos placuta . Eu in locul tau nu m-as stresa , ai placute noi ai o eroare care stii de unde provine . La un tester ar trebui sa poti reseta macar spatele . Din maneta BC eu stiu ca merge sa resetezi doar cand apare warning in meniu .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ce spui. Daca schimbi placutele din timp poti sa nu schimbi senzorul dar valorile din bord sunt false, raman blocate la valoarea respectiva(nu?). Macar nu ai eroare...

Daca nu am eroare pentru placutele din fata, sa nu mai schimb senzorul? Sa-l las asa, uzat?

Cred ca am nevoie de un tester exclusiv pentru BMW din moment ce cu unul universal nu s-a putut sterge/reseta eroarea(era 40 de lei dar n-am mai dat nimic), si ala e 150 de lei la nea' Caisa sau 210 la dealer BMW. Asa o fi? Merge doar cu tester exclusiv pt. BMW? Vreau sa scap de eroare chiar daca stiu de la ce e si ca nu afecteaza cu nimic masina...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ce spui. Daca schimbi placutele din timp poti sa nu schimbi senzorul dar valorile din bord sunt false, raman blocate la valoarea respectiva(nu?). Macar nu ai eroare...

Daca nu am eroare pentru placutele din fata, sa nu mai schimb senzorul? Sa-l las asa, uzat?

 

Exact , cel putin pe fata esti in situatia mea , valoarea ramane afisata si in momentul cand senzorul va lucra , adica placuta se uzeaza va incepe sa afiseze ce trebuie . Pe spate cred ca ar trebui sa mearga din tester din moment ce senzorul e nou . Daca tot ti-a cerut ala 150 , mai bine mergi la reprezentanta sau mai studiaza problema , poate reusesti din maneta cumva . Oricum poti insista la reprezentanta sa platesti doar 30 min , pretul respectiv e per ora .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere pretul unei simple resetari de cateva minute (150 sau 210 lei) vreau sa fiu sigur ca am senzorii calumea, sa nu arunc bani pe tester.

Mecanicul meu, care imi lucreaza fara adaos la piese si fara manopera, deci cel mai ieftin posibil, mi-a mai adus un senzor si pt placutele fata (41 de lei).

Daca e necesar l-as schimba si pe ala din fata si apoi as incerca la tester.

Sa nu resetez si pe urma sa am probleme cu ala din fata sau sa pun nou pe fata, sa fie ok, dar sa fie bulit ala din spate...cred ca intelegi ce vreau sa zic.

Senzorul nou de pe spate, pus azi(adica ieri ca deja e trecut de 12), se poate sa fie compromis? Adica s-a tocit ceva din el in cativa km incat sa nu mai fie bun?

Link to comment
Share on other sites

Acum aproape o luna am schimbat placutele de frana si trebuiau schimbati si senzorii placutelor.

Pentru E90 sunt 2 senzori, unul la roata stanga fata si unul la roata dreapta spate.

Mecanicul care mi-a schimbat placutele a spus ca senzorul din fata nu a fost atins, iar pe cel din spate l-a schimbat cu unul nou.

Toate ok pana acum, dar intervalele din bord pentru placute au ramas la fel, placutele din fata mai mergeau vreo 1500km, iar cele din spate vreo 8000km si m-am gandit sa nu mai dau bani pe tester daca gasesc vreun DIY sa le pot reseta singur.

Am gasit un DIY si am incercat sa resetez valorile dar mi-a aparut o eroare pentru placutele din spate, iar pentru cele din fata arata acelasi interval.

Aceeasi eroare a mai aparut si in cazul altora care au incercat sa resetez intervalele si nu au schimbat calumea senzorii.

Sub pictograma din BC corespunzatore placutelor spate imi apare "...........", cand pun contactul apare cu rosu si pictograma cu o masina pe un elevator si martorul pentru frana. Martorul frana aprins cu rosu imi ramane si in mers.

Sunt niste erori enervante pentru ca masina nu are nimic de fapt, iar eu n-am reusit sa le resetez.

Am fost sa resetez valorile din tester si nu s-a putut (tester universal de la un service oarecare)

Am mers asa vreo 2000km ca mecanicul meu era in concediu.

