Jump to content

Parerea mea despre tuning


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da e masina fetei brunete - eu

 

pune si poze cu tine :)

am mai spus, apreciez ce ai facut la masina ta, mai ales pt. o fata.

 

Oricum si noi avem printre membrii din aia care si-au pus banda izolatoare neagra pe faruri :)

 

 

imi pare rau dar eu am cerut administratorului sa stearga id-ul meu si oricum nu o sa mai postez vreodata pe acest forum

 

am incercat sa fiu politicoasa si sa nu raspund in acelasi limbaj, sa nu fac remarci nedocumentate, dar pentru ca unii din voi isi permit sa faca glume proaste de genul rozului bonbon (care este absolut rosu - exact ca si exteriorul masinii) si a dimensiunilor schimbatorului de viteze imi permit sa spun si eu ca parerea acelora nu conteaza pentru mine si ca nu am ce sa mai caut in aceasta comunitate

 

am pomenit de cupe si alte recunosteri a calitatii masinii nu ca sa ma laud ci ca sa nu spun eu despre masina mea (sa argumentez cu pareri diverse si avizate)

 

MR CAT este sufletul meu si poate ca de aceea ma deranjeaza rautatea cu care cautati o zgirietura pe fata de usa si nu priviti in ansamblu

 

in concluzie - mie imi place cum arata masina mea - o sa merg in continuare cu modificarile si o sa continui sa ma implic in evolutie asa cum am facut si pina acum tocmai ca sa simt ca merita aceasta masina

 

 

imi cer scuze daca prin ce am scris mai sus am jignit pe cineva - si sper ca administratorul sa imi asculte cererea si sa stearga id-ul ca sa afie toata lumea impacata

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce te superi asa. am vazut ca aici unii membrii ti-au dat sfaturi cum sa ai o masina mai frumoasa si mai valoroasa. nu ar fi trebuit sa iei in seama remarcile care te-au deranjat. oamenii sunt diferiti si se exprima fiecare in felul lui. nu pot fi toti pe aceeasi lungime de unda cu tine.

 

masina ta arata bine. se vede ca ai pus suflet , ai lucrat mult la ea, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim topiti dupa ea. e frumoasa, bravo, dar eu nu mi-as face niciodata asa ceva masinii pentru ca nu ma reprezinta. nu poti primi doar laude si aprecieri in special ca ai ales calea asta mai nonconformista.

 

nu cred ca vom pierde noi mare lucru daca tu nu mai intri pe acest forum. cred ca tu ai mai mult de pierdut.

 

bafta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce te superi asa. am vazut ca aici unii membrii ti-au dat sfaturi cum sa ai o masina mai frumoasa si mai valoroasa. nu ar fi trebuit sa iei in seama remarcile care te-au deranjat. oamenii sunt diferiti si se exprima fiecare in felul lui. nu pot fi toti pe aceeasi lungime de unda cu tine.

 

masina ta arata bine. se vede ca ai pus suflet , ai lucrat mult la ea, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim topiti dupa ea. e frumoasa, bravo, dar eu nu mi-as face niciodata asa ceva masinii pentru ca nu ma reprezinta. nu poti primi doar laude si aprecieri in special ca ai ales calea asta mai nonconformista.

 

nu cred ca vom pierde noi mare lucru daca tu nu mai intri pe acest forum. cred ca tu ai mai mult de pierdut.

 

bafta in continuare.

 

nu am cerut sa placa la toata lumea masina - repet e facuta pe stilul meu si de aceea e normal sa nu placa la multi dintre voi - dar ca sa spui ''oribil'' si "nu este de calitate" trebuie sa fi demonstrat ca ai puterea sa judeci aceste aspecte - altceva e sa zici " eu consider ca....'' si altceva sa afirmi ca si cum esti cea mai mare somitate in domeniu

 

nu sint suparata deloc pentru ca asa cum spuneam - parerea acelora care nu stiu sa isi exprime punctul de vedere pentru mine nu conteaza si am precizat ca nu vreau sa ii jignesc pe restul membrilor care stiu sa iubeasca o masina

 

eu o sa studiez in continuare si partea mecanica si tot ce am nevoie sa ingrijesc masina si chiar daca vi se pare caraghios si fetele pot avea aceasta pasiune

Link to comment
Share on other sites

Nu are nimeni nimic personal cu tine.

