Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cat despre comparatia cu loganu de 1,6 16v .. hai sa va zic ceva : 318i sau 318d il mananca ! am dat cu unu la un moment dat o linie

vorbesti de E46?

 

off-topic: daca ai citit acu o luna, o luna si ceva pe forum, si ziceai asa ceva, iti sareau cativa in cap, chiar au venit si cu filmulete de pe youtube.

Link to comment
Share on other sites

E90, cel care e in vanzare azi

 

Ideea mea era ca cifrele alea spun totul, poate unii se uita la rezistenta la inaintare, evident vor alege benzina pt ca sta mai bine, altii se vor uita la consum evident ca vor alege diesel, unii se vor uita la gramele de CO2 / km si vor alege diesel, altii la timpii de accelerare si vor alege benzina si tot asa.

 

Unii vor face raportul intre toate cifrele si vor alege ...

 

Sunt asa de multi factori in alegerea unei masini, factori care depind la randul lor de alti factori, drept urmare topicul asta nu va fi finalizat de nici o concluzie :)

Link to comment
Share on other sites

chriss: are mare valoare, arata unu cu 318d care a facut scandal, sau arata-mi postu... in care voi cu motoarele pe benzina postati la subiect, si eu obraznicul am inceput sa va arat obrazu ca am capacitate cilindrica mare... dar daca o sa gasesti posturi in care cei cu dieselu avem utilaje agricole, sau posturi gen.. bai.. eu am e39 523i din 199x da.. e60 530d-u tau e varza, si linkuri catre youtube, atunci da-mi voie sa ripostez.

 

Respectul , e reciproc, si discutiile civilizate se pot purta numai intre oameni civilizati, nu poti spune ca e utilaj agricol, ca nu rezisti in spate la un diesel ca ti se face rau de al miros, ca dupa ce alimentezi la pompa nu mai iese mirosu de diesel toata ziua, etc.. benzina miroase mai puternic decat motorina daca e sa fim seriosi...Baiu e ca cei cu benzina gasesc argumente pro benzina de forma anti diesel....

 

In ultimul meu post, aduceam argument pro diesel. Ca sa am 350 NM in traficul bara la bara trebuie sa am 1750 rpm, un benzinar de aceeasi capacitate cilindrica , aceeasi generatie ca sa aiba in jur de 200 NM trebuie sa aiba 3-4000 rpm in acelas trafic de bara la bara... Aici vad avantajul dieselului, Unde merg eu cu 2000 rpm, poti sa fii convins ca tot "la relanti" merge si posesoru de benzina.... singurul avantaj e ca masina mea in mometul respectiv are suficienta forta sa uneasca roata de pe loc.

 

Daca EU as utiliza corect dieselul prin oras, nu as avea nevoie de treptele de viteza 3-4-5... un benzinar ar merge doar cu 1-a si rar cu a 2-a.. ca sa aiba parte de cuplu si cp... tinand cont ca cp=cuplu X turatie.. si ca sa aiba cat de cat masina trebuie sa aiba ture multe... inseamna a2-a la 80 ca ...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu este locul lui pe limuzine sau masini sport!

Nu stiu ce a fost in capul inginerilor de la Audi,BMW,Mercedes,etc. atunci cand au pus motoare diesel pe masinile mentionate mai sus...Dar probabil ca tu stii mai bine :)

 

L.E. De Jaguar ce sa mai zicem?Si ei au inceput sa puna diesel-uri pe masini...