Am fost astazi din nou la el pentru ca cei de la service-ul cu tester-ul (+ am mai citit pe net) spuneau ca trebuie decuplati si recuplati senzorii si apoi va trebui sa resetez tot asa din BC.

I-am decuplat-cuplat, am resetat din BC si erorile erau tot acolo.

Am pus un nou senzor de placute pe spate, am incercat iar sa resetez si tot nu s-a intamplat nimic.

Mecanicul mi-a zis ca am nevoie de senzori originali BMW, pentru ca ai lui sunt pe producator si probabil din aceasta cauza nu pot sa resetez erorile.

Am fost la un alt mecanic, laudat de toata lumea din zona, care s-ar ocupa doar cu BMW si care mi-a zis ca prima oara trebuie sa faca o diagnoza(=150 lei) ca "cine stie ce e"... I-am explicat pe scurt ce v-am scris si voua mai sus si mi-a zis ca el are senzori originali si ii putem schimba si apoi reseta valorile din tester. Dupa ce l-am mai intrebat am aflat senzorii lui originali sunt, de fapt, senzori ATE, adica pe producator.

E 70 lei senzorul, 70x2+150=290 lei. Cam aiurea sa ma coste atat niste erori imbecile.

L-am mai intrebat daca testerul lui poate sterge erorile alea sigur, pentru ca am mai incercat cu alt tester si nu am reusit sa le sterg si nu as arunca 150 de lei pe diagnoza lui sa raman cu erorile acolo. Mi-a zis ca nu stie, trebuie sa faca diagnoza sa vada daca le poate sterge...

Am plecat.

Am sunat la dealer-ul local BMW si am dat de un baiat foarte amabil care mi-a explicat ca nu e nevoie de senzori originali BMW, ca vin clienti cu placute si senzori pe producator gata cumparate pentru montare si e totul ok. Mi-a mai zis ca senzorul de pe fata trebuie schimbat neaparat ca e in 2 trepte si e atins foarte repede, nu e ca senzorii vechi, intr-o treapta.

La ei un senzor este 100 lei(scump pentru mine) si 70 lei manopera pt un senzor, 100 pt ambii. Deci 100x2+100=300 lei in cel mai rau caz.

La meseriasul orasului e cu 10 lei mai ieftin...ciudat...

A mai spus si ca ar trebui sa se poata reseta din bord din cateva incercari, daca nu se reseteaza din tester. Eu nu am reusit din bord si l-am resetat de 10 ori probabil, dar tot degeaba. Si ca senzorul de pe spate, inlocuit chiar astazi ar trebui sa fie ok si sa nu necesite schimbare.

Daca vin eu cu senzorul ma taxeaza cu pretul testerului, adica 210 lei, iar manopera de schimbare e gratis.

La mecanicul laudat de toti e 150 lei testerul.

Intre timp mi-am luat si senzor pentru placutele din fata, deci am nevoie de montare(care poate fi gratis la mecanicul meu) si tester.

 

Sunt curios cine a citit pana aici.

Acum vin intrebarile.

 

Senzorul dreapta spate, care a fost pus astazi, e ok?

Mentionez ca nu a fost pilit ca sa intre, a intrat simplu, fara probleme.

Se poate ca senzorii pt placute pe care ii am sa nu fie compatibili?

Am nevoie neaparat de tester ca sa resetez valorile si sa dispara erorile sau acestea trebuie sa se poata reseta din BC daca senzorii sunt in regula?

Cum sa fac sa ies cel mai ok?

Atata vreme cat e o eroare fara vreo implicatie pentru masina, as vrea sa o rezolv cat mai ieftin...sa dau 300 de lei pentru asta mi se par bani aruncati.

Daca cineva a mai schimbat lucrurile astea sau a mai avut erorile astea va rog sa postati rezolvarea cea mai convenabila.

salut...

si eu am avut o problema asemanatoare

am schimbat pe fata discurile si placutele, pe spate mi sa spus ca mai merg 20.000 km. problema e ca la 2 saptamani mi sa apris martorul i bord ca trebuie sc schimbate placutele pe spate...:twoup:)

am incercat sa resetez din bord din pinul de km....nu a mers...imi dadea -25.000 km ...si martorul aprins.

am cumparat senzor placute si discuri si le-am schimbat....si a mers perfect resetarea.

