Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

mertanurile fumega ca nu-s bune motoarele, si injectoarele-s mai slabe ca cele de pe e39 525-530d....

 

micky, eu fiind obisnuit cu diesel nu imi vine sa dau 7000 rpm intr-un audi 1,6 i de exemplu.... si tu fiind obisnuit cu 535i-u sunt 100% convins ca te astepti de la 525d sa fie 535i benzina, te astepti de la 0 rpm, sa se comporte mai bine decat 535i-ul, esti obisnuit cu stiul de condus de benzinar, normal ca nu iti place cand te urci la volan la un diesel

Link to comment
Share on other sites

mertanurile fumega ca nu-s bune motoarele, si injectoarele-s mai slabe ca cele de pe e39 525-530d....

 

micky, eu fiind obisnuit cu diesel nu imi vine sa dau 7000 rpm intr-un audi 1,6 i de exemplu.... si tu fiind obisnuit cu 535i-u sunt 100% convins ca te astepti de la 525d sa fie 535i benzina, te astepti de la 0 rpm, sa se comporte mai bine decat 535i-ul, esti obisnuit cu stiul de condus de benzinar, normal ca nu iti place cand te urci la volan la un diesel

 

cu mertzanurile cam asa e...dar si unele dieseluri de generatie mai noua am vazut ca fumega cat de cat....ori o fi vina soferilor :)

adevarul este ca nu prea suport lagul ala de la turbo :) :) cand esti intr-o viteza cam nepotrivita

bine, ca si la benzinar turbo e si mai rau ;)

 

:) P.S.dupa o lunga durata de suspendare pentru pareri despre dieseluri pe topicul asta, trebuie sa fiu mai cuminte ...ca deabia ma asteapta unii moderatori (unul mai exact), posesor de diesel cred din estul tarii

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

vezi tu vorbesti sau sustii cumva ce spuneam si noi cumva mai sus: benzinarele adevarate, tu avand un 535iA. asa mai zic si eu benzinare. dar sincer cand aud 316i, 318i, 320i si "placerea de a conduce" intr-o singura fraza, si pe ei ii umileste un golfulet pe strada atunci ma apuca nervii.....cand stim ca au citit ei pe undeva ca benzina e un carburant mai curat......si oameni cu studii si experienta in domeniu le explica unele lucruri(cum ca poate nu-i chiar asa) si ei o tin pe-a lor....si stim ca ei si-au luat benzinare doar din nestiinta/comoditate/frica de injectoare si turbine picate....si ce-au mai auzit ei de la "prieteni"...si apoi vin cu texte de bmw-isti.....pe aici se nasc problemele si divergentele adevarate.

sunt unii care au avut n masini cu diferite motorizari/carburanti si stiu ce vorbesc si mai sunt unii care si-au luat benzinare de frica diferitelor plobeme(reale de altfel unele) sau mai stiu eu din ce motive de nestiinta, si care peste noapte au devenit experti in bmw/motorizari........doar fiindca multi poate nu avem timpul si/sau rabdarea necesare pentru a le raspunde si a-i corecta la toate idioteniile debitate de ei....

Link to comment
Share on other sites

asta cu 318i nu d n-a fost prea inteligenta, dar probabil ai vrut sa incerci o ironie ieftina.......

si apropo de cat de naspa e cu benzinare turbo, esti constient probabil ca sunt benzinare turbo su cilindree (si cunsum) la jumatatea 535iA-ului, care-l mananca pe paine dimineata, la mic dejun :)

Link to comment
Share on other sites

Nu este locul lui pe limuzine sau masini sport!

Nu stiu ce a fost in capul inginerilor de la Audi,BMW,Mercedes,etc. atunci cand au pus motoare diesel pe masinile mentionate mai sus...Dar probabil ca tu stii mai bine :)

 

L.E. De Jaguar ce sa mai zicem?Si ei au inceput sa puna diesel-uri pe masini...

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Lasa ca si tu ai venit cu o lista plina de argumente

 

125i - 123d, spun eu cu destule argumente si nu mi s-a raspuns.

