Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Seria 5 E39 nu este o sportiva definita... este o limuzina cu aliura sportiva, cu o anumita stabilitate specifica, un raport de greutate 50-50% pe axe, o anumita tinuta de drum specifica, un anumit lux avangardist si rebel specific, este un BMW Seria 5... inconfundabil ca stil si tinuta de drum... d'asta si-a luat prietena ta BMW Seria 5... bravo ei !!! si pentru ca tot uraste viteza... si-a luat Diesel... ce vroiai sa-si ia? opel? wv? reno? BMW = pentru placerea de a conduce... ai uitat ? :blink: Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

E simpla alegerea din punctul meu de vedere, daca conduci mai sportiv optezi pt varianta pe benzina, daca nu esti interesat de aspectul sportiv alegi diesel. De aici si pana la detalii de genul economie de combustibil si timp record pe 0-100... lunga cale. Eu unul am visat la bmw de multi ani, dar pana sa-mi permit unul a trecut ceva vreme, asa ca atunci cand sa ivit posibilitatea de a achizitiona unul m-am gandit ca ma descurc cu 320D, in schimb fara sa renunt la confort sau la cat mai multe accesorii sau facilitati. Recunosc ca am luat in calcul si consumul, insa nu asta a fost argumentul principal. Nu mi-a placut chestia cu mai bine logan decat bmw diesel, e o rautate gratuita, poate exista si posesori de bmw cu buget limitat, dar totusi fani bmw... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Benzina all the way : 530xi(cu xdrive), 545i , X5 4.4i sau 4.8i :blink:

4964[/snapback]

 

Nu exista 530xi...cu Xdrive da dar dar xi in nici un caz...si sincer prefer X5 4.6is este mult mai agresiv .... la modelul cu facelift se vede ca si-a bagat iar coada Bangle.

 

PS:Apropo ai grija mare cu X5 fai casco instant ca se fura la greu X5.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista 530xi...cu Xdrive da dar dar xi in nici un caz...si sincer prefer X5 4.6is este mult mai agresiv .... la modelul cu facelift se vede ca si-a bagat iar coada Bangle.

 

PS:Apropo ai grija mare cu X5 fai casco instant ca se fura la greu X5.

5054[/snapback]

Casco o sa fie din primul minut la volan si treaba cu furatu' nu-i de bine :blink:

Iar in legatura cu 530xi : BMW 5 Series with new Six-Cylinders and Optional xDrive

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Citeam zilele trecute un articol in "Auto Motor si Sport".Era un test intre BMW, Mercedes si Audi...

BMW 530i,530d-------MercedesE320 CDi,320-------Audi V6TDI,V6 3.2FSI

Acceleratie 0-100

Bmw530d 7,8s Bmw 530i 8,0s

Mercedes 320d 7,7s Mercedes 320 8,4

Audi 3,0TDI 7,9s Audi3,2 FSI 7,7s

 

Deci nu se mai poate spune ca un diesel nu aduce performanta.Vedeti diesel-urile de la BMW si Mercedes. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acceleratie 0-100

Bmw530d 7,8s Bmw 530i 8,0s

 

Eu asa ceva nu cred!

 

Daca 535-ul meu face suta in 7.7 secunde si are doar 211 cai standard,si e si vechi,nu pot crede ca 530i face in 8s.E aberant.

Cred ca undeva pe la 7s e corect.

528i face in 7.6s(asa tin minte,oricum mai bine decat 535-ul meu) si are doar 193 de cai.

Link to comment
Share on other sites

BMW 530d

Putere max./turatie----218Cp/4000rpm

Cuplu max/turatie------500Nm/2000rpm

 

BMW530i

Putere max./turatie-----231Cp/5900rpm

Cuplu max/turatie-------300Nm/3500rpm

 

Eu vrea sa zic ca nu mai e dieselul ce a fost.Motoarele sunt din ce in ce mai bune si uite ca a inceput sa intreaca benzina.

P.S.De ce nu poti sa crezi?Citeste "auto motor si sport" din octombrie 2004 :blink:

Link to comment
Share on other sites

BMW 530d

Putere max./turatie----218Cp/4000rpm

Cuplu max/turatie------500Nm/2000rpm

 

BMW530i

Putere max./turatie-----231Cp/5900rpm

Cuplu max/turatie-------300Nm/3500rpm

 

Eu vrea sa zic ca nu mai e dieselul ce a fost.Motoarele sunt din ce in ce mai bune si uite ca a inceput sa intreaca benzina.

P.S.De ce nu poti sa crezi?Citeste "auto motor si sport" din octombrie 2004 :blink:

6492[/snapback]

sunt intru-totul de acord cu tine, dar se pare ca nu ai cui sa te adresezi.

Daca wlf face comparatie intre ce timp scoate masina lui cronometrata de el si datele date de constructor, nu mai am ce sa zic.

Am incercat si eu aceleiasi exemple in acest topic, iar singura explicatie mai plauzibila a fost ca motoarele diesel dezvolta aceasta putere datorita turbinei.

