Jump to content

reconditionare injectoare


bumbum12i

Recommended Posts

De la orice magazin de piese il iei, este cam 450-500ron garantia pentru injectorul vechi. daca nu ai piesa veche in momentul platii trebuie sa lasi garantia si o recuperezi

Poti sa incerci cu autokarma/epiesa sau orice alt magazin pe care il stii sau il foloseai pana acum.

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

De la orice magazin de piese il iei, este cam 450-500ron garantia pentru injectorul vechi. daca nu ai piesa veche in momentul platii trebuie sa lasi garantia si o recuperezi

Poti sa incerci cu autokarma/epiesa sau orice alt magazin pe care il stii sau il foloseai pana acum.

Ok, mersi.

Link to comment
Share on other sites

Salut,eu am facut testul cu seringele la injectoare si toate au crescut identic,acum eu tot cred ca au ceva pt ca masina are o mica trepidatie si parca nu trage cum ar trebui,mentionez ca motorul este facut de curand complet ( pistoane noi,chiulasa/turbina verificate.. etc )

Este posibil sa fie toate 4 defecte sau sa aibe inceput de sfarsit ?

Nu am verificat debitmetrul si egr-ul daca functioneaza 100 %

 

M-ar ajuta cineva cu un tester din zona buzau/focsani !

Edited by MiLLe
Link to comment
Share on other sites

Salut,eu am facut testul cu seringele la injectoare si toate au crescut identic

 

In primul rand ala e doar unul din testele efectuate pe banc, cu injectoarele demontate.

Prima data puteai sa pui o diagnoza pe masina sa vezi corectia injectoarelor, sau le dai jos si te duci cu ele la o firma care are banc de testare injectoare.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ala e doar unul din testele efectuate pe banc, cu injectoarele demontate.

Prima data puteai sa pui o diagnoza pe masina sa vezi corectia injectoarelor, sau le dai jos si te duci cu ele la o firma care are banc de testare injectoare.

cam greu in zona mea cu diagnozele pt bmw....

Link to comment
Share on other sites

Am recondiționat injectoarele la RĂŁdĂŁcini Militari pana la urma .

Este reprezentanta Bosch și cum spuneam ,

Cele doua Injectoarele care aveau corecție 1,8 cu plus și celĂŁlalt -2,7 erau praf ,adicĂŁ mi le au recondiționat total (a mai rĂŁmas din ele doar exteriorul și bobina,restul de arculete ,diuze,supapa retur ,etc a fost schimbat ).

Celelalte doua care aveam corecție 0,5 respectiv o,8 a fost nevoie doare de diuze noi și ceva arculete ,șaibe ,nu știu exact .

Pentru cele doua fĂŁcute total ,preț 1300 RON .

Pentru cele parțial ,preț 800 RON .

Total 2100 RON cu garanție 2 ani la lucrare .

Mult ,puțin asta a fost .

RĂŁmâne sa le montez mâine și revin cu impresii ,asta dacĂŁ mai intereseazĂŁ pe cineva.

Seara buna !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Din pacate stiu, injectorul a fost dat jos si dus din nou la firma respectiva, dupa 1 ora am fost sunat ca injectorul nu a mai trecut testul supus pe aparat la ei si poate ca a prins ceva mizerie la montaj, interesant ca doar cel recalibrat a prins mizerie celelalte nu, ma rog injectorul a ramas sa fie desfacut in totalitate curatat si recalibrat, dc nici asa nu merge cumpar unul sh il montez codez si data viitoare ma invat minte. Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Imi puteti recomanda si pe cineva din zona Slatina-Olt care sa se priceapa bine la diesel ? As vrea sa verific un motor la un E46 320D 136Cp 2001 cumparat acum doua zile ( tester, verificat injectoare, turbina, furtune vacum, egr, etc ). Vreau sa verific si sa schimb tot ce este nevoie. Masina porneste bine dar la accelerare da fum negru si funingine, parca nu tureaza cum trebuie...nu are forta, si parca nu suna bine motorul...sau cel putin asa am eu impresia ( este primul diasel care il am ).

