Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Auch... 17% un diesel in extern. Cam multisor. Pe de alta parte, la motoare de peste 3 litri nu prea mai conteaza asa tare ca e diesel sau benzina... si diesel-ul consuma enorm.

 

Sincer mi-e cam greu sa cred ca ai mers asa tare cu ea incat nu mai putea motorul saracu', dar tu, caroseria masinii si drumul ar fi permis mai mult. In afara de liniute si alergat Porsche non-turbo pe autostrada nu prea vad ce faci pe soselele noastre cu 4-500 cai si nu faci cu 300.

 

Mai la iesirea din curbe simteam nevoie de mai mult,pur si simplu mi-as fi dorit macar 100cp in plus

 

17% pe urcare

 

Cred ca mai degraba i-ar trebui minus 200/300kg ;)

Si dupa remap, dif majora de putere s-ar vedea de la treapta a 4-a in sus, dar nu cred ca apuci sa iei prea mult cu a 4-a serpentine si sa fii si in ture multe.

 

 

 

 

300kg in minus imposibil :rolleyes: ,dar ceva cp in plus nu ar strica,la cutiile cu 8 trepte ajungi f usor in tr a4a pe serpentine.

 

referitor la ce zice cokegul cu ML-ul o fi posibil,insa numai pe curbe mai stranse.Nu am mers cu Ml63amg,insa daca x6 cu edc face posibil ca suspensia sa fie mai dura+anv mai late+talon mai jos+greutate mai usoara nu vad de ce nu ar fi posibil,insa doar pe curbe mai stranse.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

suna bine tare evacuarile alea de amg, ti se zbarleste parul pe mana..

Eram odata parcat pe un drum mai de munte, intr-o vale, padure...mai nimic pe sosea, si trece un c63 amg, un efect de reverb amplificat de defileul ala.. .. cum sa iti explic, am simtit ceva miscand in pantaloni... :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot de viraje vorbesc.

 

Crezi ca o SUV de 507 cai e mai slab dezvoltat ca sasiu/suspensie decat una de 306?

 

nu ii vb de cai aici...ci de conceptie.. x6 e total diferit de ML...stiu doar ca am acasa ML 320... si e altceva

e mult mai stabil x6 decat orice ml fie e 63amg

 

uita-te de ex a fost mai sus un test pe circut...si x6 stock fara adaptive drive si jante de 21...era mai rapid decat ml 63amg cu 1 sec.. si avea 100cp in minus.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e doar o diferenta de ...soferi si de ...cheful de moment!! Cand am venit de la mare, pot spune ca ..."i-am dat fum" unui AUDI 3 tdi, quattro etc. Dar, nu masina mea e mai puternica, ci soferul era o belea pe sosea; frana si daca batea vantul!

Deci, sa nu exageram!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e doar o diferenta de ...soferi si de ...cheful de moment!! Cand am venit de la mare, pot spune ca ..."i-am dat fum" unui AUDI 3 tdi, quattro etc. Dar, nu masina mea e mai puternica, ci soferul era o belea pe sosea; frana si daca batea vantul!

Deci, sa nu exageram!

 

pai nu exageram deloc...stiu ce poate ml 63...si il are de 2-3 ani...dar nu e asa de stabila pe curbe ca si x6...pe incercate:))

 

iar crede-ma ca ii dadea blana...altfel nu puteam auzi urlatura aia de ti se ridica parul:))

 

pt sound nota 20.

Link to comment
Share on other sites

Pe curbe orice este posibil,daca masina nu sta pe drum poti sa ai si 1000cp.

 

ML amg nu am condus,doar 320cdi si este dif mare la stabilitate.Cand am avut masina in service am condus E320cdi w211 facelift avea susp adaptiva,jante pe 18.Am ramas socat cand am vazut ca se inclina mai mult pe curbe decat x6-le meu.

