Jump to content

Parerea mea despre tuning


Romulus

Recommended Posts

sint pregatita sa accept parerile celor care posteaza dar nu accept sa iau in consirare parerea ta si a celor care se iau dupa tine pentru ca inca nu si-au dat seama cum esti tu

 

tu vorbesti despre nivelul tuningului din Romania - iti repet - nu ai calitatea sa vorbesti de asta - fa ceva intii si pe urma poti vorbi

 

Nu cred cĂŁ ĂŽnĂželegi ideea de bazĂŁ.

Tuning-ul nu se ÎnvaÞã la o facultate, poÞi avea simÞ estetic sau nu. La asta se rezumã totul.

 

 

hai sa dam date concrete ca sa nu zici ca am ceva cu tine

- sint arhitect si am studiat design si estetica 6 ani in facultate, am lucrat design si in timpul facultatii si dupa - cind am facut proiectul pentru MR CAT poti fi linistit ca am respectat armonia formelor (faptul ca nu am fost intoxicata de tuningul exclusiv M a fost in avantajul meu)

- nu l-am laudat eu pe MR CAT - am argumentat cu 5 cupe la competitii de styling, aparitia intr-o revista de specialitate si acceptarea intr-un club international de tuning

 

faptul ca tie nu iti place masina nu face decit sa ma bucure - opinia cuiva trebuie vazuta in directa legatura cu calitatea celui care o exprima

 

da-mi date concrete despre tine, despre studii, lucrari si ce anume iti da dreptul sa iti exprimi parerea despre "tuningul din Romania"

 

Nu existĂŁ studii de specialitate pentru tuning. :)

DacĂŁ vrei pĂŁreri doar de la arhitecĂži Âşi de la cei care au mai montat aripioare de rechin, eleroane imense Âşi filtre sport, nu ĂŽnĂželeg de ce ai mai postat pozele pe un forum public unde oricine ĂŽÂşi poate spune pĂŁrerea.

 

Asta-i culmea, acum trebuie sĂŁ dau date concrete despre mine ca sĂŁ-mi spun pĂŁrerea despre o maÂşinĂŁ.

Aici nu e vorba de un tablou de Rembrandt, e doar o maÂşinĂŁ.

 

Pot sã-mi spun pãrerea despre tuning-ul din România ca orice alt pasionat de maºini.

Tuning-ul din România este la pãmânt.

 

E adevãrat cã n-am o maºinã care sã iasã În evidenÞã dar nici n-am dorit asta.

 

@tunecat: mai lasa-l pe ciupanezu, inca mai are vanatai dupa afacerea cu 320deul cu motor fara, cand a incasat singur 90% din blamuri, noroc ca e tinerel si se reface repede, uite deja lucreaza la tuningul propriei sale imagini pe forumul bmwclub.ro, ceea ce e foarte important pentru devenirea lui.

 

Ai o adevĂŁratĂŁ plĂŁcere de a mĂŁ ataca cu orice prilej.

 

pozele puse de ciupanezu sint facute de el probabil cu telefonul sau cu ceva aparat mai putin performant - intradevar e greu sa faci poze in interior - cei de la cox au avut aparate performante si in revista sint prezentate real dar eu nu am pozele acelea si nu stiu cind o sa reusesc sa fac poze la fel de bune.

 

problema cu ciupanezu - e trist ca cei de pe forum incearca sa il copieze - si eu pot sa imi dau cu parerea si la partea tehnica si in rest asa ca sa ma aflu in treaba dar am bunul simt sa vorbesc depre ce stiu si sa nu imi exprim parerea de parca ar fi adevarul universal

 

Nu sunt poze fĂŁcute de mine, le-am luat de pe 4tuning.

 

Nu sunt trist deloc.

E perioada sĂŁrbĂŁtorilor, de ce aÂş fi trist? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sint pregatita sa accept parerile celor care posteaza dar nu accept sa iau in consirare parerea ta si a celor care se iau dupa tine pentru ca inca nu si-au dat seama cum esti tu

 

tu vorbesti despre nivelul tuningului din Romania - iti repet - nu ai calitatea sa vorbesti de asta - fa ceva intii si pe urma poti vorbi

 

Nu cred cĂŁ ĂŽnĂželegi ideea de bazĂŁ.

