Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

ati scos 50% mers in blana cu el, dar nu asta e consumul real al masinii, ca fapt divers Chevrolet Camaro, masina care face doar drag racing aici la circuitul de F1 avea consumul pe bord de 35%, dar asta doar asa ceva face, drag racing si circuit, in ritmul de V-max orice masina termina rezervorul repede, dar asta nu are nicio relevanta pentru daily driving sau autonomie, daca ar consuma 50% in regim de utilizare normala nu le-ar mai cumpara nimeni sa mearga la lucru cu ele sau sa se duca la piata...si eu ma duc o tin blana 100km(daca tine benzina atat), termin rezervorul si apoi vin si spun ca imi consuma 60% si ideea ar fi ca...mi-am facut de lucru... Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rangeu ala din primul filmulet nu e stock 100%, dupa cum ai remarcat si tu nu prea avea cum sa se tina de ML63 si nici de Porsche,e penalizat de aerodinamica si de asta nu prea poate sa inainteze,pentru care i-ar mai trebui vreo 200 de cai sa le bata pe cele 2.

 

Am mers cam cu tot ce se poate din gama land rover si comparativ cu vechiul meu Cayenne turbo de 525cp, Rangeu era mai lent.

 

PS: pai da mik 50% mers in blana, utilizarea normala sa zic ti-l scoate in 25 28% cel mai putin, deci e normal sa sara spre 50.

 

Alimentam cam de 300 de lei zilnic ceea ce inseamna echivalentul la 50 de litri.

 

Camaro nu are 2.500 kg si nici aerodinamica unei caramide, ca fapt divers.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

nu are 2.500kg si nici aerodinamica de caramida insa face numai launch-uri si e numai in turatie maxima...iar la fataiala prin oras prea putin conteza aerodinamica, torque-ul te ajuta care este mare la un V8 turbo pe benzina si incepe de jos, deci compenseaza... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am avut peste 5 suvuri in familie , deci ca idee stiu despre ce vorbesc.

 

Tu compari V8u de pe RS6-le tau cu unul de pe un SUV cu diferenta de minim 500-700 kg,kg alea se simt , si aerodinamica la inaintare e dubla fata de o masina normala oricat cuplu ai avea tot mergi cu un sifonier in fata.

 

Nu am copia dupa talon sa-ti arat ca din toate astea cel mai "usurel" era un hummer h3 cu 2200 kg.fata de range 2775kg la gol.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca aerodinamica si greutatea conteaza, insa la mersul prin oras aerodinamica chiar nu are importanta, de la semafor la semafor si la 50km/h nu sunt diferente, kg in plus da, trag consumul in jos la orice viteza, insa cuplul compenseaza, probabil in Ro consuma 28%, eu aici nu am vazut la niciun AMG, sau Cayene Turbo sau orice alta caramida din asta consumuri asa mari, depinde si de stilul fiecaruia de-a conduce, ma rog, sunt discutii inutile in final, ideea mea era ca acel consum de 50% este irelevant si obtinut in conditii cu totul diferite de un mers obisnuit si nu caracterizeaza masina, asta este parerea mea!
Link to comment
Share on other sites

Normal , nu vreau sa stricam topicul omului, masina mea era un pic dereglata si mergeam numai cu 1.4 presiune in turbine, cred ca numai de acolo se tragea consumu ala.

 

Mi-o facusera aia de la SKN, si chiar sarise foarte mult consumu,fata de cum era stock, deci nu recomand nimanui sa-si faca masina la ei.

