Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Ei nu, cum sa nu aiba concurenta :p

 

Sa pui niste poze ;)

 

Inca nu au sosit,da concurenta inca nu are,nu exista suv coupeizat :rolleyes: ,x5-ul are din plin .

 

dc la noi jantele costa 2500 cat ai zis tu...ai dat 2900 euro pe anvelope??? tot e enorm..eu ti-am zis ca la bmw la minein arad...fac pariu ca nu dadeai mai mult de 4000 euro pe tot pachetul.

 

195mil era setul complet y214 pe argintiu

221mil era setul complet y214 pe negru

241mil era setul complet perf pe 21.

 

 

Anvelopele au fost 88 mil.

Au mai fost de platit 4 x ornamente jante + 4 x valva janta.

 

Din tot pretul asta puteam sa mai scad 650e daca aduceam orice set complet de roti (fie si de dacie) si inca 5% daca maream termenul de livrare pana la mama darcu'.

 

Daca voiam sa ies f iesftin cumparam doar jantele,pe argintiu,aduceam 4 roti de dacie sa obtin 650e,asteptam mai mult pt acei 5% si o incaltam cu cine stie ce anvelope (spre ex: toyo,costau 750e toate 4 pe 4tuning.ro).Ieseam cu mult sub 3000e.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu au sosit,da concurenta inca nu are,nu exista suv coupeizat :rolleyes: ,x5-ul are din plin .

 

 

 

195mil era setul complet y214 pe argintiu

221mil era setul complet y214 pe negru

241mil era setul complet perf pe 21.

 

 

Anvelopele au fost 88 mil.

Au mai fost de platit 4 x ornamente jante + 4 x valva janta.

 

Din tot pretul asta puteam sa mai scad 650e daca aduceam orice set complet de roti (fie si de dacie) si inca 5% daca maream termenul de livrare pana la mama darcu'.

 

Daca voiam sa ies f iesftin cumparam doar jantele,pe argintiu,aduceam 4 roti de dacie sa obtin 650e,asteptam mai mult pt acei 5% si o incaltam cu cine stie ce anvelope (spre ex: toyo,costau 750e toate 4 pe 4tuning.ro).Ieseam cu mult sub 3000e.

 

ideea era ....nu ca sa iesi cel mai ieftin...ideea era ca acelasi set care l-ai luat tu cu 5400 euro ...puteai sa-l iei cu 4000 euro de la alt dealer bmw din romania...si cu 3000-3500 euro de la dealer bmw din germania

 

deci au aia de la bavaria niste preturi de te doare capul...sincer...sunt exagerati!

Edited by Diesel tuning
Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis la bmw germania costa 555e/buc pe argintiu+(transport care e destul de mult),la noi 2570e toate 4 fara nicio reducere,tot pe argintiu.De alti dealeri din de. nu am stiut.Iar in ro. cei care comercializeaza jante noi de bmw(magazine) vand doar replici 1:1 (200-220e/buc pe 20).

 

Nu am zis ca bavria nu este scumpa,am fost si sunt constient ca m-au taxat cu cel putin 350e in plus la anvelope.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis la bmw germania costa 555e/buc pe argintiu+(transport care e destul de mult),la noi 2570e toate 4 fara nicio reducere,tot pe argintiu.De alti dealeri din de. nu am stiut.Iar in ro. cei care comercializeaza jante noi de bmw(magazine) vand doar replici 1:1 (200-220e/buc pe 20).

 

Nu am zis ca bavria nu este scumpa,am fost si sunt constient ca m-au taxat cu cel putin 350e in plus la anvelope.

 

tu esti batut in cap:))) glumesc

 

cum sa te taxeze doar 350 euro in plus...poate vrei sa spui 1500 euro in plus...oricum nu conteaza tu stii ce si cum. nu are rost sa mai iti poluez topicul cu ale mele:))

si eu am stat in dubiu dc sa imi iau negre sau argintii pt ca se puteau comanda negre din fabrica pt 180 euro in plus....dar eu am considerat ca arata mai bine cu argintii

oricum sunt tare curios cum o sa arata cu ele montate. cand iti vin?

Link to comment
Share on other sites

Pana sa ma faci batut in cap informeaza-te bine cat costa anvelopele. De unde iei tu 4anv Dunlop/Bridgestone RFT cu 650e ? Sa iti intre bine in cap daca voiam economie o faceam,in nici un caz nu acceptam sa dau 26mil in plus doar pt ca sunt negre,puteam sa vin frumos cu 4 roti de dacie si mai scoteam inca 650e (dintr-un foc 1300e).

 

Bavaria e scumpa,insa daca ai oferta mai buna din alta parte te duci cu o proforma de la orice dealer si iti fac ac pret,garantat.

 

Cum nu am avut-o si nici nu m-am strofocat sa am,platesc in plus,sunt comod.