 

Problema este cã atunci când vine vorba de personalizãri ºi maºini de show, conteazã foarte mult calitatea ºi finisajele.

 

Tuning-ul nu Înseamnã huse de diferite culori, piese aftermarket de calitate slabã ºi cupe câºtigate la concursuri de multe ori penibile.

Trebuie recunoscut faptul cã tuning-ul la noi În Þarã este la un nivel foarte scãzut iar aceste expoziÞii de tuning nu sunt deloc spectacole (show-uri) ci mai mult niºte expoziÞii foarte banale cu multe maºini Þigãnite ºi câteva maºini frumoase, cu foarte mulÞi vizitatori veniÞi mai ales sã pozeze piÞipoance Îmbrãcate cât mai sumar.

 

Mr. CAT nu are decât un paint job destul de bine fãcut, În rest nimic de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Gata am elucidat misterul:

 

cum sa verific ?

 

masina e din 95 - e 39 - 523i

 

 

cu motorul nu e nici un mister - am mai spus si pe acest forum - masina e din 95 caroseria 523i - motorul nu este cel original de pe masina si asa cum ti-am aratat in talon este 25 6s 2 ( vrei si o poza cu seria de pe blocul motor)?

 

Deci acum masina are alt motor fata de cel din videoclip? Cel din videoclip este M52.

 

Deci nu exista motoare de 2.5 192 de cai decat in doua variante: M50 si M54.

 

M50 provine de pe E34 si M54 e motorul original de 525i incepand cu 1999, pus si pe 325i, si continuand si pe E60, X3, Z3 etc.

 

M54 are codul motor 25 6S 4.

 

Deci nu ramane decat concluzia ca tu ai pe masina un motor vechi de E34, cu capacul la vanos metalic.

Link to comment
Share on other sites

Problema voastra e una legata de orgoliu defapt.

 

Nu stiu daca va dati seama cit ati fost de caraghiosi cautind o zgirietura inexistenta pe fata de usa atita timp cit nici unu din voi nu a avut curajul sa gindeasca macar un proiect de genul asta, cu atit mai putin sa il puna in practica.

 

Pentru ciupanezul nu e prima data cind incearca sa isi exprime propriile neimpliniri criticind pe altii. E foarte usor sa primesti masina, sa nu faci nici un efort pentru intretinerea ei si sa nu ai nici o idee proprie. Ne inrolam toti in ideea de a pune elemente M fara sa facem un minim efort de a fi originali. Si de ce sa ne ocupam de obtinerea propriilor rezultate cind putem sa atacam pe altii. El e pentru voi un exemplu demn de urmat. Ma bucur din suflet ca masina nu este pe gustul vostru.

 

Eu o sa ma preocup in continuare de perfectionarea mea si a masinii si o sa ma bucur de MR CAT in fiecare zi in trafic cit si la showuri.

Link to comment
Share on other sites

Eu o sa ma preocup in continuare de perfectionarea mea si a masinii si o sa ma bucur de MR CAT in fiecare zi in trafic cit si la showuri.

 

Ce modificari ii vei mai aduce? Estetic sau tehnic? Eu zic sa lasi masina asa cum este, eventual schimba-i farurile si oglinzile. Astea doua nu se potrivesc nicicum.

Pune-i niste farururi originale si deja va arata alfel. Gasesti la MP noi. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu o sa ma preocup in continuare de perfectionarea mea si a masinii si o sa ma bucur de MR CAT in fiecare zi in trafic cit si la showuri.

 

Atunci inseamna ca toate aceste criticii sunt constructive, poate va iesi ceva digerabil la sfarsit.

 

Chestia cu tuningul e sa stii cand depasesti limita penibilului, si sa nu te afunzi si mai mult ingreunand masina doar de dragul de a schimba peste tot. Unele chestii originale sunt de mai bun gust ca si orice tuning.

