Jump to content

Parerea mea despre tuning


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I-am dat un astfel de sfat prietenesc pe 4tuning acum multă vreme şi nu vrei să vezi cum au sărit toţi jigniţi pentru că am spus că oglinzile sunt Vitan tuning.

 

 

4tuning...

 

Sa intri pe sectiunea Dacia sa vezi ce e acolo! Se incurajeaza unul pe altul la kitsch-tuning!

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu umplem pagini dar sa si concluzionez - multumesc mult pentru sfaturi dar eu o sa continui evolutia lui MR CAT in ritmul meu. Modificarile nu vor fi in nici un caz "facute la comanda" ci vor fi facute cu participarea mea. Mi se pare firesc sa invat si sa muncesc la masina ca sa simt ca o merit.

Am inteles exact care e parerea voastra si cred sincer ca nu merita sa mai discutam despre asta. E un forum unde se discuta mai mult probleme tehnice si poate ca pina la urma o sa aflu si eu raspunsul la citeva (dar asta la alte sectiuni) - referitor la parerea despre tuning am zis si asa prea mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

sunt de acord cu Romulus in ceea ce priveste tuningul adica am acceasi parere ca si el. sunt de acord cu tuningul dar facut de o firma cu traditie, care stie "adapta si franele la cresterea de cai putere".

in schimb la chestia cu increderea in Automobile Bavaria (reprezentant BMW in cluj - Autotransilvania) nu pot fi de acord, asta deoarece eu detin un BMW e39 520i din 1996 si la un moment dat am mers la Reprezentanta BMW din Cluj - Autotransilvania sa intreb cat ar costa la dansii un test pe computer la masina mea.stiti ce raspuns mi-a dat domnul de la service: A, din 1996 seria 5 e masina, din pacate n-avem softul pt.astfel de masini numai pt. masini din anul 2000 in sus, dar daca vreti aduceti masina va costa in jur de 250 lei si vedem ce putem face, poate reusim ceva..............."

vi se pare un raspuns OK din partea reprezentantului BMW in Romania? Eu cred ca nu! eu consider ca o reprezentanta auto ar trebui sa aibe softul necesar si binevointa de a testa orice masina a firmei BMW fiind ea chiar si de epoca........... (bineinteles daca ar exista posibilitatea tehnica a masinii de a se face un astfel de test). deci pe langa preturile astronomice pe care le practica Reprezentantele BMW din Romania, lipsa de profesionalism, binevointa de a rezolva problemele si durata mare de timp de a tine masina in service.............................. ma fac: SA NU AM INCREDERE IN REPREZENTANTELE BMW DIN ROMANIA. mai am un AS in maineca referitor la reprezentanta din cluj a BMW, am un prieten care a lucra 2 ani la ei si care mi-a spus ca in prezent aproape toti mecanicii si inginerii buni din cadrul firmei au plecat la alte service-uri.

Referitor la testul pe calculator la masina mea, in Germania, la un service Bosch, care n-avea nici o legatura cu BMW, nu era reprezentanta mi sa facut un test la masina la pretul de 30 euro in decurs de o ora de la solicitare.................. de ce in Germania se poate la orice service serios si la noi nu se poate la Reprezentanta BMW................

Reprezentanta BMW considera masinile e39 ca masini vechi, depasite nu prea mai repara la ele poate la ultimele versiuni, DE CE? pt. ca cei care le detin ar fii mai saraci decat cei cu masini de 2-3 ani si nu merita atentia lor? cred ca aceste fapte ma fac sa sustin sus si tare: NU AM INCREDERE IN REPREZENTANTELE BMW DIN ROMANIA!!!

p.s. poate as avea cea mai mare incredere daca reprezentantele BMW din Romania ar fi direct de la compania mama din Germania daca bmw-ul si-ar face ei service-uri in Romania si nu firme cu capital romanesc.

Link to comment
Share on other sites

A, din 1996 seria 5 e masina, din pacate n-avem softul pt.astfel de masini numai pt. masini din anul 2000 in sus, dar daca vreti aduceti masina va costa in jur de 250 lei si vedem ce putem face, poate reusim ceva..............."

vi se pare un raspuns OK din partea reprezentantului BMW in Romania? Eu cred ca nu!