Motor de 3000cmc vs 2000cmc.Bun argument

 

Alexandrule, pai se vede ca citesti printre randuri.

da, am argumentat de ce 3000benzina("subtunat") vs 2000diesel(+2 turbine).

daca ai ignora luarea la misto, poate ai intelege si tu ceva mai clar.

daca ai un buget de 32000 euro, poti alege 123d. daca vrei 125i, mai economisesti 1000 Euro. Acum intelegi de ce e buna comparatia? iar daca spui ca nu bugetul conteaza cel mai mult cand cumperi o masina, atunci imi dai te rog si userul tau de pe forumul Ferrari?

cand am scris asta nu ai spus nimic, te-ai luat doar de jocuri de cuvinte. de ce sa-ti iei 123d care e mai scump, mai lent si mai diesel decat benzinaru?

singurul lucru bun ar fi consumu. datele si timpii scrisi de mine sunt date oficiale, luate de pe site.

:)

Edited by dcnitu
Link to comment
Share on other sites

iar daca spui ca nu bugetul conteaza cel mai mult cand cumperi o masina, atunci imi dai te rog si userul tau de pe forumul Ferrari?

Am zis eu asta?Nu e cazul sa fii ironic...

 

Chiar daca e greu de grezut pentru unii,nu toti prefera motorul pe benzina :)

 

On topic:Daca as avea 32.000 de euro as alege 123d fara discutie,Si nu cred ca as fii singurul....

 

Eu mi-am spus parerea mea,preferinta mea,alegerea mea :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e cineva care sa conteste un motor pe benzina,dar sa fie un 2.5i,3,0i,un M3,etc... dar sa faci bascalie pe forum de diesel cand tu conduci un 318i de 118cp e un pic deplasat... :)

adica 318i e de rasul lumii, nu?

asa... voi incercati sa va bateti joc de cei cu motoare mici, asa cum fac altii cu voi ca aveti diesel?

Link to comment
Share on other sites

Alegerea unui motor,fie el benzina sau diesel,este strict alegerea fiecaruia.El isi stie bugetul,necesitatile si ceea ce vrea sa faca cu masina,poate chiar ii place sunetul motorului...

Nu e frumos ca altcineva sa spuna ca si-a luat diesel ca nu are bani si merge la consum...

 

Dar sa spui ca dieselul este pentru arat...pai asta nu e un argument pro-benzina.Este o jignire care nu isi are locul :) Si de aici rezulta si misto-urile referitor la motoarele mici pe benzina,etc.

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Sincer eu am mai spus si o repet , e o chestie de gusturi , necesitati si nu in ultimul rand buget.Restul topicului mi se pare deja inutil.Plus ca a inceput sa ma dezguste de o buna bucata de vreme.Nu am vazut multe argumente concrete nici pro nici contra.In schimb am vazut o gramada de jigniri si de ofense aduse de catre o parte catre cealalta si invers.Pana una alta fiecare are dreptu` sa aleaga ce ii place si ce ii convine !
Link to comment
Share on other sites

io ma intreb cat de mult veti mai continua cu argumentarile astea, ca dieselul e mai bun ca benzina si viceversa...

 

fiecare motorizare e buna in felul ei, depinde ce asteptari iti satisface...

e aproape imposibil sa comparam motorul diesel cu cel pe benzina, tocmai din cauza diferentelor de tehnologie care stau la baza fiecaruia.

daca vrei viteza si discopatie la acceleratie, iti iei un motor mare cu mult CP/HP/PS...

 

e ca si cum ati compara Pepsi cu Coca-Cola... desi ambele fac acelasi lucru, totusi care e mai bun si de ce? cat CO2 sau zahar are una si nu are cealalta... si de ce unul e mai scump, si altul mai ieftin?

 

nu puteti compara doua motoare, indiferent care ar fi ele, atata timp cat nu luati in calcul SCOPUL pentru care ele au fost inventate si compromisurile care au fost tolerate si acceptate la punerea lor pe caroserii!

 

e altceva cand comparam MASINI diesel cu MASINI pe benzina...

