Jump to content

Va rog ajutatima sunt disperat


Mafioto

Recommended Posts

Salut la toata lumea am si eu o problema care nu reusesc sa ii dau de capat am plecat spre mare unde am dat intr`o groapa si sa spart radiatoru am mers fara apa si sa ars garnitura de _chiulasa_ am aj la un service in CT unde am schimbat si _chiulasa_ si alta garnitura si pompa de apa si radiator toate noi inafara de _chiulasa_ ca am luat`o din dez . Acum pb vine in felul urmator dupa ce am montat toate astea masina sta cat sta dupa care creste apa instantaneu stie cineva vreo explicatie multumesc
Link to comment
Share on other sites

am aerisito si rasaerisito e un e46 motor de 318 motor de 1.9 benzina

 

am aerisito am scos termostatul de tot am pus cu pe direct si din caloriferul masinii si nimik a mers patronul masinii cu ea 40 de km fara sa aibe nimik si ia dat si 200 la ora si cand a dat sa faca curba la service a crescut apa

Link to comment
Share on other sites

ar fi trebuit sa dai si pistoanele jos inainte de a pune kiuloasa, e posibil ca unul din pistoane sa se "calat", se topeste un pic si ramane pe camasa(cilindru). cred ca trebuia sa verifici asta inainte,si in cazul asta skimbai si pistonul si curatai si camasa cu un smingher fff fin. succesuri!!
Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea am si eu o problema care nu reusesc sa ii dau de capat am plecat spre mare unde am dat intr`o groapa si sa spart radiatoru am mers fara apa si sa ars garnitura de _chiulasa_ am aj la un service in CT unde am schimbat si _chiulasa_ si alta garnitura si pompa de apa si radiator toate noi inafara de _chiulasa_ ca am luat`o din dez . Acum pb vine in felul urmator dupa ce am montat toate astea masina sta cat sta dupa care creste apa instantaneu stie cineva vreo explicatie multumesc

 

prima problema:probabil sonda de temperatura nu functioneaza in parametri normali,nu cred ca poate sa creasca apa asa instantaneu.poti verifica daca iti porneste ventilatorul,atunci cand observi ca fierbe instantaneu,daca iti porneste,clar fierbe,daca nu,sonda e defecta.

a doua problema:daca vrei sa te intelegem foloseste semnele de punctuatie.

Link to comment
Share on other sites

La ce service esti in CT?

Asta cu variatii bruste ale temperaturii, (apropo dupa o crestere brusca nu urmeaza o scadere brusca?) inseamna gaze in sistemul de racire, inafara de intrebarile colegilor, garnitura a fost stransa cum scrie pe ea sau dupa vreo metoda proprie service-ului

Daca nu ai testat chiulasa la presa inainte, ar cam trebui sa o faci... problema e ca nu mai poti refolosi garnitura

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea am si eu o problema care nu reusesc sa ii dau de capat am plecat spre mare unde am dat intr`o groapa si sa spart radiatoru am mers fara apa si sa ars garnitura de _chiulasa_ am aj la un service in CT unde am schimbat si _chiulasa_ si alta garnitura si pompa de apa si radiator toate noi inafara de _chiulasa_ ca am luat`o din dez . Acum pb vine in felul urmator dupa ce am montat toate astea masina sta cat sta dupa care creste apa instantaneu stie cineva vreo explicatie multumesc

 

Mergi repede la un atelier serios sa-ti stranga chiulasa conform procedurii BMW (asta daca ceea ce ai spus ca ai schimbat este adevarat si au fost montate de mecanici care au avut idee ce fac)

 

garnitura a fost stransa cum scrie pe ea sau dupa vreo metoda proprie service-ului

 

+1 Luci...nu vazusem :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am aerisito si rasaerisito e un e46 motor de 318 motor de 1.9 benzina

 

am aerisito am scos termostatul de tot am pus cu pe direct si din caloriferul masinii si nimik a mers patronul masinii cu ea 40 de km fara sa aibe nimik si ia dat si 200 la ora si cand a dat sa faca curba la service a crescut apa

 

 

Treaba asta are o explicatie: in mers apa se raceste in radiator datorita aerului care trece prin radiator de la viteza + in momentul in care incetinesti iti sare temperatura = ventilatorul nu-si face treaba.

 

Am citit ca electro-ventilatorul iti functioneaza, dar din experienta personala iti spun: am prajit o garnitura de _chiulasa_ tocmai din cauza ventilatorului care nu functiona... in mers temperatura era constanta iar la relanti imi fierbea motorul.

Link to comment
Share on other sites

a aerisit circuitul de racire un cunoscator de BMW ? ai verificat termostatul inainte de montaj ? era service "de dacii" cu preturi mici sau erau profi ? ai putut sa probezi chiulasa s-h pe motorul ei inainte sa o desfaci ? s-a verificat planeitatea chiulasei montate ?

 

Trebe sa fi mare cunoscator de BMW ? sa poti face un schimb de antigel ....... :twoup: . Eu luni dimineatza ma duc sa-mi fac distributia , am schimbat si pompa apa , si evident voi schimba si antigelu , e chiar asa de greu sa aerisesti instalatia ? :)

Link to comment
Share on other sites

ti-a schimbat si busonul de la radiator? si sormea a patit la fel la masina ii s-a spart radiatorul l-a schimbat dar asta nou a venit fara buson si l-au pus pe ala vechi facea urat dadea apara afara pe la buson el are nush ce supape de presiune si nu mai functionau l-a schimbat si toate bune.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.