 

Uite o chestie care 100% trebuie sa o schimbi la masina. Arunca tigania aia de volan si pune un volan de M imbracat in Alcantara. Originale sunt foarte foarte putine, pentru ca a fost pus doar pe modelele din State. Deja cu chestia asta masina ti-a devenit unica. Daca in schimb alegi sa pui cine stie ce volan Momo, Mimo, Fofo, atunci se va vedea ca gusturile tale sunt mediocre.

Link to comment
Share on other sites

nici unu din voi nu a avut curajul sa gindeasca macar un proiect de genul asta, cu atit mai putin sa il puna in practica.

 

 

Asta chiar nu tine de curaj... masina conteaza foarte mult chiar si in mediul de afaceri. cum ar fi sa ma infatisez la o intalnire cu o masina ca a ta, imbracat la costum? cuvantul potrivit ... caraghios. Masina (vrem nu vrem) ne reprezinta (nu in sensul cum cred unii). Deci poate ca sunt si alte motive pentru care unii dintre noi nu am incepe proiecte de genul acesta, pe langa faptul ca vazand masina ta sau altele modificate nici nu imi doresc un astfel de proiect. Si oricum aici totul tine de gusturi. Si eu am avut mania tuningului pe la 18 ani si prima mea masina chiar a avut de suferit... asa ca acum prefer mici personalizari si atat.

Link to comment
Share on other sites

Problema voastra e una legata de orgoliu defapt.

 

Nu stiu daca va dati seama cit ati fost de caraghiosi cautind o zgirietura inexistenta pe fata de usa atita timp cit nici unu din voi nu a avut curajul sa gindeasca macar un proiect de genul asta, cu atit mai putin sa il puna in practica.

 

Pentru ciupanezul nu e prima data cind incearca sa isi exprime propriile neimpliniri criticind pe altii. E foarte usor sa primesti masina, sa nu faci nici un efort pentru intretinerea ei si sa nu ai nici o idee proprie. Ne inrolam toti in ideea de a pune elemente M fara sa facem un minim efort de a fi originali. Si de ce sa ne ocupam de obtinerea propriilor rezultate cind putem sa atacam pe altii. El e pentru voi un exemplu demn de urmat. Ma bucur din suflet ca masina nu este pe gustul vostru.

 

Eu o sa ma preocup in continuare de perfectionarea mea si a masinii si o sa ma bucur de MR CAT in fiecare zi in trafic cit si la showuri.

 

Lumea a fost chiar elegantă până la acest punct, nu s-au făcut critici cu adevărat acide.

 

Ţi-am criticat proiectul si pe alt forum pentru că maşina m-a oripilat, ideea de tuning extrem nu se potriveşte cu un E39.

Nu am neĂŽmpliniri sau frustrări, nici nu ai idee câţi bani am băgat ĂŽn maşina mea şi cât m-am preocupat ca să o aduc la o stare bună.

 

Tu ai preferat să o cosmetizezi, eu am ĂŽnceput de la partea mecanică şi am ajuns acum la modificări reale şi cât mai de calitate.

 

E39 nu este o maşină care se pretează la tuning, pachetul M este singura modificare pe care o poţi face fără să ajungi la kitsch.

 

Aceasta este maşina mea: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=40017&hl=

 

Este adevărat că iese mult mai puţin ĂŽn evidenţă decât a ta ĂŽnsă nici nu m-a interesat acest lucru.

 

Pe 4tuning sunt mulţi copii care ţi-au lăudat maşina, ai luat prea ĂŽn serios părerile lor.

 

E normal ca atunci când ai 16-17 ani, permis de bicicletă şi carnet de elev, să fii foarte impresionat când vezi o maşină vopsită roşie şi foarte umflată şi cu spoturi roşii sub ea.