 

daca vrei o masina in parametri de normalitate/eficienta/economie, ramai pe la 2000cmc cu un consum optim si valente peste medie...

 

dieselul de la BMW este unul dintre cele mai bune din gama sa... iar performantele lui au fost dezvoltate enorm de BMW! cu anumite compromisuri tehnice (mai cad turbinele, sau alte asa-zise neplaceri pe care le fac toti fabricantii)... insa daca acel consumator/utilizator este multumit si satisfacut de masina in cauza, de ce ne batem noi capul cu ce are altul in curte? consumul in raport cu performantele motoarelor diesel este unul dintre factorii determinanti pentru alegerea unui BMW _d...

 

cat despre benzinarele de la BMW, sunt de performante inca de neegalat pentru multi dintre fabricanti... fiabilitatea benzinarelor ramane in top, iar compromisurile tehnice sunt mai putine... insa creste consumul de carburant...

 

stiti bine ca, indiferent cat de mare ar fi pasiunea pentru masini, romanul se uita totusi in portofel...asa ca optiunile consumatorilor se indreapta catre optimizarea cheltuielilor de intretinere a masinii... de aceea, modelul diesel este poate mai cautat si implicit mai scump... pe cand benzinarul ramane mai la indemana, mai ales ca ofera si motorizari mai mici de 2000 cmc (deci impozite si taxe mai mici).

nu vad scopul pentru care va tot certati aici...

 

vreti sa stabiliti care masina e mai puternica? sau care e mai rapida? sau care miroase mai frumos?

 

nu merge! fiecare dintre masinile noastre are ceva pentru care o vom ridica mereu in slavi ...

 

cam asa vad eu ca ar sta lucrurile...

 

si inca ceva: atata timp cat in aeronautica/avioane si in Formula1 se utilizeaza inca benzina (indiferent cu ce valente), inseamna ca motorul diesel este inca in evolutie...

 

PS: probabil ca in curand vom ajunge la comparatii H2O vs. Hybrid... pana atunci ramaneti on-topic si nu mai atacati persoanele/userii chiar daca va cunoasteti intre voi, pentru mentinerea unui dialog civilizat... argumentele tehnice sunt binevenite...

 

succes !

Link to comment
Share on other sites

are dreptate alexandru_83: motoarele bmw benzinare adevarate sunt de la 2500cm cubi in sus fratilor, restul..........stim bine ce si de cine sunt cumparate(din nou nu vreau sa jignesc pe nimeni).

:)

 

 

hai, spune.mi tu frate, de cine.s cumparate? vezi c.o dai in generalizari aiurea, si penibile. bine ca bmw.urile diesel is cumparate numa' de oameni unu' si unu'..... controleaza.te data viitoare cand vrei sa jignesti aiurea, fa.o in gand, numai pt tine.

 

te pomeni ca tu ti.ai luat diesel de smecher ce esti......

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Cand il vad pe chris ca il ia peste picior pe Lifestyle,ca masina lui e tractor,etc. imi lasa un zambet in coltul gurii.Daca masna lui Lifestyle sau avlad este tractor,de a ta ce sa mai zicem?Ca iti da rusine un Logan 1,6 MPI?Ce sportivitate ai tu in masina aia?

 

Si eu conduc destul de mult un 316i 105cp,dar tac din gura :)

Te rog, arata-mi unde am spus eu de masina lui lifestyle ca este tractor. Daca deschizi ochii ai sa vezi ca el spunea ca e tractor si pute a motorina si asa mai departe (sigur ca nu vorbea serios) iar eu ii spuneam ca nu este asa. Ba chiar i-am spus cinste lui ca a ales bmw, nu conteaza ce motorizare sau ce dotari. Am specificat foarte clar ca nu am nicio indoiala ca bmw-ul lui este mai rapid decat al meu.

 

Dar am impresia ca tu ai citit cateva pagini din topic si te-ai ametit, nu mai stii care ce a scris. Si ai zis asa sa te iei de toti, la rand..