Tuning-ul nu se ÎnvaÞã la o facultate, poÞi avea simÞ estetic sau nu. La asta se rezumã totul.

 

 

hai sa dam date concrete ca sa nu zici ca am ceva cu tine

- sint arhitect si am studiat design si estetica 6 ani in facultate, am lucrat design si in timpul facultatii si dupa - cind am facut proiectul pentru MR CAT poti fi linistit ca am respectat armonia formelor (faptul ca nu am fost intoxicata de tuningul exclusiv M a fost in avantajul meu)

- nu l-am laudat eu pe MR CAT - am argumentat cu 5 cupe la competitii de styling, aparitia intr-o revista de specialitate si acceptarea intr-un club international de tuning

 

faptul ca tie nu iti place masina nu face decit sa ma bucure - opinia cuiva trebuie vazuta in directa legatura cu calitatea celui care o exprima

 

da-mi date concrete despre tine, despre studii, lucrari si ce anume iti da dreptul sa iti exprimi parerea despre "tuningul din Romania"

 

Nu existĂŁ studii de specialitate pentru tuning. :)

DacĂŁ vrei pĂŁreri doar de la arhitecĂži Âşi de la cei care au mai montat aripioare de rechin, eleroane imense Âşi filtre sport, nu ĂŽnĂželeg de ce ai mai postat pozele pe un forum public unde oricine ĂŽÂşi poate spune pĂŁrerea.

 

Asta-i culmea, acum trebuie sĂŁ dau date concrete despre mine ca sĂŁ-mi spun pĂŁrerea despre o maÂşinĂŁ.

Aici nu e vorba de un tablou de Rembrandt, e doar o maÂşinĂŁ.

 

Pot sã-mi spun pãrerea despre tuning-ul din România ca orice alt pasionat de maºini.

Tuning-ul din România este la pãmânt.

 

E adevãrat cã n-am o maºinã care sã iasã În evidenÞã dar nici n-am dorit asta.

 

@tunecat: mai lasa-l pe ciupanezu, inca mai are vanatai dupa afacerea cu 320deul cu motor fara, cand a incasat singur 90% din blamuri, noroc ca e tinerel si se reface repede, uite deja lucreaza la tuningul propriei sale imagini pe forumul bmwclub.ro, ceea ce e foarte important pentru devenirea lui.

 

Ai o adevĂŁratĂŁ plĂŁcere de a mĂŁ ataca cu orice prilej.

 

pozele puse de ciupanezu sint facute de el probabil cu telefonul sau cu ceva aparat mai putin performant - intradevar e greu sa faci poze in interior - cei de la cox au avut aparate performante si in revista sint prezentate real dar eu nu am pozele acelea si nu stiu cind o sa reusesc sa fac poze la fel de bune.

 

problema cu ciupanezu - e trist ca cei de pe forum incearca sa il copieze - si eu pot sa imi dau cu parerea si la partea tehnica si in rest asa ca sa ma aflu in treaba dar am bunul simt sa vorbesc depre ce stiu si sa nu imi exprim parerea de parca ar fi adevarul universal

 

Nu sunt poze fĂŁcute de mine, le-am luat de pe 4tuning.

 

Nu sunt trist deloc.

E perioada sĂŁrbĂŁtorilor, de ce aÂş fi trist? :)

 

nu ziceam ca tu esti trist :) - ziceam in general ca e pacat ca altii se iau dupa tine

am placerea de a te provoca pentru ca te faci singur de minune si iti arati "cunostintele vaste''

vreau sa vad un lucru din orice domeniu facut de tine cu gust si atunci avem ce mai discuta daca susti ca ai simt estetic

Edited by tunecat
Link to comment
Share on other sites

nu ziceam ca tu esti trist :) - ziceam in general ca e pacat ca altii se iau dupa tine

am placerea de a te provoca pentru ca te faci singur de minune si iti arati "cunostintele vaste''

 

AlĂžii se iau dupĂŁ mine?

 

Chiar crezi cĂŁ sunt eu un formator de opinie?

