Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Scurgere ulei pe la SOLV


ViBogdan

Recommended Posts

Recent am descoperit o pata de ulei pe blocul motor in zona din fata a acestuia. Lichidul era galben deci clar e ulei. Am curatat tot si dupa 900 de km pe afara m-am uitat din nou. Uleiul se scurgea de la o valva SOLV(piesa nr 1) aflata in fata motorului. Am atasat si poza in cauza. Mie mi se pare ca scurgerea e din zona "ora 6"(sa-i spunem) a valvei de sus. Intrebarea ar fi urmatoarea: pot demonta piesa in cauza pentru a decoperi cauza? Mai mult ca sigur este un O ring(ori 2, ori 3) insa as dori sa stiu daca pot demonta piesa ca sa inspectez starea garniturilor sau demontarea acestora are si alte implicatii?

post-1030-1283100573_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Recent am descoperit o pata de ulei pe blocul motor in zona din fata a acestuia. Lichidul era galben deci clar e ulei. Am curatat tot si dupa 900 de km pe afara m-am uitat din nou. Uleiul se scurgea de la o valva SOLV(piesa nr 1) aflata in fata motorului. Am atasat si poza in cauza. Mie mi se pare ca scurgerea e din zona "ora 6"(sa-i spunem) a valvei de sus. Intrebarea ar fi urmatoarea: pot demonta piesa in cauza pentru a decoperi cauza? Mai mult ca sigur este un O ring(ori 2, ori 3) insa as dori sa stiu daca pot demonta piesa ca sa inspectez starea garniturilor sau demontarea acestora are si alte implicatii?

 

Da. Se scot acele Valve solenoide afara si se inlocuiesc garniturile ( sunt 2 pt. fiecare). Si eu am avut problema asta. Le-am inlocuit si totul e Ok. Cauta pe net ca este un DIY cum se schimba. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Recent am descoperit o pata de ulei pe blocul motor in zona din fata a acestuia. Lichidul era galben deci clar e ulei. Am curatat tot si dupa 900 de km pe afara m-am uitat din nou. Uleiul se scurgea de la o valva SOLV(piesa nr 1) aflata in fata motorului. Am atasat si poza in cauza. Mie mi se pare ca scurgerea e din zona "ora 6"(sa-i spunem) a valvei de sus. Intrebarea ar fi urmatoarea: pot demonta piesa in cauza pentru a decoperi cauza? Mai mult ca sigur este un O ring(ori 2, ori 3) insa as dori sa stiu daca pot demonta piesa ca sa inspectez starea garniturilor sau demontarea acestora are si alte implicatii?

 

Da. Se scot acele Valve solenoide afara si se inlocuiesc garniturile ( sunt 2 pt. fiecare). Si eu am avut problema asta. Le-am inlocuit si totul e Ok. Cauta pe net ca este un DIY cum se schimba. Bafta.

 

Imi imaginez ca mare complicatie nu e...Adica vad 2 cleme in fata care mentin presiunea asupra lor si cam atat. Am sa ma apuc de ele curand. Danke!

Link to comment
Share on other sites

Recent am descoperit o pata de ulei pe blocul motor in zona din fata a acestuia. Lichidul era galben deci clar e ulei. Am curatat tot si dupa 900 de km pe afara m-am uitat din nou. Uleiul se scurgea de la o valva SOLV(piesa nr 1) aflata in fata motorului. Am atasat si poza in cauza. Mie mi se pare ca scurgerea e din zona "ora 6"(sa-i spunem) a valvei de sus. Intrebarea ar fi urmatoarea: pot demonta piesa in cauza pentru a decoperi cauza? Mai mult ca sigur este un O ring(ori 2, ori 3) insa as dori sa stiu daca pot demonta piesa ca sa inspectez starea garniturilor sau demontarea acestora are si alte implicatii?

 

Da. Se scot acele Valve solenoide afara si se inlocuiesc garniturile ( sunt 2 pt. fiecare). Si eu am avut problema asta. Le-am inlocuit si totul e Ok. Cauta pe net ca este un DIY cum se schimba. Bafta.

 

Imi imaginez ca mare complicatie nu e...Adica vad 2 cleme in fata care mentin presiunea asupra lor si cam atat. Am sa ma apuc de ele curand. Danke!

Este relativ simplu. Garniturile le-am luat pe original ~60 ron toate 4. Cu motorul RECE (vezi ca frig ca dracu alea :twoup: ), scoti suruburile alea 2 cu o cheie de 10, desfaci mufele de la SV-uri (tragi de sarma aia in sus si apoi scoti mufa) si scoti afara sondele. Ai pe ele 2 garnituri, una mai mare si una mai mica. Le inlocuiesti si pui la loc. Eu am dat si cu niste spray de contact si mi-am curatat scursura aia de ulei de pe blocul motor si a ramas impecabil de curat. Asa ca succes.

Link to comment
Share on other sites

Recent am descoperit o pata de ulei pe blocul motor in zona din fata a acestuia. Lichidul era galben deci clar e ulei. Am curatat tot si dupa 900 de km pe afara m-am uitat din nou. Uleiul se scurgea de la o valva SOLV(piesa nr 1) aflata in fata motorului. Am atasat si poza in cauza. Mie mi se pare ca scurgerea e din zona "ora 6"(sa-i spunem) a valvei de sus. Intrebarea ar fi urmatoarea: pot demonta piesa in cauza pentru a decoperi cauza? Mai mult ca sigur este un O ring(ori 2, ori 3) insa as dori sa stiu daca pot demonta piesa ca sa inspectez starea garniturilor sau demontarea acestora are si alte implicatii?

 

Da. Se scot acele Valve solenoide afara si se inlocuiesc garniturile ( sunt 2 pt. fiecare). Si eu am avut problema asta. Le-am inlocuit si totul e Ok. Cauta pe net ca este un DIY cum se schimba. Bafta.

 

Imi imaginez ca mare complicatie nu e...Adica vad 2 cleme in fata care mentin presiunea asupra lor si cam atat. Am sa ma apuc de ele curand. Danke!

Este relativ simplu. Garniturile le-am luat pe original ~60 ron toate 4. Cu motorul RECE (vezi ca frig ca dracu alea :twoup: ), scoti suruburile alea 2 cu o cheie de 10, desfaci mufele de la SV-uri (tragi de sarma aia in sus si apoi scoti mufa) si scoti afara sondele. Ai pe ele 2 garnituri, una mai mare si una mai mica. Le inlocuiesti si pui la loc. Eu am dat si cu niste spray de contact si mi-am curatat scursura aia de ulei de pe blocul motor si a ramas impecabil de curat. Asa ca succes.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

cam la cati km ,s-au dus oringurile alea ,intreb pt ca si eu am acelasi motor dar inca nu am probleme pe acolo,in schimb am avut in spate la pompa de vacum unde la fel e un oring pe unde se pierde destul de mult ulei

In momentul de fata are 153.000km. Si abia recent am observat urmele de ulei...acum 2000-3000km nu erau.

Link to comment
Share on other sites

cam la cati km ,s-au dus oringurile alea ,intreb pt ca si eu am acelasi motor dar inca nu am probleme pe acolo,in schimb am avut in spate la pompa de vacum unde la fel e un oring pe unde se pierde destul de mult ulei

 

Si la mine tot in jur de 150.000 de Km a aparut scurgerea. E normal, garniturile alea se mai prajesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.