Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Iarna trecuta a fost mai blanda,insa acum doua ierni am avut cateva coduri galbene si unul portocaliu,sectorul 5 si dupa 3 zile arata ca in prima.Anul ac. pe la sf. lui aprilie in Poiana BV era zapada de o palma in parcari si dupa 3-4 zile,nimeni nu se obosea sa dea cu ceva,te prindea cu rwd si roti de vara te rugai de oameni,cam asa se intampla si pe restul drumurilor din tara fie ele si principale in primele zile.La noi in ro daca iti permiti un awd e sfant.
Link to comment
Share on other sites

Subscriu.Eu unul m-am saturat de ignoranta autoritatilor.

 

Pe langa faptul ca ai prind de fiecare NEPREGATITI,la sfarsitul iernii dupa ce au aruncat tone de nisip si sare, tot din banii nostri se reabiliteaza drumurile .

 

4x4 AWD, X-drive,quattro,4matic ,terrain response si toate alternativele acestora ajuta mult iarna indiferent de situatie.cu exceptia poleiului.

 

Cel mai mult si mai mult nu suport ca trebuie sa curat masina la cateva zile din cauza sarii care se aduna pe roti partea frontala lateral si pe mai peste tot.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

La noi in ro daca iti permiti un awd e sfant.

 

daca ai roti de vara e vax albina si awd :)

 

am vazut intr-un an(acum 2-3 ierni) un X6 la Azuga se chinuia sa urce o pantuta pe care eu am urcat-o fara sa se aprinda dsc in bord (avand cauciucuri de iarna si rwd) iar el patina ca toate alea..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Asta e inconstienta in stare pura.

 

Vreau sa zic ca am mers si eu cu niste mixte iarna trecuta pe portiunile cu zapada mai cu respect.

 

In zonele curate cu asfalt uscat s-au comportat exceptional chiar si la -15 grade, dar in rest s-a vazut uzura provocata de rularea pe timpul verii.\\

 

Concluzia: cauciucu de iarna e sfant.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

E nitel mai complicat.

 

In primul rand cine conduce e sfantul. De multe ori singura problema e intre scaun si volan.

 

Oricum o treaba e certa, eu n-am ramas prin zapada cum au ramas altii cu Audi :D Si nu era vina lor. Am inteles ca nu poti da cu spatele cu prea mare succes intr-un Audi quattro, cica o limitare a sistemului :unsure:

Link to comment
Share on other sites

noile sisteme quattro au inceput sa semene cu X-drive asta nou...nu prea mai sunt mecanice cum erau odata..gen doar diferential torsen..desi ,mie imi place mai mult mecanic ,decat electric.

 

ca de exemplu :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY

 

uite si cu spatele.. :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=1aSET0Qbkj0&NR=1

 

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Revin iar cu afirmatia cu poiana bv :rolleyes: ,la sf lui aprilie aveam deja anv de vara,zapada de o palma,am iesit cu x6 fara pb.

 

M-a prins cod galben in NT,acum doua ierni,masina tucson,echipata de vara,zapada pana la prezoane,a iesit fara pb,langa era o vectra B,anv de iarna,a iesit impinsa de doua pers.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca au aparut noi motorizari,puternice si ff economice

 

acum 3.5dd-ul are 313cp si 630Nm,pe seria 5 are un sprint de invidiat,0-100km/h - 5.5s,5.4% cons mediu,pe x3 5.8s 0-100km/h,cons mediu 6.1%

2.0d bi-turbo 218cp si 450Nm,pe seria 5 sprinteaza pana la 100km/h in 7s,cons mediu 4.9%

2.0i turbo 184cp si 270Nm, 7.8s 0-100km/h,6.8% cons mediu sau 6.4% cutie automata (pe seria 5).

2.8i bi-turbo,245cp 350Nm , 6.3s 0-100km/h,6.5% cons mediu (seria 5)

Link to comment
Share on other sites

Alea turbo benzina,ma apuca rasu cand vad consumurile alea.

 

Da poate intr-o tara civilizata unde nu prinzi de 5 ori acelasi semafor, unde poti sa o folosesti cat mai constant si unde nu tre sa cauti 15 km un loc de parcare sigur si tot asa.

 

La noi orice consum este dereglat de trafic haotic,semafoare nesincronizate, multa uzura folosita in oras 1-2 -2-1,care determina la randul ei consum mare.

 

:thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

De cand e TVAu cat nu mi-as mai lua masina noua de aici decat daca ar fi mega oferta la juma de pret.

 

La tva se adauga taxe de 1 inmatriculare si uite cum la masina de 100.000 lasi 30.000 la stat .

 

Poate decat pe firma dar la vanzare tot trebuie sa plateasca cineva tvau si nu cred ca se gasesc multi care sa dea asa mult pe o masina folosita . :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Astept cu mare nerabdare primul M dizel din istorie.

 

Nu cred ca va fi de 3.0 sigur va trece la V pentru a asigura arhitectura si o fiabilitate superioara L6-lui.

 

Cred ca va fi motoru precedent de pe 745d de 4.5 dopat la maximul din ce se poate.

 

Nu l-as resofta,ca nu e japoneza , l-as lasa intocmai cum l-a facut mama lui. :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.