Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

cum ar fii ca 535i sa aibe macar o suflanta, nu 2 cum are noul 535d!!! atunci s-ar putea face comparatie intre ele?

13355[/snapback]

da.....dar pe de alta parte 535d cu 2 turbine are consum mediu 8,si rupe pamintu si un 535i cu o suflanta ar conuma de ar rupe...ideea e ca iti iei diesel 535d stai in fatza si ai si consum mic(masina ideala :blink: ) o dotezi si cu un kit aerodinamik de M5 si fi sigur ca vei fi invidiat de orice posesor de Audi 3.0D sau Mertzan sau orice alceva..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
deci parerea mea ca bmw are o istorie si un blazon... eu nu stiu de ce a scos totusi variantele motorizate diesel pt ca oricum nu sunt reusite (referire la mai vechi de 98), bmw are o faima de masina sport si cine-si ia un bmw nu ar trebui sa isi ia un tractor ci o masina de fuga :blink: asa ca... eu sunt fript cu cinciarul meu din 95 care e diesel si am o droaie de probleme cu el.. raman la parerea ca tot benzinarul sa traiasca!!. Nu stiu cum sunt X-urile diesel... sper ca reusite.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
BMW = Benzina ......dupa parerea mea [ oricum mie nu-mi plac cum se aud motoarele diesel]......tot benzina rupe

16991[/snapback]

subscriu. parca e cam bine cand stai la drum in spatele unuia intr-a III-a pe la 4.500-5000rpm la 140km/h si tasnesti pe langa el de se holbeaza toti la tine ca la "masini straine" :blink: . cu un diesel parca nu iti vine sa-l tii in 3500-4000rpm. Un 535D, tiptronic eventual, mi-ar placea pe la 35 ani: nevasta+copil in masina- automat, linistit, relaxat; singurel, eventual niste par blond pe tetiera din drapta :) , trec pe "manual". asta e viziunea mea pana pe la 45-50ani cand sper ca o sa am sofer care o sa stea in spate, maxim fata dr. in M7 Li :)

Link to comment
Share on other sites

subscriu. parca e cam bine cand stai la drum in spatele unuia intr-a III-a pe la 4.500-5000rpm la 140km/h si tasnesti pe langa el de se holbeaza toti la tine ca la "masini straine" :blink: . cu un diesel parca nu iti vine sa-l tii in 3500-4000rpm. Un 535D, tiptronic eventual, mi-ar placea pe la 35 ani: nevasta+copil in masina- automat, linistit, relaxat; singurel, eventual niste par blond pe tetiera din drapta :) , trec pe "manual". asta e viziunea mea pana pe la 45-50ani cand sper ca o sa am sofer care o sa stea in spate, maxim fata dr. in M7 Li :)

16995[/snapback]

Pune un Diesel la 100km/h in treapta a 5 a si o benzina tot 10km/h in a 5 a.....sa vezi cum se duce dieselul :)

Link to comment
Share on other sites

Pune un Diesel la 100km/h in treapta a 5 a si o benzina tot 10km/h in a 5 a.....sa vezi cum se duce dieselul :)

17035[/snapback]

se pare ca nu vrei sa intelegi :blink: : care e ideea??? de ce sa fac treaba asta? nu ma doare nici mana nici piciorul sa dau o inferioara. ma rog... eu nu consider treba asta un avantaj. nu intelege gresit, sunt constient ca fiecare tip de motorizare are avantaje si dezavantaje. dar asta chia NU este un avantaj. si hai sa fim corecti sa o luam si pe partea cealalta: mergi in a III-a la 100Km/h sa vezi cum trage dieselul pana la 4500rpm si benzinica hohoho 6000rpm. te cak scoate din kkt la nevoie, nu mai pierzi timpul cu schimbarea treptei. eu asa vad lucrurile :)

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu vrei sa intelegi :blink: : care e ideea???

 

Dar de asta ce zici? 530i 80-120km/h in a4a 7,3 sec;525d 80-120km/h in a4a 6,5 sec !......545i 80-120km/h ia a4a in 5,8 sec,530d in 5,4 sec !!! consum mediu 545i:10,9 l/100...530d:6,9/100 :) :) :) si fi serios nustiu de cite ori in trafic atingi viteza maxima a masinii dar reprize de depasire 80-120 km/h sint foarte dese,deci dieselu mai rapid si mai economic :) :) :) tu intelegi ideea?

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu vrei sa intelegi :blink: : care e ideea???

 

Dar de asta ce zici? 530i 80-120km/h in a4a 7,3 sec;525d 80-120km/h in a4a 6,5 sec !......545i 80-120km/h ia a4a in 5,8 sec,530d in 5,4 sec !!! consum mediu 545i:10,9 l/100...530d:6,9/100 :) :) :) si fi serios nustiu de cite ori in trafic atingi viteza maxima a masinii dar reprize de depasire 80-120 km/h sint foarte dese,deci dieselu mai rapid si mai economic :) :) :) tu intelegi ideea?