 

comert ce sa fie!... daca tot omu cauta diesel..diesel vand si ei. oricum ..criza ii afecteaza si cu si fara dieseluri.

poi jaguaru e cam ford. :)

 

 

asta cu 318i nu d n-a fost prea inteligenta, dar probabil ai vrut sa incerci o ironie ieftina.......

si apropo de cat de naspa e cu benzinare turbo, esti constient probabil ca sunt benzinare turbo su cilindree (si cunsum) la jumatatea 535iA-ului, care-l mananca pe paine dimineata, la mic dejun :)

 

dac sunt de curse da, dar stock...poate nu se trezesc bine din somn si inca viseaza

Link to comment
Share on other sites

Respectul , e reciproc, si discutiile civilizate se pot purta numai intre oameni civilizati, nu poti spune ca e utilaj agricol, ca nu rezisti in spate la un diesel ca ti se face rau de al miros, ca dupa ce alimentezi la pompa nu mai iese mirosu de diesel toata ziua, etc.. benzina miroase mai puternic decat motorina daca e sa fim seriosi...Baiu e ca cei cu benzina gasesc argumente pro benzina de forma anti diesel....

 

Adevărul e că mirosul de diesel este dezagreabil dar nu prea contează asta.

Şi eu am diesel ĂŽn familie şi ştiu cum miroase ĂŽnsă cine naiba stă ĂŽn spatele maşinii ca să fie deranjat de asta?

 

Mie chiar ĂŽmi place mirosul de benzină şi nu o spun pentru că am o maşină pe benzină. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Respectul , e reciproc, si discutiile civilizate se pot purta numai intre oameni civilizati, nu poti spune ca e utilaj agricol, ca nu rezisti in spate la un diesel ca ti se face rau de al miros, ca dupa ce alimentezi la pompa nu mai iese mirosu de diesel toata ziua, etc.. benzina miroase mai puternic decat motorina daca e sa fim seriosi...Baiu e ca cei cu benzina gasesc argumente pro benzina de forma anti diesel....

 

AdevĂŁrul e cĂŁ mirosul de diesel este dezagreabil dar nu prea conteazĂŁ asta.ÂŞi eu am diesel ĂŽn familie Âşi Âştiu cum miroase ĂŽnsĂŁ cine naiba stĂŁ ĂŽn spatele maÂşinii ca sĂŁ fie deranjat de asta?

 

Mie chiar ĂŽmi place mirosul de benzinĂŁ Âşi nu o spun pentru cĂŁ am o maÂşinĂŁ pe benzinĂŁ. :)

 

:) :)

mirosul de benzina arsa :)

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare pentru voi cei cu diesel... De ce nu folosesc aia la Formula 1 diesel in loc de benzina?... Vrei performanta=benzina....vrei economie=diesel

 

 

S-a mai scris asta de cateva zeci de ori pe topic, direct sau indirect. O luam iar de la capat cu aberatia asta?

 

 

Intrebare retorica: De ce nu si/au luat benzinarii M? Nu cumva din economie? :)

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=hb58D4X4iqc

 

 

 

Am o intrebare pentru voi cei cu diesel... De ce nu folosesc aia la Formula 1 diesel in loc de benzina?... Vrei performanta=benzina....vrei economie=diesel

 

 

S-a mai scris asta de cateva zeci de ori pe topic, direct sau indirect. O luam iar de la capat cu aberatia asta?

 

 

Intrebare retorica: De ce nu si/au luat benzinarii M? Nu cumva din economie? :)

 

ce imi e consumul la a mea ce imi e la un M...acelasi lucru si cu majoritatea pieselor

ca sa poti stapanii 400cp pe strada...mai intai trebuie sa te inveti cu 250-300 :)

Urmeaza si M-ul...si ghici ce...o sa vand dieselul sa iau M :)

Edited by micky
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare pentru voi cei cu diesel... De ce nu folosesc aia la Formula 1 diesel in loc de benzina?... Vrei performanta=benzina....vrei economie=diesel

 

iti spun eu de ce: motorul e prea greu, turatie mica, putere mica, dieselurile in turatie scot fum mult....deci concurentii din spate nu vad nimic; pompele de motorin se duc repede, injectoarele tacane.....ASTa mai trebuia, sa puna diesel si pe masinile F1 :) :)

Link to comment
Share on other sites

omgwtf:

 

Diesel sau Benzina:

 

Benzina 451...................52.56 %

 

Diesel 318....................37.06 %

 

