Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Q7-le cantareste cat luna deci ramane printre ultimele ca si Range Rover.

 

Benzinarele turbo nu pot fi batute de nici un dizel oricat de tehnologizat ar fi el.

 

 

Dizelul bi-turbo ramane varianta cea mai eficienta performante/consum.

 

Dupa 3 ani de Cayenne Turbo ajunsesem sa bag plinul (550 lei) pe zi .

 

Fata de Rangeul Sport TDV8 care ma duce 3-4 zile cu 1 plin in oras si un range aproximativ de 600 km.

 

Media este de 11.1 % la mers constant 140-150.

 

Al trage mult greutatea inapoi, 2775 kg la gol, peste 500 kg peste X5 X6, in rest are aceleasi tehnologii implementate ca si X-urile ,dynamic response,perne de aer,un fel de dynamic drive,suspensie ca pe porsche 911, frane brembo. si cel mai sofisticat sistem 4x4.

 

Motorul a fost scos din prductie pt ca numai indeplinea normele euro 5 si a fost inlocuit cu unul de 4.4 tdv8 309cp/700Nm.

 

Noul motor a capatat aceeasi tehnologie ca pe bmw , small turbo , big turbo , fata de motorul vechi care ambele turbine functionau in tandem+ transmisia in 8 trepte ZF

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat la film, si pot spune ca ar fi cea mai mare ignoranta sa crezi ca un SUV poate intrece vreodata o masina sport dedicata acestui lucru.

 

A mai mintit acolo cand a zis ca face 0-60 sub 4s ,nici alea Evotech nu fac atata.

 

Mai ales comparatia cu evo ma face sa rad cand eu conduc zi de zi si in competitii astfel de masini,exista niste legi ale fizicii care oricata tehnologie ar implementa nu le pot schimba.

 

Normal ca face mai multe G-uri in curbe, doar e 4x4 .

 

Pentru mine e doar o strategie de marketing care sa te faca sa cumperi masina .

 

Emisiuni dedicate cu parere obiective si reale gasiti aici.

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se compara X6M cu X50i , X6M e cu totul altceva...

http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html

 

Nu sta rau deloc pt un SUV.

 

Test Results:

0 - 30 (sec): 1.7

0 - 45 (sec): 2.9

0 - 60 (sec): 4.3

0 - 75 (sec): 6.4

1/4 Mile (sec @ mph): 12.6

0-60 with 1 foot of rollout (sec): 4.1

30 - 0 (ft): 28

60 - 0 (ft): 107

Braking Rating: Excellent

Slalom (mph): 68.6

Skid Pad Lateral acceleration (g): 0.91

Handling Rating: Very Good

Db @ Idle: 43.3

Db @ Full Throttle: 70.4

Db @ 70 mph Cruise: 66.0

 

Ce e curios ca astia de la TopGear US o lauda , iar Clarkson zicea ca nu are niciun rost masina :laugh:.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

LA rece vorbind vorbind nu are nici un scop sau sens X6, dar masina nu se cumpara numai dupa utilitate..

 

 

NU ai nici un avantaj al unui SUV decat garda la sol, care are sens poate intr-o tara cum e ROmania,d ar nu si in restul Europei ( si totusi se vinde si acolo), desi foarte putine am vazut.

In Romania le vad mult mai des.

 

Nu are nici avantajele unui sedan de dimensiuni normale.

Practic are tot ce e mai nasol la un SUV (aerodinamica de caramida, greutate mare, inaltime) fara sa fie un SUV si fara nimic din avantajele lui, poate doar pozitia la volan si sentimentul de falsa siguranta care il induce.

Eu doar vorbesc din punct de vedere practic.

Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e adevarul.

Fiecare face ce vrea cu banii lui, gusturile nu se discuta si masinile mai ales din clasa asta ( scumpe rau) se aleg si cu inima. Probabil ca e mai atractiv pentru o persoana mai tanara, care nu vrea SUV ca pare condus numai de mosi sau familisti, iar design-ul e mai placut decat un SUV clasic, cum e X5 de exemplu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Deviem de la subiect si am dat-o foarte mult in versus, masina (inclusiv a lui Diesel Tuning) e una foarte frumoasa si de foarte mare efect cu acel pachet optic pus pe ea...sa le stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ele si ele vor avea grija de voi :D.

 

P.S. Mi-am dat "dibolul" sa ma axez pe sportivitate si era in plan un M3 dar m-ati facut incredibil de curios sa vad cum e cu X6-le asta sportiv 8)

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Te grabesti cu V12-le parerea mea ....are adaptive air suspension , frane ceramice si jante de la 20 inch in sus si 1000Nm cuplu si toate astea stoc.

