Jump to content

salut probleme altenator si abs e 39 520 96


Aurikaa

Recommended Posts

Nu prea as crede s`a fie carbunii .... Ms pt raspuns

 

la alternator se uzeaza carbunii, dar si colectorul (inelele) o data cu carbunii. Desigur, rulmentii se uzeaza si ei, iar uneori se mai duc diode, releu... dar mai rar.

eu l-am reconditionat de curand: carbuni, colector si rulmenti. am avut noroc ca am dat de cineva care mi-a schimbat carbunii (si nu releul cu totul, asa cum se gaseste normal de cumparat) si doar colectorul (si nu rotorul cu totul, cum vrea bmw sa vanda). Am dat 250 de lei pe toata distractia (releul singur ar fi fost vreo 400 de lei, rotorul chiar mai mult...)

 

de unde esti? eu sunt din tm si-ti pot spune unde am fost cu alternatorul, daca ai nevoie.

Link to comment
Share on other sites

sint din bucuresti azi l`am luat sh 400 lei il montez dupa amiaza s`a vad daca o sa mearga l`am desfacut pe cel vechi nu mai avea un carbune nu m`am descurcat sa scot releul usor ca la alte modele avea santuri cam adincite in colector si carbuni se tineau de acele santuri nu stiu daca acel carbune sa distrus cind l`am scos eu sau sa distrus singur , ms pt raspuns .... nu stiu ce legatura are de mi s`a aprins martorul la ASC si ABS ... intru diseara si v`a spun daca a mers
Link to comment
Share on other sites

sint din bucuresti azi l`am luat sh 400 lei il montez dupa amiaza s`a vad daca o sa mearga l`am desfacut pe cel vechi nu mai avea un carbune nu m`am descurcat sa scot releul usor ca la alte modele avea santuri cam adincite in colector si carbuni se tineau de acele santuri nu stiu daca acel carbune sa distrus cind l`am scos eu sau sa distrus singur , ms pt raspuns .... nu stiu ce legatura are de mi s`a aprins martorul la ASC si ABS ... intru diseara si v`a spun daca a mers

colectorul NU are santuri in el cand e nou. Stiu despre ce vorbesti. Asa era si al meu...

Cauta un meserias (nu un "schimbator de piese" cum se poarta in ziua de azi) care iti poate face reconditionarea cum ti-am povestit mai sus, altfel ajungi la 7 - 8 mil sau mai mult .

LE: referitor la martorii din bord, nu stiu cum face cand se duce alternatorul. Al meu era functional cand am decis sa-l reconditionez (ma pregatesc de un drum mai lung si nu vreau sa raman cine stie pe unde cu masina..)

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.