Jump to content

sfat la cumpararea unui bmw


ddorin

Recommended Posts

am carnet de 1 an jumate si anu asta vreau sa mi cumpar masina sh , dispun de max 2300 euro ,

 

am mai multe nelamuriri!

se merita sa cumpar din anunturii un bmw care are 15 ani vechime si peste 250 mii km ,

am pus ochi pe cateva bmw 318 motorina motor 1600-1700 cm3 consum redus, in poze arata bine .

am vro sansa sa ma tina si pe mine motorul 100mii km? fara sa fiu nevoit sa bag bani continuu in piese?

 

motorul diesel este mai usor de intretinut are viata mai lunga ?

 

ce ar fi de preferat sa cumpar o masina adusa de curand neinmatriculata sau una inmatriculata in ro ?

 

care este diferenta intre AC si "climatronic" ?

 

cum se face deprecierea taxei de mediu? sa ajung la 500-600 euro ?

Link to comment
Share on other sites

la un BMW de 2300 de euro mai bagi inca un 1500 scurt sa il pui pe picioare, daca vrei sa iti mearga bine asta. In afara de consumabile.

Si asta e valabil aproape pentru orice masina la varsta si pretul ala...

Deprecierea taxei se face in functie de dotarile masinii si alte chestii, gasesti informatii mai detaliate pe pagina la RAR...

In diesel nu e mai fiabil ca o benzina, din contra.

Intre diesel si benzina alegi in functie de km facuti, daca faci peste 30k / an se merita un diesel..

Altfel costurile de intretinere si defectiunile vor manca diferenta de consum cat ai zice peste...

Motoarele tin destul de mult in general, daca au fost intretinute corect. 250k km nu e mult la nici un motor facut dupa anii 90, cu conditia sa fi fost bine intretinut.

Sfatul meu e ca la bugetul asta sa te orientezi spre altceva.

UN BMW se cumpara usor si se intretinere greu. Ca si multe alte masini premium de altfel.

Link to comment
Share on other sites

offff.. mai pus rau pe ganduri n am de unde sa mai scot acum inca 1500, sau te referi la un cost pe termen lung cum am zis eu sa ma tina motorul inca 100 mii km

iar de bani care ii am acum as putea sa iau o solenza din 2000 si ceva .. dar numi place deloc ..

sunt convin ca majoritatea care au masini vechi nu le vinde de bune

Link to comment
Share on other sites

Un Bmw este scump de tinut,iar masina la care te gandesti tu va manca bani constant.Tre sa realizezi ca la acea vechime si rulaj este absolut normal sa

cada diverse piese.

Orice masina sh ai cumpara tre sa dispui de macar 1000E pt schimb ulei/filtre si eventual alte probleme negasite initial.

Link to comment
Share on other sites

am experienta 0. are importanta la alegerea masini ?

 

am facut vro 300 de km . am fost 1 data anu trecut cu un logan pana in alexandria si inapoi in buc. +cateva plimbari scurte prin buc . anu asta n am pus mana pe volan.

 

ca sa ne mai putem bucura de compania ta p forum si, asa in general, eu ti-as recomada sa-ti iei cva tractiune fata, motor d bun simt pt vremurile astea , transmisie manuala.

c venit sigur ai pe luna ?

unde tii masina noaptea ?

ai cva experienta tehnica / conditii sa o poti intretine singur ?

Link to comment
Share on other sites

Ia un 316i dar si ala mi se pare periculos ptr. tine.

e ok si modelul asta.

am venituri modeste 200euro

pana la urma tot o masina germana as vrea sa mi iau , daca nu e bmw ..e opel

..din ce am auzit masinile frantuzesti si italiene sunt proaste nus fiabile piese de schimb sunt ff scumpe ,presupun ca nu se merita sa iau una cu +200 mii km la bord chiar daca o fi din '99-2000

 

ce masina la bani care ii am acum ar mai usor de intretinut ?

Edited by ddorin
Link to comment
Share on other sites

Uitate pe topicul meu, link in semnatura, dar daca vrei iti fac un rezumat ca sa iti faci o idee. Am un BMW din 93, l-am luat cu vreo 2500 de euro +un alt bmw la schimb. Cei 1500 de euro au fost bagati scurt, cam in 3 luni de la cumparare. Apoi au mai urmat si alti bani, unii sa zicem mai mult fite.

MAsina era in stare buna nimic major, dar trebuia pusa pe picioare. Am schimbat rapid urmatoarele, care erau urgenta : cot la radiator fisurat = schimbat radiator cu totul, role presoare, curele, garnitura capac chiulasa, discuri de frana si placute. Asta doar sa pot face cu ea mai mult decat naveta 50 de km. DIn astea jumate sunt consumabile de fapt si au fost cam 1000+ de euro scurt, in primele 3 luni de la achizitie. Si dupa cum vezi nimic major. Apoi au urmat altele, nimic major, dar care s-au adunat.