 

Cine conduce fostul q7 i-a facut cip,are in jur de 400cp si 920Nm,x6 4.0d pare o jucarie in linie dreapta dar pe curbe il bat de ii suna apa in cap :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

dar totusi vorbim de cel mai bun motor v8 aspirat din lume.

E fain v8-ul AMG, dar totusi. De ex cel de pe 458 italia e unul dintre cele mai bune.

 

Eram odata parcat pe un drum mai de munte, intr-o vale, padure...mai nimic pe sosea, si trece un c63 amg, un efect de reverb amplificat de defileul ala.. .. cum sa iti explic, am simtit ceva miscand in pantaloni.

 

Eu am patit-o la semafor cu un SL 63 amg, aceleasi motor ca in ML. Cand o tura vibra E60-ul meu. :blush:

 

Cine conduce fostul q7 i-a facut cip,are in jur de 400cp si 920Nm,x6 4.0d pare o jucarie in linie dreapta dar pe curbe il bat de ii suna apa in cap

+1

Pe drum virajat conteaza mai putin puterea, pt ca nu ai cand sa o pui jos.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

... pe curbe il bat de ii suna apa in cap :rolleyes:

 

 

Sa fiu al naibii de nu m-ati facut curios grav, nu am fost niciodata cu un X6 dar sunt chiar f curios acuma...apropos, ca sa bati cu un X6 un ML AMG pe curbe de sa-i sune apa in cap, trebuie sa ai Adaptive Drive? E f mare diferenta cu suspensia fata de suspenia standard?

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat nu sunt testate pe circuit de piloti profesionisti la limita lor adevarata, e ft greu de sustinut aceasta ipoteza.

 

 

E aproape greu ce conceput cum un X6 poate fi mai rapid pe viraje decat un ML 63 AMG, atata timp cat nu poate dezvolta viteza si tractiunea unui motor mare pe benzina pe viraje.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=gjShnKr9tYg

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai luam un caz care nu este in urcare.

X5 cu acelasi motor.

100-200 21 s ,plecat de la 06 terminat la secunda 27.pana la 14s e o vesnicie.

 

 

Este distrus doar de X5/X6 M care scot 11s 100-200 cu plecare de pe loc.

 

Si Cayenne Turbo 2011 care scote 9s 100-200 .

 

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Sa fiu al naibii de nu m-ati facut curios grav, nu am fost niciodata cu un X6 dar sunt chiar f curios acuma...apropos, ca sa bati cu un X6 un ML AMG pe curbe de sa-i sune apa in cap, trebuie sa ai Adaptive Drive? E f mare diferenta cu suspensia fata de suspenia standard?

 

Eu nu am zis Ml63amg ci q7 4.2tdi cu cip.Vb de doua masini pe care le-am avut,am fost proprietar.

 

Q7 ar putea sa aiba si cip stage 3,pe serpentine il bat mar. :rolleyes:

 