 

DacĂŁ maÂşina ar fi fost modificatĂŁ cu gust, crezi cĂŁ cineva ar fi avut ceva negativ de comentat?

 

VĂŁd cĂŁ ai editat..

Nu ĂŽnĂželeg cum ĂŽĂži poĂži spune pĂŁrerea despre caracterul meu.

Eu nu te-am jignit cu nimic, mi-am spus doar pĂŁrerea cu referire la maÂşina ta.

 

N-am cum sĂŁ-mi spun pĂŁrerea despre tine pentru cĂŁ nu te cunosc Âşi nu-mi permit, mĂŁ aÂştept la acelaÂşi lucru din partea ta.

 

vreau sa vad un lucru din orice domeniu facut de tine cu gust si atunci avem ce mai discuta daca susti ca ai simt estetic

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=40017&hl=

Link to comment
Share on other sites

nu ziceam ca tu esti trist :) - ziceam in general ca e pacat ca altii se iau dupa tine

am placerea de a te provoca pentru ca te faci singur de minune si iti arati "cunostintele vaste''

 

AlĂžii se iau dupĂŁ mine?

 

Chiar crezi cĂŁ sunt eu un formator de opinie?

 

DacĂŁ maÂşina ar fi fost modificatĂŁ cu gust, crezi cĂŁ cineva ar fi avut ceva negativ de comentat?

 

VĂŁd cĂŁ ai editat..

Nu ĂŽnĂželeg cum ĂŽĂži poĂži spune pĂŁrerea despre caracterul meu.

Eu nu te-am jignit cu nimic, mi-am spus doar pĂŁrerea cu referire la maÂşina ta.

 

N-am cum sĂŁ-mi spun pĂŁrerea despre tine pentru cĂŁ nu te cunosc Âşi nu-mi permit, mĂŁ aÂştept la acelaÂşi lucru din partea ta.

 

vreau sa vad un lucru din orice domeniu facut de tine cu gust si atunci avem ce mai discuta daca susti ca ai simt estetic

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=40017&hl=

 

am zis facut de tine

Link to comment
Share on other sites

la cat de ingrijita este masina, modificarile trec neobservate la prima vedere, doar pedalele se vad ca nu sunt de pe masina, in rest nu iasa in evidenta.

daca nu vedeam pozele cu masina inainte si dupa, nu observam tot ce ai schimbat.

 

P.S. mai ai trimurile vechi?

Link to comment
Share on other sites

@tunecat: Când postezi niºte poze cu o maºinã pe un forum, trebuie sã fii pregãtitã sã accepÞi pãrerile celor care posteazã.

 

mai citeste odata posturile - sau lasa

 

sint pregatita sa accept parerile celor care posteaza dar nu accept sa iau in consirare parerea ta si a celor care se iau dupa tine pentru ca inca nu si-au dat seama cum esti tu

 

tu vorbesti despre nivelul tuningului din Romania - iti repet - nu ai calitatea sa vorbesti de asta - fa ceva intii si pe urma poti vorbi

 

hai sa dam date concrete ca sa nu zici ca am ceva cu tine

- sint arhitect si am studiat design si estetica 6 ani in facultate, am lucrat design si in timpul facultatii si dupa - cind am facut proiectul pentru MR CAT poti fi linistit ca am respectat armonia formelor (faptul ca nu am fost intoxicata de tuningul exclusiv M a fost in avantajul meu)

- nu l-am laudat eu pe MR CAT - am argumentat cu 5 cupe la competitii de styling, aparitia intr-o revista de specialitate si acceptarea intr-un club international de tuning

 

faptul ca tie nu iti place masina nu face decit sa ma bucure - opinia cuiva trebuie vazuta in directa legatura cu calitatea celui care o exprima

 

da-mi date concrete despre tine, despre studii, lucrari si ce anume iti da dreptul sa iti exprimi parerea despre "tuningul din Romania"

 

Faptu ca ai facut o facultate, nu inlocuieste faptul ca nu ai talent si simtul esteticului, pe langa asta nu esti atenta nici la detalii, ori la un show, asta conteaza in primul rand, crezi ca daca vopseaua e beton, da ai praf pe la chedere sau ti-e dezlipita intr-o parte eticheta aia de pe volan, iti da cineva sanatos la minte premii ?. Repet in concursu de la polus , era participant si unu cu un opel astra combi cu cateva pete de rugina, si lada de haine a lu bunica-sa in care a pus un difuzor....

