Jump to content

CURATERE ESAPAMENT


ionut1985

Recommended Posts

Salut tuturor

In urme cu cateva zile m-a lasat turbina :twoup: din aceasta cauza dupa cum bine stiti uleiul din motor a intrat pe teava de esapament asa dar caut solutii pt curaterea acestuia

Prin urmare o sa demontez esapamentul si sa il curat la service mi-au zis ca nu curata o sa se curete singur (asa cum stiam si eu) dar un mecanic mi'a spus ca pot sa o curat cu un aparat de presiune de apa darnu l-am intrebat daca pot sa il spal numai cu apa sau as mai putea sa pun ceva produse de curatare .De aceea va intreb daca as putea sa folosec produse de curetare daca da ce anume as putea folosi? :)

Multumesc

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine mers afara 20-30 de km constant la minim 2.500 rotatii, eu am ales sa merg prin oras si pana am scapat de miros si fum a durat cam o saptamana. Mi se pare aiurea sa speli cu apa.... mie mi-a recomandat mecanicul sa torn cativa litri de benzina prin catalizator, solutie care mi s-a parut la fel de aiurea.
Link to comment
Share on other sites

apa la temp max si presiune max. ai grija sa fie o spalatorie care are decantor pt substante grase, nu sa dea mizeria aia in canalizare direct. la catalizator sa dati in sens invers sensului normal de curgere a gazelor, apoi il lasi in soare puternic la uscat

Ok multumesc

dar chiar nu pot sa pun si un degresant de ex acea solutie care se spala masinile la spalatorie???

Link to comment
Share on other sites

Apa in tobe va incepe coroziunea si dinspre interior, ele deja fiind atacate de la exterior.

 

 

 

La cateva sute de grade apa aia se evaporeaza in cateva minute dupa mine nu cred ca va exista nici un fel de coroziune .Voi ce ziceti?

Si la exterior arata ca noi chiar daca au aproape 5 ani

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

bun cu, curatarea am inteles vreau sa va mai inteb daca in timp acele depuneri de pe teava de esapament respectiv finala care inainte de problema era pur si simplu impecabila nici cea mai mica urma de depuneri, de funigine, o sa isi revina sau o sa fie murdara tot timpul???
Link to comment
Share on other sites

bun cu, curatarea am inteles vreau sa va mai inteb daca in timp acele depuneri de pe teava de esapament respectiv finala care inainte de problema era pur si simplu impecabila nici cea mai mica urma de depuneri, de funigine, o sa isi revina sau o sa fie murdara tot timpul???

 

ufff. funingine se depune la mersul la turatii reduse, oras / stopuri/mizerii d'astea zilnice. macar 1 data pe sapt presupun ca masina mai vede si sosea, la 80-120 in cateva minute se curata tot d p evacuare.

 

 

PS: sa ne intrebi si la fete cum e....dar sa pui poze....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Nu are nici un rost sa te complici cu spalatul...oricata presiune si temperatura i-ai da tu nu se compara ca efect cu ce fac gazele de evacuare pe la 3500 de ture. In plus din cate stiu uleiul odata ajuns in catalizator la temperatura reactioneaza cumva cu ceramica si ii modifica suprafata deci rezistenta fuidica si eficacitatea, deci e cam tarziu pentru spalari. Nu sunt sigur de asta dar asa am citit. Ai filtru de particule? Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.