Jump to content

check engine aprins


Recommended Posts

sal.am si eu o problema,mi s-a aprins check engine,de ieri masina a inceput sa mearga urat.avea fluctuatii de relanti,se accelera singura,ajungea pe la 1500 de ture si tremura naspa,parca mergea inecata asa. astazi a culminat cu aprinderea martorului din bord.clar imi trebuie un tester,dar care ar putea fi cauza,a patit cineva asa ceva?la ce sa ma astept?care ar fi cauzele?
Link to comment
Share on other sites

sal.am si eu o problema,mi s-a aprins check engine,de ieri masina a inceput sa mearga urat.avea fluctuatii de relanti,se accelera singura,ajungea pe la 1500 de ture si tremura naspa,parca mergea inecata asa. astazi a culminat cu aprinderea martorului din bord.clar imi trebuie un tester,dar care ar putea fi cauza,a patit cineva asa ceva?la ce sa ma astept?care ar fi cauzele?

 

Verifica si bobinele de inductie sa nu se fi ars vreo una si sa iti mearga in 3 pistoane, eu am patit asta.

Link to comment
Share on other sites

Eu as verifica fisele si bujiile intai

Apoi furtunele de vacuum si valva PCV iar mai apoi EVAP-ul (canistra de purjare)

Ar fi posibil si MAF-ul si/ sau sonda/ sondele Lambda, dar asta numai tester-ul iti poate spune cu o oarecera precizi. Din cate stiu eu, in Bucuresti @320ie36, @MAS, @battleat8 sunt competenti, dar poate si altii pe care eu unul sincer nu-i cunosc.. Pe acestia ii recomand insa

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am gasit pe cineva cu un tester,dar avea un tester universal,nu stiu exact ce soft si mi-a gasit urmatoarele erori:

 

P0134 Ox Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)

P0125 Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control

P0119 Engine Coolant Temperature Circuit Intermittent

P0388 Crankshaft Position Sensor B Circuit High Input

baiatul nu prea se pricepea sa le interpreteze,pe astea le-a gasit,iar live data,cu motorul pornit nu a putut sa se conecteze,se bloca programul.apropo,se aude undeva pe langa valva disa si pcv un suerat ca si cum ar trage aer ,ce ar trebui sa verific?care e EPAV-UL(canistra de purjare)?

stie cineva sa mi le explice?o interpretare?

Edited by danybmw
Link to comment
Share on other sites

eu as face pariu ca e un injector care nu baga.. daca ai zis ca tremura tare si merge intrerupt..

tester-ul dedicat bmw iti spune imediat.

acu ca sa fii sigur ai putea sa scoti mufa de la un injector si vezi daca face mai rau sau se opreste motorul de tot sau daca e la fel inseamna ca ala e defect.fa asta pe rand la toate injectoarele(la fiecare mufa pe rand).

Edited by Diesel Power
Link to comment
Share on other sites

se aude undeva pe langa valva disa si pcv un suerat ca si cum ar trage aer ,ce ar trebui sa verific?care e EPAV-UL(canistra de purjare)?

stie cineva sa mi le explice?o interpretare?

 

EVAP este fixat pe carcasa filtrului de aer inspre motor. Din cate se vede nu ai treaba cu el asa ca lasa-l

Schimba PCV-ul

Link to comment
Share on other sites

am mai pus un tester pe masina,carsoft,imi da 3 erori ,camshaft senzor,cooling temperature si sonda lamda,dar nu specifica,care dintre sonde inante sau dupa catalizator.cum pot afla care sonda lamda este dusa?sunt la fel sondele?specific ca se aud detonatii in toba de esapament,ce mi-a zis baiatul cu testerul,ca ar primi benzina multa si surplusul se arde pe toba si produce detonatiile.
Link to comment
Share on other sites

camshaft senzor,cooling temperature si sonda lamda,dar nu specifica,care dintre sonde inante sau dupa catalizator.cum pot afla care sonda lamda este dusa?sunt la fel sondele?specific ca se aud detonatii in toba de esapament,

 

in cazul asta este sonda din fata cat-ului.

Ziceai ca fasaie....asta este posibil de la PCV sau furtunul care pleaca din ea. Asta iti poate face probleme la ralanti si nu numai.

Asa cum a zis Paul, INPA ca si DIS dealtfel iti spun sigur care sonda este cu probleme. Senzorii ii diagnostichezi corespunzator tot cu programele astea. Sunt useri pe forum care te pot ajuta.

Link to comment
Share on other sites

am mai pus un tester pe masina,carsoft,imi da 3 erori ,camshaft senzor,cooling temperature si sonda lamda,dar nu specifica,care dintre sonde inante sau dupa catalizator.cum pot afla care sonda lamda este dusa?sunt la fel sondele?specific ca se aud detonatii in toba de esapament,ce mi-a zis baiatul cu testerul,ca ar primi benzina multa si surplusul se arde pe toba si produce detonatiile.