Simtul esteticului, atentia la detalii, creerul si banii, sunt toate necesare ptr tuning. Degeaba ai talent daca n-ai bani, si volanul ala oripileaza, sau materialul ala rosu l-ai lipit la misto pe langa volan... sau "tapiseria" consta din inca 1 strat de material lipit peste cel vechi. Daca nu ai bani de tuning, nu te obliga nimeni sa faci tuning... mai bine mergi si-ti cumperi o poseta ceva.. si ai si ocazie sa-ti folosesti talentele dobandite la facultate

Link to comment
Share on other sites

daca ai ajuns sa cauti firul de praf de pe masina deja suna a disperare iar acel opel de care ai mai zis de 100 de ori era probabill la competitia de sunet nu la styling ( nu stiu despre ce opel vorbesti) - in fine - nu ma duc sa cumpar nici o poseta pentru ca desi sint fata am aceleasi drepturi sa ma bucur de masina ca oricine si exact asta o sa fac decit sa imi pierd vremea cu cei care nu vor intelege niciodata cum e sa iubesti o masina
Link to comment
Share on other sites

tunecat: este de vanzare aici pe forum un e36 ..la pretu de 40.000 de euro.. uita-te la ala.. tuning, mai este unu alb, uita-te si la ala...

 

Hai concurs de tuning si esti cu singuru e39....din competitie... probabil ca aia din juriu habar nu au ce inseamna bmw, daca pot trece cu deverea farurile area oribile.... pe langa asta nu stiu cum umbli noaptea pe drumuri cu ele , da in fine...

 

Tunecat: tu sti ce inseamna show de masini ? "daca ai ajuns sa cauti firul de praf de pe masina"... hahahahah de aia stau aia la detailing 2-3 ore sa curete jantele, gumele, etrierii, contra aripa, teava de esapament, interioru la teava de epsapament, suruburile de pe sub masina... compartimentul motor, fiecare surub in parte.... probabil pentru ca este irelevant ca ai pamant la chederele de la usa...

 

Habar nu ai ce inseamna sa-ti iubesti masina, sa-ti iubesti masina inseamna, sa-ti schimbi farurile alea oribile, cand sunt pe forum de vanzare la 100 de euro bucata, faruri originale mult mai frumoase si de calitate, inseamna sa-ti schimbi oglinzile la masina, cu unele de cea mai buna calitate, inseamna sa-ti inlocuiesti volanul cu unu de calitate,dragostea nu se reduce la lipici si materiale puse pe ici pe colo...

 

Repet, in loc sa-ti pui la punct masina... la partea tehnica, atat la interior cat si la exterior.. te-ai hotarat sa-i tragi vopsea..... sti ca este o zicala.... afara.. vopsit gardu.. inauntru.... in fine...

 

Poti sa-ti faci masina din partea mea roz bonbon cu picatele, nu inseamna ca nu e frumoasa si roz... ceea ce nu-mi place mie, si al majoritatea, este rabatul care s-a facut cu piesele de proasta calitate, Volan, oglinzi, faruri.. nu mai stiu cum ti-s stopurile, nu are nimeni treaba cu ce culori ti-ai tras sau ce jange ti-ai tras pe masina, nu vezi ca toata lumea iti spune ca farurile sunt NASPA... de proasta calitate, oglinzile la fel, se vede de la 100 km, distanta ca is de proasta calitate, volanu e varza tot asa se vede de la km....

 

Te oftici degeaba.... nu are nimeni treaba cu facultatea ta de arhitectura si design, are treaba cu piesele de proasta calitate ce le-ai pus pe masina. !!!