Oscilez 89....................10.37%

 

 

Total Votes: 987

Edited by LoLa
Link to comment
Share on other sites

Hmm. Cifrele nu spun decat ca un pic mai mult peste jumatate prefera benzina, printre ei ma numaram si eu cand am votat aici. La vremea aia nici sa n-aud de diesel. De mirosit mai mergea. Asta pana cand am condus un diesel de generatie noua. Am citit pe aici destul de multe, nu prea inteleg rasboiul asta. M-am uitat si la Ravuri: diferenta e mare la cuplu: cam 190 Nm la 4000rpm (benzina) fata de 300 si ... la 2000 rpm (diesel)... macar la benzina am garda mai inalta decat la diesel.

Deci cifrele zic ce prefera oamenii, nu care e adevarul absolut. Acestea doua pot sau nu sa coincida.

Link to comment
Share on other sites

Cristi.MD:, sa nu ma intelegi gresit..si eu am si un e39 525d...sunt in stare sa compar un 5ar diesel cu unul benzinar...ca le am pe amandoua... dar tot un motor pe benzina isi gaseste locul mai bine sub capota 5arului (cel putin).

Esti convins ca daca aveai 525i in loc de 535i, parerea ta despre 525d era la fel de proasta?

Eu am avut inainte de actuala o vectra '97, 1,6 16V. Am condus multi km 318i e46, 518i e34. Scuza-ma, pai toate astea sint niste rame infometate pe langa tractorasul pe care-l am acum. Si vorbesc din experienta mea, le stiu bine pe toate ce pot.

Link to comment
Share on other sites

mai bine zis.. daca abveam un 520i :) , ca si 525i e destul de puternica...si cred ca ofera senzatii mai tari ca dieselul cu aceeasi cilindree, mai ales sa fi fost manual.

la 525d nu prea suport lagul acela de la turbo...dar in fine, e tot bmw si ea

P.S. da` sa fi avut tu un benzinar cu capacitatea cilindrica care o are tractorasul tau acuma :)

Edited by X X L
REPLY inutil... foloseste ADD REPLY !
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg care lag ? lagul de la 750 rpm la 1750 rpm ? sau cum schimbi tu vitezele ? ca de la aprox 1750-2000 rpm nu ai nici un lag... sau benzinarul cum trage de la 750 rpm la 2000 rpm ? tot nu inteleg...

 

La diesel daca schimbi sa fii tot timpu peste 2000 rpm nu ai nici un lag.. de la relanti la.. acceleratie la podea , probabil o sa ai lag.. da si la benzinar.. nu te teleporteaza...

Link to comment
Share on other sites

P.S. da` sa fi avut tu un benzinar cu capacitatea cilindrica care o are tractorasul tau acuma :)

 

Am eu si pot sa confirm ca nu as schimba-o pe un 525d. Cand apesi acceleratia simti ca ai forta deja de la 1500 rpm si desi e cutie automata mai patineaza pana in a 3-a si nu oboseste deloc pana la 140-150 kmh.

 

Am condus si eu destul e39 525d si are senzatie exact de "tractoras", adica in ritmul ei trage bine (mult mai bine decat "your average car") dar 525i-ul e mult peste. Adevarul ca si consumul e de 14-16 in oras dar se merita cand apesi acceleratia :)

 

Cu un 530d deja se schimba lucrurile ce-i drept :)

 

@avlad: Si eu am schimbat de la Solenza - > BMW e34 524td -> BMW e39 520i (150cp) si acum la e39 525i. Si la fel, cand eram pe BMW 524td mi se parea extraordinar cum tragea, pana am trecut la e39 :)