Numai uite ce cuplu are 530d: incremenesti...

Link to comment
Share on other sites

Eu as prefera 530d in defavoarea lui 530i din mai multe considerente

530d---------- 530i

Acceleratie

0-80 km/h 5,2s--- 5,6s

0-100km/h 7,8s--- 8,0s

0-160km/h 19,6s--- 18,9s(aici il intrece)

Consum in test

minim/maxim/mediu 6,4/11/9,4--- 7,6/15,9/13,1

Consum ECE

urban/extraurban/mixt 10,8/6,1/7,8 --- 14,2/7,5/10,0

Nivel sonor interior

la 50 km/h 56--- 55

la 100km/h 62--- 61

la 160 km/h 72--- 70(diferente nesesizabile)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

sunt intru-totul de acord cu tine, dar se pare ca nu ai cui sa te adresezi.

Daca wlf face comparatie intre ce timp scoate masina lui cronometrata de el si datele date de constructor, nu mai am ce sa zic.

 

Nu am zis cat scot eu cu masina(desi nu am cum sa gresesc,pentru ca 100 prinde exact cand trebuie schimbata a 3a,si atunci poate fi doar o eroare la a 2a).Iar limita de turatie la mine e scoasa,pot sa o duc pana la capat,daca nu zboara pistoanele.

Vorbesc de date tehnice de la BMW.

Singura explicatie ar fii doar ca e vorba de 530 cu 6 in linie.Dar si asa mi se pare dubios.Hai sa ne uitam pe net sa vedem care e treaba.

Link to comment
Share on other sites

Gata am gasit.Dupa cum vezi e o MARE EROARE.

 

E39 530i

 

Engine Size................2979cc

Engine Assistance.......N/A

Engine Type...............straight 6

Gear Box....................5-speed manual

--------------------------------------------------------------------------------

Power........................231bhp

(rpm..........................@5900rpm)

Torque........................221lb ft

(rpm..........................@3500rpm)

--------------------------------------------------------------------------------

0-60..........................6.8secs

0-100........................17.6secs

30-70........................6.4secs

--------------------------------------------------------------------------------

Price..........................£32000.00

--------------------------------------------------------------------------------

Economy......................29.7mpg

Emissions....................229g/km

Insurance Group.............17

Link to comment
Share on other sites

detaliile astea sunt in mile... 60mile=96km/h

pentru 100km/h ceva mai rezonabil ar fi 7,2s pentru motorul vechi de 3 litri si E39...

 

dar dupa cum am spus comparatia unui motor benzina vechi cu unul diesel nou... e anormala... dieselul vechi avea 184hp fata de 230hp benzina.

 

in alta ordine de idei... exista si o explicatie pentru aceast aparenta apropiere de performante intre diesel si benzina:

 

=> pana la 100km/h se foloseste doar treapta 1 si 2, iar la schimbarea din treapta 1 in 2 exista ceea mai lunga banda de turatie... turometrul scade foarte mult in ture... astfel ca diesel-ul este avantajat avand cuplul max. disponibil de la turatii mai joase. Dar banda de turatie scade o data cu inaintarea in trepte... astfel ca la viteze mari atunci cand schimbi din treapta 3 in 4 de exemplu... turometrul va scadea foarte putin iar dieselul pierde avantajul cuplului... puterea finala fiind singura care dicteaza la viteze mari.

 

daca s-ar publica teste reale pentru intervale complete 0-200km/h veti vedea ca nici o masina cu greutate identica si putere mai mica si cuplu mai mare... nu va avea timpi mai buni.

 

dar testele sunt facute ca sa vanda masinile...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca domnul CRISTIAN inchide mereu gura dieselistilor. :blink:

 

6578[/snapback]

Mie unul nu mi-a inchis gura.Desi masina mea este pe benzina,nu-mi displace nici dieselul.

Consumul este mic pt un motor atat de mare si atat de puternic(si acum o sa-mi sara toata lumea in cap ca "daca ai BMW nu te intereseaza consumul",dar pana la urma nimanui nu-i strica un ban in plus),performante sunt,confort si este si destul de silentios.

Asa ca nu inteleg ura asta pt masinile diesel.

P.S.Din cate am observat sunt foarte multe BMW-uri diesel pe drumurile noastre!

Link to comment
Share on other sites

Sunt intradevar foarte multe BMW-uri diesel pe drumurile noastre pentru ca romanul e zgarcit.....are 70.000 eur sa isi ia x5 sau seria 7 si nu are bani de benzina :blink: .

 

NU suport genul asta de oameni care la noi se pare ca ii gasesti din abundenta bashwall:

 

Daca isi ia omul un bmw mai ieftin(15.000-20.000 eur) diesel il inteleg ca nu isi permite o masina care sa consuma foarte multe dar cel care da intre 70.000-90.000 de eur pe o masina nu cred ca sta asa prost cu finantelele sa nu isi permita un motor pe benzina. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.