Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Performanta nedorita


i0nutz

Recommended Posts

degeaba scoti furtunul de alimentare, motorul se invarte pentru ca arde uleiul din el care se autoaprinde, singura solutie este sa obturezi complet gura de admisie pentru a nu mai avea aer, doar asa il mai poti opri. Dar oricum, cred ca astea sunt cazuri destule de rare, unui prieten de-al meu i s-a intamplat la un E65/730d chiar in fata la Unirii, scotea un fum de ziceai k luase foc...

 

Pai si cum a oprit-o , dar daca scoti bornele de la baterie , computerul de bord nu opreste motorul ?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu intelegi ca nu mai are treaba cu motorina,se autoaprinde uleiul care vine pe admisie

 

QUOTE (mik15 @ 26/Aug/2010, 22:01)

degeaba scoti furtunul de alimentare, motorul se invarte pentru ca arde uleiul din el care se autoaprinde, singura solutie este sa obturezi complet gura de admisie pentru a nu mai avea aer, doar asa il mai poti opri

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

Mai pe scurt, sa smulgi furtunul gros care urca de la intercooler spre admisie. Asa, nu mai ajunge uleiul din baie dinspre turbina spre admisie. Dupa aia astupi si admisia, sa nu mai aiba aer. Dar ar trebui sa se opreasca in momentul in care nu mai are combustibil a.k.a. ulei.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am plecat cu masina la un drum mai lung si cu 10km inainte de a ajunge la destinatie.....a inceput masina sa scoata mult fum alb si numai avea ulei un motor am fst la benzinarie am luat 2 litri d ulei...i-am pus in motor am pornit-o cateva secunde a mers dupa aceea s-a accelerat singura pana in 6000/rpm fara cheie in contact....acu ma gandesc ce s-a stricat ? a mai avut cineva pb asta?

 

pana la urma??? care a fost paguba/problema? ai rezolvat-o?

Link to comment
Share on other sites

Mai pe scurt, sa smulgi furtunul gros care urca de la intercooler spre admisie. Asa, nu mai ajunge uleiul din baie dinspre turbina spre admisie. Dupa aia astupi si admisia, sa nu mai aiba aer. Dar ar trebui sa se opreasca in momentul in care nu mai are combustibil a.k.a. ulei.

 

si daca smulgi furtune in disperare nu sare ulei incins peste tot si risti si alte incidente ?

Link to comment
Share on other sites

degeaba scoti furtunul de alimentare, motorul se invarte pentru ca arde uleiul din el care se autoaprinde, singura solutie este sa obturezi complet gura de admisie pentru a nu mai avea aer, doar asa il mai poti opri. Dar oricum, cred ca astea sunt cazuri destule de rare, unui prieten de-al meu i s-a intamplat la un E65/730d chiar in fata la Unirii, scotea un fum de ziceai k luase foc...

 

Pai si cum a oprit-o , dar daca scoti bornele de la baterie , computerul de bord nu opreste motorul ?

Nu se oporeste motorul...pentru ca primeste curentul necesar de la alternator... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu se oporeste motorul...pentru ca primeste curentul necesar de la alternator... :twoup:

Dar la ce-i trebuie curent ? :)

Un diesel merge fara probleme fara curent. Doar de combustibul are nevoie. Si uleiul este foarte bun.

Link to comment
Share on other sites

Nu se oporeste motorul...pentru ca primeste curentul necesar de la alternator... :twoup:

Dar la ce-i trebuie curent ? :)

Un diesel merge fara probleme fara curent. Doar de combustibul are nevoie. Si uleiul este foarte bun.

 

Userul @catauk a pus urmatoarea intrebare ..''daca scoti bornele de la baterie , computerul de bord nu opreste motorul ?''

 

Am incercat sa raspund la intrebare . :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai raspuns :twoup: .

Nu are legatura alternatorul cu mersul sau opritul motorului.

Un diesel care merge cu ulei, nu se mai opreste nici daca demontezi alternatorul sau chiar ECU.

Interesant,nu ma gandeam ca functioneaza in continuare si fara ECU.Ce iti este si cu diesel-urile astea.

 

 

Motoarele diesel functioneaza prin autoaprindere..pistoanele comprima motorina pana la punctul de inflamabilitate, cand aceasta se autoaprinde, nu are nevoie de scanteie asa cum are nevoie un motor pe benzina, are nevoie doar de aer, si combustibil...din aceasta cauza, atunci cand "o ia pe ulei", nu se mai opreste din cheie....aer are din belsug, doar combustibilul, in cazul asta este limitat...uleiul din baie...cand se termina unul din cele doua, masina se opreste...si solutia mai usoara in acest caz, este obturarea traseului de aer....

Ecu , in cazul in care o "ia pe ulei", nu mai are nicio treaba, el nu mai comanda nimic(injectoare) ce ar avea treaba cu functionarea motorului, pentru ca motorul se alimenteaza cu carburant (ulei din baie), prin turbina si prin admisie ...

La benzina e altceva, scanteia e comandata de ecu, si fara scanteie nu merge, asta daca se foloseste combustibilul indicat de producator, pentru ca daca se va folosi un combustibil cu un punct de inflamabilitate mai scazut, cu o cifra octanica mai mica, si motorul pe benzina poate face autoaprindere....

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.