Jump to content

pompa de inalt presiune


Rasvan

Recommended Posts

525 D din 2000, sistem commonrail,...probleme de presiune ..

in mers la 160 km/h motorul a murit, mi-a stricat turbina,tot esapamentul plin de ulei,la fel si admisia...am schimbat turbina(1050 eu.) care nu a tinut decat 100 km...aceeasi problema.+ motorina in ulei... :) :blink: o idee ceva????

Link to comment
Share on other sites

525 D din 2000, sistem commonrail,...probleme de presiune ..

in mers la 160 km/h motorul a murit, mi-a stricat turbina,tot esapamentul plin de ulei,la fel si admisia...am schimbat turbina(1050 eu.) care nu a tinut decat 100 km...aceeasi problema.+ motorina in ulei...      :)  :blink:        o idee ceva????

122398[/snapback]

 

 

Are chiptunning masina?

Pot fi probleme la electrovalva care actioneaza turbina,adica sa fie scoasa din circuit.

Ce erori apar?

Link to comment
Share on other sites

525 D din 2000, sistem commonrail,...probleme de presiune ..

in mers la 160 km/h motorul a murit, mi-a stricat turbina,tot esapamentul plin de ulei,la fel si admisia...am schimbat turbina(1050 eu.) care nu a tinut decat 100 km...aceeasi problema.+ motorina in ulei...      :)  :blink:        o idee ceva????

122398[/snapback]

 

nu stiu ce ar putea fi dar daca ai nevoie de vre o piesa te pot ajuta eu la preturi mult mai mici.am o masina 525d sistem commonrail pe care il dezmembrez.inclusiv turbina si pompa de inalta presiune.

imi pare rau de cele intamplate si chiar nu am mai auzit de asa ceva.

tel 0742933201.vali lupu.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce ar putea fi dar daca ai nevoie de vre o piesa te pot ajuta eu la preturi mult mai mici.am o masina 525d sistem commonrail pe care il dezmembrez.inclusiv turbina si pompa de inalta presiune.

imi pare rau de cele intamplate si chiar nu am mai auzit de asa ceva.

tel 0742933201.vali lupu.

122442[/snapback]

 

 

 

Nu masina nu are chiptuning,la inceput scotea mult fum alb,pana se incalzea ,-motorina nearsa-,am schimbat injectoarele(266 eu.buc!!)tot la fel a ramas+ crestea nivelul de ulei in motor,dar nu cu apa ci cu motorina,Ma gandesc ca pierd presiune din pompa de inalta, in motor,acum nu ai porneste deloc,sau daca porneste nu sta in relantiu,Azi sau maine primesc din Germania o interfata de diagnosticare ,pentru carsoft 6.5,sunt curios ce poate face.La brasov am avut erori pe injectoare,dar cred ca era normal,daca pompa scapa presiune inj. nu mai deschideau la 1300 bari...Multumesc mult pentru raspunsuri.poate ne intalnim la Sinaia ,eu sunt din Busteni...

Link to comment
Share on other sites

Are chiptunning masina?

Pot fi probleme la electrovalva care actioneaza turbina,adica sa fie scoasa din circuit.

Ce erori apar?

122399[/snapback]

 

 

Pe turbina nu am electrovalva ci valva pneumatica,iar in legatura cu erori,pe BC nu-mi apare nici o eroare :blink: ,cateodata in mers pe BC imi aparea "trans fail prog" ,iar intr-o seara am ajuns acasa mergand cu 10 km/h abia am putut sa urc o mica panta,iar a doua zi nu a mai avut nimic, :) ,astain timpurile cand mergea cat de cat...

Link to comment
Share on other sites

Pe turbina nu am electrovalva ci valva pneumatica,iar in legatura cu erori,pe BC nu-mi apare nici o eroare :)  ,cateodata in mers pe BC imi aparea "trans fail prog" ,iar intr-o seara am ajuns acasa mergand cu 10 km/h abia am putut sa urc o mica panta,iar a doua zi nu a mai avut nimic, :) ,astain timpurile cand mergea cat de cat...

122480[/snapback]

 

 

NICI O IDEE???!!! :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

525 D din 2000, sistem commonrail,...probleme de presiune ..

in mers la 160 km/h motorul a murit, mi-a stricat turbina,tot esapamentul plin de ulei,la fel si admisia...am schimbat turbina(1050 eu.) care nu a tinut decat 100 km...aceeasi problema.+ motorina in ulei...      :)  :blink:        o idee ceva????

122398[/snapback]

daca se strica tusbina si mergi asa fara ea nu mai are cine comprima motorul si cantitate de motorina este aceeasi si nu poate sa o arda pe toata daca nu are compresie,si scoate si fum rau si motorina nearsa se duce in baie,nu toata,o parte este evacuata in tobe.am intalnut la un 320,care sa spart furtunul de la turbo si omul a mers asa cu furtunul spart.

Link to comment
Share on other sites

daca se strica tusbina si mergi asa fara ea nu mai are cine comprima motorul si cantitate de motorina este aceeasi si nu poate sa o arda pe toata daca nu are compresie,si scoate si fum rau si motorina nearsa se duce in baie,nu toata,o parte este evacuata in tobe.am intalnut la un 320,care sa spart furtunul de la turbo si omul a mers asa cu furtunul spart.

