Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am citit ~ 10 pagini si am vazut doar cateva puncte de vedere, restul e materie redundanta...

 

Benzina - motor "nobil", zgomot mic, sportivitate si consum crescut.

Motorina - motor murdar, zgomotos, nesportiv dar cu consum scazut, insa ce conteaza cand dai peste 40 000 euro pe un BMW ?

 

Sincer gasesc foarte subtiri argumentele in favoarea benzinei, mai ales ca se incearca din rasputeri minimalizarea motorului diesel.

 

Acum conduc un Subaru Outback de 3l 2005 (6 cil boxer H6, 4x4 AWD, 213 CP, cutie automata) si credeti-ma ca stiu ce poate benzina. Pana acum m-a depasit doar o seria 3 si un A6 pe autostrada soarelui si asta pt ca eu aveam limitarea electronica la 230 Km/h...

 

Am dat 45 k euro pe el si am destui bani ca sa nu imi fac probleme, insa cand muncesti pe rupte pt acest bani.. nu iti convine sa ii arunci !

 

Am o mare senzatie de discomfort cand ma duc la benzinarie si dau 1.8 mil pe benzina (60l).

 

Din pacate fac asta la ~3 zile cand merg in Bucuresti si de 2 ori/zi min cand ies din Bucuresti. Am consumuri de 20-23% in Bucuresti si 18-19% in afara (o calc rau). Autonomia e 0!

Reviziile sunt la 10 000 Km... si oricum ai lua-o costa !

 

Prin urmare am hotarat sa vand aceasta masina, dar imi trebuia tot o masina puternica, sportiva si cat de cat luxoasa. Apreciez suspensiile masinilor de teren, de aceea am vrut SUV.

 

Dupa multe cautari am ales X3 (x5 mi s-a parut mai putin sportiva si nepotrivita pt un oras aglomerat ca Bucurestiul).

 

Am ales X3 3.0d si dupa drivetest m-am indragostit. Am pus ca tot ce se putea pe ea si a ajuns 68 000 DDP.

 

La relanti era clar mai zgomotoasa ca Subaru (adesea uit ca e pornit motorul; nu se aude), insa orice benzina mugeste de rupe cand accelerezi puternic, iar zgomotul la viteze mari face insesizabil zgomotul motorului. Diferenta de zgomot e adesea placebo.

 

Gasesc la ca aceasta ora dieseluri de la BMW au ajuns la o performanta atat de mare incat pot fi considerate = cu cele pe benzina si chiar deasupra lor ca consum.

Cifrele nu mint, doar orgoliile ne incurca.

 

Daca conduci sportiv, iar BMW e o marca prin esenta de vitezomani, diferenta de consum dintre benzina si motorina va va ustura buzunarul.

 

Nu e acelasi lucru sa dai 10 000 euro deodata, fata de cat dai de fiecare data la pompa pe benzina...

 

Nu ma considerati un calic, insa pt cei ce vb de sportivitate nu au argumente (cifre) care sa sustina practic superioritatea benzinei pt modele palpabile.

 

Daca faci 1 000 Km in Bucuresti/luna cu motor de 3l... iti vei dori diesel si fie ca esti fan benzina sau motorina, vei aprecia cutia automata :blink:

 

Sa nu uitam de pretul de revanzare. Eu probabil in 2 ani voi face buy back si voi trece pe X5 daca noul model se va dovedi un succes.

 

Cati clienti veti avea la un motor >=3.0l benzina ? Cat veti putea cere pt motorul pe benzina ca sa il faceti atractiv ? Cei ce cumpara SH se uita ff. mult la consum.

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

de acord cu Courage si sa stapanesti sanatos X3 sa ai parte de ea.

Eu am cavut un E30 323 din '84 si dupa un 525i din 2001 frumoase masini si mi-am facut treaba cu ele dar cand faci 100.000Km pe an chiar daca ai bani de BMW tot e deranjant consumul ori cat imi place benzina ca e mai silintioas motoru dar acum am un 320D si daca merg in limite rezonabile bine asta se intambla foarte rar ajung din constanta in BV si ma si intorc

deci...................

Link to comment
Share on other sites

motoarele diesel or fi murdare.... dar doar "inauntru" lor poate..... v'ati murdarit voi de la motoare diesel ??? eu nu :)

 

sincer va zic de vreo 3 ani numai dieseluri am condus ..... si am condus acu vreo 1,5 ani un pejo 105cp benzina..... parca nu stiam sa mai accelerez :blink:)

 

benzina da ..... M3 :)

 

motorina imi fac planuri pt un 120d ...

