Jump to content

se merita un SERIE 5 E34?


clausthaler1

Recommended Posts

Salutare!as dorii de la cunoscatori ceva info,pareri,si sfaturi in legatura cu serie5 e34.problema sta in felul urmator:am un bmw e36 318 is cupe si sunt foarte multumit de el,il am de aprox 1 an si ceva si nu l-as vinde nici in ruptul capului.mai am o alta masina,frantuzeasca pe care am gasit sa o vand,in ideea de ai lasa sotiei mele e36-le...acum ceva timp mi se pusese pata pe un serie 7 din 99,imi place la nebunie aceasta masina,insa am auzit ca intretinerea este semnificativ mai scumpa decat la serie 3 sau 5...in momentul de fata am o ocazie sa cumpar de la un prieten un e34 din 1996 care arata tzipla deci nu are cusur aceasta masina...este vb despre un 520i...am mers cu ea si mi se pare ca merge ca unsa exact ca una noua.respectivul o are de 2 ani tinuta numai in garaj,si vrea sa treaca la e39...si mie mi-ar placea e39 insa nu am gasit unul bun si sa-mi placa la noi,el si-l aduce din germania de la om din curte,la fel si e34-ul a fost cumparat.e34 este o limuzina(sau masina de familie zic unii)foarte frumoasa si clasica...mie imi place mult mai ales ca imi doresc o masina mai mare cu un confort mai sporit(eu sunt sofer personal pe un mertz E classe din 2009 si m-am obisnuit sa conduc masina mai mare si-mi place confortul sporit)deci as dorii cateva sfaturi de la cei care cunosc ,care poseda o asemenea limuzina...se merita?puncte slabe...etc!multumesc !
Link to comment
Share on other sites

Daca fost intretinut bine e ok, desi poate deveni costisitor totusi. O masina de varsta asta are mici probleme macar. Depinde cat esti de pretentios. Si in ce stare e masina bineinteles. Masina este foarte comoda la drum lung, si ai spatiu destul si pentru pasageri si bagaje. Totusi gura de la portbagaj e relativ mica.

In rest pica la ea compresorul de AC, (oarecum normal avand in vedere varsta si regimul de functionare din Romania), radiatorul se fisureaza in cot si orice reparatie acolo e o carpeala si pana la urma il inlocuiesti, probleme la partea electrica, pompa de apa originala cu palete de plastic care moare (probabil a fost inlocuita pana acum), se mai duc garnituri imbatrinite dupa atat vreme, chestii mici dar care iti pot da batai de cap. (eu am avut noroc pana acum , nu am avut de loc probleme la partea electrica, in afara de un proiector care se incapataneaza sa nu mearga dar nici nu le folosesc niciodata).

Cu rugina sta foarte bine, eu am revosit-o complet acum o luna si in afara de 2 puncte de rugina, unul mai mare pe dreapta spate si unul foarte mic langa stop tot in dreapta(probabil a fost lovita putin acolo si a sarit vopseaua), nu am avut nimic.

Piesele sunt relativ ieftine, chiar si originale, majoritatea sunt poate cu 15 % mai scumpe maxim decat aftermarket .

Dar ma repet, depinde foarte mult cum a fost intretinuta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca fost intretinut bine e ok, desi poate deveni costisitor totusi. O masina de varsta asta are mici probleme macar. Depinde cat esti de pretentios. Si in ce stare e masina bineinteles. Masina este foarte comoda la drum lung, si ai spatiu destul si pentru pasageri si bagaje. Totusi gura de la portbagaj e relativ mica.

In rest pica la ea compresorul de AC, (oarecum normal avand in vedere varsta si regimul de functionare din Romania), radiatorul se fisureaza in cot si orice reparatie acolo e o carpeala si pana la urma il inlocuiesti, probleme la partea electrica, pompa de apa originala cu palete de plastic care moare (probabil a fost inlocuita pana acum), se mai duc garnituri imbatrinite dupa atat vreme, chestii mici dar care iti pot da batai de cap. (eu am avut noroc pana acum , nu am avut de loc probleme la partea electrica, in afara de un proiector care se incapataneaza sa nu mearga dar nici nu le folosesc niciodata).

Cu rugina sta foarte bine, eu am revosit-o complet acum o luna si in afara de 2 puncte de rugina, unul mai mare pe dreapta spate si unul foarte mic langa stop tot in dreapta(probabil a fost lovita putin acolo si a sarit vopseaua), nu am avut nimic.

Piesele sunt relativ ieftine, chiar si originale, majoritatea sunt poate cu 15 % mai scumpe maxim decat aftermarket .

