Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Este foarte importanta siguranta pasiva a masinii.

 

La felul in care se circula pe drumurile noastre cam face diferenta, mai ales in anotimpul rece. :thumbsup:

 

De asemenea un alt lucru care sustine siguranta unui SUV,este ca avand motoare de dimensiuni mai mari energia poate fi dispersata si chiar oprita la nivelul acela.

 

Bine la viteze relativ mici.asta e la valabil si la limuzinele mari S A8 7,costurile se regasesc in siguranta care ti-o ofera pe langa multitudinea de optiuni.

 

La Range mi-am pus special carlig de tractare special pentru indraznetii care nu ai tin franele. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

confirmi exact ce am zis mai sus.

Ai luat SUV sau SAC cum ii spune lui ca ti-a placut cum arata.

Nu e nimic rau in asta. Maxim respect, alegerea ta, sunt banii tai.

Iar de condus, unora le place, altora nu. Mie nu imi place. Se simte greutatea aia si inaltimea e prea mare, chiar si la BMW care face SUV-uri cu adevarat performante, sau Porsche, ca restul sunt chiar praf comparate cu un sedan la tinuta de drum.

Daca vrei senzatii de condus mergi cu un hot-hatch, un 135i de exemplu, e de 5 ori mai fun.

 

 

Ce e misto e vizibilitatea ca sunt inalte. Nu si la X6, e inalt, dar forma stalpilor nu il ajuta foarte tare. Imi spui ca ai camere, dar nu e acelasi lucru. Iti da si o senzatie misto de siguranta, falsa, dar ea exista si face parte din atractivitatea lor.

I

 

Imi luam 135i coupe sau cabrio,pt ca restul nu-mi plac,plateam cu tot cu optionale pt un coupe pe putin 50k euro si iarna imi mai luam un suv,macar un X1 23d pt care mai plateam inca 50k euro cu tot cu optionale,in concluzie nu ma simteam niciuna asa cum ma simt in x6.Ma legam la cap si cu doua masini,plateam si mai mult.

 

Legat de siguranta prefer sa fiu intr-un suv cu 5 stele la cap siguranta decat intr-o berlina cu ac punctaj.

 

A intrat socru' cu patrolul intr-un sprinter care intorcea pe dubla continua.I-a strambat aluia aproape toata partea stanga/fata a masinii,nici nu mai putea deschide usa.Patrolul avea far,masca,bara sparta si deplasata,capota si aripa un pic indoite,asta la 40-45km/h. Ce s-ar fi intamplat daca era o masina de cls mica/compacta ?

 

 

 

Un M5 alb cu plafon negru, vis, una bucata dric sa vina la mine va rog, :thumbsup: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=149163268&origin=PARK, sa nu mai vorbim de RS6 kombi, o masina p care o ador, aici e doar parerea de gusturi care nu se discuta dar cum zicea si prezentatorul Driver Republic cand descria RS6-le: " Intr-o masina grea poti arunca un motor mai mare sau frane mai bune dar greutatea va fi acolo sa te bantuie".

 

Mie nu imi plac masinile combi,poate sa fi avut fam. numeroasa si sa ma stranga usa tare as fi luat o masina combi (o compacta).Insa sa am bani de M5 si sa-l iau combi niciodata.

 

Si daca imi da dumnezeu 3 copii,tot nu imi iau masina break,imi iau un MPV (de genul lui R-class) sau de ce nu un Viano sau un suv de genul lui GL-klass,ca a doua masina.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am mers zilele trecute cu un x5 4.0d,avea 23-2400km,mi s-a parut ca este un pic mai silentioasa si ca trage mai bine in ture joase,de ce ?

 

Incearca sa-ti resetezi adaptatiile la motor si cutie, probabil e doar o chestie de raspuns al pedalei de acceleratie, sau s-a depus ceva calamina prin turbina la tine ( ca tot ai consum de 316d :Devil:). Sau e alt soft pe cutie si motor la x5, pentru ca masinile si motoarele sunt foarte asemanatoare.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Par cam mari valorile de consum instant, dar e si grea si mare + xdrive. Si anvelopele late maresc consumul , vad asta intre iarna si vara.