Link to comment
Share on other sites

Cine considera ca dieselurile sunt nesportive sau nu au nici o legatura decat sa fie zgomotoase si economice invit ORICE posesor bmw la o partida, benzinar sa fie (ne modificat intrucat nici al meu nu e modificat) si inca o regula sa nu fie M.

Am avut de a face cu M-uri dar nu am facut decat sa imi masor masina cu ele fara vreo speranta de castig.

Link to comment
Share on other sites

Cine considera ca dieselurile sunt nesportive sau nu au nici o legatura decat sa fie zgomotoase si economice invit ORICE posesor bmw la o partida, benzinar sa fie (ne modificat intrucat nici al meu nu e modificat)

68893[/snapback]

 

 

Nu e vorba de concurs.Unii poate vor sa aiba motor pe masina,nu moara cu ciocanele :blink:

 

No offence!

 

PS

Interesant nick ai, pentru un pasionat de ...diesel :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de concurs.Unii poate vor sa aiba motor pe masina,nu moara cu ciocanele :blink:

 

No offence!

 

PS

Interesant nick ai, pentru un pasionat de ...diesel :)

69160[/snapback]

Atat timp cat moara cu ciocanele poate distruge un "motor" nu vad logica. Mi-ar placea ca bmwu meu sa fac par par dar sa poata distruge un m5 de exemplu. Ma intereseaza mai putin sunetu momentan. Un 530i suna evident mai bine dar ca overall performance nu se compara dupa parerea mea.

Nicku meu vine de la dragostea pt modelele M si pt filozofia M in general. Ca am diesel...da e adevarat dar asta nu inseamna ca nu ar trebuii sa fiu pasionat de M cars. Sau ca nicku trebuie sa imi reflecte neaparat masina pe care o am. Nu mi-e rusine deloc sa conduc o "moara cu ciocanele" cum ii zici tu, poate cea mai rapida moara cu ciocanele de fabrica din lume. Pana nu a aparut Audiu a8 4,2 tdi quattro bmw 535d a fost desemnat ca cel mai rapid diesel din lume. Acum competita deja s-a strans.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de concurs.Unii poate vor sa aiba motor pe masina,nu moara cu ciocanele :blink:

 

No offence!

 

PS

Interesant nick ai, pentru un pasionat de ...diesel :)

69160[/snapback]

 

daca nu este vorba de concurs si nici de sportivitate, atunci de ce pe toate topicurile de pe forum, cand intreaba cineva ce masina sa-si ea, il intreaba toata lumea cum conduci daca conduci mai sportiv iti ei benzina daca vrei doar sa te plimbi iti ei diesel, eu unu nu cred ca daca ei un diesel nu poti sa conduci sportiv nu mi se pare corect, acum cand a aparut unu cu un 535 care pana la suta scoate cu o secunda mai mult decat M5 dintr-o data nu mai e vorba de sportivitate ci de zgomot.

No offence!

dar haideti sa dam meritele cuvenite si sa facem loc noilor tehnologii daca motorina a ajuns unde a ajuns de ce sa fim subiectivi, .si mie imi place sunetul de la un motor de benzina mai ales la 6-7000 de ture sau mai sus daca se poate dar asta nu inseamna ca motoarele pe motorina sunt "mori cu ciocanele" pe 3 se mai simte ce-i drept dar pe un E60 sa fim seriosi ca nu se aude nimic.

Edited by crazydriver
Link to comment
Share on other sites

Da, dar tot benzina a trecut prima linia de sosire.

69451[/snapback]

Asa e tot benzina a facut chestia asta. Dar cu toate ca iubesc top gear si in ultimu an nu am pierdut nici un episod am anumite reticiente cand vine vb de anumite lucruri marunte de ex:

1. In testul 535d vs 545i nu situ cum naiba dieselu a fost tot timpu in spatele benzinei, adica lipit de curu lui. Ok pana aici...dar spre final ca sa vezi o asemenea diferenta cand pana la linia de sosire au fost neck and neck e o diferenta. O sa pun un link cand gasesc threadu de pe e60.net unde un individ din anglia care spune ca cunoaste pe cineva (un insider) de la top gear, a spus ca aici a fost facatura. Ca nu situ ce s-a intamplat, stig a derapat prea rau, s-a taiat bucata aia si ca sa concretizeze rezultatu, ca nah era aiurea sa castige dieselu dintr-o eroare umana pe benzinar, au filmat doar linia de sosire si rezultatu tras de par, dar involuntar. Trebuia benzina sa castige si ca sa fie marcanta vitoria nu putea dieselu sa il urmeze imediat cand au trecut linia de sosire, atata timp cat daca e sa o iei in mod obiectiv benzina a condus intradevar dar doar cu 1 masina distanta maxim 2. Dar n vreo 3 secunde cat arata la linia de sosire.