Dar ma repet, depinde foarte mult cum a fost intretinuta.

merci de sfaturi...ce sa zic.!?!?...masina nu are pic de rugina(a fost tinuta numai in garaj)clima functioneaza nu cred ca a avut probleme,interiorul este crem(asta imi place mult) scaunele nu au urme de tocit,nici canapeaua din spate...totul este ca de fabrica pe ea,nimic alceva de"tuning"inclusiv jantele sunt originale...eu personal nu am gasit ceva inestetic sau sa nu mearga la aceasta masina.propietarul a schimbat la ea de can o are toate articulatiile,consumabile,a folosit numai ulei liqui moly...deci este o masina care sa tinut la ea,inclusiv la fostul propr.din germania...se vede de la o posta.nu a fost vopsita niciodata,are vopseaua de fabrica care arata destul de bine,are inca luciu.mentionez ca masina are 250 mii km,proprietarul spune ca sunt foarte reali,are inclusiv cartea service la ea cu absolut toate reviziile etc.

Link to comment
Share on other sites

Totusi gura de la portbagaj e relativ mica.

Nu mi se pare deloc mica. La E39 e mai mica. Si oricum daca zice ca e din '96 inseamna ca e touring.

La touring sunt cateva piese legate de suspensie mai scumpe decat la sedan, dar cam atat. E un pic lenesa cu un 2.0, dar cred ca nu prea te intereseaza asta.

In rest e o masina buna, nu ti-e frica sa te lase pe drumuri. Eu sunt la a doua deja si desi am bagat destul de multi bani in ele (au fost prost intretinute inainte), nu consider masina a fi o sugativa. Am avut ghinionul sa am probleme la cutie la ambele, dar stiu ca majoritatea nu au. Chiar si asa, neintretinute, forjate, etc... Motorul merge superb. Multi se sperie cand vad 250k Km, dar realitatea e ca motorul functioneaza mai bine decat majoritatea MPI-urilor, DCI-urilor si alte asemenea cu un sfert din Km. Singurele momente cand am avut probleme la motor au fost din cauza unor furtunuri de aer imbatranite (erau cele originale, de acum 20 ani).

 

Se intinde bine la drum, e confortabila, sta bine pe sosea si in curbe, dar in acelasi timp poate fi si agila prin oras daca ai nevoie. Este si mai eleganta si in opinia mea cel putin, mai frumoasa decat E36. Ca un bonus, vei avea mai mult respect in trafic si vor fi mai putini care sa te considere cocalar in BMW (fata de E36 cel putin).

 

Batai de cap eu am avut cu inchiderea centralizata (pana la urma am pus alarma si inchiderea prin alarma), iar intr-adevar la radiator daca ai probleme va trebui sa-l schimbi cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare mica n comparatie cu volumul portbagajului care e mare. Ma enerveaza cand am de carat cutii in special, zici ca intra dar nu treci de gura. Nu e asa drama oricum.

Faza e ca eu in afara de radiatorul ala nu am avut nici un din problemele tipice de e34. De exemplu cu inchiderea centralizata, pompa de apa, vascocuplaj s.a.m.d, nu am umblat la ele..

Cel putin pana acum.

Iar motorul e extrem de fiabil, inclin sa zic ca e printre cele mai fiabile si usor de intretinut motoare facut e de BMW vreodata...

Ar mai fi si alternatorul, asta la e34 e ca si inelele la copaci , fiecare alternator schimbat inseamna cam 200-250k km ... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

mie imi place mult mai ales ca imi doresc o masina mai mare cu un confort mai sporit

Pai daca ti-o place ce mai astepti? :twoup:

 

Eu am trecut la e39 de la e34. E34-ule are bordul mai "spartan" - se vede diferenta de varsta, dar la exterior, daca a fost ingrijit bine, e un model f frumos. Si acum imi aduc aminte cu placere de e34-le meu din 89! O masina pe cinste. Si e foarte confortabila pe drumurile noastre.

Sigur, o sa ai de schimbat una alta, dar daca iti place modelul n-o sa-ti para rau.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

mie imi place mult mai ales ca imi doresc o masina mai mare cu un confort mai sporit

Pai daca ti-o place ce mai astepti? :)

 

Eu am trecut la e39 de la e34. E34-ule are bordul mai "spartan" - se vede diferenta de varsta, dar la exterior, daca a fost ingrijit bine, e un model f frumos. Si acum imi aduc aminte cu placere de e34-le meu din 89! O masina pe cinste. Si e foarte confortabila pe drumurile noastre.

Sigur, o sa ai de schimbat una alta, dar daca iti place modelul n-o sa-ti para rau.

Bafta!

asa mi-a fost teama si cand am cumparat e36-le...insa a meritat totii banii...intradevar,am mai avut ici -colo mici defecte pe care le-am remediat cu putini bani.e36 il am de aprox un an jumatate si merge ceas(am vandut un reno megane 2.1 sa-mi iau e36)...referitor la e34 ,imi place insa mai vreau sa ma gandesc bine...totusi costa 3 miare si pe vremurile actuale,greu mai pleaca banii din mana!!si eu as fi dorit e39 insa nu am incredere sa cumpar de la oricine,bmw-urile sunt omorate,forjate rau astea de pe la noi...am auzit multi care plang dupa bani.eu intodeauna cand mi-am luoat o masina am fost sigur de ea de la bun inceput,nu dau banii pe orice!

