Jump to content

Help! 5 beep-uri cand iau contactul


florin02

Recommended Posts

ok... situatia e cam asa... mi-am atins intr-o bordura filtrul de benzina :twoup: . O gaura cam de marimea unui bob de piper. Dau jos filtrul, aplic poxipol si astup gaura, pun filtru la loc, dau la cheie... evident ca porneste putin si se opreste. Bunnnn.... iau contactu` si dau sa pornesc iar.... pauza. Se auzea doar un zgomot "clank... clank... clank..." pricepeti voi.... am crezut ca-i bateria.... nope... O imping si porneste. DAR .. cand iau contactu la cateva secunde se aude din bord de undeva o avertizare sonora... 5 beep-uri. Aparent motorul merge la fel ca inainte dar tot beep-aie cand iau contactu... Stie cineva care e buba? Ce vrea d la mine?...
Link to comment
Share on other sites

Ce vrea d la mine?...

Cred ca vrea sa se urce pe un elevator/ rampa sa -ti arate ca nu ai astupat gaura aia bine si pierde presiune sau ca ai atins si altceva....Vreo sonda ceva...Incerc sa ghicesc

Asta cu lipitul filtrului de benzina este ceva nou...Eu stiam ca numai cele de aer se mai spala dar invatam...

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Ce vrea d la mine?...

Cred ca vrea sa se urce pe un elevator/ rampa sa -ti arate ca nu ai astupat gaura aia bine si pierde presiune sau ca ai atins si altceva....Vreo sonda ceva...Incerc sa ghicesc

Asta cu lipitul filtrului de benzina este ceva nou...Eu stiam ca numai cele de aer se mai spala dar invatam...

Bafta

 

N-am avut icotro cu lipitu... sunt la mare si n-am aici unde sa caut filtru mai ales ca maine tre sa plec... cat de lovit altceva... nu e cazul... m-am bagat sub ea si am inspectat tot ce e in zona... iar urma de pe bordura n-avea decat aluminiul d p filtru... In mers merge bine, iar dak ar scapa presiune, ar lasa si vre-o picatura de benzina ... dar nu... no way... ma gandesc ca nu cumva sa fie ceva in legatura cu starterul....

Link to comment
Share on other sites

schimba-l vad ca esti in BV si in 500 km risti sa cedeze si sa ajungi la lucruri mai grave.Credeam ca sunt singurul care a rupt filtrul de benzina :) pare-se ca e o problema totusi la compact :twoup:

oricum pe viitor incerca sa nu mai urci bordurile.

PS:io tot nu inteleg ai dat jos filtrul si nu l-ai schimbat?!?stiu ca e destul de scump dar nu se merita sa il carpesti

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Cauta un extinctor mai maricel pentru ca temperatura gazelor pe evacuare e intre 300-550 grade Celsius iar temperatura de autoaprindere a benzinei e 246–280 °C.

Foarte adevarat! Nu e de joaca cu asa ceva, plus ca flashpoint-ul la benzina este undeva intre -47 si -45 grade C.

Roaga-te sa nu-si arunce careva chistocul de tigara pe langa masina ta. Mai bine pui mana si-ti schimbi filtrul.

Link to comment
Share on other sites

ok... situatia e cam asa... mi-am atins intr-o bordura filtrul de benzina :twoup: . O gaura cam de marimea unui bob de piper. Dau jos filtrul, aplic poxipol si astup gaura, pun filtru la loc, dau la cheie... evident ca porneste putin si se opreste. Bunnnn.... iau contactu` si dau sa pornesc iar.... pauza. Se auzea doar un zgomot "clank... clank... clank..." pricepeti voi.... am crezut ca-i bateria.... nope... O imping si porneste. DAR .. cand iau contactu la cateva secunde se aude din bord de undeva o avertizare sonora... 5 beep-uri. Aparent motorul merge la fel ca inainte dar tot beep-aie cand iau contactu... Stie cineva care e buba? Ce vrea d la mine?...

poate aveai luminile aprinse cand ai luat contactul.

Link to comment
Share on other sites

Deci... Am ajuns acasa fara probleme... Nici o scurgere nici o scanteie ... No boom! Lipitura am facut-o cu filtrul dat jos sunt doar 4 coliere si o piulita de desfacut! Si in nici un caz nu sunt camikaze sa merg cu ea asa dak nu sunt 150% sigur ca l-am lipit bine! Cat despre faruri... Sa fim seriosi nu sunt chiar atat de inapt sa nu stiu ce e aia! In continuare face probleme la pornire in sensul ca rotesc cheia si nu se intampla nimic = probleme electromotor sau ceva (dar asta doar cate-o data)... Si in continuare beep-aie cand iau contactu'
Link to comment
Share on other sites

Problema asta a aparut dupa ce ti-ai perforat filtrul de benzina?