2. Cand au testat 535d pe pista a scos acelasi timp ca un M3. 1, 31.8. Eu am ramas masca cand am vazut si chiar (VB la modul cel mai serios) nu m-am bucurat atat de mult, tinand cont cat iubesc eu M-urile in special m3-u e46. Ma gandeam ca ceva era in neregula. Si cam asa e. Raspunsul: diferiti piloti. Sitgul negru a testat m3-u atunci si avea alte trase , alte linii si alte abordari iar 535d l-a condus stigul alb. Parca era amintit si numele stigului negru care evident nu a murit ci doar a fost inlocuit.

3. Testul r32 vs 130i. Si acolo apare un semn de intrebare, pe langa faptul ca pista era umeda in momentul testului, nu wet lap dar destul de alunecoasa, uitati-va cu atentie la modul de pilotaj pe bmw. Mai ales pe ultimele 2 viraje.

ar mai fi o gramada dar ma dor degetele de la tastat.

Later...

Link to comment
Share on other sites

Asa e tot benzina a facut chestia asta. Dar cu toate ca iubesc top gear si in ultimu an nu am pierdut nici un episod am anumite reticiente cand vine vb de anumite lucruri marunte de ex:

1. In testul 535d vs 545i nu situ cum naiba dieselu a fost tot timpu in spatele benzinei, adica lipit de curu lui. Ok pana aici...dar spre final ca sa vezi o asemenea diferenta cand pana la linia de sosire au fost neck and neck e o diferenta. O sa pun un link cand gasesc threadu de pe e60.net unde un individ din anglia care spune ca cunoaste pe cineva (un insider) de la top gear, a spus ca aici a fost facatura. Ca nu situ ce s-a intamplat, stig a derapat prea rau, s-a taiat bucata aia si ca sa concretizeze rezultatu, ca nah era aiurea sa castige dieselu dintr-o eroare umana pe benzinar, au filmat doar linia de sosire si rezultatu tras de par, dar involuntar. Trebuia benzina sa castige si ca sa fie marcanta vitoria nu putea dieselu sa il urmeze imediat cand au trecut linia de sosire, atata timp cat daca e sa o iei in mod obiectiv benzina a condus intradevar dar doar cu 1 masina distanta maxim 2. Dar n vreo 3 secunde cat arata la linia de sosire.

2. Cand au testat 535d pe pista a scos acelasi timp ca un M3. 1, 31.8. Eu am ramas masca cand am vazut si chiar (VB la modul cel mai serios) nu m-am bucurat atat de mult, tinand cont cat iubesc eu M-urile in special m3-u e46. Ma gandeam ca ceva era in neregula. Si cam asa e. Raspunsul: diferiti piloti. Sitgul negru a testat m3-u atunci si avea alte trase , alte linii si alte abordari iar 535d l-a condus stigul alb. Parca era amintit si numele stigului negru care evident nu a murit ci doar a fost inlocuit.

3. Testul r32 vs 130i. Si acolo apare un semn de intrebare, pe langa faptul ca pista era umeda in momentul testului, nu wet lap dar destul de alunecoasa, uitati-va cu atentie la modul de pilotaj pe bmw. Mai ales pe ultimele 2 viraje.

ar mai fi o gramada dar ma dor degetele de la tastat.

Later...

69481[/snapback]

 

Top Gear nu face o emisiune documentar, tinde mai mult spre entertainment. Asta se poate deduce din multe, probabil cel mai vizibila este imaginea. Contrastanta, polarizata, cetoasa, culoare. Nu se poate sa nu fi remarcat.

 

Ei nu isi propun sa ne dea un lap view, needitat. Isi propun sa ne transmita o informatie intr-un ambalaj frumos si care descreteste fruntea.