 

Fanii BMW in primul rand se uita la BMW... la piesele de pe masina, imbinarea la usi, la bari, linia masinii, si apoi se uita la culori si alte minuni.. poate sa fie vopsea de 10.000 euro gramu... daca bara sa stramb.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Tunecat: tu sti ce inseamna show de masini ? "daca ai ajuns sa cauti firul de praf de pe masina"... hahahahah de aia stau aia la detailing 2-3 ore sa curete jantele, gumele, etrierii, contra aripa, teava de esapament, interioru la teava de epsapament, suruburile de pe sub masina... compartimentul motor, fiecare surub in parte.... probabil pentru ca este irelevant ca ai pamant la chederele de la usa...

 

Fanii BMW in primul rand se uita la BMW... la piesele de pe masina, imbinarea la usi, la bari, linia masinii, si apoi se uita la culori si alte minuni.. poate sa fie vopsea de 10.000 euro gramu... daca bara sa stramb.

 

Tu nu ai habar ce inseamna pregatirea unei masini de show si nu o sa iti dai seama decit in momentul in care pui mina sa o pregatesti - e departe de ceea ce zici ca ai vazut la altii - in fine - nu stiu ce fir de praf ai vazut tu pe masina mea la show dar ma jigneste ca sugerezi asa ceva. O sa fie si alte showuri si poate ca cei de pe forum o sa vada live masina si o sa poata sa compare cu minciunile care le lansezi. Ii desconsideri pe cei care jurizeaza masinile (la fiecare show e alt juriu) - oare sint toti prosti si numai tu esti destept ? - oare ai vazut tu mai multe masini tunate ca ei ?

Vorbesti despre spoilere strimbe? Ai vazut asa ceva pe MR CAT? Nu cred. Atunci de ce arunci cu noroi si cind nu e cazul? Repeti aceleasi elemente care stiu si eu ca trebuie sa le schimb si mai ai o poezie cu opelul. Nu te-ai plictisit ?

 

eu zic ca e firesc ca pina in momentul in care ai pregatit o masina de show sau ai lucrat la potrivirea unui spoiler pe masina sa nu vorbesti despre ce nu sti

 

"nu te obliga nimeni sa faci tuning... mai bine mergi si-ti cumperi o poseta ceva.."

 

aici deja e vorba de nesimtire - ok sint fata - si care e problema - scrie pe pasiunea asta ca e numai pentru voi? - ce anume te deranjeaza defapt - nu cumva faptul ca tu nu poti vorbi din experienta proprie?

 

am o scarba teribila pentru aceasta atitudine - si regret inca odata ca am incercat sa imi exprim parerea despre styling - "fetele nu au voie sa aiba pareri in acest sens" sa nu uitam asta

Edited by tunecat
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu are nimic cu tine, dar daca 3 sferturi de forum zice ca masina nu arata bine inseamna ca tot noi suntem nebuni si habarnisti, nu iti zic de faruri si oglinzi, tu zici ca totul se imbina perfect, daca trimurile alea sunt imbinate perfect si vin perfect fara colturi iesite afara si daca tu afirmi cu mana pe inima ca iti place volanul ala si ornamentul de pe schimbatorul de viteza, atunci nu mai comentez nimic. Tu incerci sa ne arati ce frumusete de masina ai, nu este asa, daca ai fi cerut parerea aici pe forum majoritatea ti-ar fi spus sa gasesti un interior cu scaune sport, sa gasesti un volan in 3 spite, sa scoti luminitele din praguri si de la faruri sa pui niste faruri frumoase cu angel OEM, sa pui o suspensie sport si niste jante frumoase, si sa o faci impecabila. Seria 5 nu trebuie sa sara in ochi printr-o sumedenie de elemente de "tuning" aruncate pe masina ci prin armonie si simplitate.
Link to comment
Share on other sites

BMW e frumos asa cum e facut de fabrica - nu pot zice ca nu - mi-am dorit de cind ma stiu BMW

ce pierdeti voi din vedere e ideea de personalizare - poate ca nu vreau sa am un bmw ca toate din oras - poate ca vreau sa aiba ceva din personalitatea mea si poate ca toate astea se pot face cu gust

 

e vorba de styling cu elemente bine facute si care se armonizeaza - pina la urma conteaza pentru aerodinamica si pentru stabilitate - nu tot ce e din fibra e facut la coltul blocului

exista elemente de styling de calitate si mai conteaza si montajul e adevarat - dar se poate face lucru de calitate si acolo

 

masina de care vorbesc este seria 5, e 39, 525i, 192 cp - putini au avut curaj sa faca modificari majore la partea estetica - dar eu am pus toata pasiunea in tuning si as face din nou acelasi lucru chiar daca va aud exprimand aceste pareri despre cit de frumos e bmw-ul asa cum e din fabrica. E frumos dar sint prea multe la fel. Trei din cupele cistigate la concursuri de tuning sint pentru best exterior si am avut si o prezentare in revista COX.

