Jump to content

E30 - probleme cu racirea


Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai de ce? Ai avut distributia prost setata? Ar fi excelent daca poti sa postezi cateva poze.

22944[/snapback]

Nu sunt sigur se pare ca distributia a fost setata ca pt motorul de 2l 24 valve sau ceea ce banuiesc eu arborele a luat-o razna(linia).Poze s-au facut dar nu cu aparatul meu si nu stiu daca o sa fac rost de ele.Incerc diseara sau maine sa fac rost de un aparat si sa pun noi poze.Ultima ora:se pare ca chiulasa mea era dusa si ea ar fi cauzat incalzirea motorului,deci e posibil ca acel piston sa fi lovit in chiulasa desi urme evidente nu existau.

Link to comment
Share on other sites

Da, deci in aceasta seara furia aurie a lui alex si 316-ele din poveste impart acelasi garaj, schimba impresii, patzanii facut schimb de experienta, alea&alea.

In urma operatiei de schimbare a axei cu came, s-au constatat urmatoarele:

-trebuie schimbati si tachetii, pentru ca sunt praf in cel mai nasol mod

-trebuie schimbate si pastilele

-trebuie sa mai schimb o garnitura

-trebuie sa schimb rola intinzatoare pentru s-a constatat cu stupoare ca este _originala_ a masinii facuta in anul 1990 si are joc grav, am avut noroc ca am descoperit acum...ca altfel...(cu aceasta ocazie multumesc mecanicilor care s-au perindat ca prostii pe langa masina asta si nu au fost in stare sa se uite la ea)

Drept urmare eu joi trebuind sa plec cu masina din bucuresti pana luni, dupa ce cu putin noroc voi gasi rola maine se va purcede la montarea axei veche la loc si abia dupa achizitionarea si tachetilor si pastilelor o sa schimb totul o data.

Si maine ii vine de la facut si chiulasa lui alex.

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

Exact ursuletii au ramas aseara amandoi singuri :blink: azi ajunge chiulasa mea si poate gaseste si Vlad piesele.Intrebare de baraj sa mai tin uleiul sin motor avand in vedere ca chiulasa a fost data jos?Uleiul are aprox 500 km de cand a fost schimbat :) . Ah Castrol RS este uleiul :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

sa mai tin uleiul in motor avand in vedere ca chiulasa a fost data jos?Uleiul are aprox 500 km de cand a fost schimbat
Dilema asta am avut-o si eu cand am schimbat garnitura de chiulasa. In mod normal trebuie sa schimbi uleiul. Dar eu aveam Castrol RS 10W60 de aprox. 1000Km. Pur si simplu nu mi-am permis sa arunc atatia bani pe garla. Am schimbat garnitura avand mare grija sa nu curga in baia de ulei apa / impuritati. Apoi am mers cu acel schimb de Castrol RS pana la 9000Km, dupa care l-am schimbat. Totul e OK, nu au fost probleme.

Dar, repet, am fost de la bun inceput constient de faptul ca nu voi schimba uleiul si am luat toate masurile necesare pentru a evita contaminarea acestuia, cand am schimbat garnitura de chiulasa. Daca, in situatia ta, crezi ca s-a dus in baia de ulei lichid de racire (sub 50ml nu e o problema) sau gunoaie, schimba uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Dilema asta am avut-o si eu cand am schimbat garnitura de chiulasa. In mod normal trebuie sa schimbi uleiul. Dar eu aveam Castrol RS 10W60 de aprox. 1000Km. Pur si simplu nu mi-am permis sa arunc atatia bani pe garla. Am schimbat garnitura avand mare grija sa nu curga in baia de ulei apa / impuritati. Apoi am mers cu acel schimb de Castrol RS pana la 9000Km, dupa care l-am schimbat. Totul e OK, nu au fost probleme.

Dar, repet, am fost de la bun inceput constient de faptul ca nu voi schimba uleiul si am luat toate masurile necesare pentru a evita contaminarea acestuia, cand am schimbat garnitura de chiulasa. Daca, in situatia ta, crezi ca s-a dus in baia de ulei lichid de racire (sub 50ml nu e o problema) sau gunoaie, schimba uleiul.

23247[/snapback]

Din cate am inteles a curs ceva mai vb cu cel care a desfacut masina inca odata dar o sa-l schimb cel mai probabil :blink:

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles a curs ceva
Daca a scapat gunoaie, schimba-l neaparat. Daca a scapat doar ceva lichid de racire (repet, cantitati foarte mici), porneste masina cu uleiul pe care-l ai, apoi dupa 1-2 zile (max. 200 Km) urmareste daca ai depuneri de spuma alba pe busonul de la capacul culbutorilor. Daca nu, atunci inseamna ca a fost putin lichid de racire, care s-a evaporat si uleiul e OK. Daca spuma alba persista, schimba-l.
Link to comment
Share on other sites

Daca a scapat gunoaie, schimba-l neaparat. Daca a scapat doar ceva lichid de racire (repet, cantitati foarte mici), porneste masina cu uleiul pe care-l ai, apoi dupa 1-2 zile (max. 200 Km) urmareste daca ai depuneri de spuma alba pe busonul de la capacul culbutorilor. Daca nu, atunci inseamna ca a fost putin lichid de racire, care s-a evaporat si uleiul e OK. Daca spuma alba persista, schimba-l.