Link to comment
Share on other sites

Pana sa ma faci batut in cap informeaza-te bine cat costa anvelopele. De unde iei tu 4anv Dunlop/Bridgestone RFT cu 650e ? Sa iti intre bine in cap daca voiam economie o faceam,in nici un caz nu acceptam sa dau 26mil in plus doar pt ca sunt negre,puteam sa vin frumos cu 4 roti de dacie si mai scoteam inca 650e (dintr-un foc 1300e).

 

Bavaria e scumpa,insa daca ai oferta mai buna din alta parte te duci cu o proforma de la orice dealer si iti fac ac pret,garantat.

 

Cum nu am avut-o si nici nu m-am strofocat sa am,platesc in plus,sunt comod.

 

pai trebuia sa ma suni ca iti dadeam proforma de la bmw din arad:)) cand iti vin jantele?

Link to comment
Share on other sites

mda .. cam mult

eu am dat 2100e pt un set de 19"cu cauciucuri de iarna sunt cele care vin standard pe 35d.

Cele pe 20" 214 erau 3000e cu cauciucurde iarna si 2850e cu cauciucuri de vara .

Transportu e vreo 180e-300e depinde de greutate din Germania .

 

ma rog . sa pui poze :D !!

Link to comment
Share on other sites

Daca tu crezi in Top Gear unde Clarkson e fan Range...... Spui ca e praf la off road. Ai facut tu off road cu vreun X6 ? asa din videoclipuri nici mie nu mi place buggaty veyron ca plm are jantele cu prea multe spitze , si ma deranjeaza cand franeaza eleronu ala care actioneaza ca parashuta nu mai vad in spate .

eu am urcat cu pe munte , pe gheta , zapada , noroi cu cauciucuri de vara si n am avut nicio problema. Face si off road destul de ok

Nu poti sa compari Range Roger cu X6 . Superchard de abia se tine de 35i ........ asa ca...

Link to comment
Share on other sites

frate eu nu am comparat nimic si tiam zis ca poate daca as avea bani astia probabil mias lua si eu unul,nu ma intelege gresit totusi mi se pare o rusine pt o masina de 90de mii euro sa nu poata sa urce un deal,e39 meu el urca mai usor,e o super masina la aspect si dotari.nu am vrut sa te jignesc dar eu daca dau 90 de mii de euro am pretenti de la masina,la asta nu cred ca potzi sa ai pretenti e 4-4 dar nu poate sa urce un deal,e sport dar nu cred ca face un m3 sau m5 care costa totusi mai putzin.atunci la ce e buna?e buna sa o parchezi in fata la restaurant si lumea sa intorca capul dupa ea dar cam atit,frumos dar nu prea!range e facut tot de bmw asa ca nu cred ca e fan range sau fan audi!eu un adevar ca unde merge un range nu ajunge un bmw x6 Edited by pablo
Link to comment
Share on other sites

@pablo - X6 nu este facut pentru offroad, iar daca a costat 90k euro nu inseamna ca ar trebui sa stie sa-ti faca si clatite.

 

Clarkson a pus o masina cu anvelope de strada, late de juma de metru, sa urce un deal cu iarba uda. N-ai vazut ca nu avea tractiune nici sa stea cu frana pusa, de unde ai fi vrut sa mai si urce?

Din punctul meu de vedere testul acela este complet irelevant.

Link to comment
Share on other sites

pai atunci dc e 4ori4 daca nu poate sa merga pe teren accidentat?pai si ce trebuia sai puna lanturi sa urce dealul?asta vream sa zic ca masina e gindita prost,e 4ori4 dar nu merge decit pe asfalt si merge pe asfalt dar nu e asa comoda si rapida ca o berlina la jumatate de pret.acunci intreb eu la ce e buna? Edited by pablo
Link to comment
Share on other sites

si e46 este 4X4 :) asta nu inseamna ca e masina de teren..

 

X6 este SUV..ce e asa de greu sa intelegi !? SUV nu inseamna offroad

 

uite cu cauciuce adecvate..ia zi , faci si tu cu e39-le asa ceva in zapada pana la genunchi !? rolleyes.gif

 

http://www.youtube.com/watch?v=o0zQZKRfri8

 

http://www.youtube.com/watch?v=NiU7xoV_6UY&feature=related

 

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

e misto x6 ....dar cred ca la top gear s a demonstrat cat de rentabila e...e 4*4 dar n are nicio treaba ...abia a iesit din zapada aia sa fim seriosi....parearea mea ca e prea coupe si masina si de sosea ca sa aiba abilitati offroad si prea vrea sa faca fata pe offroad din cauza abilitatilor de sosea...nu le poti avea pe toate dar x6 nu le are pe niciuna....
Link to comment
Share on other sites

Hai frate, daca si asta inseamna ca abia iese din zapada ... nu stiu ce sa mai zic:

Pt un SUV, eu zic ca se descurca mai mult decat onorabil. Asta nu e masina de urcat munti si de mers prin padure cu ea.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Fie de la noi posesorii de X6 : Un lup mancat de oaie :)))))))

Pot sa zic atat , cu un X6/X5/X3 te descurci pe orice suprafata, nu ramai cu ea blocata. mai ales daca ai un motor mai puternic .

