Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

vineri am testat masina in IF pe niste stradute;

 

pe carosabil acoperit cu zapada batatorita plecam in S cu pedala apasata cam 75%,masina pleca f bine de pe loc,te baga in scaun constant pana la 60-70km/h,mai sus nu am testat.

pe carosabil acoperit cu zapada de aprox 5-6cm,poate mai bine,plecat in S,pedala apasata cam 75% dtc-ul palpaia de nebun,pleca destul de bine de pe loc

 

testat in parcare la kika,zapada batatorita,toate sist cuplate,acceleram blana,viram brusc,masina pleca de-a latul,intra dtc-ul,o corectam f putin din volan,se stabiliza imediat,apoi nu imi mai dadea voie la manevre,mi-a placut :twoup:

 

testat frane la 30km/h,carosabil acoperit cu zapada batatortia,masina se opreste satisfacator,de vina wr g2-urile

testat frane la 60km/h,carosabi acoperit cu zapada batatorita+material aniderapant,masina se opreste ok

 

sau mers cu 15-20km/h,virat brusc,masina tine sa o ia un pic inainte,de vina tot wr g2-urile

Link to comment
Share on other sites

E doar parerea mea sau masina se opreste mai bine cand calci pedala de frana 3/4 decat atunci cand o calci brusc si intra abs. Pe zapada ma refer.

 

Exact, e mult mai bine pentru ca nu provoci ruperi de aderenta si indeosebi o distanta mai mare de franare.

 

Mai nasol la astea automate ca nu fac frana de motor decat pe S din ce am vazut. Sau ca nu au frana de mana deca hdraulica si nu prea poti sa te joci cu ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
dupa 4 sh-uri,este prima mea maisna noua,o masina pe care am ales-o cu sufletul,configurata exact asa cum mi-am dorit

 

x6 este tipul de masina care ori iti place la nebunie ori nu,asa cum am spus mai sus am ales-o cu inima; forma aceasta coupe-izata si desingul distinctiv impun un nou stil,interpreteaza agilitatea si performanta unui coupe cu desingul atletic si pozitia inalta a unui SAV intr-o maniera foarte eleganta; alura business dar totusi pantofi sport ,o combinatie perfecta pt drumurile romanesti intre dinamism,confort si lux

 

 

am ales-o fara sa calc pragul altor producatori,chiar daca sistemul 4x4 nu este cel mai bun pt off-road extrem,chiar daca are 4 locuri si nu regret

 

dotari: multe

 

cele mai importante optionale

-directie activa

-navigatie

-sist audio 12 dif

-mufa usb+conectare iphone

-faruri adaptive

-piele

-scaune confort

-camera pt mersul cu spatele si laterale

-pilot cu functie de franare

-ornamente aluminu

-jante

-alarma

-geamuri cu protectie solara

 

or mai fi si altele

 

 

impresii dupa 1900km

 

masina absoarbe gropile f bine,suspensia nu este zgomotoasa,masina este inchegata si f stabila (cel mai stabil suv cu care am mers),scaunele (din seria 7) sunt confortabile,iti gasesti usor pozitia iar sustinerea laterala de invidiat,gratie multiplelor reglaje; (comparand cu Q7 si ML)

 

ce pot sa zic,de motor inca nu am abuzat,insa pot spune un singur lucru trage,trage incepand cu 11-1200rpm si pana la rosu,titpic bmw si inca nu s-a lasat (fata de tdi-uri care se plafoneaza usor la 4000rpm chiar daca vb de 4.2 bi-turbo),de curiozitate pe A2 am dus-o la 240km/h ajunge f usor (o compar cu 4.2tdi q7),la ac viteza avea aprox 3500rpm ; 460Nm sunt disponibili inca de la 1000rpm,la 4200rpm are putin peste 500Nm

este cel mai silentios diesel cu care am mers,f rafinat,fara vibratii,f ecomonic pr masa masinii si putere (compar cu 3.0cdi,2.7cdi,3.0d bi-turbo jaguar,4.2tdi,3.0tdi,etc)

 

cutia,ceva de vis mai rapida decat una cu dublu ambreaj si 6 rapoarte sau 7g-tronic;

schimba mai lin,insesizabil daca nu te uiti la turometru sau daca nu asculti motorul,caderile de turatii sunt mai mici; nu exista lag,nici macar in modul drive nici macar la 1100-1200rpm la nevoie retrogradeaza mai rapid,schimba mai rapid,motorul urca mai bine in ture ; frana de motor mult mai eficienta

 

in D cutia cu 8 rapoarte reactioneaza la fel de bine ca cea cu 6 rapoarte in S

 

se poate rula cu a8a inca de la 80km/h (aprox 11-1200rpm),la 200km/h are putin sub 3000rpm

 

in schimb de la sist audio ma asteptam la mai mult,totusi vb de 10dif+2subwoofere,este sub sist din q7 si ML,as putea sa-l compar cu cel din fostul A4 (un bose 9dif+subwoofer) insa si ac reda mai bine joasele

 

consum in jungla bucuresteana depinde de trafic

cursul saptamanii ore de varf 16,4%,in ac conditii (q7 4,2tdi ajungea si la 24%,ML 320cdi undeva la 17%)

cursul saptamanii inafara orelor de varf 12,9%

pe A2,mers constant 140km/h+multe reprize peste 10,3%

sinaia-buc pana al intrare (coborare) mers cu max 120km/h 7,6%

 

consum conform CB,clima on

 

Deci te invidiez, da ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am sa incerc sa-i fac o poza,in rest ce pot sa zic 17800km,merge brici,in schimb sunt f dezamagit de nokianuri,uneori ma intreb daca exista ceva mai prost de atat,cred ca am sa incep sa caut anvelope

 

depinde de ce model de la nokian ai ... eu am wrg2 parca ii zice modelului si sunt super multumit de ele ... zgomot rulare minim , in zapada se comporta excelent , pe umed la fel ... depinde acum de model ...

Link to comment
Share on other sites

wrg2 suv,difera un pic profilul fata de wrg2,insa sunt total dezamagit,pe carosabil acoperit cu zapada sunt dezastru,frane aproape 0,pe paraul rece era sanie,stabilitate in curbe slaba,daca schimb banda la vit mai mare tinde sa fuga,am incercat sa urc pe o portiune mai inalta,perpendicular pe panta,opream masina si ea aluneca :twoup: .

 

da,in schimb nota 10 pt carosabil ud si uscat,zgomot.

 

In fine,hai sa povestesc,eram pe centura intre Chitila si DN1,2 benzi pe sens,vine un berbec cu o octavie in spate,imi da flsh-uri,eu depaseam in tir,in fata era un land-cruiser,el tot se agita,depasesc tir-ul ii fac loc,ii da flsh-uri si aluia cu land-crusierul,asta nimic,vine sensul giratoriu de la mogosoaia asta cu ocatvia a vrut sa-l depaseasca pe exterior dar era sa manace parapetul,apoi incearca sa-l depaseasca iar pe asta cu land-cruiserul pe banda 1,il depaseste si se pune in fata lui si ii franeaza,asta ii da faza lunga apoi nu stiu sigur ce s-a intamplat,ori in fata octaviei mai era o masina si nu a vazut-o,ori se uita in oglinda la cel din spate,ideea este ca a sarit parapetul,la aprox 100km/h,ma rog a decolat,a aterizat intr-un gard la 15-20m de sosea....ce se poate intampla cand se intalnesc doi berbeci in trafic.

 

Mai asteapta asa pana la 80000Km.

 

la ce sa ma astept dupa ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.