 

Toate turele filmate sunt editate la sange, si e normal. "Concursul" dintre 545i si 535d a fost filmat doar vizual. Timpii au fost inregistrati separat, chiar daca in timpul cursei.

Link to comment
Share on other sites

Top Gear nu face o emisiune documentar, tinde mai mult spre entertainment. Asta se poate deduce din multe, probabil cel mai vizibila este imaginea. Contrastanta, polarizata, cetoasa, culoare. Nu se poate sa nu fi remarcat.

 

Ei nu isi propun sa ne dea un lap view, needitat. Isi propun sa ne transmita o informatie intr-un ambalaj frumos si care descreteste fruntea.

 

Toate turele filmate sunt editate la sange, si e normal. "Concursul" dintre 545i si 535d a fost filmat doar vizual. Timpii au fost inregistrati separat, chiar daca in timpul cursei.

69489[/snapback]

Dap...sunt de acord. Dar asta nu inseamna ca lap bordu lor e made up. In mare parte chiar e adevarat in fct de cum poate pilotu lor sa conduca cel mai bine masina respectiva. Altele parti alea emisiunii sunt editate mai rau. Oricum nu conteaza...show e de nota 10. Iubesc TG.

Edited by M-technik
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A

1. In testul 535d vs 545i nu situ cum naiba dieselu a fost tot timpu in spatele benzinei, adica lipit de curu lui. Ok pana aici...

69481[/snapback]

 

cand o sa priceapa lumea... DIESEL e TURBO, BENZINA NU (la BMW)!!!! deaia sta dieselu in curu lui... daca pui turbo pe benzina PA PA...

Link to comment
Share on other sites

cand o sa priceapa lumea... DIESEL e TURBO, BENZINA NU (la BMW)!!!! deaia sta dieselu in curu lui... daca pui turbo pe benzina PA PA...

71511[/snapback]

Pe mine asta ma deranjeaza...in general la unii membrii pe forumu asta. Putin copilarosi si putin imaturi in gandire. Nu e cazul tuturor ca am intalnit si persoane demne de tot respectul, dar in fine...sa revenim la topic.

 

Mai omule, noi vb aici de ce putem cumpara si ce nu? SAU ce cai verzi pe pereti vorbim? Adica domne noi nu comparam de fapt fapte reale...ce putem cumpara si ce nu...si nu numai de la bmw ci toate masinile in general. Ce tot o dam in sus si in jos daca pui turbo pe benzina daca pui nos daca pui injectie directa, daca pui C.A.I samd...daca daca daca. Va rog sa vorbim pe fapte si pe realitati. Pana apare 535i cand se va compara probabil dieselu sa stam in banca noastra si sa comparam ce avem. Am zis dinainte ca nu vreau sa aud de tuninguri. Evident ca daca si cu parca poate sa duc la un benzinar de 3-4 litri la vreo 600-700 cp. In cazul ala orice comparatie e redundanta. Eu vorbesc de comparatie intre masini stock (nemodificate) si nu numai de la bmw. Orice alt producator este invitat. Dieselurile din mai toate vremurile au avut nevoie de turbo pt ca sa dea performanta. Benzina nu...asa cum bmw a dovedit-o. Hai sa comparam mai bine un 535d cu un RS6. E mai justa comparatia nu???? De fapt hai cu un 911 turbo.

Eu vorbesc de ce putem compara...adica masini stock from bmw. Nu e problema mea ca cei de la bmw au hotarat sa nu puna turbo pe benzina. Si dupa parerea mea nu e un lucru rau deloc. Eu unu chiar daca momentan am un diesel iubesc motoarele NA de la bmw in special cele cu double vanos.

Intrebarea mea de la 1 era mai mult despre rezultatul final..e aiurea sa stai lipit de curu unei masini 99% din timp dar la final sa arati benzina cu 3-4 secunde diferenta. S-a vazut clar ca dieselu poate sa tina pasu cu 545i...si in plus dieselu era condus de jeremy ceea ce e altceva fata de pilotu lor stig. Acelasi diesel a scos timp identic cu al m3-ului e46. Dar deja pe asta nu o inghit...sigur m3-ul e mai rapid dar conditia este una: sa fie condus de acelasi sofer...ceea ce nu s-a intamplat in cazul lor.

Ciao a tutti...si terminati cu prostiile genu daca pui turbo daca pui caroserie de carbon, daca pui evacuare din titaniu, nos, sau alte copilarii....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.