 

parerea mea e ca fiecare senzir are probabil un cod pe care calc il citeste si nu se poate face resetarea doar dupa schimbarea adevarata a acestuie....si mai e una....nu am incercat ....inceraca sa scoti senzorul afara din mufa si sa il bagi din nou dupa cateva minute , timp in care sa iei contactul si sa-l pui din nou.... :)

Link to comment
Share on other sites

@Claudiu, pe spate am senzor nou si nu am reusit sa resetez valoarea nici din BC, nici din tester universal. N-o fi compatibil senzorul sau trebuie sa resetez valorile cu tester exclusiv pt BMW?

 

salut...

si eu am avut o problema asemanatoare

am schimbat pe fata discurile si placutele, pe spate mi sa spus ca mai merg 20.000 km. problema e ca la 2 saptamani mi sa apris martorul i bord ca trebuie sc schimbate placutele pe spate...:twoup:)

am incercat sa resetez din bord din pinul de km....nu a mers...imi dadea -25.000 km ...si martorul aprins.

am cumparat senzor placute si discuri si le-am schimbat....si a mers perfect resetarea.

 

parerea mea e ca fiecare senzir are probabil un cod pe care calc il citeste si nu se poate face resetarea doar dupa schimbarea adevarata a acestuie....si mai e una....nu am incercat ....inceraca sa scoti senzorul afara din mufa si sa il bagi din nou dupa cateva minute , timp in care sa iei contactul si sa-l pui din nou.... :)

 

Ce senzori ai pus? Resetarea ai facut-o din bord sau din tester?

Edited by Adrian M
Link to comment
Share on other sites

1.Senzorul dreapta spate, care a fost pus astazi, e ok?

Mentionez ca nu a fost pilit ca sa intre, a intrat simplu, fara probleme.

2.Se poate ca senzorii pt placute pe care ii am sa nu fie compatibili?

3.Am nevoie neaparat de tester ca sa resetez valorile si sa dispara erorile sau acestea trebuie sa se poata reseta din BC daca senzorii sunt in regula?

4.Cum sa fac sa ies cel mai ok?

5.Atata vreme cat e o eroare fara vreo implicatie pentru masina, as vrea sa o rezolv cat mai ieftin...sa dau 300 de lei pentru asta mi se par bani aruncati.

6.Daca cineva a mai schimbat lucrurile astea sau a mai avut erorile astea va rog sa postati rezolvarea cea mai convenabila.

1.ideal este in momentul in care schimb placutele sa schimbi si senzorul.eu as aam facut de cateva ori si nu ma avut absolut nici o problema si nici o eroare.resetarea am facut-o eu din BC.nu stiu de ce va zgarciti sa lasati senzorii vechi,cand sunt o gramada de topicuri care dezbat aceasi problema si toate astea din cauza senzorilor.

2.senzorii nu trebuie sa fie compatibili...de fapt sunt compatibili :twoup: =))

3.eu zic sa schimbi zenzorii care nu i-ai schimbat si reseteaza apoi intervalul service.nu stiu acum cum va functiona asta,atat timp cat placutele sunt folosite acum.repet:la mine s-au schimbat senzori si placute in acelasi timp si nu au fost probleme.

4.cel mai bine iesi daca procedezi cum am spus mai sus<pe viitor>.acum probabil iesi cel mai ieftin sa schimbi senzorul fata si sa faci resetarea.senzorul se schimba si daca dai roata jos tu.nu trebuie s ate duci la service.verifica daca ai conatct perfect pe mufele de la senzori.

5.orice carpeala costa.oricum pe viitor nu cred ca mai procedezi asa. :)

6.fara erori. :)

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

1. Nu fac carpeli. Nu am schimbat eu personal senzorii, credeam ca o sa fie ok din prima... Ce carpeala am facut? Ca nu mi-a resetat ala valorile ca nu are tester BMW? Cel mai simplu e la dealer, dar acolo merg cand nu mai am solutii.

Am un mecanic, cunostinta de familie, care are un service curat, calumea, cu angajati, nu in curte in gradina si mie imi lucreaza fara adaos la piese si fara manopera.

Pentru schimb ulei(original BMW), filtre(Mann) si placute fata-spate(TRW)+un senzor mi-a luat 770 lei. Tu nu ai merge la el?

Vorbesti de carpeli de parca am luat vreo turbina second hand si am montat-o in spatele blocului...