 

Eu am ĂŽncercat să fiu civilizat şi am postat cu bun simţ, tu ai preferat să mă jigneşti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Tunecat, iata 10 motive pentru care ar trebui sa stai in banca ta:

 

1. esti fata

2. nu esti blonda

3. ai masina rosie

4. esti fata

5. ai simt tehnic

6. nu esti blonda

7. ai curaj

8. ai bmw fara M

9. esti fata

10. nu esti blonda

 

masina ta e intr-adevar foarte personala, si in spatele acestei personalizari sta cineva cu multa pasiune;

acum trebuie sa fii smechera, sa iei ce e bun din criticile forumistilor, mai exact ce poate ajuta la imbunatatirea masinii tale.

 

altfel, nu ma pricep la tuning sau styling, cum am vazut ca se cheama cosmetizarea masinilor, spre deosebire de tuning care am inteles ca se refera la imbunatatirea performatei masinii, nu neaparat a aspectului, am vazut si denumire de "custom car";

 

am gasit pe iutiub niste filmulete:

http://www.youtube.com/watch?v=ODDeqwh61ac

http://www.youtube.com/watch?v=di4VcJxZXLk...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=7gnR8T7oaIk...feature=related

 

ar fi interesante comentariile celor care se pricep la tuning

Link to comment
Share on other sites

altfel, nu ma pricep la tuning sau styling, cum am vazut ca se cheama cosmetizarea masinilor, spre deosebire de tuning care am inteles ca se refera la imbunatatirea performatei masinii, nu neaparat a aspectului, am vazut si denumire de "custom car";

 

Tuning-ul reprezintĂŁ mai ales modificĂŁri menite sĂŁ ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžeascĂŁ performanĂžele ĂŽnsĂŁ reprezintĂŁ Âşi modificĂŁrile de ordin estetic.

Dupã pãrerea mea, termenul de tuning a Început sã aibã o conotaÞie mai mult negativã decât pozitivã datoritã numãrului mare de maºini modificate urât.

Foarte puĂžine maÂşini tunate sunt modificate cu gust.

Link to comment
Share on other sites

tocmai asta am indraznit sa imi exprim parerea la subiectul '' parerea mea despre tuning '' am vrut sa spun ca exsita si aceasta latura a tuningului "styling" - prostia mea a fost sa argumentez cu masina mea

 

nu am vrut sa fac o prezentare a masinii si nu am vrut sa iasa ce a iesit - si aici ma refer si la iesirea mea referitoare la orgoliu care recunosc ca nu a fost eleganta

ce m-a socat a fost reactia colegilor care mi s-a parut rautacioasa - nu stiu dc ei au pornit de la ideea ca am avut prea multi bani si ma plictiseam

 

vreau sa zic ca a fost greu pentru mine si sa cumpar masina si apoi am vrut sa o personalizez si microbul a intrat tot mai adinc - asta e sigura vina pe care o am - poate ma repet dar am lucrat la masina ca sa simt ca o merit si sa ma pot bucura in fiecare dimineata cind ii vad zimbetul si ii ascult vocea motorului

La interior mai este foarte mult de lucru - fetele de usi le=am facut eu singura, scaunele sint tapitate si plusul acela rosu este in tapiterie - nu e pus pe deasupra si nici nu e husa - volanul e asa cum e pentru ca nu am gasit un volan cu airbag care sa imi placa si sa il pot si cumpara (arata foarte rau mijlocul acela dar airbagul este inauntru si e ok) si atunci am ales sa il imbrac in piele iar partea aceea cu rosu si gri face legatura cu desenul bordului - nu are rost sa continui - fiecare element de pe masina are istoria lui si asta ma leaga enorm de MR CAT. Pina la urma asta conteaza - asta inseamna personalizare si pasiune

 

la exterior, la audio, la porbagaj peste tot mai e de lucru - am trecut prin multe etape - unele elemente au iesit bine, am facut unele greseli dar am invatat din toate astea

 

eu nu am nici o problema cu cei care prefera stilul M - nici cu cei care nu il agreaza pe MR CAT - ce consider incorect e felul cum au fost exprimate parerile - si in general nu mi se par ok oamenii care se cred atotstiutori - numai ei stiu cum e mai bine si poate ca nici asta nu ma deranja asa de tare daca nu se ajungea la impolitete si mai mare

