Jump to content

Nu se tureaza peste 4000 Rot/min si trage foarte greu


Guest Tehnor

Recommended Posts

Guest Tehnor
Salut, am schimbat de curand uleiul si normal si filtrul, am verificat filtrul de aer care este ca nou (nu am verificat filtrul de motorina), filtrul de particule mai are 50 000Km nu cred ca el ar fi problema oricum inainte sa ma duc in Suedia (5400Km dus intors) masina mergea f bine. Acum insa masina trage foarte foarte greu rampa pe care nu o mirosea cu viteza a 3-a acum moare motorul si cu a 2-a, fie ca o turez in gol sau in viteza nu trece de 4000 ture problema pe care nu am avut-o pana acum nu stiu ce are v-as fi recunoscator pana la cer daca ma-ti ajuta :twoup: :) :) Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
Am uitat sa va spun ca nu are nici o eroare in bord sau in idrive nu scoate fum ba chiar la verificare (ITP-ul) care l-am facut acum s-au speriat aia ca nu are noxe deloc.
Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
Salut, fa-i o diagnoza, posibil sa fie si debitmetru (dar pana nu ii faci o diagnoza vei primii numai presupuneri).

 

la reprezentanta nu? sau in orice service care are instrumentele necesare?

Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
la oricine are un tester mai bun. care sa iti masoare valorile live la debitmetru, turbina, injectoare .... si ar trebui sa te coste cam 50 de lei . in reprezentanta fac aceeasi treaba cu peste 300 de lei

wow misto sper sa gasesc un tester prin umila Craiova unde nu se gaseste mai nimic.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor

Baieti m-am mai jucat azi putin la ea si am gasit o mica problema pe una din tevile de esapament teava in care au bagat aia la ITP "detectorul de noxe" (si nu le venea sa creada ca nu are noxe deloc) nu iasa fum mai deloc iar pe cealalta iasa cu presiune de zici ca umfli roata la TIR sa fie asta o problema (infundarea cu cenusa a tobei)? si inca ceva cand o turai in blana nu trecu de aprox 3900 rot/min o mai frecai eu la acceleratie potin vreo 3 min si incet incet ajunse la 4100 rot/min ma gandii sa nu consum toata motorina in speranta ca va ajunge la 5500 rot/min asa ca va intreb pe voi din 2004 pana azi ma gandesc ca a mai avut vreunul vreo problema asemanatoare sau puate este vreunul atotstiutor in BMW-uri sa ma linisteasca si pe mn.

 

Filtrul de aer sigur nu este, nu l-am schimbat in urma constatarilor pentru ca arata ca nou inainte mergea sooper masina cu acelas filtru ma duc acum sa ii scot filtru sa vedem ce face sper dupa ce il scot sa nu iasa cu BOOOOMMMMM ms de varianta BlackBone.

Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Baieti m-am mai jucat azi putin la ea si am gasit o mica problema pe una din tevile de esapament teava in care au bagat aia la ITP "detectorul de noxe" (si nu le venea sa creada ca nu are noxe deloc) nu iasa fum mai deloc iar pe cealalta iasa cu presiune de zici ca umfli roata la TIR sa fie asta o problema (infundarea cu cenusa a tobei)? si inca ceva cand o turai in blana nu trecu de aprox 3900 rot/min o mai frecai eu la acceleratie potin vreo 3 min si incet incet ajunse la 4100 rot/min ma gandii sa nu consum toata motorina in speranta ca va ajunge la 5500 rot/min asa ca va intreb pe voi din 2004 pana azi ma gandesc ca a mai avut vreunul vreo problema asemanatoare sau puate este vreunul atotstiutor in BMW-uri sa ma linisteasca si pe mn.

 

Filtrul de aer sigur nu este, nu l-am schimbat in urma constatarilor pentru ca arata ca nou inainte mergea sooper masina cu acelas filtru ma duc acum sa ii scot filtru sa vedem ce face sper dupa ce il scot sa nu iasa cu BOOOOMMMMM ms de varianta BlackBone.

 

 

si la mine filtrul arata ca nou, dar hartia de proasta calitate a filtrului nu permitea debitul necesar de aer in turatie mare.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
BlackBone aceeasi problema fara filtru de aer nu trce de 4000rot/min o fi oare Filtrul de Particule mai are 50 000 in Idrive nu cred ca i s-a "culcat" de la varsta asta sau este intr-un proces de regenerare cum spunea un baiat pe aici? dar nu cred ca este vorba de regenerare ca o tine in ritmul asta de vreo 3 zile (sincer nu as avea bani de un filtru nou de particule mai precis 6000 ron)cand am luat masina am facut unele calcule si ma incadram linistit in cheltuieli ba dupa ce am luat-o am observat ca ma costa consumabilele (de calitate superioara normal) mult mai potin decat ma asteptam si consumul in 6000 Km a scos un consum mediu de 6.0l/100Km sooper care probabil ia si cauzat ca s-a cam mers subturat motorul si s-o fi depus funingine pe acolo pe undeva sper ca nu v-am plictisit ast raspuns (uri) . Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
cum ma nene 6000 ron un filtru ? cred ca ai tastat gresit , si 600 ron ar fi enorm.

Sa nu fie ceva in traseul de evacuare care sufoca motorul.

 

aici am gasit uimitorul pret :twoup:

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/lofiversion/i...php?t46998.html

 

 

 

 

Luni o duc la tester daca pana atunci se intampla minunea minunilor sa isi revina o sa va anunt daca nu ramane pe luni ms mult BlackBone

Link to comment
Share on other sites

cum ma nene 6000 ron un filtru ? cred ca ai tastat gresit , si 600 ron ar fi enorm.