 

Fostul q7 avea adaptive air suspension (cea cu 5 setari),jante pe 20 si era f departe de x6 cu susp. normala si jante pe 19,fara sa glumesc cu golf V 4motion intram mai tare in curbe.

 

Ce e curios ca astia de la TopGear US o lauda , iar Clarkson zicea ca nu are niciun rost masina :laugh:.

 

Clarkosn poate demigra orice pt ca Clarkson,oricum are alergie la bmw-uri.

 

@domi,acum daca x6 nu are nimic din avantajele unui suv,ce rost au celelate suv-uri ? sau care ar fi avanatjul celorlalte suv-uri ?

 

Eu prin suv nu inteleg doar potent in off-road,ba din contra suv-urile bune de off-road sunt varza pe sosea,iar eu merg 99,5% din timp pe sosea,iar pe curbe pune cu botul pe labe multe sedane-uri compacte,medii,mari sa nu mai zic de suv-uri sau MPV-uri.

 

Deviem de la subiect si am dat-o foarte mult in versus, masina (inclusiv a lui Diesel Tuning) e una foarte frumoasa si de foarte mare efect cu acel pachet optic pus pe ea...sa le stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ele si ele vor avea grija de voi :D.

 

Ms,ms.

P.S. Mi-am dat "dibolul" sa ma axez pe sportivitate si era in plan un M3 dar m-ati facut incredibil de curios sa vad cum e cu X6-le asta sportiv 8)

M3 nu are cum sa fie,insa este mai stabil decat un e46 cu jante pe 17 si susp noua.Incearca unul cu susp. reglabila si jante 20 si ai sa ramai placut surprins.

 

Daca ne uitam la timpii scosi pe circuit x6 chiar sta f bine.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Sunt niste masini practice, spatiul interior, porbagaj etc.

Ti-am spus, e alegerea ta si o respect, X6 e o masina atragatoare la design, mai frumoasa ca un SUV oricum, dar clasa asta nu exista daca ar fi luate in consideratie numai aspecte practice.

NU vreau sa fac teoria chibritului.

Nici un SUV nu e vreo masina extrem de folositoare

Parerea mea e ca din punct de vedere practic pot inlocuite lejer de un touring 4x4, cel putin in Europa, ai de unde alege, sunt o groaza.

Practic nu exista ceva la care orice SUV crossover de pe lumea asta sa bata categoric un touring 4x4 de clasa si motorizare apropiata, mai ales daca vorbesti de clasa contemporana, care sunt masini allwheather, gen X5, X6, ML., . nu off-road.

 

Incepand cu tinuta de drum, comfort, spatiu interior, dimensiune porbagaj, timpi pe circuit etc..

SIngurul loc unde i-a bataie e urcatul pe borduri, in ROmani un lucru util pe care nu il neg.

 

 

Firme auto europene nu au facut niciodata SUV-ul clasic din anii 90, ca nici nu aveau cum, nu exista vreo firma europeana sa produca light truck-uri., ci majoritatea au facut mai degraba un allwheather pe o platforma specializata .

 

Dar bineinteles ca nu arata ca un SUV, ci ca cea sunt, niste masini foarte practice si capabile de familie.

Imi spui mie ca proiectezi aceasi imagine din E61 (touring), fie si M5 (fie vorba intre noi daca nu are badge pe el nu il deosebestete nici dracul de unul normal, poate 10 % din privitori) sau poate un 535XI, si cu un X5 ?

NU e nimic rau asta, foarte bine ca exista oameni care cumpara, fiecare cu gusturile lui etc..

Tie trebuie sa iti placa , sa fii multumit de ea, sa te duca unde vrei fara probleme, dar nu spune ca ai luat din considerente strict practice ca nu te cred.

 

 

 

parca muscle car-urile aveau vreun rost. sau au vreun rost ? luau bataie de la masini performante contemporane cu ele si la liniute si pe circuit, iar in prezent nu mai zic.. totusi sunt multi pasionati de ele si le cumpara, le restaureaza, si culmea cel mai bun muscle car la ora asta e un mercedes.. :) care costa cam de 7 ori cat costa un muscle car la vremea lui..

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

LA rece vorbind vorbind nu are nici un scop sau sens X6, dar masina nu se cumpara numai dupa utilitate..

 

 

NU ai nici un avantaj al unui SUV decat garda la sol, care are sens poate intr-o tara cum e ROmania,d ar nu si in restul Europei ( si totusi se vinde si acolo), desi foarte putine am vazut.