 

MR CAT e departe de a fi gata si departe de a fi perfect dar cum ziceai E AL MEU

accept sfaturile si pot asculta parerile fiecaruia - am o lista lunga cu ce stiu foarte bine ca trebuie schimbat la partea estetica numai ca nu le pot face atit de repede cit as vrea eu

 

acum prioritatea este functionarea motorului si alte probleme tehnice care au aparut la roti si la directie - la toate astea lucrez cu un mecanic care este si el foarte pasionat si care are rabdare sa imi explice. Sigur ca poate imi era mai usor sa aleg o reprezentanta care sa se ocupe de tot si sa nu imi bat capul, dar prima experienta de la reprezentanta m-a descurajat total - masina arata rau la inceput ceea ce a determinat din partea lor total dezinteres, m-au vazut mai "blonda" si s-au gindit ca si asa nu pricep nimic si l-au ascuns pe CAT sa nu vad ce ii fac in timp ce eu ma sufocam afara. In final am platit o factura considerabila si la intrebarea "ce are masina ?" raspunsul a fost "nu stim". Ce am vrut sa zic cu asta - ca asa cum nu mi=a fost usor cu stylingul asa ma chinui acum si cu motorul si cu toate si nu m-am descurajat nici de reactile celor care considera ca o fata nu are ce cauta in lumea asta nici de problemele tehnice pentru care am cautat rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

...ar fi mult mai bine sã comenteze negativ cei care au cu adevãrat ce spune....pentru a convinge, ar trebui sã prezinte ceea ce au realizat cu propriile forÞe, sau mãcar ar trebui sã arata lucrãri de ale lor În domeiul artei, designului, fotografiei....de care fel vor ei....pe un anumite site cu fotografii, nu aveau voie sã comenteze decât cei care aveau un calificativ foarte bun, primit pentru ceea ce postaserã pe site, aici toÞi sunt eteticieni de seamã....

 

....sunt chestii de pus la punct sau schimbat la Mr. CAT, dar trebuie apreciat faptul cã fata s-a muncit cu maºina asta ºi cã maºina aratã de nerecunoscut, faÞã de cum era la Început....una e sã dai o pãrere de bun simÞ, de care, poate @tunecat va Þine seama ºi alta e sã improºti cu noroi pentru cã...poÞi :)

 

...+1 de la mine, pentru @tunecat, pentru atitudine

...-n tot de la mine, pentru "bĂŁieĂžii obiectivi" aÂşi ĂŽn datul cu pĂŁrerea....

Link to comment
Share on other sites

Stiu cum e atunci cand iti modifici masina si o faci sa fie A TA... stiu cum e cand te implici si stai acolo ore, zile langa ea si langa mecanic... Am si eu povesti umede cu diversi etrieri si alte bucurii din astea, povesti de cautari si alergatura care se intind pe luni de zile, nu pe ore sau zile... Pentru ca atunci cand vrei ceva mai "de soi" ai si de asteptat si cautat. Partea cu styling-ul am evitat-o, eu fiind axat mai mult pe partea mecanica. Insa bugetele-s limitate, treaba merge incet... piese trebuie cautate cu atentie si potrivite cu si mai mare atentie, insa asta face satisfactia de la sfarsit si asta te face sa te simti mai legat de masina ta, si asta-ti aduce cel mai mare zambet pe buze: faptul ca TU ai realizat-o. Daca aveam enspe mii de euro si ma duceam si-i tocam la un tuner si-i spuneam "vreau s-arate si sa fuga grav" si ala facea, atunci e ca si cum m-as fi dus si as fi luat masina de-a gata din reprezentanta... asa-numitul "factory-tuned". si as fi avut impresia ca nu e mai speciala cu absolut nimic. Pe mine chiar nu ma intereseaza parerea altora despre masina mea: atata timp cat pe mine ma multumeste, si mie-mi aduce zambetul pe buze cand o vad/aud/simt, asta e destul! Pentru ca pana la urma bag banii in ea pentru placerea si mangaierea mea, nu a altora.