 

Totusi gura de la portbagaj e relativ mica.

Nu mi se pare deloc mica. La E39 e mai mica. Si oricum daca zice ca e din '96 inseamna ca e touring.

La touring sunt cateva piese legate de suspensie mai scumpe decat la sedan, dar cam atat. E un pic lenesa cu un 2.0, dar cred ca nu prea te intereseaza asta.

In rest e o masina buna, nu ti-e frica sa te lase pe drumuri. Eu sunt la a doua deja si desi am bagat destul de multi bani in ele (au fost prost intretinute inainte), nu consider masina a fi o sugativa. Am avut ghinionul sa am probleme la cutie la ambele, dar stiu ca majoritatea nu au. Chiar si asa, neintretinute, forjate, etc... Motorul merge superb. Multi se sperie cand vad 250k Km, dar realitatea e ca motorul functioneaza mai bine decat majoritatea MPI-urilor, DCI-urilor si alte asemenea cu un sfert din Km. Singurele momente cand am avut probleme la motor au fost din cauza unor furtunuri de aer imbatranite (erau cele originale, de acum 20 ani).

 

Se intinde bine la drum, e confortabila, sta bine pe sosea si in curbe, dar in acelasi timp poate fi si agila prin oras daca ai nevoie. Este si mai eleganta si in opinia mea cel putin, mai frumoasa decat E36. Ca un bonus, vei avea mai mult respect in trafic si vor fi mai putini care sa te considere cocalar in BMW (fata de E36 cel putin).

 

Batai de cap eu am avut cu inchiderea centralizata (pana la urma am pus alarma si inchiderea prin alarma), iar intr-adevar la radiator daca ai probleme va trebui sa-l schimbi cu totul.

ms,pt sfat...intadevar este o masina eleganta,ce-l putin asa o vad eu...LOL aia cu cocalarii a fost tare rau!! :twoup: insa intre cele doua masini sunt diferente enorme...nu poti compara doua clase diferite,eu asa vad...mai ales ca eu am e36 cupe care este si mai sportiva decat e36 sedan sau compacta...cred ca si tinuta de drum difera mult de e36...defapt sunt convins!!!cocalari poti vedea si in e36 si in e34 si e39...si multe altele...insa masinile lor difera fata de ale unor pasionati de bmw!orice clasa model ar avea! :)

Link to comment
Share on other sites

E34 fara pic de rugina ? Cred ca este imposibil !!! E34 este o masina teapana la accident, stabila si foarte fiabila comparativ cu alte modele BMW si as recomanda oricui un E34 la an final de productzie //'95 - '96 decat un E39 in primii ani de productzie // '96 - '98.
Link to comment
Share on other sites

E34 fara pic de rugina ? Cred ca este imposibil !!! E34 este o masina teapana la accident, stabila si foarte fiabila comparativ cu alte modele BMW si as recomanda oricui un E34 la an final de productzie //'95 - '96 decat un E39 in primii ani de productzie // '96 - '98.

dap...fara pic de rugina...vopsea de fabrica!!!tinut la garaj...dar de ce te miri ,am vazut e36 din 92 fara gram de rugina,si nevopsit!

Link to comment
Share on other sites

nu iti cumpara e34 pt ca sunt proaste rau,nu merita.

 

eu o am de un an jumate si nu m-a lasat niciodata in drum,merge superb la drum intins,e spatioasa si confortabila.

 

radiatorul l-am schimbat si eu,am pus BEHR,mama lui cu tot cu furtunuri noi sa scap de o grija.

 

cu rugina nu am probleme.daca nu ai aparatori de noroi bune pe spate se stange multa apa si zace acolo chiar si vara.pun pariu ca scoti 2 kg de jeg din bara spate.

 

cateodata ma enerveaza ca e prea mare masina cand nu gasec loc de parcare sau e traficul aglomerat,dar de cate ori ma urc la volan imi apare un ranjet in coltul gurii de satisfactie.

Link to comment
Share on other sites

nu iti cumpara e34 pt ca sunt proaste rau,nu merita.

 

eu o am de un an jumate si nu m-a lasat niciodata in drum,merge superb la drum intins,e spatioasa si confortabila.

 

radiatorul l-am schimbat si eu,am pus BEHR,mama lui cu tot cu furtunuri noi sa scap de o grija.

 

cu rugina nu am probleme.daca nu ai aparatori de noroi bune pe spate se stange multa apa si zace acolo chiar si vara.pun pariu ca scoti 2 kg de jeg din bara spate.

 

cateodata ma enerveaza ca e prea mare masina cand nu gasec loc de parcare sau e traficul aglomerat,dar de cate ori ma urc la volan imi apare un ranjet in coltul gurii de satisfactie.

de ce sunt proaste rau...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.