23252[/snapback]

Am inteles ca uleiul va fi dat jos oricum asa ca o sa-l schimb cel mai probabil,poate cel scos il voi dona cuiva :blink: .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ieri la o verificare cu motorul pornit a vasului de expansiune am observat o spuma alba in vas :blink:  are cineva idee ce inseamna asta?

22792[/snapback]

de regula apa e contaminata cu ulei,deci chiulasa sau garnitura de chiulasa are problema-vezi ca am o chiulasa buna de 2.3-daca te ajuta cu ceva,axa si culbutori-motorul suna bine

Link to comment
Share on other sites

Deci vineri am luat masina si am constatat ca linia e dusa :blink: cel mai probabil cuzinetii,in fine am plecat nervos si m-am dat la ea putin,surpriza apa sarea din nou :) .Radiatorul a fost verificat si avea numai pamant in el :) radiatorul nu este cel original mai mult e lovit destul de rau ca si cum ar fi intrat elicea in el.In concluzie o sa mai ajut vascul cu un ventilator electric :) .
Link to comment
Share on other sites

Radiatorul a  fost verificat si avea numai pamant in el

23586[/snapback]

 

Ai vazut ca era plin de pamant?De aia ti-ai si bulit motoru,ca nu racea cum trebuie pentru ca nu putea trece aerul prin el.Asa am patit si eu.

Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
arborele pare ok, dar ne-ai aratat degeaba cuzinetii de palier ca aia nu prea se uzeaza mai deloc .... discul e cam uzat?

24446[/snapback]

 

 

Ai ochii formati D-nl profesor

Link to comment
Share on other sites

arborele pare ok, dar ne-ai aratat degeaba cuzinetii de palier ca aia nu prea se uzeaza mai deloc .... discul e cam uzat?

24446[/snapback]

 

Nu numai ca se uzeaza dar am vazut unii din care lipseau bucati destul de mari.Dupa culoarea lor rosie,am inteles de la cineva ca nu erau originali si probabil erau de proasta calitate.Erau pe un motor de 525 din 95 cu Vanos,cu 360 de mii de km la bord.Motorul avea niste caderi ciudate,filtrul de aer mustea cu ulei,iar bujia de la un cilindru inota prin ulei.Cateodata tragea de rupea motorul,alte ori era foarte moale.La fel si pornirea,zile in sir pornea perfect,apoi avea zile in care se chinuia sa porneasca.

Link to comment
Share on other sites

Nu numai ca se uzeaza dar am vazut unii din care lipseau bucati destul de mari.Dupa culoarea lor rosie,am inteles de la cineva ca nu erau originali si probabil erau de proasta calitate.Erau pe un motor de 525 din 95 cu Vanos,cu 360 de mii de km la bord.Motorul avea niste caderi ciudate,filtrul de aer mustea cu ulei,iar bujia de la un cilindru inota prin ulei.Cateodata tragea de rupea motorul,alte ori era foarte moale.La fel si pornirea,zile in sir pornea perfect,apoi avea zile in care se chinuia sa porneasca.

24502[/snapback]

La mine era mai putin grav initial batea 2-3 sec la rece dupa care asta iarna batea mai mult(deh frigul),iar in cele din urma probabil in urma forjelor luate au cedat ei ara relativ ok dar motorul la relanti avea o bataie+vibratie ca de diesel :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Nu numai ca se uzeaza dar am vazut unii din care lipseau bucati destul de mari.Dupa culoarea lor rosie,am inteles de la cineva ca nu erau originali si probabil erau de proasta calitate.Erau pe un motor de 525 din 95 cu Vanos,cu 360 de mii de km la bord.Motorul avea niste caderi ciudate,filtrul de aer mustea cu ulei,iar bujia de la un cilindru inota prin ulei.Cateodata tragea de rupea motorul,alte ori era foarte moale.La fel si pornirea,zile in sir pornea perfect,apoi avea zile in care se chinuia sa porneasca.

24502[/snapback]

Am si eu o intrebare legata de ce am vazut scris de tine...cand am schimbat bujiile am obs ca 2 aveau ulei dar pe filet nu cum ai spus tu ca inota.E condens sau ce e?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de ce am vazut scris de tine...cand am schimbat bujiile am obs ca 2 aveau ulei dar pe filet nu cum ai spus tu ca inota.E condens sau ce e?

24511[/snapback]

Daca e pe filet nu cred ca e problema sa nu fie pe electrod atunci e mai grav.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.