 

Majoritatea celor cu diesel (cu motoare de la 2500 in sus) de pe acest topic se simt jigniti de ce spun cei cu benzinare. Si ca sa nu taca din gura, se iau si ei de cine pot: cei cu benzinare de 1.9-2.2 L. Poi asta faceti? Daca tu cu motorul tau de 2.5 (nu stiu ce masina ai tu, zic asa in general) vii si imi spui mie ca am masina slaba, cu scopul de a ma jigni probabil, crezi ca imi arati superioritatea bmw-ului tau? Din contra, te pui intr-o lumina proasta. Rad userii de tine ca unu` cu motor atat de mare diesel face misto de un incepator (in ale bmw-ului) cu motor de 2000...

 

vl4d:

1.cati km faci pe saptamana cu benzinarul tau?(poti sa nu raspunzi)

2.cati km ai facut cu masina de cand ai achizitionat-o?(poti sa nu raspunzi)

 

L.E.:Valabil si pt crissatotputernicul

Nush, fac vreo 200-300km / saptamana. Asta pentru ca sunt doar 5 km pana la serv. Si nu ies chiar in fiecare seara la plimbare. Am nevoie de diesel? Nu. Am nevoie de motor mai mare? Nu. Poate tu ai nevoie, si nu poti, nush. Poate d-asta te agiti asa si-mi spui ca ma face un logan. Daca as fi vrut mai multa putere puteam sa imi cumpar alte masinii mai puternice, cu aceiasi bani.

 

Vine un user si-si spune si el parerea, face afirmatia ca eu fac o depasire cu o singura treapta de viteza de la 2000 rpm o calc pana la 3500.

Ce-i spune chriss?

Pot sa te intreb ce anume depasesti in acest fel, fara sa ma bufneasca rasul? ;))) Oops! N-am putut :)

Poti sa-mi explici si mie ce e de ras in afirmatia de mai sus?

Sigur, iti explic, imi face placere sa te ajut sa intelegi.

In primul rand ce am spus eu nu este o afirmatie, este o intrebare. Rasul despre care spuneam m-a bufnit dupa ce am "rostit" in gand intrebarea. Deci partea amuzanta era intrebarea mea, nu afirmatia lui :) Daca mai ai nelamuriri te ajut cu placere.

 

Nu cred ca e cineva care sa conteste un motor pe benzina,dar sa fie un 2.5i,3,0i,un M3,etc... dar sa faci bascalie pe forum de diesel cand tu conduci un 318i de 118cp e un pic deplasat... :)

adica 318i e de rasul lumii, nu?

asa... voi incercati sa va bateti joc de cei cu motoare mici, asa cum fac altii cu voi ca aveti diesel?

 

Aici ai mare dreptate :)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

a mea miroase mai frumos.... a guma turbo de cand cu andrei_wdm.....

 

PS: toate utilajele sunt specializate, la fel si avioanele , la fel si dieselurile, ce inseamna asta ? inseamna ca la turatiile la care sunt folosite in mod uzual/constant, cum vrei sa-i zici, au cele mai bune performante/consum .... daca studiezi graficul si la avion o sa vezi ca la turatia la care merge constat are cuplu maxim.

 

Acesta este si motivul ptr care dieselul este atat de bun in viata de zi cu zi...adica pentru omu care merge la servici sau care se duce la munte, sau stiu eu mai pe unde,pentru ca, in aglomeratia din oras,pe plaja de turatii 1750-3500 ai cuplu maxim, la liniute, curse pe circuit, intr-adevar prind bine rotatiile in plus, pe circuit virajat, r10-le dovedeste ca prinde bine cuplul, si ca reuseste sa castige cu usurinta cursele pe circuite virajate, iar pe circuite de viteza, castiga mai greu, deoarece..sunt masini mai rapide... dar aici intervine consumul/fiabilitatea motorului de 200 de kg..