Binenteles, ca se poate umbla cu tot felu de carpeli, mai stiu unii care pun si discuri de frana de SH, dar ala e pericol public, nu masina.

Cel mai usor si ieftin de intrtinut in ROmania cred ca e o dacie pana la urma. Ceva gen solenza daca mai gasesti sau un logan poate. Un opel corsa daca gasesti in stare buna...

E pacat sa cumperi o masin si apoi sa te uit la ea cum sta, sau sa ramai in camp cu ea, sau sa nu ai bani de cauciucuri s.am.d... O sa iasa soarele si pe aleea ta si o sa iti iei mai incolo ceva mai bun. Prima mea masin a o dacie 1300 din 73. Toti (sau majoritatea macar) am inceput de jos, nu e nimic rau sa rusinos in asta...

 

Km conteaza mai putin, trebuie sa vezi cum a fost intretinuta, sa mergi cu cineva priceput, sa o testezi la un service..

Link to comment
Share on other sites

Exact bmw-ul despre care vorbesti tu adica 318tds e36 il am de 1 an si vreo 65.000km, si sunt foarte MULTUMIT de el,e o masina perfecta din punctul meu de vedere.

Am cumparat-o din Germania,arata impecabil(ca noua),din pacate un an in Ro a lasat amprenta pe ea.

De cand o am am avut o singura problema cu ea(mi-a cazut motorul) :twoup: ,dar a fost in totalitate vina mea.Problema generala a acestor motoare este pe la supape,sare distributia de la punct(sau ceva de genul asta,eu nu ma pricep la mecanica aproape deloc) si coboara o supapa mai jos decat trebuie si pistonul bate in ea pana o rupe,si dupa aia nu mai ai ce sa mai faci cu motorul,simptome exista si problema se poate rezolva foarte usor si e chiar ieftin de reparat daca e depistata.In cazul meu a auzit motorul un mecanic si mi-a spus despre problema asta ,m-a avertizat despre urmari dar eu pur si simplu nu am avut timp atunci pe loc sa o repar,asa cum se oferea el sa faca,am facut programare la el peste 3 zile(atunci aveam timp)dar din pacate a doua zi motorul a murit :) (s-a dus in lumea celor drepti),a fost foarte greu sa gasesc un motor la dezmembrari(fiind o masina relativ rara).In fine de atunci am schimbat uleiul,filtre si tot ce trebuie la fiecare 10.000 km,si nu am avut nici o problema.

In ciuda celor intamplate imi iubesc masina si o recomand,pentru ca la urma urmei de atunci am facut 65.000km si am schimbat doar amortizoare(exceptand consumabilele,cu toate ca la drumurile noastre ar trebui sa trecem si amortizoarele la consumabile)

Link to comment
Share on other sites

am carnet de 1 an jumate si anu asta vreau sa mi cumpar masina sh , dispun de max 2300 euro ,

 

am mai multe nelamuriri!

se merita sa cumpar din anunturii un bmw care are 15 ani vechime si peste 250 mii km ,

am pus ochi pe cateva bmw 318 motorina motor 1600-1700 cm3 consum redus, in poze arata bine .

am vro sansa sa ma tina si pe mine motorul 100mii km? fara sa fiu nevoit sa bag bani continuu in piese?

 

motorul diesel este mai usor de intretinut are viata mai lunga ?

 

ce ar fi de preferat sa cumpar o masina adusa de curand neinmatriculata sau una inmatriculata in ro ?

 

care este diferenta intre AC si "climatronic" ?

 

cum se face deprecierea taxei de mediu? sa ajung la 500-600 euro ?

 

 

Mai strange 1000euro si ia`ti un Logan din 2005-2006,pt k la banii aia o sa gasesti un E36 numai cu probleme!

Eu am vandut un logan din 2007 cu 48k km 1.4 benzina la 3500....si a fost f ieftin de intretinut,chiar daca nu l`am folosit eu!

Link to comment
Share on other sites

presupun ca nu se merita sa iau una cu +200 mii km la bord chiar daca o fi din '99-2000

 

Un E36 sub 200 mii km reali e piesa de muzeu cred,nu are rost sa te uiti la km la o masina asa veche,e clar ca nu sunt reali,conteaza cum a fost intretinuta si cum se prezinta.

 

In legatura cu ce zicea cineva mai sus "si un 316 e periculos pentru experienta ta" mi se pare cea mai buna gluma,sunt sigur ca nici nu o poti tine pe sosea avand 100 cai,tre sa fii foarte foarte atent cum apesi 1 cm pedala cum turbeaza ajunge la 200 instant :twoup:

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

am vazut cateva logane in tara care se invart in jurul a 2400 E .cam ce am io . ma mai gandesc ..

nu mai am rabdare sa strag inca 1000 asta ar insemna so iau la anu in primavara.