17057[/snapback]

nu! nu inteleg ideea! ce zici tu acolo inseamna ca dieselul trage mai bine la ture joase!!! asta stie toata lumea. daca vreau performante de la o masina le "storc" din zona in care sunt maxime!!! benzina "poate" la turatii mai mari. e greu de inteles? inca o data: cine ma tine sa nu dau inferioara? Consumul? situatia financiara, deocamdata, imi permite sa cunsum ceva litri/km/zi/luna/an, de aceea am ales benzina. am mai si spus mai devreme: acum/nefamilist :) vreau benzina, peste ani/familist voi face, probabil, compromisul motorina. capisci?

Link to comment
Share on other sites

Pai logic ca motoarele diesel sunt mai elastice la drum.Si ce e cu asta?Ce farmec mai are sa iti iei BMW cu o herghelie de cai,ca sa ii tii numai in a 5a?Daca vrei elasticitate,si un Passat de 90 de cai e bun.Dar BMW-ul pe benzina nu are nevoie de elasticitate atata vreme cat poti sa schimbi in treapta inferioara.Daca il bagi de la 80 la ora in a 5a si il accelerezi,nu faci decat sa consumi aiurea benzina,si asta e un lucru de care se plang in general cei obisnuiti cu diesel-ul,ca le consuma mult.Pai le consuma mai mult din cauza stilului de condus gresit.
Link to comment
Share on other sites

Pai logic ca motoarele diesel sunt mai elastice la drum.Si ce e cu asta?Ce farmec mai are sa iti iei BMW cu o herghelie de cai,ca sa ii tii numai in a 5a?Daca vrei elasticitate,si un Passat de 90 de cai e bun.Dar BMW-ul pe benzina nu are nevoie de elasticitate atata vreme cat poti sa schimbi in treapta inferioara.Daca il bagi de la 80 la ora in a 5a si il accelerezi,nu faci decat sa consumi aiurea  benzina,si asta e un lucru de care se plang in general cei obisnuiti cu diesel-ul,ca le consuma mult.Pai le consuma mai mult din cauza stilului de condus gresit.

17064[/snapback]

:) :) :) :) bine zis :blink:

ma :) sa fi inteles ca "benzina" si "motorina" nu se adreseaza aceluias gen de oameni, conceptiile si stilul lor de condus fiind total diferite. performantele la care s-a ajuns cu dieselul nu pot decat sa ma bucure, dar acum sa fim seriosi s-a ajuns aici datorita cererii/concurentei mari din "segmentul" diesel. consumul redus era deja la diesel, cu ce sa te mai incante?! performante ridicate, dar sunt convins ca motoarele astea sunt cam impinse rau de tot "la capat", pe cand un benzinar mai inghite acolo o turbinuta, un compresorel... si deja vorbim de cu totul altceva.

 

ps intra la cristian si o sa te cam :) la ce-a scos baiatu` asta dintr-un motor pe benzina

Link to comment
Share on other sites

Am mers la Bucuresti cu un prieten care de pe un Fiat Brava JTD s-a suit intr-un E34 525ix.Pana sa il vad cum conduce,ma disperase,ca ii consuma enorm,ca nu trage masina,ca ce marfa era diesel-ul,ca ii pare rau ca si-a luat BMW.

Daca ma crezi el facea depasiri numai intr-a 5a de imi dadea niste emotii ca nu resuseste sa treaca de ala din fata.Si schimba vitezele atat de repede de ajungea la 80 la ora intr-a 5a si o chinuia de imi era mila de masinuta aia.L-am rugat sa ma asculte,si la o depasire sa bage intr-a2a si sa ii dea talpa.A tasnit masina aia ca racheta.El in 2 luni de cand avea masina nu incercase asa ceva cu ea.A inceput sa ii placa la zevzec sa ii dea in gura,incat la intoarcere l-am rugat sa o lase mai moale ca deja aveam emotii.

Link to comment
Share on other sites

Am mers la Bucuresti cu un prieten care de pe un Fiat Brava JTD s-a  suit intr-un E34 525ix.Pana sa il vad cum conduce,ma disperase,ca ii consuma enorm,ca nu trage masina,ca ce marfa era diesel-ul,ca ii pare rau ca si-a luat BMW.

Daca ma crezi el facea depasiri numai intr-a 5a de imi dadea niste emotii ca nu resuseste sa treaca de ala din fata.Si schimba vitezele atat de repede de ajungea la 80 la ora intr-a 5a si o chinuia de imi era mila de masinuta aia.L-am rugat sa ma asculte,si la o depasire sa bage intr-a2a si sa ii dea talpa.A tasnit masina aia ca racheta.El in 2 luni de cand avea masina nu incercase asa ceva cu ea.A inceput sa ii placa la zevzec sa ii dea in gura,incat la intoarcere l-am rugat sa o lase mai moale ca deja aveam emotii.