 

Dupa parerea mea este o minciuna.

Poti afla cu siguranta daca pui intrebarea aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showforum=79

 

Daca nu primesti raspuns incearca aici:

Customer.Service@bmw.com

 

In maxim 24 de ore ai raspuns, este ceva standard pentru relatiile cu clientii la BMW. <_<

Link to comment
Share on other sites

NU E NICI O MINCIUNA!

e exact raspunsul pe care l-am primit eu personal de la reprezentantul de la service.

eu personal am fost la Autotransilvania in Cluj, la sediul din Floresti acum 2 luni, se poate verifica pe camerele de supraveghere din showroom.

eu nu am nimic cu Reprezentanta BMW din Cluj, nu vreau sa le fac publicitate proasta, dar asa mi s-a raspuns de acolo. am fost privit asa ca un "sarac", cu superioritate, de catre cel de la service ca si cum mi-ar fii spus "cu astfel de masini mergi intr-o parcare sa le repari nu la reprezentanta". eu asa m-am simtit.

nu vrea sa fac publicitate proasta nimanui, dar nu cred ca o reprezentanta nu are soft pt. masini din 1996. cred ca a fost vorba de rea vointa din partea celor care lucreaza acolo.

eu n-am vrut sa fac mare scandal, nu am vrut sa fac nici o reclamatie, de-aia n-am mai insistat se le fac probleme celor de la cluj. daca vroiam scriam e-mail-uri la bucuresti, si chiar la BMW in Germania, .......... asa am rezolvat o problema si la METRO Cluj, am scris e-mail in Germania si ei mi-au rezolvat problema.

parerea mea e ca BMW ar trebui sa se implice mai mult in reprezentantele din Romania, sa vada cum acesti oameni strica reputatia BMW. daca ar fii un sondaj pe forum sa vedeti ce rezultate ar da, cine crede si cine nu in reprezentantele BMW din Romania.

Link to comment
Share on other sites

NU E NICI O MINCIUNA!

 

Nu ai inteles.Este o minciuna ce ti-au spus ei, bineinteles ca au soft pentru masina ta. :)

 

Un membru de aici, tot asa, a sunat la o reprezentanta oficiala pentru a cere o programare.Era vorba de o masina mai veche, E34, E32,...nu stiu exact.Raspunsul primit a fost:"nu reparam dinozauri".

Ne-am dat naibii cu reprezentantele astea din Romania, probabil se repara de la E92 in sus. <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

asta e problema. desigur marca BMW este in esenta o marca premium, dar la fel de premium erausi masinile mai vechi adica inainte de 2000. deci eu consider ca la orice reprezentanta, atata BMW, cat si alte marci din Romania ar trebui sa se repare si masinile mai vechi sau macar sa se testeze aceste masini.

nu stiu daca "mai marii" din conducerea BMW din germania stiu aceste lucrururi despre reprezentantele din Romania.

cred ca nu, daca inschimb s-ar sti despre aceste lucruri la BMW in Germania si nu s-ar lua masuri. inseamna ca si acolo la Munchen se gandeste la fel despre posesorii de masini mai vechi! oare asa e? sper ca nu! altfel mi-as schimba total parerea despre BMW. nu mi-as schimba parerea despre masini ci despre oamenii ca conduc destinele BMW.........

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pentru cĂŁ topicul deschis aici a fost ĂŽnchis Âşi am fost redirecĂžionaĂži cĂŁtre topicul acesta, am sĂŁ-mi permit sĂŁ repet aici ĂŽntrebarea mea cĂŁtre dumneavoastrĂŁ.

Am stat azi toatã ziua, de dimineaÞã, ºi am citit secÞiunea de tuning a forumului.

