Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

E si normal ionut , la dizel cuplul face diferenta pe cand la benzina aspirata asociata cu o greutate mare ..e chiar o combinatie letala si pt buzunar cat si pentru performante.

 

Eu gasesc motoarele astea bi-turbo dizel foarte potrivite si mai potente decat versiunile lor pe benzina mai mari.

Link to comment
Share on other sites

da. astept sa vina cei de la candiano popescu , o sa schimb cheile si ii fac o diagnoza sa vad daca s a umblat electronic la ea

 

P.S si la OBD mi s a umblat , deci o minune a facut ca eu sa mai am masina ...........

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. :twoup: Dar traim in romania .

 

Poti sa mentionezi intervalul de ore si zona unde s-a intamplat pentru a preveni eventuale stationari pe timpul noptii a masini.

 

PS: schimba alarma OEM si pune-ti un device de siguranta care numai tu al stii prin care se porneste motorul.

Link to comment
Share on other sites

@allex: Pune-i si urmarire GPS.

 

@ionut_marius :

Si eu tot nokian Wr G2 am . Pe ud, gheata, uscat sunt cele mai bune anvelope de iarna indiferent de temperatura, pe care le-am avut.

Singura problema am avut-o iarna trecuta in zapada mare, la plecari de pe loc din cauza cuplului mare si a anvelopelor de iarna destul de late (245) pt seria 5.

A trebuit mereu sa dau la lopata prin jur, ca sa pot pleca de pe loc, eu nici nu am 4x4 ca voi :twoup:

 

Pe uscat indiferent de temperatura, ca e -20 sau +20 franeaza f bine, in comparatie cu 3d dunlop sau goodyear ultra grip.

GY Ultragrip spre ex f bune in zapada, parca ai senile, dar pe uscat cand pui o frana te duci ca pe nisip.

 

Diferenta fata de o anvelopa de vara: La +20 grade pe serpentine, masina avea un caracter ciudat, subvirator combinat cu supravirator. Cand o fortam in curba incepea sa pierda aderenta si se ducea putin lateral cu totul ca o masina cu tractiune integrala.

 

Pt iernile de la noi cu variatii mari de temperatura -20/20+ mi se par cel bun compromis pret/calitate.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

E si normal ionut , la dizel cuplul face diferenta pe cand la benzina aspirata asociata cu o greutate mare ..e chiar o combinatie letala si pt buzunar cat si pentru performante.

 

Eu gasesc motoarele astea bi-turbo dizel foarte potrivite si mai potente decat versiunile lor pe benzina mai mari.

 

daca ar fi sa trec as trece la un motor V8 bi-turbo

 

Mi am gasit masina cu toate geamurile + trapa deschise si butucu spart...gata montez camere ca nu mai tine :twoup:

 

nasol,pune-i urmarire prin GPS,baston pe volan,oricum casco este baza.

 

daca doamne fereste mi-o ia,renunt la bmw,trec la cayenne

 

@allex: Pune-i si urmarire GPS.

 

@ionut_marius :

Si eu tot nokian Wr G2 am . Pe ud, gheata, uscat sunt cele mai bune anvelope de iarna indiferent de temperatura, pe care le-am avut.

Singura problema am avut-o iarna trecuta in zapada mare, la plecari de pe loc din cauza cuplului mare si a anvelopelor de iarna destul de late (245) pt seria 5.

A trebuit mereu sa dau la lopata prin jur, ca sa pot pleca de pe loc, eu nici nu am 4x4 ca voi :)

 

Pe uscat indiferent de temperatura, ca e -20 sau +20 franeaza f bine, in comparatie cu 3d dunlop sau goodyear ultra grip.

GY Ultragrip spre ex f bune in zapada, parca ai senile, dar pe uscat cand pui o frana te duci ca pe nisip.

 

Diferenta fata de o anvelopa de vara: La +20 grade pe serpentine, masina avea un caracter ciudat, subvirator combinat cu supravirator. Cand o fortam in curba incepea sa pierda aderenta si se ducea putin lateral cu totul ca o masina cu tractiune integrala.

 

Pt iernile de la noi cu variatii mari de temperatura -20/20+ mi se par cel bun compromis pret/calitate.

 

wr g2 am avut pe a4 quattro,nu am ramas nicaieri iarna trecuta,dar 3d-urile pe zapada/gheata mi s-au parut ideale,iar pe drum uscat/umed sincer nu am simtit nici o diferenta intre ele si wr g2

 

am vazut un test luna trecuta facut cei de la autobild parca,wr g2 iesiresa pe locul 8 sau 9 din 10 (zapada/gheata),de aici mi s-a pus pata pe ele,iar pe carosabil ud locul 1/10

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

am fost la politie , acum ma duc la casco

eu stau in sectoru 4 , secuilor ,

Ma gandesc ca s-a intamplat ceva , a trecut cineva , ori n a pornit , ca au umblat si la diagnoza.

Deci dupa ce scoti butucu afara , tai un surub si esti in masina , bagi o surubelnitza deschizi si geamurile. Iti ia 1 min.Acum ma duc la bmw sa imi fac si diagnoza sa vada daca afla ceva , daca a / nu a pornit. va tin la curent.