S-a manifestat si inainte... dar nu chiar asa... am mai patit sa dau la cheie si sa nu se intample nimic ca la urmatoarea cheie sa porneasca fara probleme. Diferenta este ca... dupa ce am instalat filtrul, masina fiind pe cric, cand dadeam la cheie se auzea un sunet gen "clank... clank... :twoup: " iar dupa ce luam contactu .. 5 beep-uri in timp ce in rest la rotirea cheii in afara de lumini in bord nu se auzea nici un sunet... nimic iar inainte nu beep-uia deloc in bord... (sper sa intelegeti)

Edited by florin02
Link to comment
Share on other sites

Apropo de aprinderea benzinei... Am un Fiat 850 cumparat de la un batranel (BMW-ul e mic copil pe langa Fiat are peste 40 de ani si pe langa tractiune spate mai are si motor pe spate, Ferrari nu alta). La cateva zile dupa ce l-am achizitionat am vrut sa merg la o plimbare mai lunga si am facut plinul la masinuta(mosul a zis ceva intr-o doara sa nu pun mai mult de 15l, da cine a tinut cont) am plecat si in 2-3 km un miros intepator de benzina era in masina de parca as fi turnat toata motorina prin habitaclu. Opresc deschid capota la motor unde e si busonul de alimentare si stupoare benzina se prelingea de pe racordul de alimentare direct pe galeria de evacuare. nici nu stiam ce sa fac sa o iau la sanatoasa sau sa mai scot din masina lucrurile ce le mai aveam.

 

Cert e ca nu m-am "autoaprins" si cred ca am avut zile.

 

 

Cauta un extinctor mai maricel pentru ca temperatura gazelor pe evacuare e intre 300-550 grade Celsius iar temperatura de autoaprindere a benzinei e 246–280 °C.

Foarte adevarat! Nu e de joaca cu asa ceva, plus ca flashpoint-ul la benzina este undeva intre -47 si -45 grade C.

Roaga-te sa nu-si arunce careva chistocul de tigara pe langa masina ta. Mai bine pui mana si-ti schimbi filtrul.

 

Acum ma gandesc si eu poate galeria de evacuare o fi fost mai rece de temperatura mai sus mentionata sau proprietatile benzinei nu erau cele mai bune. NU mai spun ca la modelul asta de Fiat si "delcoul" se afla destul de inghesuit iar la anii lui fisele de la bujii nu erau cele mai bune si temperatura era cu +

Link to comment
Share on other sites

@ionatan ai reusit sa mai postezi acest post pentru ca ce a spus dsf este tempratura gazelor de evacuare nu a evcuarii :twoup: evacuarea nu va ajunge la temperatura gazelor cu atat mai putin cu cat este mai departe de motor...ai avut totusi o experienta cel putin riscanta :)

@florin02 cred ca cel mai bun raspuns ti-l poate da o dignoza. eu nu am mai auzit de 5 beepuri deci probabil e ceva mai mult decat farurile uitate aprinse

Link to comment
Share on other sites

DanS, nu se spala nici cele de aer, esti in eroare :twoup:

 

Cauta bine si ai sa gasesti un topic cu asta...A fost o lunga discutie...Era un user care recomanda asa ceva.... :) ..La ceea ce folosea el se putea...

Apropo...elementul filtrant al unui filtru sport il inlocuiesti?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

eu nu am mai auzit de 5 beepuri deci probabil e ceva mai mult decat farurile uitate aprinse

 

semnalizarea.... :twoup:

n-are nici o legatura cu faruri sau semnalizari, mai ales ca la faruri conditionarea de avertizare acustica implica limitator usa stanga inchis= usa deschisa... luni am sa-i fac o diagnoza sa vad ce zice calculatorul....

Link to comment
Share on other sites

eu nu am mai auzit de 5 beepuri deci probabil e ceva mai mult decat farurile uitate aprinse

 

semnalizarea.... :twoup:

n-are nici o legatura cu faruri sau semnalizari, mai ales ca la faruri conditionarea de avertizare acustica implica limitator usa stanga inchis= usa deschisa... luni am sa-i fac o diagnoza sa vad ce zice calculatorul....

 

o idee buna

bafta si spune apoi ce s-a descoperit

Link to comment
Share on other sites

eu nu am mai auzit de 5 beepuri deci probabil e ceva mai mult decat farurile uitate aprinse

 

semnalizarea.... :twoup:

n-are nici o legatura cu faruri sau semnalizari, mai ales ca la faruri conditionarea de avertizare acustica implica limitator usa stanga inchis= usa deschisa... luni am sa-i fac o diagnoza sa vad ce zice calculatorul....

 

o idee buna

bafta si spune apoi ce s-a descoperit

asa am sa fac :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.