 

2. Ok, deci senzorul pe spate, nou, e in regula. Atunci de ce nu am putut reseta intervalul?

 

3. Se poate sa nu mai pot pune senzori ca am mers deja vreo 2000km?!

 

4. De schimbat, mi-l schimba mecanicul meu pe gratis, asta sa fie singura problema.

 

5. Daca tu zici ca e carpeala, ok :twoup: Eu zic ca am incercat sa fie cat mai ok pret/calitate.

Oricum, cand voi mai schimba placutele cu siguranta voi incerca altfel.

Edited by Adrian M
Link to comment
Share on other sites

nu am spus carpeala ca sa te jgnesc.incerc sa te ajut cu ce stiu eu.

regula este regula:cand se schimba placutele se schimba si senzorii ca sa nu fie probleme.la mine a functionat de fiecare data si am schimbat d ecand am masina de 2 ori pe fata placute cu senzor si de 2 ori pe spate.resetarile le-am facut eu de fiecare data si a functionat.in plus ma mai resetat la un e65 placutele,dar schimbase si senzorul,la un e46,la alt e90.

eu am schimbat ulei bmw LL4+toate filtrele mann+placute spate+senzor cu 720 lei.fara manopera ca mi le-am schimbat eu.nu trebuie sa te duci intr-un service scump ca e mai sigur.din contra,am o parere foarte proasta de service-urile de la noi.

m-am referit la carpeala ca nu ai schimbat si senzorul odata cu placutele.

parerea mea,daca se facea totul cum am spus eu nu aparea eroare.discurile cum sunt?

Link to comment
Share on other sites

Bune. Masina are 59.000 km in prezent. Mai merg cel putin un set de placute pe discurile astea, asa mi-a zis mecanicul.

 

Intre timp l-am sunat si o sa merg dupa 12 sa-mi puna si celalalt senzor, pe fata.

 

Senzorii sunt ATE, ceramici, nu din aia de generatie veche, deci ar trebui sa mearga, asa mi-a zis si baiatul de la reprezentanta.

 

Sa vad cum fac cu resetarea...daca nu voi reusi din BC trebuie sa merg la un tester si al dracu', la tester de 40 de lei nu vrea sa se reseteze...

 

Poate vrea la ala cu 150 lei neaparat...

Link to comment
Share on other sites

Bune. Masina are 59.000 km in prezent. Mai merg cel putin un set de placute pe discurile astea, asa mi-a zis mecanicul.

 

Intre timp l-am sunat si o sa merg dupa 12 sa-mi puna si celalalt senzor, pe fata.

 

Senzorii sunt ATE, ceramici, nu din aia de generatie veche, deci ar trebui sa mearga, asa mi-a zis si baiatul de la reprezentanta.

 

Sa vad cum fac cu resetarea...daca nu voi reusi din BC trebuie sa merg la un tester si al dracu', la tester de 40 de lei nu vrea sa se reseteze...

 

Poate vrea la ala cu 150 lei neaparat...

NU VAD DE CE NU AR MERGE DIN TESTER.

Link to comment
Share on other sites

Merci Alex, Myx, Andrei si Claudiu pentru raspunsuri.

 

Am schimbat si senzorul de pe fata (apropo @Myx, nu a trebuit sa dea jos placuta pentru a fi montat), dupa care am putut reseta din BC, pe rand, valorile pentru ambii senzori.

M-a mai costat 40 lei un senzor. Eu ma asteptam sa mai am si alte batai de cap...

Ciudat e ca nu se poate reseta intervalul aferent placutelor cu senzor nou (deci un interval dintre cele doua) pana cand nu se schimba si celalalt senzor.

 

In concluzie: Senzorii de uzura pentru placute la E90 sunt in doua etape si ei trebuie schimbati AMANDOI deodata cu placutele pentru a putea avea valorile corecte in bord. Intervalele se reseteaza din maneta BC, nu este necesar tester-ul!

 

Se poate inchide.

Link to comment
Share on other sites

Merci Alex, Myx, Andrei si Claudiu pentru raspunsuri.

 

Am schimbat si senzorul de pe fata (apropo @Myx, nu a trebuit sa dea jos placuta pentru a fi montat), dupa care am putut reseta din BC, pe rand, valorile pentru ambii senzori.