In Romania le vad mult mai des.

 

Nu are nici avantajele unui sedan de dimensiuni normale.

Practic are tot ce e mai nasol la un SUV (aerodinamica de caramida, greutate mare, inaltime) fara sa fie un SUV si fara nimic din avantajele lui, poate doar pozitia la volan si sentimentul de falsa siguranta care il induce.

Eu doar vorbesc din punct de vedere practic.

Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e adevarul.

Fiecare face ce vrea cu banii lui, gusturile nu se discuta si masinile mai ales din clasa asta ( scumpe rau) se aleg si cu inima. Probabil ca e mai atractiv pentru o persoana mai tanara, care nu vrea SUV ca pare condus numai de mosi sau familisti, iar design-ul e mai placut decat un SUV clasic, cum e X5 de exemplu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vb aiurea si fara sens...adica e mai practic un sedan? se vede ca nu ai condus decat seria 3 sau 5. lasa ramai tu cu alte tai si noi cu ale noastre..mai nepractice si mai "'caramizi''

Link to comment
Share on other sites

Pai eu iti demonstrez cu cifre.

De la cati litri are portbagajul, pana la timpi pe circuit, dotari, capabilitatile tractiunii, siguranta tot ce vrei.

 

 

 

Daca imi zici un capitol unde un SUV bate un touring 4x4 categoric, maxim respect.

 

Ce te ataci asa ?

Am mai spus, masinile se aleg si cu inima, si nu e nimic rau in asta.

Foarte bine ca iti plac SUV-urile.

 

Imi place ca iti dai cu presupusul.

un SUV e o masina atat de rar si exclusivista incat e de neabordat.

De exemplu in Germania, unde sunt eu, singura posibilitate sa conduci una e doar in conditii controlate pe baza de membership intr-un club autorizat dupa o perioada de asteptare de 5 ani.

Din pacat eu stau aici doar de 3, asa ca mai am 2 ani de asteptat, si ma roade invidia pe astia din Romania,care au posibilitatea si privilegiul sa conduca un SUV..

Lasa ca vin eu acasa anul asta si imi scot parleala, desi nu stiu daca pot avea access la unul

Dar trebuie sa gasesc eu o pila, dau si spaga numai sa ma ajute dumnezeu sa pot conduce UN SUV , sa nu mai vorbesc prostii pe forum din auzite..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai eu iti demonstrez cu cifre.

De la cati litri are portbagajul, pana la timpi pe circuit, dotari, capabilitatile tractiunii, siguranta tot ce vrei.

 

 

 

Daca imi zici un capitol unde un SUV bate un touring 4x4 categoric, maxim respect.

 

Ce te ataci asa ?

Am mai spus, masinile se aleg si cu inima, si nu e nimic rau in asta.

Foarte bine ca iti plac SUV-urile.

 

Imi place ca iti dai cu presupusul.

un SUV e o masina atat de rar si exclusivista incat e de neabordat.

De exemplu in Germania, unde sunt eu, singura posibilitate sa conduci una e doar in conditii controlate pe baza de membership intr-un club autorizat dupa o perioada de asteptare de 5 ani.

Din pacat eu stau aici doar de 3, asa ca mai am 2 ani de asteptat, si ma roade invidia pe astia din Romania,care au posibilitatea si privilegiul sa conduca un SUV..

Lasa ca vin eu acasa anul asta si imi scot parleala, desi nu stiu daca pot avea access la unul

Dar trebuie sa gasesc eu o pila, dau si spaga numai sa ma ajute dumnezeu sa pot conduce UN SUV , sa nu mai vorbesc prostii pe forum din auzite..

 

hai mai lasa=ma cu touringul tau. porcarie mai mare nu am vazut. se vede ca nu ai condus suv pana acuma. nu as da un suv pt un touring nici dc ar fi m5.

Link to comment
Share on other sites

Principala pb este ca un 530xd touring are pretul de plecare 61k euro ddp,macar 7-8k euro optionale si uite ajunge la 70k euro,enorm.Iar daca doresti sa-l vinzi peste 3 ani s-ar putea sa nu iei nici macar 20k euro.

 

O fi el mai stabil,comparabil la spatiu interior,mai economic,mai stabil,la fel de greu de parcat si strecurat insa niciodata o masina combi+4x4 nu va fi suv.In fond in opinia mea un break de 5m arata ca un dric.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

confirmi exact ce am zis mai sus.

Ai luat SUV sau SAC cum ii spune lui ca ti-a placut cum arata.

Nu e nimic rau in asta. Maxim respect, alegerea ta, sunt banii tai.

