Jump to content

E30 - probleme cu racirea


Recommended Posts

Am si eu o intrebare legata de ce am vazut scris de tine...cand am schimbat bujiile am obs ca 2 aveau ulei dar pe filet nu cum ai spus tu ca inota.E condens sau ce e?

24511[/snapback]

 

Pe filet se pune intentionat ulei ca sa se scoata usor bujia,fara sa se rupa.Deci nu trebuie sa te ingrijorezi.La cel de care ziceam problema era ca se dusese garnitura de la capac.Are o garnitura pe marginea capacului,iar pe centru unde sunt bujiile sunt garnituri separate mici si rotunde la fiecare bujie.Acele garnituri erau intarite si probabil ca pe acolo scapa ulei.Eu chiar am schimbat garnitura de la capac,dar idiotii aia de la care am luat garnitura nu mi-au dat si acele garnituri rotunde care in mod normal trebui sa fie impreuna cu garnitura mare.Am tinut masina foarte putin,2 luni,nu eu am segmentat motorul,cei de la care l-am luat au umblat in el.

Din pacate cel care a cumparat masina de la mine a schimbat motorul dupa 6 luni,iar ghinionul vad ca il urmareste si a lovit un cal iar masina e acum acordeon.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe filet se pune intentionat ulei ca sa se scoata usor bujia,fara sa se rupa.Deci nu trebuie sa te ingrijorezi.La cel de care ziceam problema era ca se dusese garnitura de la capac.Are o garnitura pe marginea capacului,iar pe centru unde sunt bujiile sunt garnituri separate mici si rotunde  la fiecare bujie.Acele garnituri erau intarite si probabil ca pe acolo scapa ulei.Eu chiar am schimbat garnitura de la capac,dar idiotii aia de la care am luat garnitura nu mi-au dat si acele garnituri rotunde care in mod normal trebui sa fie impreuna cu garnitura mare.Am tinut masina foarte putin,2 luni,nu eu am segmentat motorul,cei de la care l-am luat au umblat in el.

Din pacate cel care a cumparat masina de la mine a schimbat motorul dupa 6 luni,iar ghinionul vad ca il urmareste si a lovit un cal iar masina e acum acordeon.

24513[/snapback]

Pai treaba sta in felul urmator..acum vreo 20.000 am pus bujii noi....recent le-am schimbat ca nu mai mergea mororul rotund.Le-am scos erau afumate(duse) dar aveau si ceva ulei pe filet...nu stiu cum a ajuns acolo

Link to comment
Share on other sites

Pai treaba sta in felul urmator..acum vreo 20.000 am pus bujii noi....recent le-am schimbat ca nu mai mergea mororul rotund.Le-am scos erau afumate(duse) dar aveau si ceva ulei pe filet...nu stiu cum a ajuns acolo

24514[/snapback]

 

Stai linistit.Ulei pe filet e la toate masinile,pus de mecanici.Stiu caz in care respectivu si a schimbat singur bujiile si nu a pus ulei pe filet,s-au intepenit si s-a rupt una din ele.Sa vezi atunci munca sa o scoata din _chiulasa_.

Link to comment
Share on other sites

motorul era foarte normal :blink:

despre ulei, eu cred ca se scurge de sus. nu prea am vazut motor m20 care sa nu scape ulei pe linga capac. eu m-am plictisit de incercat garnituri si feluri de silicon, acum mi-am luat o cirpa si mai sterg din cind in cind. nu prea are de unde sa vina din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

io merg la mare!!!

pana la urma s-a descoperit de ce incalzea?

ce altceva ai mai schimbat la motor in afara de cuzinetii de palier?

24745[/snapback]

Marea s-a amanat,s-au schimbat cuzinetii de palier si cei de biela,masina a fost pornita sambata dar mergea foarte prost(in 5 cilindri)in plus a mai aparut un uruit care dispare in momentul in care calc ambreiajul(rulmentul de ambreiaj?)oricum spre toamna vreau sa schimb ambreiajul deci asta nu ma intereseaza momentan.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca mecanicul respectiv e un foarte prost profesionist. oricum motorul a fost desfacut complet (chiar daca in doua etape), ar fi trebuit sa masoare TOT si sa determine toate problemele. el nici macar n-a spalat piesele.... aratau bielele alea exact cum le daduse afara din motor :)

 

as baga mina in foc ca inainte sa-l desfaci _nu_ aveai probleme cu nici unul din cei 6 cilindri, dupa cum functiona motorul. ramine de vazut daca n-a aparut vreo fisura la chiulasa, dupa prelucrare/stringere.

 

:blink: :) :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.