Sa nu fie ceva in traseul de evacuare care sufoca motorul.

cam atat costa un filtru de particule pt e60. si paradoxal, dar filtrul asta de particule este primul pe traseul de evacurare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Tehnor
am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare). Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor
am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Am dus-o iarasi la tester si mi-au spus baietii de la acolo ca este undeva la turbo o problema a spus ceva de vacum habar nu am ce o fi aia il sun la 18:00 pentru a rezolva problema si va anunt Numai Bine!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tehnor

nu stiu daca ar putea si de la filtru pentru ca la rece merge foarte bine daca ar fi filtrul infundat atunci nu ar merge bine deloc oricum ar fi foarte buna orice informatie.

 

 

ceva si mai important este faptul ca baietii de la tester mi-au spus ca masina recunoaste problema si intra de fiecare data cand se incinge intr-un fel de "sistem de avarii"

sau ce o fi ala mai exact motorul merge cu o serie de restrictii care protejeaza motorul.

Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Tu cand ti-ai luat E60 cu xxx Km la bord la ce te asteptai?

ce-mi plac mie oamenii care isi iau E60 SH si se asteapta sa nu bage nici un ban.

 

Hai sa-ti mai spun cate o sa mai schimbi:

1) galerie admisie

2) galerie evacuare

3) filtru + ulei cutie automata

4) turbo

5) debitmetru

6) filtru de particule

7) nenumarate revizii la aprox ~10.000 daca chiar tii la ea

si lista poate lejer continua

Link to comment
Share on other sites

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Am dus-o iarasi la tester si mi-au spus baietii de la acolo ca este undeva la turbo o problema a spus ceva de vacum habar nu am ce o fi aia il sun la 18:00 pentru a rezolva problema si va anunt Numai Bine!

 

la ce service ai fost?

Link to comment
Share on other sites

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Am dus-o iarasi la tester si mi-au spus baietii de la acolo ca este undeva la turbo o problema a spus ceva de vacum habar nu am ce o fi aia il sun la 18:00 pentru a rezolva problema si va anunt Numai Bine!

 

la ce service ai fost?

 

Nu stiu exact numele firmei dar se afla fata in fata cu Arabesque este acolo un afis cu ITP are un site pe net in care se lauda ca este de ultima generatie

 

se poate sa-ti intre turbo-ul in limp mode si dupa ce opresti motorul sa pornesti masina din nou si sa mearga bine

 

Nu prea cred pentru ca dupa ce se incalzeste motorul nu mai trage daca as oprio si pornio de o mie de ori spun asta pentru ca am incercat :twoup:

Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

am fost cu ea la tester asta fiind dimineata pana a ajunge la tester masina functiona normal au bagat-o baietii au verificat cu aparatura destul de buna si nimic masina nu a dat nici o eroare am mers cca 10 min prin oras am oprit-o si cand am pornit iarasi aceeasi prostie nu trage deci cred ca masina dupa ce se incalzeste nu mai trage ce poate avea (imi ajunge "durerea" pe care o am ca o sa dau 9 mil lu' Boc nu vreau sa bag si mai mult in piese) ar fi extrem de utile cateva pareri inainte sa o duc iarasi la tester (antigelul este la nivel, in bord nici o eroare).

 

Tu cand ti-ai luat E60 cu xxx Km la bord la ce te asteptai?

ce-mi plac mie oamenii care isi iau E60 SH si se asteapta sa nu bage nici un ban.

 

Hai sa-ti mai spun cate o sa mai schimbi:

1) galerie admisie

2) galerie evacuare

3) filtru + ulei cutie automata

4) turbo

5) debitmetru

6) filtru de particule

7) nenumarate revizii la aprox ~10.000 daca chiar tii la ea

si lista poate lejer continua

 

Ce-mi plac si mie oamenii carora le plac sa se arate intereseanti

 

Hai sa-ti spun cate nu o sa schimb:

1)galerie adimisie (o pot curata) daca tii neaparat iti pot da si link-ul in care se explica pas cu pas operatiunea

2)galerie evacuare (nu este cazul)

3)filtru+ulei cutie automata (am manuala)

4)turbo(ar exista o mica problema pe acolo dar nu necesita schimbara integrala a Turbo)

5)debitmetru (pe tester a iesit ok si nu este o lege ca s-ar schimba vreodata te poate tine destul)

6)filtru de particule (doar daca este cazul sper sa nu am probleme cu asa ceva pt ca este destul de scump la fel ca mai sus te poate tine destul plus ca are si optiunea de regenerare)

7)revizii doar cei ca tine pot face cei care si-au luat e60 si a aflat tot cartierul cat de mult ti u la ea.

 

daca tii neaparat sa le schimbi pe toate si sa mentii masina tot timpul ca noua dece nu schimbi si uleiul la 3000 filtrele la 3 saptamani (ca doar este praf peste tot) faruri spoilere ca poate sunt cioblite SI LISTA POATE CONTINUA PANA LA ULTIMUL SURUP.

nu am nimic in ingrijirea masini dar nu exagera stii ca nu este posibil sa schimbi tot traim vremuri grele (poate imi vei raspunde ca dece nu mi-am luat un opel,logan care se intretine mai usor raspunsul este unul scurt mi-a placut enorm masina asta as fi dat orice sa o am iar taicameu a facut unele eforturi destul de grele pentru a achizitiona-. BMW ever.

Edited by Tehnor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.