post-85419-0-35055600-1509571482_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Va salut, vreau sa va intreb ceva, dupa ce am luat un injector sh masina a mers ok, in schimb am observat ca numai cateodata la rece simt ca o oscilatie mica in caroserie ca si cum ar intrerupe, am verificat cu diagnoza vorectiile si am observat ca injectorul 4 a ajuns pana la -2 corectie, nu mi se pare ok, pana sa schimb injectorul de pe 2 avem compensari de 0.2 0.3 cu plus si minus in plus se compensau frumos doua cate doua, acum compensare cu minus e doar pe injectorul 4, oare sa fie problema si pe 4? Chiar dc e cu minus?
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam corecție pe unul din injectoare -2,7 și mașina nu avea nici un simptom ,stĂŁtea relantiul bat.

In schimb la accelerãri puternice se vedea ceva fum negru ,dar atât ,nu fluctuatii sau sa nu tragã .

Oricum eu le am refĂŁcut total la Bosch și acum mi se pare ca se aude un mic ronțĂŁit de injevtoare de la 3000 rpm in sus când o accelerez brusc.

In schimb nu mai scoate fum deloc și am corecțiile 0,2 ;0,3 pe toate 4.

Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat toate injectoarele, am pornit masina si valori foarte bune, am terminat de montat tot si la final am scris injectoarele in calculator, dupa ce am pornit am ramas uimit sa constat ca 1 si 4 aveau valoare de 1-1.2? De unde si pana unde? Am scris inapoi vechile coduri si situatia sa schimbat dramatic doar 1 avea peste 1, la 1 am scris un alt cod si am ramas cu 3 coduri de la injectoarele vechi si unul de la cel nou, acum cu aceste coduri valorile sunt pana in 0.1, 0.2, -0,6, 0.3, sincer nu mai inteleg nimic , scrii un alt cod si injectorul isi schimba corectia, masina merge bine deci momentan am lasat asa sa vad ce se intampla dc se intampla ceva
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intrebare, poate un injector in parametri dimineata la rece sa tacane asa ca o bataie metalica, subtila,pana ce se incalzeste putin, dc el este in parametrii? sau e o coincidenta si poate fi din alta parte , am vazut pe youtube gramada care ar avea acel zgomot si unii zic de fulia de vibrochen altii injectoare
Link to comment
Share on other sites

Da, se poate. Se mai poate inclusiv sa fie ceva negru sau umezeala pe la injectoare, aceea este motorina si este acolo din cauza ca pierzi compresie pe la ele, unde este pierdere de compresie si tacanitul este mai puternic, insa poate sa tacane chiar si fara pierderi de compresie, dar de asemenea tacanitul poate sa provina de la tacheti/culbutori, conteaza ce ulei ai bagat, cat ai mers cu el, etc.

E normal ca motorul sa "tacane" mai tare in primele 10-20-30 secunde cand sta la temperatura rece mult timp.Eu cand plec la munca, masina fiind in garaj, sunt undeva la 10-15 grade, iar cand o tin afara la munca 9 ore pe la 5 grade se vede ca a stat in frig, nu mai vorbesc la -10/-20 ca zici ca nu are ulei.

 

Daca nu scoate fum, injectorul este in parametri, nu trepideaza sau altceva lasa injectoarele in pace.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Si eu am un tacanit metalic dimineata la rece doar cand sunt sub 5 grade afara si doar cand merg si dupa apx 500 m dispare. Dar ciudat este ca il percep ca si cum ar fi undeva in partea dreapta a masinii. Prima oara am crezut ca este ceva la roata.

Sa fie un injector care ar face probleme ?

 

 

Pune ulei 0w30, sa vezi ca nu mai sunt probleme, exact asa am patit si eu.

La mine masina a mers in Germania numai cu bmw twin power turbo ll-04 0w-30 ( si are ceva km. ), cand am adus-o anul trecut in tara, nu am gasit ulei bmw twin power turbo ll-04 0w-30 la noi, am gasit numai 5w30, cum am pus 5w30 a inceput sa faca ca la masina ta.

Eu am adus din Austria 0w30 si cum l-am schimbat, a disparut acel mic rapait metalic dimineata.

 

Concluzia este, ca nu este de vina injectorul, este problema ca se amorseaza culbutorii mai greu, din cauza uleiul folosit.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.