 

PS: uzura cea mai mare si consumul asemenea este la plecare de pe loc , atunci se muta greutatea de pe loc de aici si consumul foarte mare comparativ cu extern.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

stiu ca aerodinamica si greutatea conteaza, insa la mersul prin oras aerodinamica chiar nu are importanta, de la semafor la semafor si la 50km/h nu sunt diferente, kg in plus da, trag consumul in jos la orice viteza, insa cuplul compenseaza, probabil in Ro consuma 28%, eu aici nu am vazut la niciun AMG, sau Cayene Turbo sau orice alta caramida din asta consumuri asa mari, depinde si de stilul fiecaruia de-a conduce, ma rog, sunt discutii inutile in final, ideea mea era ca acel consum de 50% este irelevant si obtinut in conditii cu totul diferite de un mers obisnuit si nu caracterizeaza masina, asta este parerea mea!

 

Subaru 2.5 turbo sedan ia 20% ĂŽn oraș la mers normal. Pentru cĂŁ ideea de consum ĂŽn oraș este pur teoreticĂŁ și sunt de acord cu tine cĂŁ sunt mai puțin importante greutatea și aerodinamica când de fapt nu mergi, dar la vitezĂŁ conteazĂŁ extrem de mult. ExistĂŁ un sweet spot unde ai un echilibru și cam atât.

 

GTI modificat ce-i drept. Mers normal, cam 10 consumĂŁ. Pe circuit 40-50% și n-aș spune cĂŁ era ĂŽmpins la maxim maxim. Nu poți spune cĂŁ nu-l caracterizeazĂŁ acel consum cât timp o persoanĂŁ cu șânge fierbinte l-ar putea arde ĂŽn permanențĂŁ ĂŽn zona asta. La extremĂŁ eu am scos cu Golful puțin peste 3% (2.0 TDI 4motion), dar n-aș zice cĂŁ e un consum care caracteriza mașina, puțin probabil sĂŁ meargĂŁ multĂŁ așa. Sunt mult mai mulți cei care se bucurĂŁ de mașinĂŁ, mai ales cĂŁ nu cumperi Turbo degeaba.

 

Discutam și noi despre consum ĂŽn general. Eu pot sĂŁ-i fac orice X3-ului cĂŁ nu va ajunge ĂŽn veci la cifre din astea colosale și stock nu are cifre rele deloc ~240km/h, 0-100km/h 6.4s, 0-1000m 26.7s, 0-402m 14.8s, 80-120 4s. Sunt cifre similare cu un Mk V R32, are are mai mulți cai putere pe tonĂŁ, altĂŁ aerodinamicĂŁ etc.

 

X6 4.0d e pe acolo.

 

RRS-ul ĂŁla nu e stock clar pentru cĂŁ am mers eu ĂŽn spatele unuia și era marginal mai rapid la accelerații (adicĂŁ nu mĂŁ pierdea instant), iar la viteza maximĂŁ ĂŽncepeam sĂŁ-l prind din urmĂŁ. Deci ceva nu se pupĂŁ acolo.

Link to comment
Share on other sites

Da, cred ca ai prins un Range vechi. Ala abia trage mai bine ca a mea. http://www.zeperfs.com/en/duel452-1308.htm

Mastodont de 2,8 tone, aerodinamica similara cu Palatul Parlamentului... cutie automata inceata si de pomana are 390 cai. Oricum, masina nu e facuta nici pentru liniute, nici serpentine, nici mers prin oras si nici viteze mari pe autostrada. Se descurca admirabil la toate, dar nu e cu adevarat buna la niciuna.

 

Cel nou in schimb...

http://www.zeperfs.com/en/duel452-2990.htm

 

Alta viata ;)

Link to comment
Share on other sites

stiu ca aerodinamica si greutatea conteaza, insa la mersul prin oras aerodinamica chiar nu are importanta, de la semafor la semafor si la 50km/h nu sunt diferente, kg in plus da, trag consumul in jos la orice viteza, insa cuplul compenseaza, probabil in Ro consuma 28%, eu aici nu am vazut la niciun AMG, sau Cayene Turbo sau orice alta caramida din asta consumuri asa mari, depinde si de stilul fiecaruia de-a conduce, ma rog, sunt discutii inutile in final, ideea mea era ca acel consum de 50% este irelevant si obtinut in conditii cu totul diferite de un mers obisnuit si nu caracterizeaza masina, asta este parerea mea!