Primul lucru pe care l-am sesizat, ºi nu mi-a prea venit sã cred, a fost ca mulÞi din userii vechi (sau mai noi), deºi se vede cã sunt baieÞi deºtepÞi, culÞi, cu replici subtile sau remarci discrete ºi amuzante, când ajung pe secÞiunea de tuning devin grosolani ºi jignitori În rãspunsuri, agresivi cu userii care deschid (blasfemie!) topicuri referitoare la tuningul exterior si vin, În cel mai bun caz, cu stereotipul "nu fa tuning, ajunge pachetul de m ºi jantele de m", de parcã tuningul exterior ar Însemna doar schimbarea unei uniforme mai des Întâlnitã cu alta, deºi nu la fel de comunã, la fel de banalã În schimb.

Pentru cã mã mirã atitudinea extrem de defensivã a celor care posteazã, mã Întreb, ºi mai ales vã Întreb: cât de mult putem Împinge modificãrile pentru a nu cãdea În ridicol, ºi cât de discrete pot fi modificãrile pentru a fi totuºi vizibile.

Luãm În considerare doar varianta În care vrem sa ne modificãm maºina, ºi nu considerãm asta cea mai mare jignire posibilã, topicul ãsta este neindicat celor cum ar fi tatãl meu, ale cãrui prioritãÞi sunt cu siguranÞã altele.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare face ceea ce doreÂşte cu maÂşina lui.

Pe de altĂŁ parte, eu nu sunt obligat sĂŁ-mi placĂŁ sau sĂŁ laud niÂşte modificĂŁri care mi se par kitschoase sau pur Âşi simplu imbecile.

 

Este lĂŁudabil faptul cĂŁ Âştii sĂŁ scrii Âşi sĂŁ te exprimi, cei care laudĂŁ tuning-ul pe forumuri au ĂŽn general dificultĂŁĂži mari din acest punct de vedere, ĂŽnsĂŁ nu ĂŽnĂželeg de ce nu-Ăži vine sĂŁ crezi ceea ce citeÂşti.

Tuning-ul este În România la un nivel calitativ foarte scãzut.

Maºina tunatã tipic are o tobã sport nesimÞitã cu care porneºte alarmele tuturor maºinilor când trece noaptea pe vreo strãduÞã, are un kit fãcut din fibrã, fibra de sticlã fiind sinonim al calitãÞii scãzute.

Aceste maºini au În general eleroane supradimensionate, jante de prost gust care nu se potrivesc cu linia maºinii, filtru sport (o inutilitate stupidã) ºi alte elemente interioare complet inutile menite sã arate cât de sport este maºina, iar când te uiÞi sub capotã te ia râsul.

 

Tuning-ul optic cade În general Într-o extremã a prostului gust printr-o Încercare disperatã de a face o maºinã care iese În evidenÞã foarte mult, mai ales Într-un mod penibil.

Link to comment
Share on other sites

Uite, ĂŽnainte să citesc răspunsul ăsta al tău nu cred că aş fi spus asta, dar sincer, felicitări pentru răspunsul tău.

A subliniat nişte chestiuni pe care le-am ignorat ĂŽn ĂŽntrebarea mea.

Să ĂŽţi răspund la concret, aşa cum ai făcut-o şi tu.

Nu mi-a venit să cred cât de agresivi sunt oamenii, nu părerile lor m-au deranjat, ci agresivitatea exagerată şi lipsa (aproape totală) a argumentelor.

Tuningul ĂŽn România se ĂŽmparte ĂŽn două - cel mecanic (motoare, transmisii, suspensii, frâne, electrică şi electronică etc) la care sincer să fiu nu cred că se pricep mai mult de 3-4 firme ĂŽn toată ţara la un nivel care să garanteze calitatea şi siguranţa de care vorbea Romulus ĂŽn primul post

- şi cel vizual, care include 3 mari ramuri: 1) tuningul audio, la care avem concurenţi la nivel european cu maşini create de casele de tuning româneşti care chiar nu ne fac de râs; 2) tuningul interior, la care... nu prea s-a specializat nimeni ĂŽntr-atât ĂŽncât să ne putem lăuda cu altceva decât copii penibile dupa mizeria de Pimp my ride (nu vreau să fiu rău, dar sunt ĂŽn domeniu de vreo 10 ani şi pot număra pe degete câte proiecte interioare reuşite sunt; şi 3) tuningul vizual exterior, cel mai evident şi mai simplu de făcut greşit fără rezultate catastrofale.