In fond nimeni nu a pomenit nimic de cayenne.Ml-ul este cu totul altceva.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul sunt convins ca X6 sta mai bine decat un ML63AMG pe viraje,dar nu inde-ajuns sa zicem ca a fost umilit, umilit inseamna daca cautati pe youtube RS4 vs M5 touring in linie dreapta unde RS4 il pierde pur si simplu din vedere pe M5, ce inteleg eu pana la urma cu "stat mai bine" pe viraje e timpul in care o masina ajunge din punctul A in punctul B, acuma daca drumul e non-stop plin de viraje stanga-dreapta, dreapta-stanga ML-ul va pierde, cu cat nu stiu, in filmuletul in care l-am atasat mai sus ML63AMG vs X6 50i diferenta este de 0.7sec in favoarea X6-ului, dar nu stiu cat de lung a fost traseul avand in vedere ca 1lap a fost de aprox 1'47'', daca pe traseul A-B sunt si linii drepte si ML-ul apuca sa ajunga in fata X6-ului nu ii va fi f usor celui din urma sa-l depaseasca chiar daca sta el mai bine pe viraje, pt mine in general condusul adevarat al unei masini puternice il "valorifici" pe AUTOBAHN, odata ajuns acolo, caii putere isi spun cuvantul si acolo se vede intr-adevar puterea pura a unei masini. Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Eu unul sunt convins ca X6 sta mai bine decat un ML63AMG pe viraje,dar nu inde-ajuns sa zicem ca a fost umilit, umilit inseamna daca cautati pe youtube RS4 vs M5 touring in linie dreapta unde RS4 il pierde pur si simplu din vedere pe M5, ce inteleg eu pana la urma cu "stat mai bine" pe viraje e timpul in care o masina ajunge din punctul A in punctul B, acuma daca drumul e non-stop plin de viraje stanga-dreapta, dreapta-stanga ML-ul va pierde, cu cat nu stiu, in filmuletul in care l-am atasat mai sus ML63AMG vs X6 50i diferenta este de 0.7sec in favoarea X6-ului, dar nu stiu cat de lung a fost traseul avand in vedere ca 1lap a fost de aprox 1'47'', daca pe traseul A-B sunt si linii drepte si ML-ul apuca sa ajunga in fata X6-ului nu ii va fi f usor celui din urma sa-l depaseasca chiar daca sta el mai bine pe viraje, pt mine in general condusul adevarat al unei masini puternice il "valorifici" pe AUTOBAHN, odata ajuns acolo, caii putere isi spun cuvantul si acolo se vede intr-adevar puterea pura a unei masini.

 

pai adica pe autostrada? ce farmec e sa mergi cu 250-260 in linie dreapta...aiurea...sa mearga 300 pe autrostrada ... dar sa nu poti sa il ti pe sosea...sa fie instabila deloc. e parerea ta..dar e aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc totusi amarnic ca un ML 63 AMG este instabil pe autostrada la 280km/h si cam da, aia e placerea mea...sa conduc pe autostrada in germania...fiecare cu piticii lui, dar daca totusi cautai o masina care sa fie cat de cat cu vana si stabila pe viraje era mai indicat un 50i, mie mi-ar fi mila sa trag de dieselul ala pana ii rup capul pe viraje (ca sa poti "face" un ML63AMG ma gandesc ca, chiar ii dai de-i merge "paru'" la motorul acela de 2996cmc fie el si biturbo, nu cred ca ajunge doar un Adaptive drive si niste anvelope late sa "umilesti" un AMG), pe scurt, X6 40d e un motor corect dar de la care nu as putea sa-i cer sa umileasca AMG-uri in fiecare zi, crede-ma ca AMG-ul ar suporta sa fie "umilit" de un 40d zi de zi pe cand un 40d nu ar suporta sa "umileasca" in fiecare zi un AMG. Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Lasati, ca e cale lunga pana la ..."umilire"!! Este o diferenta mare intre "explozia" unui motor pe benzina si un diesel! Sa nu exageram!

In plus, "cursa" era pe drum public, circulat, deci atentia era si la trafic! Asa ca ..... POATE era "umileala" daca eu conduceam AMG-ul si, macar, un ...STig conducea X6-le. Dar, ....

Si, de altfel, am vazut asta pe circuit: nu ma lipeam deloc de un 335i, desi viteza pe viraj era la fel. Dar, dupa jumatatea curbei, cand accelera, avea acea explozie si salt rapid in ture si ....ma uitam la fundul lui! Iar diferenta de putere este cam la fel (X6 vs ML 63 AMG). Asa ca ...

Link to comment
Share on other sites

si dc le pui pe linie dreapta :)) nici un stress pt x6

 

Am avut q7 4.2tdi 327cp,pana la 70-80km/h parea ami rapid 4.2-ul,dupa cam egalitate ,apoi la vit mare (150-160km/h) x6 este mai rapid.

 

4.2tdi 350cp poate pune pb 4.0d-ului in linie drepata.Pe serpentine nici V12-le nu are sanse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.