 

blue6 :) tu postai din postura posesorului de 318i care se uita cu dezgust la 318d pe care-l are :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi , daca din anumite considerente oricare dintre useri nu era multumit de masina pe care o poseda ar fii vandut-o si ar fii luat alta ! Ceea ce ma deranjeaza este partea in care cei cu motoare mai mari vad lucrurile , sincer nu cred ca motoru` mai mare te face mai "bazat" , in oras stai in coloane , afara merge si un 316i sau 318d cu 160 lejer , ceea ce cred ca e suficient.Cat despre comparatia cu loganu de 1,6 16v .. hai sa va zic ceva : 318i sau 318d il mananca ! am dat cu unu la un moment dat o linie , chit ca nu imi sta in caracter si daca sunt provocat refuz si spun ca nu e masina de liniute.Deci nu vad in primul rand de unde comparatia asta ? voi vedeti ce comparatii faceti ? 316i la bmw e cea mai modesta motorizare , iar la logan 1,6 16v cea mai puternica ! e ca si cum ati compara mingea de ping-pong cu cea de tenis de camp. :) Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

PE SISTEM !!!

chriss: nu a postat pe topic nici unu care are 318d... ci in general de la 320d in sus

 

vezi ca te-ncurci..... sunt fericitul posesor al unui bolid 318d :)

 

 

+1 si eu am postat pe topicul asta , era interzis ??? aici parca se vorbea despre benzina si diesel dar voi aveti tendinta de a o da in .... cancan

 

LE: discutia asta nu duce niciunde, s-a ajuns sa nu mai vorbeasca cifrele ci pareri personale si automat subiective, vreti diesel vs benzina uite aici alternativa:

 

Azi daca cineva vrea sa cumpere are urmatoarele optiuni: Iau in considerare seria 3 sedan:

 

 

 

318i

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0.26

Viteza maximĂŁ (km/h) 210

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 9,1

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 30,1

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) 9,4/12,4

Consum

Consum urban (l/100 km) 7,9

Consum extraurban (l/100 km) 4,8

Consum mixt (l/100 km) 5,9

Emisie CO2 (g/km) 142

Capacitatea rezervorului carburant ĂŽn l(aprox.) 63

 

 

318 d

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0.27

Viteza maximĂŁ (km/h) 210

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 9,3

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 30,4

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) 8,4/11,3

Consum

Consum urban (l/100 km) 5,7

Consum extraurban (l/100 km) 4.1

Consum mixt (l/100 km) 4,7

Emisie CO2 (g/km) 123

Capacitatea rezervorului carburant ĂŽn l(aprox.) 61

 

 

 

 

si un exemplu cu ambele motorizari cu turbo:

 

335 i

 

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0.30

Viteza maximĂŁ (km/h) 250

Viteza maximĂŁ, xDrive 250

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 5,6

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s), xDrive 5,5

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 24,6

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) 5,3/6,3

Consum

Consum urban (l/100 km) 13,2

Consum urban (l/100 km),xDrive 14,1

Consum extraurban (l/100 km) 6,7

Consum extraurban (l/100 km), xDrive 7,1

Consum mixt (l/100 km) 9,1

Consum mixt (l/100 km), xDrive 9,7

Emisie CO2 (g/km) 218

Emisie CO2 (g/km), xDrive 232

Capacitatea rezervorului carburant ĂŽn l(aprox.) 63

 

 

335d

 

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0.30

Viteza maximĂŁ (km/h) 250

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 6,2

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 25,4

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) -/-

Consum

Consum urban (l/100 km) 9,1

Consum extraurban (l/100 km) 5,3

Consum mixt (l/100 km) 6,7

Emisie CO2 (g/km) 177

Capacitatea rezervorului carburant ĂŽn l(aprox.) 61

 

Restul e ......... cancan

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

PE SISTEM !!!

chriss: nu a postat pe topic nici unu care are 318d... ci in general de la 320d in sus

 

vezi ca te-ncurci..... sunt fericitul posesor al unui bolid 318d :)

 

Cristi, cand spui "nici unu", trebuie sa verifici cu mare atentie. Este un cuvant puternic, nu-l folosesti asa fara sa cunosti..

 

Dar ce pretentie am eu sa-i cunosti valoarea, cand tu nici macar nu stii sa-l scrii (corect este niciunul).

 

Remus, despre ce model de seria 3 este vorba? Ca am impresia ca nu despre e46:D

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.