Oricum e bn pt ce performante are. Sunt curios cat ti-ar fi papat daca era 35i.

 

La 535d am consum instant indicat la bord pe autostrada fara inclinare , vara 2 pers + AC :

130km/h -> 5.5%

170km/h -> 7.5%

200km/h -> 9.5-10%

 

Dar real cred ca sunt cam cu 10% mai mari.

 

@viper: cred ca a avut viteza medie asa mare fiindca a tot resetat consumul si i-a dat reprize la 200+

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

test consum : buc - mamaia 218 km in 1h si 32 min :)) vineri la amiaza . viteza media 148km/h , consum 17l :))) mers fortza ca ma grabeam

 

mamaia-buc la 3 dimineata ~1h si 40min mers cu o viteza constanta

 

@ionutz a mea are 44.000km parca a devenit mai elastic motoru si accelereaza mult mai bine la viteze mari, inainte lua cam 240-245 pe ceas acum fix 250 :D

 

azi o bag in service sa i pun jantele negre . in sfarsit mi au venit si mie :X !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

da te plimbi cu ea nu gluma

 

pe cati km ai avut viteza medie 167?

 

aprox 140-150km.

 

Par cam mari valorile de consum instant, dar e si grea si mare + xdrive. Si anvelopele late maresc consumul , vad asta intre iarna si vara.

Oricum e bn pt ce performante are. Sunt curios cat ti-ar fi papat daca era 35i.

 

La 535d am consum instant indicat la bord pe autostrada fara inclinare , vara 2 pers + AC :

130km/h -> 5.5%

170km/h -> 7.5%

200km/h -> 9.5-10%

 

Dar real cred ca sunt cam cu 10% mai mari.

 

 

+aerodinamica de camion,daca era 35i probabil inca 4-5L in plus.

 

test consum : buc - mamaia 218 km in 1h si 32 min :)) vineri la amiaza . viteza media 148km/h , consum 17l :))) mers fortza ca ma grabeam

 

mamaia-buc la 3 dimineata ~1h si 40min mers cu o viteza constanta

 

@ionutz a mea are 44.000km parca a devenit mai elastic motoru si accelereaza mult mai bine la viteze mari, inainte lua cam 240-245 pe ceas acum fix 250 :D

 

azi o bag in service sa i pun jantele negre . in sfarsit mi au venit si mie :X !!!!!!

 

Felicitari pt jante,asteptam poze.

Link to comment
Share on other sites

NU-s perfecte, dar pentru Romania sunt bune. In Germania mi se parea total inutil un SUV. In Romania imediat mi-am adus aminte de ce l-am luat.

 

Va invidiez ca mai mergeti cu vitezele astea.

 

Cred ca marea intrebare pe viitor va fi ce consum are noul motor turbo de 2l pe benzina fata de orice diesel similar ca putere din gama BMW.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca marea intrebare pe viitor va fi ce consum are noul motor turbo de 2l pe benzina fata de orice diesel similar ca putere din gama BMW.

 

Audi a scos un motor interesant 2.0T benzina Hybrid 211 cai + 40 cai din motorul electric cuplat la o transmisie quattro. Mi se pare ca cel electric pune in functie doar puntea spate.

Cred ca are un consum decent apropiat de diesel.

Link to comment
Share on other sites

NU-s perfecte, dar pentru Romania sunt bune. In Germania mi se parea total inutil un SUV. In Romania imediat mi-am adus aminte de ce l-am luat.

 

Va invidiez ca mai mergeti cu vitezele astea.

 

Cred ca marea intrebare pe viitor va fi ce consum are noul motor turbo de 2l pe benzina fata de orice diesel similar ca putere din gama BMW.

 

Sunt bune in ro,insa awd-ul e bun oriunde.Eram de sf. ion in Ulm,parcare subterana,afata totul inghetat (freezing rain),in parcare alti doi soferi asteaptau pt ca nu puteau sa urce,am urcat fara pb.

