Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

dupa 4 sh-uri,este prima mea maisna noua,o masina pe care am ales-o cu sufletul,configurata exact asa cum mi-am dorit

 

x6 este tipul de masina care ori iti place la nebunie ori nu,asa cum am spus mai sus am ales-o cu inima; forma aceasta coupe-izata si desingul distinctiv impun un nou stil,interpreteaza agilitatea si performanta unui coupe cu desingul atletic si pozitia inalta a unui SAV intr-o maniera foarte eleganta; alura business dar totusi pantofi sport ,o combinatie perfecta pt drumurile romanesti intre dinamism,confort si lux

 

 

am ales-o fara sa calc pragul altor producatori,chiar daca sistemul 4x4 nu este cel mai bun pt off-road extrem,chiar daca are 4 locuri si nu regret

 

dotari: multe

 

cele mai importante optionale

-directie activa

-navigatie

-sist audio 12 dif

-mufa usb+conectare iphone

-faruri adaptive

-piele

-scaune confort

-camera pt mersul cu spatele si laterale

-pilot cu functie de franare

-ornamente aluminu

-jante

-alarma

-geamuri cu protectie solara

 

or mai fi si altele

 

 

impresii dupa 1900km

 

masina absoarbe gropile f bine,suspensia nu este zgomotoasa,masina este inchegata si f stabila (cel mai stabil suv cu care am mers),scaunele (din seria 7) sunt confortabile,iti gasesti usor pozitia iar sustinerea laterala de invidiat,gratie multiplelor reglaje; (comparand cu Q7 si ML)

 

ce pot sa zic,de motor inca nu am abuzat,insa pot spune un singur lucru trage,trage incepand cu 11-1200rpm si pana la rosu,titpic bmw si inca nu s-a lasat (fata de tdi-uri care se plafoneaza usor la 4000rpm chiar daca vb de 4.2 bi-turbo),de curiozitate pe A2 am dus-o la 240km/h ajunge f usor (o compar cu 4.2tdi q7),la ac viteza avea aprox 3500rpm ; 460Nm sunt disponibili inca de la 1000rpm,la 4200rpm are putin peste 500Nm

este cel mai silentios diesel cu care am mers,f rafinat,fara vibratii,f ecomonic pr masa masinii si putere (compar cu 3.0cdi,2.7cdi,3.0d bi-turbo jaguar,4.2tdi,3.0tdi,etc)

 

cutia,ceva de vis mai rapida decat una cu dublu ambreaj si 6 rapoarte sau 7g-tronic;

schimba mai lin,insesizabil daca nu te uiti la turometru sau daca nu asculti motorul,caderile de turatii sunt mai mici; nu exista lag,nici macar in modul drive nici macar la 1100-1200rpm la nevoie retrogradeaza mai rapid,schimba mai rapid,motorul urca mai bine in ture ; frana de motor mult mai eficienta

 

in D cutia cu 8 rapoarte reactioneaza la fel de bine ca cea cu 6 rapoarte in S

 

se poate rula cu a8a inca de la 80km/h (aprox 11-1200rpm),la 200km/h are putin sub 3000rpm

 

in schimb de la sist audio ma asteptam la mai mult,totusi vb de 10dif+2subwoofere,este sub sist din q7 si ML,as putea sa-l compar cu cel din fostul A4 (un bose 9dif+subwoofer) insa si ac reda mai bine joasele

 

consum in jungla bucuresteana depinde de trafic

cursul saptamanii ore de varf 16,4%,in ac conditii (q7 4,2tdi ajungea si la 24%,ML 320cdi undeva la 17%)

cursul saptamanii inafara orelor de varf 12,9%

pe A2,mers constant 140km/h+multe reprize peste 10,3%

sinaia-buc pana al intrare (coborare) mers cu max 120km/h 7,6%

 

consum conform CB,clima on

Link to comment
Share on other sites

sistemul 4x4 nu este cel mai bun pt off-road extrem,

 

Si ce daca? Chiar iti rebuie tie offroad extrem? Banuiesc ca nu te duci cu aceasta masina la vanatoare sau in varful muntilor....

X-Drive este spectaculos si vei vedea acest lucru in timp......

Pentru off-road extrem, poti sa iti iei vreun Patrol cu vreo 7.000 euro :twoup:

 

In rest, multe felicitari pentru alegere si sa ai grija de ea....pentru ca si ea va avea grija de tine si te va proteja atunci cand vei avea nevoie...

Mult succes

Link to comment
Share on other sites

ca tot a adus vb un coleg mai sus de softprdia,multi frustrati pe acel forum ;le zic cateva vb despre cutia cu 8 trepte si incep gurile rele cu vb de genu da la ce ai nevoie de mai mult de 5 trepte,cum adica face frana de motor,toate fac,dar de ce sa o compari cu aia de la mert sau cu aia de la vag

 

in 20cm de zapada nu am ramas inpotmolit nici cu tucson nici cu golf V 4motion nici cu audi a4 quattro cu jante 18 (cel putin iarna trecuta nu am avut pb),sunt sigur ca nici cu x6 nu voi ramane

 

de off-road extrem nu sunt pasionat si chiar am un patrol (masina in familie) pot sa o folosesc oricand si la orice ora,dar nu ma pasioneaza e un tractor f zgomotos bun doar pt catarat,in rest conofrt,frane,stabilitate,putere,manevrabilitate aproape 0

 

daca asta nu ramane eu de ce as ramane ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

ft tare masina, trebuie sa o vad asa ca pune odata pozele alea :twoup:

 

 

 

cat despre:

in 20cm de zapada nu am ramas inpotmolit nici cu tucson nici cu golf V 4motion nici cu audi a4 quattro cu jante 18 (cel putin iarna trecuta nu am avut pb),sunt sigur ca nici cu x6 nu voi ramane

stai linistit, nu am ramas eu cu RWD dar cu anvelope de iarna, asa ca nu mi-as face probleme despre ce ai adus tu aminte mai sus sau despre aceasta bijuterie pe care o prezinti.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, foarte tare masinuta... Sa te poarte cu bine!

 

Referitor la ce ziceai mai sus in legatura cu intrebarile fara sens ce ti-au fost adresate... Si modelul T a fost extrordinar la vremea lui, oare ce ne-a trebuit mai mult?

 

Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.