Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

in primul rand depinde de sofer , in al doilea tre sa ti cont ca si unu si altu sunt bmw si deci si motoarele sunt ff reusite dar fiecare in segmentul lui . eu prefer benzina dar sincer mia placut cum a tras un 318 tds si un 320d gen noua. la o masinuta cu ceva ani in spate as prefera sa fie echipata cu un benzinar dar daca e de generatie noua nu ma simt rusinat sub nici o forma cu un disel. acum am un e32 735 care trage de " mananca pamantu " ( daca ar avea o "infuzie mai mare de benzina cred ca ar merge mai misto ) dar am luat acu si un e38 730d de care sincer iarasi sunt ff multumit . intradevar diselu parca are o mica ezitare , dar cred ca e de la neobisuinta mea cu el. parerea mea ca sunt f reusite amandoua motoarele dar depinde de u de cum il conduci . acum prefer la e 38 diselu pt ca fac drumuri lungi saptamanal si ii drept ca se simte bine de tot la consum in raport cu viteza , dar pt oras sper sa reusesc sa imi iau un e36 1.8 benzina . si la partea cu masini destul de greu de intretinut e adev dar dc sa le faci mai greu de intretinut? Edited by vlad735
Link to comment
Share on other sites

Era sa uit : tii la tine si la familia ta dar ai schimbat pneurile alea cand deja tocisei dracu' si indicatorii de uzura de la cele din spate. E si asta o chestie, adevarul e ca aici nu era vorba deloc de arici la buzunar, doar ca vroiai tu sa ai aderenta maxima, nu ?

 

Am schimbat cauciucurile cand am putut. Am luat masina in timp ce eram in renovare completa a apartamentului si inainte cu o luna sa-mi nasca sotia. Da, a fost o perioada grea din punct de vedere financiar, a trebuit sa trag de slickurile alea vreo 3,4 luni. Ce relevanta are pe topicul de fata ce arici am eu la buzunar sau posibilatile mele financiare? Important este ca a trecut si nu am facut niciun compromis cand a fost vorba de intretinerea masinii. Te-am intrebat eu cine ti-a cumparat masina, cine iti plateste combustibilul, vacantele in Europa, oil serviceul sau de ce iesi cu 325i-ul doar in week-end sau ce metode trebuie sa aplici uneori ca sa faci rost de cheia de la garaj?

Pe drumul ala de la Breaza la Ploiesti iti conducea masina CC si amandoi ati spus ca o singura data in 40 de km mi-a dat fum masina.

Am luat masina pentru ca era ce-mi trebuia si mi-a placut foarte mult. Evident ca fata de Vectra aia e cu 10 clase peste. Dar macar eu sint multumit cu ce am, tu dupa ce ti-ai luat-o vroiai sa o schimbi pe M3 ca saltul de la Clio diesel desi mare nu te-a satisfacut. Evident ca doar visai ca nema putirinta. Te cred ca esti nemultumit ca n-ai nici cine stie ce satisfactii si consuma si ca la balamuc daca o calci nitel.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Pe drumul ala de la Breaza la Ploiesti iti conducea masina CC si amandoi ati spus ca o singura data in 40 de km mi-a dat fum masina.

 

 

Asa este. Tot nu inteleg incapatanarea ta in a-ti schimba filtrul epurator.

 

Mai retin si faptul ca pana in 3000-3500 de ture ma rugam de 325i sa se tina dupa 525d... Deh, eram obisnuit cu a mea.

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa vorbim strict financiar, stim cu totii ca daca finantatorii tai nu aveau arici la buzunar iti cumparai 320d e90, masina ta mult visata. N-au fost fonduri suficiente acum esti mare racer si iubitor de benzinare.