 

 

asta e ceea ce admir la cineva - grija cu care trateaza masina - valoarea materiala a masinii nu conteaza si nici chiar dotarile

 

cei care nu se implica asa nu vor sti niciodata ce sentiment ai cind vi seara murdar si obosit de la service dupa ce ai rezolvat problema, sau cum e sa nu dormi nopti la rind facind scenarii - oare de ce nu merge bine si ce trebuie facut

 

Cit despre " factory tuned " nu as fi apelat oriciti bani as fi avut dar asta nu inseamna ca am ceva impotriva lor. Sint oameni care nu au inspiratie sau nu au timp si totusi vor o masina deosebita. Eu am incercat sa ii ajut pe cei care au dorit modificarea masinii (dar nu ca afacere - ca nu as putea lua bani de la pasionati) - dar intotdeauna am incercat sa cunosc persoana si sa nu ii recomand ce mi-ar placea mie ci ceea ce i s-ar potrivi.

 

Dizlpower are dreptate si cam asta am incercat sa sugerez si eu - sint multi care au studiat, sint multi care au realizari in domeniu - dar ei au demnitatea sa nu se exprime urit cind ceva nu le place desi ei au dreptul sa isi spuna parerea. Eu am o meserie inrudita cu designul si estetica si am studiat pentru asta citiva ani, e adevarat ca la masini e altfel si trebuie sa ai in vedere in primul rind eficienta si utilitatea, apoi intervine comportarea materialului in timp si toate astea imbinate apoi cu ce e frumos. Masina mea sta afara si ma dau cu ea in fiecare zi din necesitate si din placere, zilnic ma feresc in trafic de neatenti, acum vine frigul si ne vom lupta cu zapada si minzeria, toate modificarile trebuie facute in asa fel incit sa reziste la aceste incercari.

 

ai dreptate MAS - masina ta nu e stock atit timp cit modificarile aduse sint cele pe care le doresti - e 34 are un design deosebit si un farmec aparte - imi plac toate modelele bmw dar cel mai mult e39, e34 si e 38

 

modificarile tehnice suna tentant si se mai intimpla sa visez si eu la un motor mai puternic dar intii studiez bine ce merita si ce nu si pe urma ma apuc de lucru, ma fascineaza ce se intimpla sub capota si cea mai buna modalitate de a intelege e practica (din pacate pentru asa ceva e nevoie de un efort financiar care nu il pot face acum - dar macar am timp sa studiez) - motorul meu e ok - 192cp (chiar daca unii nu vor sa creada nici daca citesc in talon) e suficient pentru ce am eu nevoie

 

La showurile de tuning particip cu placere pentru faptul ca acolo intilnesc multi pasionati si vad masini frumoase si pentru ca acolo nu ma considera nimeni ciudata :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar stock, insa nu sunt observabile. Tot ce am facut si fac la ea (in afara de angel-eyes) este de ordin practic, mai putin estetic. Estetic cred ca e34 arata foarte bine de la mama lui. Probabil c-o sa primeasca si 2-3 elemente exterioare (un eleron discret, daca gasesc ceva care sa pice frumos pe el, fara sa-l faca sa arate ca vreo masina de curse and shit, eventual un eleron de luneta spate, o fusta ceva pentru fata si spate- ma gandesc la prelungiri sau ceva de genul), insa fortele se unesc pentru "organismul" lui :) Vreau sa-i pastrez pe cat posibil imaginea de limuzina clasica business designul original al masinii fiind inclinat spre clasic, nu "limuzina tunarita"...

 

Iar de recunoscut ma recunosti de departe mereu cand vin la intalnire, si asta nu ca am muzica duduind sau vreo toba ciudata, asa-i?

 

Eu ÎÞi ºtiu maºina ºi aratã Într-adevãr foarte ÎntreÞinutã, mai rar vezi un E34 atât de ÎntreÞinut.

 

ĂnsĂŁ chiar nu Âştiu ce modificĂŁri ai pe ea. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.