Jump to content

vas de expansiune crapat in oradea


Recommended Posts

sal!cumnatul meu, adi_jol ,coleg de forum,aflat prin oradea,a avut ghinionul sa-i crape vasul de expansiune.masina a mers cu o viteza normala,nu a fost forjata sau chestii de genul,iar acul care indica temperatura era la jumatate,exact cum trebuie.acum vreo luna,i s-a retezat surubul de aerisire de langa vasul de expansiune si cred ca din cauza la presiunea formata in instalatia de racire.care poate fi cauza acelei presiuni prea mari,care face sa crape una sau alta?stiti vreun parc de dezmembrari sau ceva in zona,oradea,de unde sa poata lua un vas de expansiune ,sa poata pleca la drum?cineva care sa-l poata ajuta cu un sfat?
Link to comment
Share on other sites

fie ca mai merge cu vasul asta fie ca merge cu altul ar trb sa bage busonul de la vas macar 30 de min in otet. are busonul colmatat / infundat cu diverse, d asta are presiune. vasul unde e crapat / plesnit ?

 

s pare ca au fost nenumarate pb cu vasele astea. daca tot ajunge sa comande altul nou macar sa ceara piesa "upgrade" versiunea noua.

 

surubul s-a retezat pt ca l-a strans prea tare...de asta are O-ring si taieturi pt moneda, sa-l stringi usor.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

vasul e plesnit pe lungimea lui,l-a lipit cu poxipol si a umblat la termostat,l-a lasat deschis,sa nu se mai faca presiune,sa poata merge pe distante mici.surubul de aerisire,s-a retezat la fata si cand am incercat sa scoatem bucata ramasa in filet,era ca un carton asa,nu mai era acelasi plastic,isi schimbase proprietatile.care e faza cu busonul de la vasul de expansiune?cum adica "piesa upgrade"? Edited by danybmw
Link to comment
Share on other sites

cam asa e plesnit:

post-5642-1283285577_thumb.jpg

cred c ai vrut sa spui ca a umblat la BUSON nu la TERMOSTAT. sau gresesc ?

a avut ceva produs petrolier pe circuitul de racire, asta s-a incins si a "lucrat" cu plasticul surubului. surubul ala trb strans cu mila MAXIMA.

vasul asta, are un material mizerabil, au cazut f multe, d asta s-a facut UN VAS NOU, UPGRADE, NU UN BUSON NOU.

busonul i-a spart vasul pt ca nu l-a curatat niciodata. sa-l bage in otet.

 

asta e codul de la piesa noua 17 11 7 573 781 care inlocuieste pe cea veche 17 13 7 787 039.

masina e manuala sau automata ? sau s-a schimbat vreodata pe masina asta vasul cu unul de automata ?

cand se "opareste" surubul cu ulei de automata devine alb, poros, casant, ca o branza uscata sau ca un sapun d casa vechi.

 

 

anything unclear ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

da cefi,ii transmit,ms frumos de ajutor.

 

exact asa a plesnit vasul.dar a umblat la termostat,l-a deschis,nu buson,sa nu se mai faca presiune si sa nu piarda apa multa.

masina are cutie manuala,iar vasul e cel original,nu a mai fost schimbat.ms frumos de cod,o sa-l pun sa caute dupa codul cel nou.

Link to comment
Share on other sites

da cefi,ii transmit,ms frumos de ajutor.

 

exact asa a plesnit vasul.dar a umblat la termostat,l-a deschis,nu buson,sa nu se mai faca presiune si sa nu piarda apa multa.

masina are cutie manuala,iar vasul e cel original,nu a mai fost schimbat.ms frumos de cod,o sa-l pun sa caute dupa codul cel nou.

 

BUSONUL FACE PRESIUNEA (O MENTINE) !!!

TERMOSTATUL MENTINE TEMPERATURA APEI DIN BLOC PT A ASIGURA RANDAMENTUL MOTORULUI, ADICA DIFERENTA DINTRE SURSA CALDA SI SURSA RECE...

 

puneti termostatul la loc !!!

Link to comment
Share on other sites

daca a crapat cineva un vas de expansiune de e30 / e28.

 

in primul rand nu seamana si mai mult...este cunoscuta problema

se pare ca si PN s-a schimbat. Era parca o problema din turnare...ceva cu un perete mai subtire...

E un topic intreg aici...am participat si eu :twoup: (merci @grozadan....)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;hl=expansiune

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

se sparge si la E30 doar ca mai greu si doar daca fortezi extrem de mult masina(gen cercuri burnouturi prelungite)

 

 

nu cred ca face cineva burn cu un e30 stock. cine-si face masina de burn sau fuga isi majoreaza vol. circuit de apa daca stie trb.

 

daca a crapat cineva un vas de expansiune de e30 / e28.

 

in primul rand nu seamana si mai mult...este cunoscuta problema

se pare ca si PN s-a schimbat. Era parca o problema din turnare...ceva cu un perete mai subtire...

E un topic intreg aici...am participat si eu :twoup: (merci @grozadan....)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...p;hl=expansiune

 

are e46 asta la bube....e chiar jenant pt ca nu e deloc o masina urata, pt oras si uz zilnic e chiar ok.

Link to comment
Share on other sites

ai sa ramai uimit cati fac burn cu E30 stock ,dar repet doar daca se abuzeaza

 

inteleg sa faci burn, chiar imi place, dar eu zic ca masina cere cva atentie si preparare inainte, nu poti sa-ti bati joc d ea, in definitiv va distrati impreuna, trb protejata / ajutata....altfel nu ai bun simt fata d ea...

 

 

ca sant destui nebuni la volan sant de acord cu tine, de obicei vedem ce a mai ramas din ei la stiri....

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

are e46 asta la bube....e chiar jenant pt ca nu e deloc o masina urata, pt oras si uz zilnic e chiar ok.

 

Ai si tu dreptate

Acum depinde cat de bine este intretinuta...Si vasul este un component cu o anumita durata de viata...este plastic si suporta destul de multe solicitari in timp si "oboseste"

Link to comment
Share on other sites

are e46 asta la bube....e chiar jenant pt ca nu e deloc o masina urata, pt oras si uz zilnic e chiar ok.

 

Ai si tu dreptate

Acum depinde cat de bine este intretinuta...Si vasul este un component cu o anumita durata de viata...este plastic si suporta destul de multe solicitari in timp si "oboseste"

 

nu se mai fac bmw ca p vremuri, numai economisti si ingineri mai lejer...

Link to comment
Share on other sites

Tin sa multumesc tuturor userilor care au depus eforturi sa ma ajute... atat celor pe care i-am contactat telefonic, cat si celor care au postat in acest topic.

Nu as vrea sa nominalizez in mod special un user sau altul, pt ca toti m-ai ajutat putin cate putin...

Multumesc inca odata bmwclub si celor care m-au ajutat...

 

p.s. vasul nu l-am schimbat, am reusit sa-l refac si sa parcurg 700 km fara nici o problema

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.