Nu ti-am pomenit userul niciodata macar, m-am certat cu lumea pentru tine, ti-am luat apararea de atatea ori aici sau in alte parti si tot ce primesc de la tine sint glume ieftine si insulte. Tu ai simtit nevoia iar sa ma ataci pe pagina precedenta si poate lumea ar trebui sa stie ce ai cu mine. Sa spunem oare ca supararea ta provine din faptul ca n-am vrut sa te imprumut 200 de euro prin primavara ca sa-ti faci revizia si stateai cu masina in garaj pentru ca finantatorii tai ori nu aveau, ori nu vroiai sa le ceri pentru ca tocmai iti finantasera alta tampenie? Stii ca nu-mi place sa vorbesc despre lucrurile astea pe un forum, dar mai stii si ca nu mi-e frica sa intru in mocirla cand faci referiri la familia mea, la ariciul meu si la viata mea privata. Ar fi trebuit sa inveti ceva in toti anii astia de cand ne-am cunoscut si erai un copil de 19...20 de ani, dar se pare ca e greu de schimbat un caracter la varsta asta.

 

Bani am bagat vreo 2700 ron, strict legat de faptul ca e diesel au fost doar pompa de motorina si galeria de admisie. In 40k km si 2 ani. Diferenta de consum este de cel putin 3 litri/100, fa singur socoteala cine a bagat mai multi bani.

Stiu ca ti-a tresaltat de bucurie inima de fiecare data cand ai citit ca mi-a aparut vreo problema la masina. Nu de putine ori mi-ai dorit sa-mi moara turbina sau injectoare. Asa esti tu, tot ceea ce poti sa faci cand cineva are un necaz este sa te bucuri. Eu iti doresc sa faci cati mai multi km fara probleme si sa te bucuri de masina cat mai mult. Chiar daca toata discutia asta a fost offtopic si n-ai adus nici macar un singur argument in favoarea benzinei, poate ceva a fost si util cuiva.

 

CC am schimbat si filtrul epurator odata cu galeria, deci problem solved.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Neata! :)

 

RedCap, ce te faci, ca si io am varsta venerabila, si in casa pe pamant locuiesc cateii si eu stau in apartament?! :)

 

Revenind: vreau si eu sa aflu raspunsul la o intrebare: poate sa-mi spuna cineva cat cantareste motorul diesel de 3000 si cat cantareste motorul benzina de 3000?

Link to comment
Share on other sites

numa bilionari.. astia cu motoarele pe benzina...

 

Hmmm... bilionar in limba romana nu exista ca termen. :) Ai dat-o in bara de data asta.

 

Era o ironie prea subtila...vad ca , tinand cont ca nu dovedeste nimeni ca un posesor cu masina pe benzina ar fi mai instarit decat unu pe motorina, incat sa se poata face pe drept, afirmatii de genu.. scartar, zgarcit, chitros, arici la buzunar (pe asta l-am uitat).. nu mai stiu sinonime..

 

"Te-am intrebat eu cine ti-a cumparat masina, cine iti plateste combustibilul, vacantele in Europa, oil serviceul sau de ce iesi cu 325i-ul doar in week-end sau ce metode trebuie sa aplici uneori ca sa faci rost de cheia de la garaj? "

 

Ce rea a fost asta ..

 

Vad ca deja este nevoie de extrase de cont, si declaratii de la primarie... ca sa o scoatem din parlit, arici la buzunar, etc etc :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

ca eu la 2000 era sa scot piciorul prin podea pentru ca mi s-a parut ca am calcat pe langa acceleratie. Chiar nu trage deloc la turatia aia,

adica 2000 de ture e limita pentru un bmw? deci sa inelegem ca la 2000 nu-i mai vine benzina?

Link to comment
Share on other sites

Nu. Cred ca a vrut sa zica ca era la 2000 de ture si a apasat foarte tare pedala fara sa simta un efect (demaraj). Cine stie cu ce rapciuga de masina era. Sau poate tocmai plecase de pe loc cu a 3-a. In cazul asta se explica..

hai sa fim seriosi ca si un 316 accelereaza putin la turatia aia in a-2-a sau a 3-a... atunci ce sa mai vorbim de un motor de 2.0 sau 2.5 sau mai mare...

 

Ba ii vine, dar randamentul motorului e mult prea mic la turatia aia si deci puterea este insuficienta pentru a pune rapid masina in miscare.

ori ii vine, ori nu-i vine, ori ii alba, ori ii neagra...

Link to comment
Share on other sites

Nu. Cred ca a vrut sa zica ca era la 2000 de ture si a apasat foarte tare pedala fara sa simta un efect (demaraj). Cine stie cu ce rapciuga de masina era. Sau poate tocmai plecase de pe loc cu a 3-a. In cazul asta se explica..