 

Chiar nu stiu ce sa mai cumpar , cred ca o sa iau un gps, Ma gandeam sa pun si o camera in masina .

Link to comment
Share on other sites

am fost la politie , acum ma duc la casco

eu stau in sectoru 4 , secuilor ,

Ma gandesc ca s-a intamplat ceva , a trecut cineva , ori n a pornit , ca au umblat si la diagnoza.

Deci dupa ce scoti butucu afara , tai un surub si esti in masina , bagi o surubelnitza deschizi si geamurile. Iti ia 1 min.Acum ma duc la bmw sa imi fac si diagnoza sa vada daca afla ceva , daca a / nu a pornit. va tin la curent.

 

Chiar nu stiu ce sa mai cumpar , cred ca o sa iau un gps, Ma gandeam sa pun si o camera in masina .

 

Huh, nu pot sa cred...futu-le muma-n fund (am vrut sa spun C U R, nu fund...dar vad ca modifica automat :) ) de ordinari ...

Bafta...!

Imi pare rau :)

 

P.S. Bine ca nu ti-au furat-o, Doamne ajuta! Ai avut noroc :twoup:

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Am avut garaj, dar l am dus ca nu am mai avut voie cu el . Singura "protectie" este casco sa zic asa.

Saptamana trecuta chiar am fost oprit de un echipaj de la rutiera in zona Aparatori , pe motiv de control ca cica se cam fura bmw-urile in acest sector. cred ca au facut o pasiune , oricum a mea are si semne distincte -> pachet performance , nu prea sunt multe cu asa ceva si banuiesc ca daca mi o lua nu statea sa ii schimbe bara , capota , pragurile , circulau cu ea asa

Link to comment
Share on other sites

Mi am gasit masina cu toate geamurile + trapa deschise si butucu spart...gata montez camere ca nu mai tine :twoup:

Nasol... :twoup:

De ce nu o lasi in benzinarie la Agip?Mai mergi pe jos 500m dar macar e cat de cat pazita acolo...

 

Si mai faci si sport...mersu` pe jos face cotoiu` frumos :) :)

 

Acu` nu stiu daca ai nevoie sau nu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@allex: Pune-i si urmarire GPS.

 

Exista sisteme de bruiat semnalul GPS de acum 5 ani.

 

Solutia este imobilizarea masinii folosind un dispozitiv numai de sofer stiut ce nu permite pornirea motorului .

 

 

Ionut eu am trecut la V8-bi-turbo benzina pentru performante si dizel pentru consum. Senzatia nu poate fi reprodusa .

Link to comment
Share on other sites

@allex: Pune-i si urmarire GPS.

 

Exista sisteme de bruiat semnalul GPS de acum 5 ani.

 

Solutia este imobilizarea masinii folosind un dispozitiv numai de sofer stiut ce nu permite pornirea motorului .

 

 

Ionut eu am trecut la V8-bi-turbo benzina pentru performante si dizel pentru consum. Senzatia nu poate fi reprodusa .

 

 

"Solutia este imobilizarea masinii folosind un dispozitiv numai de sofer stiut ce nu permite pornirea motorului ." - poti sa fi mai exact...ce-nseamna asta ?:twoup:

 

Cum se face...?

Link to comment
Share on other sites

nu pot sa fiu mai precis dar pot sa indrum persoanele interesate catre cineva care se ocupa cu chestii din astea.

 

 

Nu zic pentru ca pasibilii hoti pot sa-si aleaga victimele chiar de aici si sunt deja 2 cazuri de furturi : un X6 si acum X5 lui Allex.

 

 

Cat costa ? Cred ca m-ar interesa :twoup:

 

Si cat de sigura e treaba...hotii nu stiu de ea ?:)

Link to comment
Share on other sites

Nu am putut sa imi deschid dosar de dauna pt ca cei de la politie nu mi au eliberat nici macar o adeverinta cu nr de inregistrare ceva " Maine , ca inca nu am inregistrat dosaru" a fost raspunsu lor si m au rugat sa tin masina undeva "pazita" e sa afle ca eu masina o las tot in locu ala m am plictisit cat am alergat azi intre politie si casco.

Oricum usa din stanga nu se mai deschide s a blocat nu stiu ce are.ASta e maine deschid dosaru de dauna si chiar sunt curios ce iese la diagnoza [adik sunt curios daca iese dc n au putut sa porneasca motoru sau ce n au putut ]

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa le-o lasi pe cap sa se spele cu ea.

 

Deci numai suport tara asta in care traim , numai incompententi,cum poti sa-i spui asta unui om caruia tocmai i-a fost sparta masina.

 

Stau si ma pun acum in pielea lui Aleex , cat de rahat trebuie sa te simti cand toti iti inchid usile in nas.

 

Pacat de tot si mai rau de BMW ca dintr-o masina geniala este tinta la toate furaciunile. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Deci idee e ca mi am asigurat tot , pachet performance , set de jante de iarna , este asigurata acum la 80.000e daca lor nu le pasa? dc sa imi pese mie , s-asa ma doare capu de nu mai pot. ma oprit si politia ca am luat o pe dubla continua dar m-a " inteles omu" ....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.