Si voi nu faceti diferenta ca x6 face de celelalte este mult mai electronica la partea de 4x4,

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

BMW oficial zice ca seria X nu e nici off road, nici nu stiu ce nebunie de masina nici macar pe ceva gen drum forestier, , ei zic ca e un allwheather de ASFALT si atat.

Comparatii cu alde landrover si alte masini cu care are in comun doar faptul ca sunt 4x4, si poate o garda ceva mai mare sunt deplasate si o fac tot felul de isterici fanatici de la o marca sau alta carora li se pare ca sunt cumva lezati sau amenintati.

Cine are impresia ca isi cumpara un X sa mearga cu el la vanatoare pe coclauri .. sa isi lase o bara de 10k cum zicea si DSF, daca are o camera pe ea si un Senzor ACC, intr-un bolovan, .. se inseala.. si a calculat gresit toata treaba. Sunt multe alte masini mult mia ieftine si mult mia capabile decat un X pentru astfeld e utilizari.

Nu poti sa fii offroad si apoi sa ii dai pe autobahn cu 180 cu tinuta de drum de execptie pe care cam toate X-urile o au in comun. Pur si simplu e alta filozofie de constructie si solutii tehnice..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sport Utility Vehicle (vehicul sport-utilitar) = SUV

SUV-urile nu sunt vechicule offroad.

 

Mai nou exista multe sisteme care permit SUV-urilor sa exploateze terenul accidentat. De ex: Low range, care permite masinilor sa mearga pe teren accidentat,namol,zapada,iarba uda.( Bmw x5 nu are un astfel de sistem, deoarece este o masina 100% OnRoad). Competitia directa ( Mercedes ML, Volkswagen Touareg, Range Rover Sport, Porsche Cayenne, Audi Q7) beneficiaza de acest sistem precum si de Suspensia Pneumatica care permite ridicare/coborarea garzii la sol, evident contra cost. Bmw X5 nu are nici una din aceste dotari, dimpotriva are o suspensie de genul acesta care este folosita doar pentru coborarea garzii la sol pentru o sportivitate sporita. Cei de la Bmw puteau sa puna un sistem LOW Range, dar nu au facut asta deoarece este o masina de oras.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

cred ca e o super masina cel putin la forme si dotari,totusi intre masinile 4><4 se cam face de ris.e o masina mai mult de sosea.parerea mea

http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs

 

 

nu ma intelege gresit probabil daca as avea eu bani astia poate ca si eu las cumpara....sau poate nu.sa te bucuri de el!!

 

ti-au pus colegii cateva replici,Clarkson o sa demigreze o masina nemteasca in fata unui jaguar/range de cate ori va avea ocazia

 

e misto x6 ....dar cred ca la top gear s a demonstrat cat de rentabila e...e 4*4 dar n are nicio treaba ...abia a iesit din zapada aia sa fim seriosi....parearea mea ca e prea coupe si masina si de sosea ca sa aiba abilitati offroad si prea vrea sa faca fata pe offroad din cauza abilitatilor de sosea...nu le poti avea pe toate dar x6 nu le are pe niciuna....

 

In celelalte filmulete x6-le mi se pare ca a iesit onorabil,intr-unul dintre ele zapada trecea cu mult de prezoane,nici terenul nu era drept.Nu a zis nimeni x6 este masina pt off-road,insa se descurca bine atat timp cat nu ai pretentii de Patrol,Niva etc.Insa pe sosea face legea,cu cate suv-uri ai mers tu de spui ca nu le are pe niciuna ? Eu iti zic ca la cap stabilitate pune cu botul pe labe multe berline din cls compacta/medie etc. (fara suspensie sport si jante 21).Nu inteleg cum unii pot lua de bun un test facut de top gear.

 

Am un Patrol in familie (off-roader adevarat),sincer este o masina inutila,prea multe minsusuri,mai ales ca din totalul kilometrilor parcursi mai mult de 99% au fost facuti pe sosea.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

e39 meu nu a costat niciodata 90de mii,si cind o sa ajunga x6 tau sa aibe 10 ani de exemplu si 300000km mai vb!sa vedem care se tine mai bine....sper ca esti constient ca masinile din ziua de azi nu se mai fabrica ca altadata...eu am vrut sa zic ca desi costa o avere nu straluceste in nici un aspect decit poate la desen si dotari,da poata sa merga in zapada dar nu asa de bine cum ar trebui.. Edited by pablo
Link to comment
Share on other sites

Cand am sa ajung iau de bun tot ce zice J.Clarkson probabil am sa dau x6-le pe o masina mai veche,eventual pe una primitiva ca e mai fiabila,la ce mama darcu' am nevoie de atata electronica si asa nu e buna de nimic :shifty: ,insa nu inteleg ce legatura are fiabilitatea cu x-drive-ul.

 

Ce intelegi tu prin a merge bine prin zapada ? Eu zic ca merge f. bine atat timp cat nu ai pretentii de patrol ,niva, g-klasse.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.