Jump to content

Performanta nedorita


i0nutz

Recommended Posts

Am plecat cu masina la un drum mai lung si cu 10km inainte de a ajunge la destinatie.....a inceput masina sa scoata mult fum alb si numai avea ulei un motor am fst la benzinarie am luat 2 litri d ulei...i-am pus in motor am pornit-o cateva secunde a mers dupa aceea s-a accelerat singura pana in 6000/rpm fara cheie in contact....acu ma gandesc ce s-a stricat ? a mai avut cineva pb asta?
Link to comment
Share on other sites

asta nu ar fi o problema....o skimb....da mi-e sa nu aibe altceva....cum ar fi sa se gripeze pistoanele sau sa se fi indoit ceva de genu ce nesita alt motor.....normal fara turbina porneste masina?.....a mea doar invarte nu porneste....e diesel 2001 e46 facelift
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta este TURBINA , daca sa turat singura sigur asta este

Dar cum ai oprit-o ? de regula putea-i sa scoti si cheia si degeaba ca nu se oprea motorul decat dupa ce se ducea uleiul sau motorina , sau sa bagi in a 3-ia si sa iei piciorul dupa ambreiaj brusc .

Link to comment
Share on other sites

asta nu ar fi o problema....o skimb....da mi-e sa nu aibe altceva....cum ar fi sa se gripeze pistoanele sau sa se fi indoit ceva de genu ce nesita alt motor.....normal fara turbina porneste masina?.....a mea doar invarte nu porneste....e diesel 2001 e46 facelift
Link to comment
Share on other sites

Am plecat cu masina la un drum mai lung si cu 10km inainte de a ajunge la destinatie.....a inceput masina sa scoata mult fum alb si numai avea ulei un motor am fst la benzinarie am luat 2 litri d ulei...i-am pus in motor am pornit-o cateva secunde a mers dupa aceea s-a accelerat singura pana in 6000/rpm fara cheie in contact....acu ma gandesc ce s-a stricat ? a mai avut cineva pb asta?

 

Mie ĂŽmi dĂŁ altceva. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca nu mai avea pic de ulei iti dai seama ca se ducea dracu motorul ala.

 

Cam asta zic şi eu. Eu sunt de părere că a rămas fără ulei ĂŽn motor, cu toate că ar fi trebuit să se fi aprins şi un martor ĂŽn bord şi s-a distrus motorul.

Edited by alex77xax
Link to comment
Share on other sites

Cand motorul o ia pe ulei poti scoate cheia din contact ca el tot merge. Il poti opri in doua feluri, unu daca ai cutie manuala il bagi in viteza si franezi. Doi, daca ai automata va trebui cumva sa-i astupi admisia de aer, altfel nu se va opri pana nu va papa tot uleiul.

 

 

aici unu care avea automata

Link to comment
Share on other sites

E turbina, mai precis lagarele.

Daca nu are palete lipsa atunci cel mai probabil e ok.

Daca ai palete lipsa ar trebui desfacuta chiulasa si inspectate supapele pistoanele si suprafetele cilindrilor.

Daca gasesti pe oriunde pilitura, de asemenea trebuie curatat intregul traseu de admisie de dupa turbina.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai oprit-o tu si s-a oprit singur motorul dupa ce a inceput sa ti se tureze fara cheie in contact cred ai peste 70% sanse sa se fi calat motorul, a mers pana a ars tot uleiul si daca iti scotea fum alb si apoi ai vazut ca nu mai aveai ulei suficient iarasi indica faptul ca totul ti s-a tras de la turbina, deci e cam nasoala treaba si decat sa te apuci sa repari ce se mai poate mai bine iti iei un motor sh din DE si te scapi de necaz...si de niste bani, dar asta este... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Este si senzor de presiune ulei.

subscriu: e scump si dureaza reparatia in caz de calare, numai pistoanele 2500ron, bielele nu sunt decat pe original 1400 ron perechea, cuzineti 1500ron

Preturi date groso-modo dar care arata usor ca iesi mai ieftin si mai bine cu un motor sh .

Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46 triptonic si deja sunt cam speriat de ce se poate intampla , la manual stiam cum se opreste dar la triptonic habar nu am , este si greu sa te bagi sub masina sa scoti furtunul de alimentare , dar daca scoti bornele de la baterie oare nu se opreste motorul ?
Link to comment
Share on other sites

Eu am un e46 triptonic si deja sunt cam speriat de ce se poate intampla , la manual stiam cum se opreste dar la triptonic habar nu am , este si greu sa te bagi sub masina sa scoti furtunul de alimentare , dar daca scoti bornele de la baterie oare nu se opreste motorul ?

 

la asta ma gandisem si eu...ajuta la ceva?

Link to comment
Share on other sites

degeaba scoti furtunul de alimentare, motorul se invarte pentru ca arde uleiul din el care se autoaprinde, singura solutie este sa obturezi complet gura de admisie pentru a nu mai avea aer, doar asa il mai poti opri. Dar oricum, cred ca astea sunt cazuri destule de rare, unui prieten de-al meu i s-a intamplat la un E65/730d chiar in fata la Unirii, scotea un fum de ziceai k luase foc...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.