 

se merita sa cumpar o masina deja inmatriculata in bulgaria sunt mai ieftine .. zilnic vad in bucuresti masini cu nr de bulgaria? dupa cate am citit pe net masina circula pe numele bulgarului iar respectivul are o procura .., daca ma prinde radarul cine plateste amenda ?

 

oricum la cat de ghinionist sunt ca e bmw sau ca e logan tot o sa am probleme.

Link to comment
Share on other sites

..din ce am auzit masinile frantuzesti si italiene sunt proaste nus fiabile piese de schimb sunt ff scumpe ,presupun ca nu se merita sa iau una cu +200 mii km la bord chiar daca o fi din '99-2000

 

ce masina la bani care ii am acum ar mai usor de intretinut ?

Mda, asa circula zvonurile pe la noi, astea italiene sunt praf. Tata are un fiat brava, luat de 2 ani, facut 35 de mii de km, facut verificare tehnica anul trecut in strainatate( pe bune, deci), facut rar aici acum, pus doar motorina si filtre si masina e fara nici cea mai mica problema. Un prieten are fiat punto de aprope doi ani, pus doar benzina si schimbat o bucsa care a costat in jur de 10 lei, iar in intervalul asta l-a cam durut in cot de masina.

Concluziile le tragi singur. Te-as sfatui sa iei o masina al carui pret sa fie raportat la venitul tau si la cunostintele tale in domeniu. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

 

presupun ca nu se merita sa iau una cu +200 

 

In legatura cu ce zicea cineva mai sus "si un 316 e periculos pentru experienta ta" mi se pare cea mai buna gluma,sunt sigur ca nici nu o poti tine pe sosea avand 100 cai,tre sa fii foarte foarte atent cum apesi 1 cm pedala cum turbeaza ajunge la 200 instant :)

 

M-am gandit la tractiunea spate,nu ca ar rupe randurile :twoup:

Link to comment
Share on other sites

citeste aici, si te vei convinge... dupa aceea te decizi ce faci si ce masina iti alegi...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=7823

am citit dar eu habar nam, nu stiu sa citesc o masina , mecanica nu stiu , nici in acte nu stiu sa ma uit. o sunt o victima sigura.

. daia .. cand o cumpar o sa ma duc un prieten care circula zilnic cu masina.

faza naspa e ca nu mai am incredere in nimeni , am senzatia ca toti vor sa mi vanda rable nu masini.

 

vad aici pe net bmw 93-96 frumoase care costa 1200-1600 euro cam cat costa acum o dacie super nova. din 2001 -2003 care sigur e bubuita

Edited by ddorin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
citeste aici, si te vei convinge... dupa aceea te decizi ce faci si ce masina iti alegi...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=7823

am citit dar eu habar nam, nu stiu sa citesc o masina , mecanica nu stiu , nici in acte nu stiu sa ma uit. o sunt o victima sigura.

. daia .. cand o cumpar o sa ma duc un prieten care circula zilnic cu masina.

faza naspa e ca nu mai am incredere in nimeni , am senzatia ca toti vor sa mi vanda rable nu masini.

 

vad aici pe net bmw 93-96 frumoase care costa 1200-1600 euro cam cat costa acum o dacie super nova. din 2001 -2003 care sigur e bubuita

 

 

nu vreau sa te dezamagesc sau sa crezi ca te iau de sus, dar parca am citit ca ai venituri de 200 Euro pe luna, ceea ce inseamna ca nu ai banii necesari intretinerii unui BMW cu siguranta, si alta marca la care te-ai orienta trebuie sa ai in vedere costurile de intretinere, consum, taxe, etc.

exemplul meu personal:am cumparat masina cu 2200 euro,si desi putea fi folosita zilnic si mergea, ca sa remediez efectele trecerii timpului(din 95 si pana acum) si sa pot fi linistit dpdv al sigurantei mele si a o pune la punct dpdv tehnic (poate si estetic putin) am investit peste 2500 euro.

 

un bmw este frumos si starneste pasiuni, dar cred ca cea mai rationala alegere pt tine este un logan(cu 3500 euro ai unul dotat si cu ac, servo, geamuri electrice ) care poate fi utilizat fara probleme cativa ani doar cu reviziile uzuale.

 

succes

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am intrat sa va salut .

din pacate n am intrat cu adevarat in club , pana la urma mi am luat de la bulgari un renault laguna 2 gradtour din 2004 diesel 1.9 am dat cu totul 3300 euro , e ditamai haimanaua acum incerc sa ma obisnuiesc cu ea. , nui chiar ce mias fi dorit dar asta e .... si adevarul este ca acum tre sa mai investesc vro 300-400 euro sa i schimb distributia ,uleiul, filtrele si ce o mai trebui pe la motor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.