Link to comment
Share on other sites

Am condus 325i e46 si e90, amandoua manuale si se presupune ca mai fasnete decat seria 5 si nu stiu ce zici tu de 1500 de ture ca eu la 2000 era sa scot piciorul prin podea pentru ca mi s-a parut ca am calcat pe langa acceleratie. Chiar nu trage deloc la turatia aia, adevarat cu dupa 3500 de ture treaba se schimba foarte mult in bine. Avantaje si dezavantaje.
Link to comment
Share on other sites

am condus si pe benzina, si motorina.. constant si mi-am facut o parere... pot zice totusi ca o masina pe benzina se simte mai usoara.. parca e un fulg, iar dieselul e putin mai greoi sa zic asa...

dar totusi, degeaba sustine toata lumea ca la benzina, ai putere si cuplu de la 3500-4000 in sus.. ca daca mergi un an de zile cu motorul in forja, schimbat tot pe la 5000-6000, probabil motorul ala cedeaza, fie el si bmw.

acum am pe benzina, si incerc sa am o parere obiectiva.

Link to comment
Share on other sites

Cand amandoi depaseam o masina prin Breaza era sa te las fara spoiler spate daca nu luam piciorul de pe acceleratie in treapta a treia, ca tot vrei tu sa compari 2.5 motorina cu 2.5 benzina. Daca nu ai fi fost cu arici la buzunar benzina ti-ai fi luat din nou, nu diesel.

Depasirea aia o am si acum in minte pentru ca e undeva in top3 la tampenii facute de mine la volan all time. M-am bagat eu fara sa am vizibilitate aiurea si cand mi-a aparut ala in fata din curba prima reactie a fost sa iau piciorul de pe acceleratie si sa ma bag la loc, moment in care am observat ca erai in fundul meu deja si nu mai aveam unde sa ma duc. Ai mers destui km la mine in masina sau cu masina ta in spatele meu si stii ce pot amandoua destul de bine. Desigur ca esti mai rapid, semnificativ, dar nu in orice situatie. Ar fi culmea sa fie altfel cand ai aproape 30 de cai in plus si aproape 200 kg in minus. Dar ai putea si pentru faptul ca de atitia ani conduci zi de zi dieseluri, fie ca Reno, fie sageata argintie, sa ai mai mult respect, sa fii mai modest si temperat.

 

Mai departe, orice 525i la anul si dotarile mele e mai ieftin. Eu tot ce am schimbat pe masina (becuri xenon, pompa motorina intermediara, piesa cu tepi, galerie de admisie, cauciucuri, bujii, reparatie capota si spoiler fata) am facut-o in service exclusiv cu piese noi. Nu am stat cu masina indreptata cu ciocanul si cu oglinda lipita cu scotch luni de zile. Asa ca treaba cu ariciul la buzunar nu prea o inteleg.

 

Tu stii foarte bine si am mai spus pe forumul asta de cateva ori cum am luat eu 525d. Faptul ca nu am niciun regret si ca am descoperit cu ocazia asta ce idei preconcepute absolut nefondate aveam e alta discutie si incerc sa explic aici ca poate multa lume nu cumpara diesel pentru ca pute, ii tremura geamurile, scoate fum ca un furnal, nu poti face o depasire fara sa schimbi viteza, ii cad bujiile inainte de 100k km, etc.

Link to comment
Share on other sites

sa ne zica cineva care a incercat..un an intreg :)

chiar discutam pe alt topic, pica ele si M5-uri (tocmai datorita regimului de mers), si nu sunt cazuri singulare.

ce sa te astepti atunci de la motoare bmw, relativ obisnuite.

 

Nici pe departe nu cad motoarele in regimul asta dupa un an. Ca dupa 5-10 ani de condus asa se simte, aia poate.

 

Eu la 520i de 150 CP numai asa o tineam cand faceam depasiri: inferioara si pana in 5000, asa am condus-o 2 ani si mergea impecabil motorul, doar un senzor de turatie am schimbat pe motor in 2 ani.

 

Si de ce la automata ea schimba tot in 6000 ture cand apas piciorul tare in acceleratie ? Daca ar fi fost vreo problema, nu ar fi fost setata asa.

 

Pe vremea lui taica-meu asa era, nu erau motoarele asa de fiabile dar au trecut vremurile... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.