17086[/snapback]

si cam cat crezi ca o sa tina motorul ala la asa un regim de mers? eu cred ca... de fapt sunt convins ca un motor pe benzina este mult mai fiabil la "cox". si inca ceva: pe mine personal ma deranjaza ffff mult imaginea unei masini care fuge de rupe pamantul, dar care lasa in urma ei un fum de zici ca vin torndele din state. pur si simplu se pierde orice urma de sportivitate in favoarea imaginii de masina chinuita si hingherita. pe cand benzina, hmmmm... o simti ca e acolo cu tine, ca-i face placere sa alerge pt tine. parerea mea... :blink:

Link to comment
Share on other sites

pe mine personal ma deranjaza ffff mult imaginea unei masini care fuge de rupe pamantul, dar care lasa in urma ei un fum de zici ca vin torndele din state. pur si simplu se pierde orice urma de sportivitate in favoarea imaginii de masina chinuita si hingherita. pe cand benzina, hmmmm... o simti ca  e acolo cu tine, ca-i face placere sa alerge pt tine. parerea mea... :)

17153[/snapback]

 

asa e! :blink:

 

eu am facut acum ceva timp un drum mai lung cu un audi a3 1.9 tdi de 90 cai si obisnuit cu a mea sa retrogradez la depasiri ajungeam de multe ori pe rosu cu asta. nu va zic ce era in spatele ei.. :) . masina nu avea nici o problema. da asa-s dieselurile. pur si simplu imi era rusine cand depaseam pe unu cu o dacie. va dati seama ce zicea omu ala cand vedea fumul ala.. nu cred ca stia el ca asa e normal la dieseluri..

oricum trebuie sa recunosc ca e mult mai confortabil un diesel la un drum lung ca cel pe care l-am facut eu atunci (700km cu 2 opriri. alimentare si nevoi fiziologice :)). o bagam in a 5-a si acolo o uitam. in rest o benzinara rullzzz :)

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca aici vorbim despre BMW uri in primul rind....un diesel BMW nu se va compara nici cind cu un Audi 1.9 tdi sau mai stiu eu ce..si plecam de la presupunerea ca soferul stie ce face....ca asa,vin eu care am toate categoriile pe carnet si stiu sa merg cu orice duba,camion,papuc,si va alerg Bucuresti-Oradea voi cu benzinarele si eu cu orice clasic 1.9 td si va astept la fiecare 200km la benzinarii(orice masina ai avea exceptie dacii,viteza medie pe o distantza mare pe drumurile rominesti este asemanatoare contind mai mult sa conduci constant cu cit mai putine opriri,chestie verificata de mine)......aici este vorba de BMW diesel vs BMW benzina si fiecare are parerea lui...ce e sigur este ca se prefera un BMW.....
Link to comment
Share on other sites

va alerg Bucuresti-Oradea voi cu benzinarele si eu cu orice clasic 1.9 td si va astept la fiecare 200km la benzinarii(orice masina ai avea exceptie dacii,viteza medie pe o distantza mare pe drumurile rominesti este asemanatoare  contind mai mult sa conduci constant cu cit mai putine opriri,chestie  verificata de mine

17287[/snapback]

 

Eu nu prea cred.Poate e valabil daca ar fi vorba de un BMW cu care sa nu ai unde sa te duci mai mult de 140-150 ca nu iti permite drumul.Iti zic eu ca de la Cluj la Valcea sunt portiuni de drum in care ma duc 200 constant daca imi da voie traficul,si pot sa urc spre 230 lejer.

Sa iti dau un exemplu.Cluj-Valcea in 2 ore si un sfert cam asa.Sunt 285 de km.Si eram cu un 520 de 129 de cai,si am plecat la ora 7 seara din Cluj si din pacate am ajuns cu un sfert de ora dupa ce a murit bunicul meu.

Link to comment
Share on other sites

si plecam de la presupunerea ca soferul stie ce face....

 

Exaaaaact! :) stiu ca am benzinar sub capota, deci...., prin urmare,..... asadar,... surpriza emisiunii.... NU IL TIN LA 80km/h IN a V-a DACA VREAU DEMARAJ!!!

:blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

.Poate e valabil daca ar fi vorba de un BMW cu care sa nu ai unde sa te duci mai mult de 140-150 ca nu iti permite drumul.