Ei, aici, cu partea a 3-a, cred că pot să-ţi raspund la definiţia dată de tine ĂŽn postul tău şi chiar pot fi deacord cu tine ĂŽn mai toate punctele ei.

Problema cea mai des ĂŽntâlnită e că 90% (cred) din cei pe care i-am auzit şi văzut cu maşini modificate pe la saloane şi expoziţii, atât local cât şi ca participanţi şi reprezentanţi ai României prin Europa sunt doar nişte băieti care vor multă atenţie, indiferent de cum o obţin.

Pentru că nu ne prea permitem să pierdem clienţi care plătesc o sumă destul de mare comparabil cu un venit mediu ĂŽn Ro, de multe ori ĂŽi lăsăm să ĂŽmpingă limitele şi facem compromisuri.

Eu unul de la un punct ĂŽncolo refuz să lucrez respectiva maşină, alţii nu.

Rezultatele sunt cele pe care le vezi cel mai des: tobe imense pe un amărât de 1.4-1.6, jante de PIMP de doi bani, eleroane ţigăneşti şi exagerări cam peste tot pe unde se poate.

Din fericire situaţia descrisă de tine şi de mine, fiecare ĂŽn felul lui, nu e universal valabilă, există maşini care s-au lucrat bine, cu mult gust şi care nu prea rup norii ca şi maşini cunoscute, pentru că e greu sa faci o maşină de show la modul prea discret.

Ăncerc eu acum un compromis, cu al meu E46, va fi maşina cu care mă voi prezenta la show-uri fără a fi cea mai mare ţigăneală din salon, doar pentru ca e din România, şi sper că rezultatul nu va fi prea rău.

Până atunci, aştept alte păreri, sincer raspunsul tau e primul care nu e jignitor din tot ce am reuşit să dialoghez pe aici :)

Edited by aleks
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate cu privire la ĂŽmpĂŁrĂžirea tuning-ului pe mai multe sectoare, ĂŽnsĂŁ, din pĂŁcate, tuning-ul optic conteazĂŁ cel mai mult.

 

Tuning-ul tehnic este foarte rar ĂŽn comparaĂžie cu majoritatea celor care se numesc pasionaĂži de tuning Âşi calitatea nu este ĂŽntotdeauna cea mai bunĂŁ, mĂŁ rog, nici oamenii nu sunt ĂŽncĂŁ pregĂŁtiĂži sĂŁ plĂŁteascĂŁ preĂžuri premium pentru niÂşte servicii premium, ĂŽncĂŁ se preferĂŁ improvizaĂžiile Âşi piesele de calitate scĂŁzutĂŁ.

 

Tuning-ul audio este la un nivel bun, ĂŽnsĂŁ nu prea conteazĂŁ pentru marea majoritate a oamenilor.

De exemplu, eu sunt interesat de fidelitate, de calitatea sunetului, nu vreau un bass care sĂŁ crape vopseaua de pe maÂşinĂŁ sau sĂŁ impresioneze oamenii care au venit la o expoziĂžie de tuning.

 

Tuningul optic este aÂşa cum am spus Âşi mai sus.

 

Ceea ce este pĂŁcat este cĂŁ nici spectatorii nu sunt oameni de calitate, oameni cu bun gust.

 

La un 4tuning days acum câÞiva ani era un jeg de E36 cabrio albastru cu picãÞele, tot interiorul era Îmbrãcat Într-o imitaÞie de piele de leopard, te lua râsul când Îl vedeai.

Culmea e cĂŁ erau foarte mulĂži cocalari ĂŽn jur care se pozau cu maÂşina, ĂŽn timp ce alte maÂşini erau ignorate, cel mai Âşocant era faptul cĂŁ maÂşina lui Sebastian Sandu, acel Subaru WRX STi de peste 800 cp era total ignorat.

Link to comment
Share on other sites

Tuningul audio are două părti şi la competiţii, SQL (Sound QuaLity) şi DB Drag(DeciBel Drag).