 

 

E destul de sigur ca e PCV-ul... Valva respectiva e o problema destul de intalnita la motorul tau si am avut si eu problema in cauza pe masina mea... cand turam motorul mergea OK dar cum il lasam la liber sau relanti o lua razna de nu stiai ce e cu ea (aveam 316i e46 M43B19 motorul)... dupa cum a spus si Dan daca se aude si un fasait e clara treaba si mergi sigur pe valva PCV... Vezi la montare sa curete bine soclu pe care se prinde ca sa nu intre aer fals sau alte chestii... Hai bafta :twoup:

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

care era senzorul care afecta si pornirea,in sensul ca daca e defect porneste mai greu masina,senzorul de la axa cu came sau cel de la arborele cotit?

 

In general ambii.

In particular insa, cel de la arbore are o "contributie" mai mare. Ai avut ceva rezultate la test care sa-i indice pe astia? Ce coduri erau?

Link to comment
Share on other sites

P0134 Ox Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)

P0125 Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control

P0119 Engine Coolant Temperature Circuit Intermittent

P0388 Crankshaft Position Sensor B Circuit High Input ,asta pe un tester universal

 

camshaft senzor si sonda lamda pe carsoft,nu specifica,care sonda lamda

 

astea sunt erorile.nu am reusit sa pun un gt1 pe masina,mai nou pornesc masina si se opreste,merge cateva secunde,scade turatia pana se opreste,la a2a sau a3a cheie ramane pornita.maine schimb pcv-ul ca se aude un fasait,o sa vina si sondele,apoi valva disa.

 

ce e mai urat ca pe un tester imi da senzor axa cu came,pe altul senzor arbore cotit!!!dar d ela ce senzor ar fi cele cu temperatura agentului de racire???ce sa verific?senzorul de pe furtunul de la radiator?sau cel de pe motor care e de apa si ulei??????ce senzori imi pot da eroarea asta???

rog pe cei care au intalnit astfel de probleme sa-mi dea un sfat,sau cei cu tester si care stiu sa interpreteze erorile.

Link to comment
Share on other sites

la mine sa aprins check engine,masina nu mai trage....!merg la tot felul de mesteri cu testere...benzina proasta ,sonde lambda....catalizatoare infundate(motor 2200 adica 2)!imi recomanda un prieten un service,Adciel -bosch car service langa brasov....omul si a dat sema dupa 3 minute,masina are pompa de benzina aprope praf,nu baga presiune,masoara in rampa de injectore ....asta era!masina merge unsa ,am desfundat cu ultrasunete si injectoarele!ce se intampla daca ma luam eu dupa toti mesterii astia ce au si ei un amarat de tester dar habar nu au cu ce e mananca?sonde lambda cu catalizatore...undeva la 4800 de lei....+bujii ...regualtoare presiune...filtre...etc!eu zic ca e f important sa mergi la un tester adevarat ,ca pana ii dai de cap platesti de iti sar ochii!succes!
Link to comment
Share on other sites

am mai pus un tester pe masina,carsoft,imi da 3 erori ,camshaft senzor,cooling temperature si sonda lamda,dar nu specifica,care dintre sonde inante sau dupa catalizator.cum pot afla care sonda lamda este dusa?sunt la fel sondele?specific ca se aud detonatii in toba de esapament,ce mi-a zis baiatul cu testerul,ca ar primi benzina multa si surplusul se arde pe toba si produce detonatiile.

 

 

E destul de sigur ca e PCV-ul... Valva respectiva e o problema destul de intalnita la motorul tau si am avut si eu problema in cauza pe masina mea... cand turam motorul mergea OK dar cum il lasam la liber sau relanti o lua razna de nu stiai ce e cu ea (aveam 316i e46 M43B19 motorul)... dupa cum a spus si Dan daca se aude si un fasait e clara treaba si mergi sigur pe valva PCV... Vezi la montare sa curete bine soclu pe care se prinde ca sa nu intre aer fals sau alte chestii... Hai bafta :twoup:

treaba cu fasaitu si tremurat ,am patit-o si eu. la e46,318i. sa adeverit sa fie furtunul de vaccum spart.

Link to comment
Share on other sites

maine schimb pcv-ul ca se aude un fasait,

 

Cred ca se va rezolva numai cu atat. Sa verifici atent furtunul ala gros care pleaca de la PCV (vezi ca sunt doua prinse impreuna ...verifica cu atentie si sub acel manson de caucuic care le infasoara)

 

furtunul ala il are panzat, spre deosebire de cel original care este facut dintr-un cauciuc foarte prost

il avea "topit" (asa cum l-am avut si eu)...

 

problema mare este ca are sparta si membrana de la valva DISA, iar daca este dusa si valva PCV, este normal sa mearga nasol pt ca vacuum-ul nu stiu cat de bine mai functioneaza...

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

problema mare este ca are sparta si membrana de la valva DISA, iar daca este dusa si valva PCV, este normal sa mearga nasol pt ca vacuum-ul nu stiu cat de bine mai functioneaza...

 

I-ai demontat tu DISA?...Nu spusese nimic de asta.

De obicei asta are niste zgomote specifice si simptome deasemeni putin diferite de PCV.

Verificati si PCV-ul si daca este defecta o inlocuiti ..Numai ca la DISA se complica putin lucrurile...Aici cam costa

 

Succesuri :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.