17289[/snapback]

COndoleante Pt bunicul tau....da ma refer in conditii tipice de trafic rominesc cu camioane,carutze biciclete ,o banda pe sens,serpentine in care nu ai voie sa depasesti si stai in spatele unui tractor,etc........si am mai observat ca daca conduci sa zicem vreo 500 km (prin Rominia)si mergi la limita obosesti mult mai repede si mai mult decit daca ai merge sa zicem un 140-150 croaziera chiar daca ajungi mai tirziu esti mai putin obosit....mie sincer mi-ar place un diesel nou de mers in fiecare zi si la ocazii sa-mi scot 535i-u si sa-i rup gura :blink:

Link to comment
Share on other sites

COndoleante Pt bunicul tau....da ma refer in conditii tipice de trafic rominesc cu camioane,carutze biciclete ,o banda pe sens,serpentine in care nu ai voie sa depasesti si stai in spatele unui tractor,etc........si am mai observat ca daca conduci sa zicem vreo 500 km (prin Rominia)si mergi la limita obosesti mult mai repede si mai mult decit daca ai merge  sa zicem un 140-150 croaziera chiar daca ajungi mai tirziu esti mai putin obosit....mie sincer mi-ar place un diesel nou de mers in fiecare zi si la ocazii sa-mi scot 535i-u si sa-i rup gura  :blink:

17294[/snapback]

De acord cu ce spui tu dar personal prefer sa duc benzina pana in 6000 decat sa merg cu dieselul in a 5-a

Link to comment
Share on other sites

eu chiar nu inteleg de ce peste tot se compara masinile la cat scot in anumite reprize (80-120 de ex in a 5-a).

ce dreaq ca la vitezele astea nu te bagi in depasire in a 5-a decat daca nu vine nimic din fata. in rest a 3-a sau a 4-a e mult mai potrivita :blink:

Link to comment
Share on other sites

la diesel ai rezerva de putere in orice treapta si pe o plaja mare de turatii. dar costurile de intretinere sint mai mari;

eu prefer in utilizarea zilnica un diesel (la consum si reprize in oras) - dar nu e o masina sportiva; tinut in reprize si la peste 3000 rpm dieselul moare repede si definitiv

 

pentru placerea sofatului prefer o masina pe benzina (combinatie carburator-compresor :) ); e un feeling de neegalat, totul tine de miinile si picioarele tale (fara control de tractiune, cutie secventiala, alte electronice) :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu chiar nu inteleg de ce peste tot se compara masinile la cat scot in anumite reprize (80-120 de ex in a 5-a).

ce dreaq ca la vitezele astea nu te bagi in depasire in a 5-a decat daca nu vine nimic din fata. in rest a 3-a sau a 4-a e mult mai potrivita :blink:

18445[/snapback]

Nu in a 5a ci in a4a adica unde aproape toate au priza directa

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut experimente cu un diesel.Nu era BMW,era un Passat din 2001.

M-a terminat vibratia din ambreiaj,eu la BMW nu prea iau piciorul de pe ambreiaj si stau sprijinit pe el.Asta vibra de il simteam pana in maduva oaselor,asa e oare si la BMW diesel?Am condus doar acum vreo 2 ani un 524TD si nu mai tin minte.La fel si schimbatorul de viteze,sunt obisnuit la BMW sa stau cu mana pe el,la asta ma scutura din incheietura.

Mi-a placut intr-adevar elasticitatea motorului,ca in a 5a puteai accelera linistit,dar era foarte inselatoare,ca la un moment dat accelerezi cam degeaba ca nu se mai duce,si pana la urma tot trebuia sa schimbi in treapta inferioara.Zgomotul motorului e disperant,imi era si frica sa o calc ca parca exploda.Alta chestie,tractiunea fata.Cum nu prea stiam pe unde e punctul unde prinde ambreiajul,cam plecam cu scart de pe loc.Ce aiurea smucesc rotile de pe fata fata de alea de pe spate la BMW.

Nu stiu exact cum sunt BMW-urile astea noi diesel,dar confortul e slab rau in Passat,motorul urla,vajaie,tremura,nu imi place deloc.Oricum,nu cred ca vreodata o sa imi iau BMW diesel,sau orice altceva diesel.

Link to comment
Share on other sites

wlf, pe langa ce ai scris tu mai pot sa adaug fumul pe care il scoate.

cred ca am mai scris.. am mers la mare cu un audi a3 1.9.tdi 90cai si imi era rusine sa o calc mai tare in depasiri ca scotea fum de nu mai vedeai in spate. imi inchipuiam ce ziceau aia cu dacii pe care ii depaseam.. :blink:)

Link to comment
Share on other sites

M-a terminat vibratia din ambreiaj,eu la BMW nu prea iau piciorul de pe ambreiaj si stau sprijinit pe el.Asta vibra de il simteam pana in maduva oaselor,asa e oare si la BMW diesel?

19425[/snapback]

E din cauza rulmentului de presiune care trebuie inlocuit...asa am patit si eu la Carisma

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.