Rapciugi nu cred ca erau. Este vorba de un 325ci din 2003 - e46 proaspat adus in tara cu 100k km la bord, carte service la zi, garantie, Premium BMW Selection, cumparata de la dealer BMW si un 325xi - e90 masina de testdrive la AB.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Bobo: ma refer la capacitatea cilindrica. Am zis 3000, ca din asta am. Interesanta ar fi, cred eu, o comparatie intre greutatile motoarelor diesel si benzina, de cilindree echivalenta. Cineva scria mai sus ca dieselul e prea greu, si ca "adio sportivitate". Din cate stiu, cel putin seria 5 era laudata pentru o distributie de 50-50% pe axele fata-spate, or, daca dieselul e mai greu, cum naiba au reusit sa pastreze proportia?

 

Cel mai rau imi pare ca n-am condus un motor mare pe benzina, sa pot constata eu ce si cum...insa, din proprie experienta, banuiesc ca doar un V8 sau cel turbo de 3000 (benzina) fac fata namilei de diesel de 3000 dublu turbo. Masina aia n-are pic de intarziere cand apesi pedala de acceleratie, si reprizele sunt, intradevar, fulminante. Asta fara zgomotul pe care-l blameaza toata lumea si, evident si fara..mirosul intepator de care se rade aiurea (ce sa-i faci, catalizatorul...)

 

Plus ca sta perfect in curbe. Apropo, s-a uitat cineva la discurile de frana la 535d? S-ar putea sa nu-i vina sa creada, aia are pe spate discuri mai mari decat au multe benzinare pe fata...

Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi ca si un 316 accelereaza putin la turatia aia in a-2-a sau a 3-a... atunci ce sa mai vorbim de un motor de 2.0 sau 2.5 sau mai mare...

Pai normal ca accelereaza un pic la 2000 de ture, dar daca ai condus un diesel la turatia aia intr-a doua sau a treia dai cu capul in tetiera iar eu fiind obisnuit asa senzatia a fost ca nu se intampla nimic.

 

ori ii vine, ori nu-i vine, ori ii alba, ori ii neagra...

Are sens sa reluam discutia cuplu/putere in functie de turatia motorului? Cred ca e destul de clar ca un benzinar la 2000 de ture nu are vlaga si cine-l conduce asa si vorbeste de performante si superioritatea benzinarului a gresit masina.

Link to comment
Share on other sites

Are sens sa reluam discutia cuplu/putere in functie de turatia motorului? Cred ca e destul de clar ca un benzinar la 2000 de ture nu are vlaga si cine-l conduce asa si vorbeste de performante si superioritatea benzinarului a gresit masina.

dar zi-mi si mie te rog, cum se comporta dieselul tau la 6000-6500 ture?

sau stai, ca parca un diesel nu prea are cum sa ajunga acolo :)

Link to comment
Share on other sites

dar zi-mi si mie te rog, cum se comporta dieselul tau la 6000-6500 ture?

Iar incep ironiile....S-au terminat argumentele(silentios si cam atat)

 

Dar benzinarul tau cum se comporta?Poate?Eu nu cred :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

pai toata lumea cu diesel rade de cum trage o benzinarie la 2000 de ture. asa ca pun si eu o intrebare cum se descurca dieselul la acea turatie.

imi cer scuze daca vi se pare ca e o ironie, era o simpla intrebare, la care se poate da un raspuns la fel de simplu.

 

si, da, o fi el cel mai amarat, dar se descurca cu 6400 ture.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

dar zi-mi si mie te rog, cum se comporta dieselul tau la 6000-6500 ture?

sau stai, ca parca un diesel nu prea are cum sa ajunga acolo :)

Mai, vezi tu arunci in derizoriu o discutie care se presupune ca ar fi pe date tehnice, performante, etc.