 

Fostul q7 avea 760Nm si 2.42 sau 2.45t,un pic mai greu decat x6-le,consumul la mers normal in Buc era cu 7-8L mai mare si totusi cu 8-10L sub AMG.

 

Faza tare,peste nopate s-a spart parbirzul in garaj :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Faza tare,peste nopate s-a spart parbirzul in garaj :angry2:

 

Ai avut cumva parbrizul ciobit?

 

Eu am intr-un colt o gaurica cam cat capul de la chibrit. Am primit un bolovan pe "autostrada" Timisoara - Arad.

 

Sa ma astept si eu ?!

Link to comment
Share on other sites

Da, cred ca ai prins un Range vechi. Ala abia trage mai bine ca a mea. http://www.zeperfs.com/en/duel452-1308.htm

Mastodont de 2,8 tone, aerodinamica similara cu Palatul Parlamentului... cutie automata inceata si de pomana are 390 cai. Oricum, masina nu e facuta nici pentru liniute, nici serpentine, nici mers prin oras si nici viteze mari pe autostrada. Se descurca admirabil la toate, dar nu e cu adevarat buna la niciuna.

 

Cel nou in schimb...

http://www.zeperfs.com/en/duel452-2990.htm

 

Alta viata ;)

 

E foarte vechi , 2009 , pe reprize conteaza puterea unui diesel precum e cel TDV8, nicidecum 0-100.

 

La a 2-a chestie te cam inseli,merge la fel ca X6 35d, mai putin la top speed,

 

PS: mare ghinion cu parbrizu <_<

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Da, cred ca ai prins un Range vechi. Ala abia trage mai bine ca a mea. http://www.zeperfs.com/en/duel452-1308.htm

Mastodont de 2,8 tone, aerodinamica similara cu Palatul Parlamentului... cutie automata inceata si de pomana are 390 cai. Oricum, masina nu e facuta nici pentru liniute, nici serpentine, nici mers prin oras si nici viteze mari pe autostrada. Se descurca admirabil la toate, dar nu e cu adevarat buna la niciuna.

 

Cel nou in schimb...

http://www.zeperfs.com/en/duel452-2990.htm

 

Alta viata ;)

 

Atunci s-ar putea sĂŁ fi fost ĂŁsta mai nou :unsure:. Ăla vechi dacĂŁ are 80-180 20s, ĂŽl depĂŁșeam lejer și nu a fost cazul.

 

Un parbriz ciobit va ceda mai devreme sau mai târziu dacĂŁ nu este reparatĂŁ gaura. La mine a rezistat 2 ani fĂŁrĂŁ sĂŁ-i fac ceva. Anul trecut ĂŽnsĂŁ am pus unul nou. Oricum la noi cu pietre și praf ajunge dupĂŁ o vreme sablat și irecuperabil.

Link to comment
Share on other sites

La mine nu a verificat nimeni.

 

Parbrizul pot spune cĂŁ a rezistat eroic. Prima piatrĂŁ am luat-o când am intrat prima datĂŁ ĂŽn țarĂŁ cu ea, imediat dupĂŁ vamĂŁ. Și apoi pânĂŁ acasĂŁ au mai fost. Asta e România.

 

Și am mai pĂŁțit niște chestii care se puteau transforma ĂŽn evenimente grave. PĂŁsĂŁri lovite cu parbrizul pe la 200, vrĂŁbii și porumbei. Zgomotul este horror. Nu a avut absolut nimic. Dar nu era crĂŁpat. Când a crĂŁpat am ales sĂŁ-l schimb.

Link to comment
Share on other sites

lol ei eu am luat ceva cioara pe A2, zbura foarte low, suicide style asa, cred ca era foarte dezamagita de viata :( Am scos apoi pene si pasta de cioara din grila aia de jos de mi s-a intros stomacu' pe dos :sick: Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.