M-a mai costat 40 lei un senzor. Eu ma asteptam sa mai am si alte batai de cap...

Ciudat e ca nu se poate reseta intervalul aferent placutelor cu senzor nou (deci un interval dintre cele doua) pana cand nu se schimba si celalalt senzor.

In concluzie: Senzorii de uzura pentru placute la E90 sunt in doua etape si ei trebuie schimbati AMANDOI deodata cu placutele pentru a putea avea valorile corecte in bord. Intervalele se reseteaza din maneta BC, nu este necesar tester-ul!

 

Se poate inchide.

nu inchide topicul...este bun de completata si de altii.

nu am inteles un lucru....e cu rosu.probabil sun adormit si acum d'aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

cred ca si eu sunt in aceiasi situatie - schimbat placute spate, pus senzor vechi, resetat din bord = elevator rosu si ------ la km de parcurs fata/spate

 

apoi am schimbat si senzorul spate (l-as fi schimbat din prima dar imi adusesera senzorul gresit), dar tot nu se reseteaza.

 

Am inteles ca daca placutele celelalte sunt uzate peste 50% trebuie schimbat neaparat si senzorul respectiv (sau pus senzor vechi taiat si firele pe scurt)

 

Voi vedea maine daca functioneaza in practica!

Link to comment
Share on other sites

cred ca si eu sunt in aceiasi situatie - schimbat placute spate, pus senzor vechi, resetat din bord = elevator rosu si ------ la km de parcurs fata/spate

 

apoi am schimbat si senzorul spate (l-as fi schimbat din prima dar imi adusesera senzorul gresit), dar tot nu se reseteaza.

 

Am inteles ca daca placutele celelalte sunt uzate peste 50% trebuie schimbat neaparat si senzorul respectiv (sau pus senzor vechi taiat si firele pe scurt)

 

Voi vedea maine daca functioneaza in practica!

aceeasi problema o intampin si eu....bag p..a in ele de bmw-uri.Martorul din bord este atat de enervant....

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o intampin si eu....bag p..a in ele de bmw-uri.Martorul din bord este atat de enervant....

 

Problema nu este la senzori! Daca nu se reseteaza din prima in iDrive desi pe tester arata ca-s resetati, nu va mai chinuiti! Aceeasi problema am patit-o si eu, solutia fiind rescrierea modulului de ABS care are grija si de acesti senzori! Explicatia ar fi ca acest modul(si nu numai) se blocheaza in urma unor socuri electrice!

 

La mine a functionat si asta dupa multe batai de cap, ba cu resetarea, ba cu alti senzori! Cautati pe cineva care se pricepe la astfel de operatii!

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o intampin si eu....bag p..a in ele de bmw-uri.Martorul din bord este atat de enervant....

 

De vina sunteti voi pentru ca nu schimbati senzorii impreuna cu placutele.

La modelele mai vechi se puteau reutiliza senzorii daca placutele se schimbau inainte ca firele senzorilor sa fie taiate, dar la E60, E90 si alte modele mai recente nu se mai poate face chestia asta.

La fiecare schimb de placute trebuie sa schimbi si senzorul, altfel nu se va reseta martorul.

Un senzor e 60 lei, nu e vreo avere.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

confirm solutia:

 

am schimbat placute si senzor pe spate.

 

Pentru a putea resesta sistemul, trebuie:

taiat firele senzorului vechi, legate intre ele,

cuplat pe fata senzorul vechi,

resetat sistemul (apare 60.000km pe fata/spate),

cuplat inapoi senzorul de fata (nu trebuie demontat), moment in care se reduce parca la 27.000 km pe fata. Dupa ce am mai condus a scazut la 18.000

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

confirm solutia:

 

am schimbat placute si senzor pe spate.

 

Pentru a putea resesta sistemul, trebuie:

taiat firele senzorului vechi, legate intre ele,

cuplat pe fata senzorul vechi,

resetat sistemul (apare 60.000km pe fata/spate),

cuplat inapoi senzorul de fata (nu trebuie demontat), moment in care se reduce parca la 27.000 km pe fata. Dupa ce am mai condus a scazut la 18.000

 

Salut. In concluzie pt a reseta intervalul service pt placutele spate, trebuie sa pun in scurt senzorul fata???? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.