Eu discut putin din perspectiva turatiilor uzuale la care folosim masinile 90% din timpul in care le conducem. Indiferent de combustibil, aceste turatii sint intre 2000 si 4000 de ture si atunci cred ca este relevant si comportamentul masinii in aceasta plaja de turatii. In fond datele tehnice scrise pe orice pliante sau in orice manuale auto se refera la timpul pana la 100 km/h, reprizele 60-100 si 80-120 in diferite trepte de viteza, viteza maxima, consum. Pe unele site-uri mai specializate mai gasesti si durata pana la 1 km, distante de franare si alte cateva amanunte. Ei bine, daca ne referim la datele de mai sus, singurele diferente majore sint consumul mult mai mic al dieselului precum si reprizele. La 0-100 un benzinar de aceeasi capacitate e mai rapid cu mai putin de o secunda, viteza maxima nu e cu mult mai mare si oricum de cate ori ajungi sa ai nevoie de o viteza maxima cat mai mare?

Deci pentru pasionati probabil acel 10% din timp in care se distreaza in 6...7000 de ture poate fi mai important decat restul de 90% in care conduce in traficul asta aglomerat cand arde mai mult combustibil cu performante mai slabe decat un diesel. In fine, fiecare face alegerea care i se pare ca i se potriveste. Nu vreau sa conving pe nimeni ca un diesel este mai bun decat un benzinar pentru ca nici eu nu cred asta privind strict din punct de vedere al performatelor de varf, dar nici nu-mi place cand sint facut agricultor si de aceea cred ca am adus destule argumente si dupa cum se vede am primit in schimb multe ironii si insulte.

Link to comment
Share on other sites

Da,si a doua zi isi da duhul :)

 

Dar benzinarul tau cum se comporta la 220km/h?

sau stai,ca parca nu poate ajunge pana acolo :)

nu, ai dreptate ca nu cred ca ajunge... dar pana la 200 ajunge sigur.

dar stai ca tu compari o masina de 100 cai cu una de 150-200. e chiar logica aceasta comparatie.

Link to comment
Share on other sites

Salut All!

 

Eu am votat benzina. :)

 

Intr-adevar, nu am condus toate modelele diesel disponibile (nici nu as fi avut cum :) ) asadar poate ca e putin "skewed" votul meu dar sunt sigur ca acelasi lucru este valabil si pentru unii din cei ce au votat diesel. In concluzie, asa cum ati spus si voi, acest vot nu reprezinta adevarul absolut.

 

Un pic off-topic si chiar nu o zic cu rautate dar mi s-a parut putin amuzant: Eram pe la o ora tarzie prin oras cand un Audi (intr-adevar, Audi! :) ) diesel si.. ceva mai vechi (asadar sper ca posesorii BMW sa nu se simta avizati n vreun fel :) ) trece nebuneste pe langa mine, curbe in viteza, etc.. stiti foarte bine tiparul. Eu merg calm si ajung cu el paralel la un semafor. Era cu o tipa langa el... deci, bineinteles, probabil gasise in sfarsit o metoda de a o impresiona ;). Ma rog, prea multa atentie nu i-am dat, am plecat normal de la semafor; il vad iar ca merge ca nebunul etc, ajunge la un alt semafor unde iar l-am ajuns. M-am gandit, ia sa merg si eu mai repede asa sa vedem daca se sperie cumva ca poate nu ii mai ramane fata impresionata (speculatie din partea mea ca nu aveam toate datele; i.e., ce fel de sofer e, cum merge, ce caracter are tipa, ce ii poate masina, etc.. :)) Am plecat repede, am avut demaraj mai bun ca el (ok, poate nu era el vreun sofer prea bun, nu stiu) si am ajuns la un alt semafor. Eu eram in fata lui, el era in spate. Cand s-a facut verde, iar.. am plecat repede cat am putut... si cand ma uit in oglinda, el parea ca inca sta la semafor si pleca asa in reluare desi era clar ca vrea sa mearga ca nebunul :D ). Atunci m-am gandit "a, da.. are diesel." :D Mi s-a parut amuzant asa ca mergea ca nebunul, curbe, etc... dar cand a plecat de la semafor, ziceai ca sta cu toate celelalte masini pt 1 secunda, doua... ziceai ca deja e om "normal." :D Nu am spus-o cu rautate pentru cei cu diesel, drept dovada, am mentionat ca era un Audi mai vechi si nu stiu cat de bun era soferul. Mi s-a parut insa amuzant sa-l vad intr-o astfel de ipostaza dupa ce ziceai ca e pilot de Formula 1.

 

Marius

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.