Aşa cum spui şi tu, cel mai des oamenii sunt atraşi de zgomot (DB Drag e campion la asta) şi de tot ce-i colorat şi strălucitor. Normal ca maşinile cele mai ... mă rog, nu spun cum, ca mă cunosc cu oamenii ăia, sunt cele care atrag toţi virginii să facă poze lângă ele iar maşinile mai discrete sau mai normale ramân neobservate.

Ţin minte pisica aia, m-a deranjat şi pe mine destul de mult aspectul ei, ĂŽnsă creatorul ei acum lucrează la una din cele mai mari case de tuning din Anglia, dacă nu mă ĂŽnşel şi confund omul.

E tipic nouă, nu cred că te miri că Antena 1 a acut cea mai mare audienţă de revelion cu al ei revelion ţiganesc, e acelaşi lucru, doar că ĂŽn alt domeniu.

Pe de altă parte, nici Sebastian nu e tocmai cel mai flexibil si plăcut om din zonă, ĂŽn ciuda excelentelor rezultate ale firmei lui.

Edited by aleks
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, Sebastian nu se chinuie deloc să fie popular, ĂŽnsă nu era lângă maşină să gonească pe cineva. :)

 

Şi nu era doar exemplul acesta, maşinile modificate cel mai urât atrăgeau cei mai mulţi spectatori.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, Sebastian nu se chinuie deloc sã fie popular, Însã era lângã maºinã sã goneascã pe cineva. :lol:

 

ªi nu era doar exemplul acesta, maºinile modificate cel mai urât atrãgeau cei mai mulÞi spectatori.

Mda, asta e Ăžara, Âştiu cĂŁ mĂŁ repet dar ĂŁÂştia sunt oamenii, Âşi normal cĂŁ Âşi cei care comandĂŁ tuning sau ĂŽÂşi fac singuri tot aÂşa sunt, procentual vorbind majoritatea e exact ca ĂŽn expresia lui Alexandru LĂŁpuÂşneanu, dacĂŁ Âştii la ce mĂŁ refer :) .

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca tuningul este defapt dorinta de a avea o masina unicata si deosebita aici ma refer la cel de design ca la motor e altceva.Eu ma refer la cel vizibil cand treci pe strada.Pun pariu ca multi din cei care critica tuningul sunt cei carora le place masina clasica asa cum este ea din fabrica.Ok topicu este "Parerea mea despre tuning" da e deajuns o fraza sa spui ca nu esti adeptul tuningului da nu vad cum poti critica daca nu cunosti dar nu vreau sa supar pe nimeni.Eu sunt adeptul tuningului si stilului clasic cu modificari foare finute si vizibile doar cine cunoaste le poate observa si asta doar de aproape la intalniri etc. dar nu pot refuza un tuning facut cu gust , frumos si ce conteaza corect din punct de vedere a finisajului.Am niste poze cu un E36 coupe care inca nu e terminat dar pot posta 2 3 poze ca idee sa va spuneti o parere nu jigniri.Daca asta este categoria buna sa pot posta pozele puteti sa`mi spuneti daca nu sa imi spuneti unde le pot posta.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca tuningul este defapt dorinta de a avea o masina unicata si deosebita aici ma refer la cel de design ca la motor e altceva.Eu ma refer la cel vizibil cand treci pe strada.Pun pariu ca multi din cei care critica tuningul sunt cei carora le place masina clasica asa cum este ea din fabrica.Ok topicu este "Parerea mea despre tuning" da e deajuns o fraza sa spui ca nu esti adeptul tuningului da nu vad cum poti critica daca nu cunosti dar nu vreau sa supar pe nimeni.Eu sunt adeptul tuningului si stilului clasic cu modificari foare finute si vizibile doar cine cunoaste le poate observa si asta doar de aproape la intalniri etc. dar nu pot refuza un tuning facut cu gust , frumos si ce conteaza corect din punct de vedere a finisajului.Am niste poze cu un E36 coupe care inca nu e terminat dar pot posta 2 3 poze ca idee sa va spuneti o parere nu jigniri.Daca asta este categoria buna sa pot posta pozele puteti sa`mi spuneti daca nu sa imi spuneti unde le pot posta.

 

ia sa vedem pozele . Pana acum nu cred ca am vazut mai mult de 2 e36 cu un tuning cat de cat reusit !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.