[ /quote]

 

 

M-am uitat din nou la poze, de data asta le-am vazut intregi (merci adsl!).

Si am recitit acum la cafea mai toate replicile cu obiect Mr. CAT.

Iata niste comentarii, nu vreu sa am discutie in contradictoriu, insa de multe pagini sunt cam aceleasi lucruri care se tot zic, iar incapatanere in directie gresita e in dezavantajul esteticului.

 

BMW are asa mare succes, pe langa calitate, si pentru aspectul (designul) propriu, fie el cat de "standard", pentru linia sa inconfundabila.

N-am vazut cal de curse care sa fie si campion si pocit, ci pe cat de performant, pe atat de frumos.

La masini e putin altfel, poti sa vezi pe sosea un monstru si la propriu si la figurat, fuge de rupe pamantul, dar iti vine sa vomiti cand te uiti la el...

 

Apreciez curajul de a face modificari de unul singur unei masini care are in spate o intreaga istorie cu greutate si o gramada de echipe de oameni de meserie, eu nu m-as inhama la asa ceva.

 

Am vazut in oras masini modificate, probabil in ideea unei personalizari de look. Cele mai traumatizante nu mi s-au parut cele din caputolul "taranisme", ci cele care sterg trasaturile de rasa ale BMW-ului, pedigree-ul pierdut urgent din cauza eliminarii narilor, sau inlocuirii farurilor sau schimbarii oglinzilor... ca si cum ar fi alta forma de bot, alta culoare de ochi, alta talie de urechi pentru un animal de rasa...

Bmw are o personalitate foarte puternica, e foarte greu sa ii dai un plus la capitolul asta si sa ii pastrezi si gena neintinata... nu-mi place un bmw corcit cand se ajunge la asta voit si nu din cauza de accident. Cam totul e la locul lui la BMW, bon e o chestiune de comert "pachetul M", asa ni se pare noua ca e ceva suplimentar si separat, insa e varianta de masina cea mai gandita (hmm mai e si ACS desigur...). Hai sa fim seriosi, cand ai la dispozitie o "industrie intreaga" sa faca design de masina, tre sa fii "un" imbecil colosal sa nu impingi studiul pana in panzele albe ca sa gasesti forma perfecta. Si apoi vin tunistii particulari, cred si eu ca e o satisfactie enorma sa-ti remodelezi masina, insa daca prezinti ce ai facut, tre sa ai pielea dura, iesirea din standard general acceptat, daca nu e geniala, e o catastrofa.

 

@tunecat: nu te incapatana, aici e vorba de gusturile fiecaruia, dar si ale unei comunitati, cin' se-aseamana, se-aduna, daca vroiai sfaturi, ai primit deja destule, exprimate poate mai dur, insa nu cu rea vointa. Cred ca ti-am mai zis, ia ce e bun din tot ce s-a zis la adresa masinii tale, daca ai si posibilitati financiare o sa iasa treaba buna. Succes!

Link to comment
Share on other sites

...e chestie de atitudine...Âşi la tunecat, poate cĂŁ ar lua altfel un sfat care sĂŁ nu aparĂŁ zeflemitor Âşi desconsiderator la adresa ei, poate cĂŁ ĂŽn final o sĂŁ schimbe farurile Âşi oglinzile, dar acum se gandeÂşte cĂŁ toĂži or sĂŁ sarĂŁ cu "Ăži-am zis doar ca trebuia sĂŁ faci asta de la ĂŽnceput...."...Âşi la bĂŁieĂžii care ĂŽÂşi dau cu pĂŁrerea, care sar arÂşi de parcĂŁ ea a scos piesele cu forĂža de pe maÂşinile lor....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.