122814[/snapback]

 

 

Da ai dreptate dar turbin mareste puterea initiala a motorului ,matorul ar trebui sa mearga si fara turbina,dar la mine abia porneste ,accelerata la maxim,si nu ajunge decat pana la 1500 de ture,iar daca am luat piciorul de pe acceleratie se opreste.Am pus turbina + injectoare noi si tot asa face.

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate dar turbin mareste puterea initiala a motorului ,matorul ar trebui sa mearga si fara turbina,dar la mine abia porneste ,accelerata la maxim,si nu ajunge decat pana la 1500 de ture,iar daca am luat piciorul de pe acceleratie se opreste.Am pus turbina + injectoare noi si tot asa face.

122828[/snapback]

pai cine ti-a zis sa schimbi turbina si injectoarele?cu ai descoperit ca este turbina?ai pus tester pe ia?

Link to comment
Share on other sites

Pe turbina nu am electrovalva

122480[/snapback]

 

 

Electrovalava nu este montata pe turbina,este separat.Astfel se actioneaza turbina,in functie de indicatiile computerului de injectie.

 

Este posibil sa fie defecta si pompa de inalta injectie.Daca te uiti in rezervoe si gasesti pilitura,atunci trebuie schimbat tot ,pompele(3),regulatorul de presiune si toate injectoarele.

Turbina nu s-a stricat oricum din cauza pompei de injectie sau a injectoarelor.

Mai bine o duci la un service.Chiar daca ai tester nu te ajuta foarte mult,pompa de inalta presiune se verifica cu osciloscopul.

Link to comment
Share on other sites

Electrovalava nu este montata pe turbina,este separat.Astfel se actioneaza turbina,in functie de indicatiile computerului de injectie.

 

Este posibil sa fie defecta si pompa de inalta injectie.Daca te uiti in rezervoe si gasesti pilitura,atunci trebuie schimbat tot ,pompele(3),regulatorul de presiune si toate injectoarele.

Turbina nu s-a stricat oricum din cauza pompei de injectie sau a injectoarelor.

Mai bine o duci la un service.Chiar daca ai tester nu te ajuta foarte mult,pompa de inalta presiune se verifica cu osciloscopul.

123036[/snapback]

Da ai dreptate scuze ca te-am contrazis ,am verificat si electovalva si tot sistemul de vacuum,pare sa functioneze,clar la pompa am probleme ,am dat-o jos ,am desfacut-o,iar innauntru pe tur are o saiba de presiune care era sarita din locasul ei ,evident barbierita,incerc sa fac alta ,iar supapa de amestec de cobustibil din pompa are o garnitura de cauciuc care este dusa ,astfel toata presiunea care trebuia sa ajunga in rapa comuna scapa pe retur...cred..nu crezi ca am dreptate..clar, cer o parere si oricare are ceva de spus este binevenit ,oricum tin sa-ti multumesc ca-mi dai un sfat... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate scuze ca te-am contrazis ,am verificat si electovalva si tot sistemul de vacuum,pare sa functioneze,clar la pompa am probleme ,am dat-o jos ,am desfacut-o,iar innauntru pe tur are o saiba  de presiune care era sarita din locasul ei ,evident barbierita,incerc sa fac alta ,iar supapa de amestec de cobustibil din pompa are o garnitura de cauciuc care este dusa ,astfel toata presiunea care trebuia sa ajunga in rapa comuna scapa pe retur...cred..nu crezi ca am dreptate..clar, cer o parere si oricare are ceva de spus este binevenit ,oricum tin sa-ti multumesc ca-mi dai un sfat... :)

123113[/snapback]

 

Pai contrazice-ma cat vrei,crezi ca eu le stiu pe toate :)

Intersant faptul ca ai gasit o garnitura de cauciuc care regleaza presiunea de motorina pe retur.Stiam ca debitul este reglat cu ajutorul unei bile metalice si o valva de reglaj.

Cine stie, poate la pompa aia este altfel.Oricum,bine ca ai rezolvat problema :blink:

post-66-1157585724_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai contrazice-ma cat vrei,crezi ca eu le stiu pe toate :)

Intersant faptul ca ai gasit o garnitura de cauciuc care regleaza presiunea de motorina pe retur.Stiam ca debitul este reglat cu ajutorul unei bile metalice si o valva de reglaj.

Cine stie, poate la pompa aia este altfel.Oricum,bine ca ai rezolvat problema :blink:

123685[/snapback]

Acum inca sunt in faza de montaj trebuie sa pun la loc cam jumatate de motor,ai idee poate avea ceva ca nu am pus bateria pe ea de vre-o doua luni??Pompa are o supapa de amestec de carburant ..asa i se spune ,care nu este pe bila ci pe un bolt ,care la capat are o mica garnitura de cauciuc verde,am sa-i fac o poza ..

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Acum inca sunt in faza de montaj trebuie sa pun la loc cam jumatate de motor,ai idee poate avea ceva ca nu am pus bateria pe ea de vre-o doua luni??Pompa are o supapa de amestec de carburant ..asa i se spune ,care nu este pe bila ci pe un bolt ,care la capat are o mica garnitura de cauciuc verde,am sa-i fac o poza ..

124027[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

e bine ca ai scapat de cheltuieli si ti ai rezolvat problema.cred ca nu te mai intereseaaza pompa de inalta presiune si injectoare.le bag la vanzare.

124090[/snapback]

M-ar mai fi interesat dar pompa de inalta costa noua 580 eu. NOUA!cu cea veche la schimb --este o mica diferenta?

NU prea imi plac lucrurile de genul acesta!!

Asa ca renunt la asta...

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.