Iar de condus, unora le place, altora nu. Mie nu imi place. Se simte greutatea aia si inaltimea e prea mare, chiar si la BMW care face SUV-uri cu adevarat performante, sau Porsche, ca restul sunt chiar praf comparate cu un sedan la tinuta de drum.

Daca vrei senzatii de condus mergi cu un hot-hatch, un 135i de exemplu, e de 5 ori mai fun.

 

 

Ce e misto e vizibilitatea ca sunt inalte. Nu si la X6, e inalt, dar forma stalpilor nu il ajuta foarte tare. Imi spui ca ai camere, dar nu e acelasi lucru. Iti da si o senzatie misto de siguranta, falsa, dar ea exista si face parte din atractivitatea lor.

I

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe parti bune la SUV, pe care nici o masina normala nu le poate insusi, cum ar fi siguranta pasiva, mai mult metal mai multa siguranta, no stress iarna, cu un sedan chiar de este 4x4 poti ramane inzapezit foarte usor.

 

Apoi multi care isi cumpara aceste masini, le iau pentru siguranta,ori isi iau mega S sau Phantom Bentley sau altceva .

 

Sunt bune atata timp cat tin cu buzunaru , si 40d tine, bine in masura in care ia dublu fata de una normala.

 

Totu este dublu fata de o masina normala de la frane, revizii,consumabile piese.

 

Pana si puterea trebuie fie undeva la 100-150 cp peste pentru a fi dinamica fata de o berlina medie gen seria 3.

 

Eu unul sunt innebunit dupa SUV-uri, au acel ceva ce toti si-l doresc , sunt mari impunatoare,foarte sportive pentru standardele de astazi,

 

Mie unul imi place noul Cayenne Turbo, dc pentru ca se aproprie la performante de Carrera 4 care este o racheta .

 

Link to comment
Share on other sites

treaba cu siguranta nu e sustinuta de nici un fel de date tehnice, teste de siguranta sau statistici, gen ca sunt mai sigure decat un sedan din clasa apropiata.

 

 

 

Ca iti da impresia de siguranta, total de acord. E una din chestiile care le face atragatoare. Recunosc ca si eu am senzatia asta cand conduc unul. Stiu ca nu are un suport in statistici sau teste dar e acolo, nu o pot nega.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place pozitia inalta la volan , vezi mult in fata si anticipezi o depasire , o franare brusca , dar ma enerveaza cand merge un SUV in fata mea si incerc sa il depasesc cat mai repede sa am si eu vizibilitate :rolleyes: .
Link to comment
Share on other sites

Un M5 alb cu plafon negru, vis, una bucata dric sa vina la mine va rog, :thumbsup: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=149163268&origin=PARK, sa nu mai vorbim de RS6 kombi, o masina p care o ador, aici e doar parerea de gusturi care nu se discuta dar cum zicea si prezentatorul Driver Republic cand descria RS6-le: " Intr-o masina grea poti arunca un motor mai mare sau frane mai bune dar greutatea va fi acolo sa te bantuie".
Link to comment
Share on other sites

treaba cu siguranta nu e sustinuta de nici un fel de date tehnice, teste de siguranta sau statistici, gen ca sunt mai sigure decat un sedan din clasa apropiata.

 

 

 

Ca iti da impresia de siguranta, total de acord. E una din chestiile care le face atragatoare. Recunosc ca si eu am senzatia asta cand conduc unul. Stiu ca nu are un suport in statistici sau teste dar e acolo, nu o pot nega.

Gandesti gresit.O masina normala cum e un sedan este proiectata sa suporte absorbtia impactului la nivelul pragurilor usilor si stalpilor intr-un mod care sa poate fi deformat cat mai greu si controlat.

 

Un SUV are garda la sol mult mai mare si prin asta va trece de zona de ranforsari a masini la nivelul usilor unde se deformeaza mai usor.sau deasupra nivelului capotei sau barii spate.

De-asta au spatele mai ridicat masinile din ziua de azi cat si partea frontala .

 

Nu ai vazut niciodata o masina care a luat impact deasupra pragurilor in ce hal arata? Este facuta banana.

 

La curse masinile sunt raforsate exact in dreptul acestor zone predispuse mai usor impactului si care se deformeaza mai usor, de aceea se actioneaza prin cadru de rigidizare.

 

BIneinteles ca in industria auto nu s-ar putea interveni cu asta decat la masinile de security care le ascunde in usi/caroserie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg

 

http://www.youtube.com/watch?v=lI9-CGvf9lo&playnext=1&list=PLAF52716FB6072AF3

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.