 

Audi a scos un motor interesant 2.0T benzina Hybrid 211 cai + 40 cai din motorul electric cuplat la o transmisie quattro. Mi se pare ca cel electric pune in functie doar puntea spate.

Cred ca are un consum decent apropiat de diesel.

 

Prea scumpa ac tehnolgie momentan.

Link to comment
Share on other sites

Si alea sunt niste solutii dar sunt metode rudimentare fata de 4x4 veritabil cu diferential.

 

Ideal este ori sa ai un o masina normala de anotimp uscat si un jeep nissan patrol pentru anotimp nasol, in felul asta nu abuzezi de 1 singura masina pe anotimpul rece

 

Sau poti sa alegi direct SUV si suporti taxele consumul intretinerea . :thumbsup:

 

Cum la noi iernile la orice cadere de zapada seama cu Siberia din cauza autoritatilor care sunt prinse de fiecare data nepregatite ,recomand oricui un SUV sau macar ceva interschimbabil + cauciucuri adecvate. :goodjob:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu cred ca functioneaza asta cu 2 masini, pentru ca am avut si le-am vandut pe ambele sa cumpar X3-ul. Mereu ar fi fost buna aia cu care nu eram :D

 

Am mers in compania unor BMW-uri (seria 3 si 5). Sunt mai agile pe viraje si la viteze mari (si aerodinamica si o singura punte motoare), dar tot X3-ul il prefer. In plus, recent am intrat pe un drum mai prost. In fata un seria 3. Dupa 500m i-a cazut bara spate.

 

Noi nici nu simteam ca mergem pe acolo, am pus gumele de iarna in prealabil si chiar se simte infinit mai bine cu ele pe drumurile proste, decat cu rotile de vara.

Link to comment
Share on other sites

seria 3 este naspa de condus pe drumuri proaste..foarte rigida ca masina , la e90 cred ca s-a imbunatatit treaba pt ca s-au bagat doua brate pe roata (superior si inferior),ca la seria 5 ,nu mai ai o singura bascula cu 2 pivoti foarte ficsi cu o amarata de bucsa in spate (pt joc) sistem care rigidizeaza masina maxim. Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sincer la cum se circula la noi iarna, felul in care se deszapezesc strazile numai zic de DN-uri , prefer o masina butucanoasa cu mai mult fier care sa-mi confere siguranta si stricaciuni cat mai usor de reparat.

 

Acuma fiecare cum si le stie, da prefer sa am bara spate intacta daca intra vreunu decat sa stau sa umblu prin servisuri. :thumbsup:

 

+ va recomand chiar daca pare inestetic sa va puneti carlig de remorcare daca se poate cat mai iesit in exterior.functioneaza. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

asta cu zapada mi se pare exagerata, dca sunt 10 zile puse cap la cap cu zapada cu adevarat dificila pe an mai ziceam si eu...De regula sunt mai putine.

 

gorpi, drum denivelat si prost, borduri.. inteleg..

daca traiam in alpi sau pe la cercul polar mai ziceam..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

asta cu zapada mi se pare exagerata, dca sunt 10 zile puse cap la cap cu zapada cu adevarat dificila pe an mai ziceam si eu...De regula sunt mai putine.

 

gorpi, drum denivelat si prost, borduri.. inteleg..

daca traiam in alpi sau pe la cercul polar mai ziceam..

poate la tine in Germania, ai idee cum a fost iarna trecut in bucuresti ?

Link to comment
Share on other sites

ai idee cum a fost iarna trecuta in Germania :) ? Sincer it spun nu am vazut iarna mai grea. Erau blocaje de cate 60 de km... S-au facut distante de 60 de km in 18h..

Au fost inchise scolile. Ma rog..

 

 

 

Am vazut la TV cuma fost si in Romania... tine ami mult de lipsa cauciucuri de iarna decat de zapada uriasa.. .. oricum vreo 3 zile poate ceva drumuri blocate.. in rest se circula relativ normal pentru conditii de iarna..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.