Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

citesc de o ora si ceva si intrun fel mi sa dus de benzina desi am un mic monstrulet un 325 coupe si papa dei venea rau,am avut cutie automata simi lua 22 in oras,acum cu manuala mers linistit mai putin cerculete imi ia 16,5 ,mai exista bineinteles si consumul de vara -iarna,.In fine ideea mea este ca daca as avea bani mias lua un diesel fara drept de discutie (merg destul de mult prin bucuresti si nu va spun ce dezamagit sunt pe la romana in aglomeratii cand vad ca imi scad nr de km de parcurs cu benzina din rezervor drastic nu gluma)si am vazut ca rup si dieselurile asa ca ce mai, pt ce sati iei benzina daca ajunge la ACEIASI viteza, in ACELASI timp sau MAI BINE,poate sami spuna si mie motive mai bune.Nu exista alt motiv ai viteza mare ,ai demaraj,ai consum de moare vecinul cu dacia,etc

:blink: :twoup:la un motor de 3.500 consuma mai putin ca loganul de nici 1500

Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

aa ,inca ceva,am mers la mare anul trecut cu un prieten cu un rover 75,4 insi in masina motor 2.0cdti consum dus-intors 800.000 lei vechi ,ce poate bate asta si nam mers de consum 150-190.Si cu trenul ,maxi-taxi ,orice mergeam nu ieseam maii ieftin.Pt cine nu stie rover are motoare de bmw.NU EXISTA COMPARATIE.DIESEL RULES Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

aa ,inca ceva,am mers la mare anul trecut cu un prieten cu un rover 75,4 insi in masina motor 2.0cdti consum dus-intors 800.000 lei vechi ,ce poate bate asta  si nam mers de consum 150-190.Si cu trenul ,maxi-taxi ,orice mergeam nu ieseam maii ieftin.Pt cine nu stie rover are motoare de bmw.NU EXISTA COMPARATIE.DIESEL RULES

82590[/snapback]

pt asa ceva merge diesel dar pt un bmw clasic nu se poate.cum ar sta un seria 8 cu diesel?hai sa fim oameni seriosi!or fi ele bune da nu-s pt mine! :blink:

Edited by kobra
Link to comment
Share on other sites

pt asa ceva merge diesel dar pt un bmw clasic nu se poate.cum ar sta un seria 8 cu diesel?hai sa fim oameni seriosi!or fi ele bune da nu-s pt mine! :blink:

82974[/snapback]

Clar. Dar cu clasicele te duci de rapa...alea sunt masini care fac multe figuri, au probleme in general la electronica, sunt capricioasa, si daca tot vb de un 8 e clar ca o sa pape de o sa te usuce si performante modeste usor atinse de un motor de 3litri pe benzina sau diesel din generatia noua, care au randament mult mai mare, sunt INMIIT mai fiabile, si consuma si mai putin. Nu inteleg atuurile pt masinile clasice decat asa sa o ai ca pe a 2-a masina sau masina de pastrat si de scos din cand in cand. Si mie mi-ar placea un 3.0 CSL dar in nici un caz pt zi de zi asa ceva. Trust me, diesel acum este cel mai potrivit performer in zilele noastre pt masini zilnice si pt drumurile noastre.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca va exista un castigator clar, deoarece atat tehnologia diesel cat si cea pe benizina nu sta pe loc. Fiecare are avantajele sau dezavantajele sale.

Ideea e ca in curand, cu crizele petroliere din ce in ce mai acute, cu cresterea preturilor, a consumului si in acelasi timp cu diminuarea rezervelor, in curand (10-15ani) vom vedea topice de genul: Diesel&Benzina vs. Hidrogen or whatever :blink:

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Corect, principiul e ca progresul a fost masiv tocmai datorita combustibililor fosili....nu trebuie sa ne gandim numai la masini care cu ceva investitii in tehnologie vor merge cu alte tipuri de motoare, problema care se pune la nivel mondial e aviatia (ma uit mult pe la Discovery :blink: )

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Clar. Dar cu clasicele te duci de rapa...alea sunt masini care fac multe figuri, au probleme in general la electronica, sunt capricioasa, si daca tot vb de un 8 e clar ca o sa pape de o sa te usuce si performante modeste usor atinse de un motor de 3litri pe benzina sau diesel din generatia noua, care au randament mult mai mare, sunt INMIIT mai fiabile, si consuma si mai putin. Nu inteleg atuurile pt masinile clasice decat asa sa o ai ca pe a 2-a masina sau masina de pastrat si de scos din cand in cand. Si mie mi-ar placea un 3.0 CSL dar in nici un caz pt zi de zi asa ceva. Trust me, diesel acum este cel mai potrivit performer in zilele noastre pt masini zilnice si pt drumurile noastre.

83145[/snapback]

lamurestema si pe mine cate M-uri diesel ai vazut?oare de ce nu exista?astea sunt de ultima generatie si tot pe benzina.e clar ca nu exista rival pt benzina intrun diesel. :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :)  :) Nu ai priceput nimic inseamna....

87967[/snapback]

se pare ca tu nu intelegi ca dieselul este pt oras si plimbari sub clar de luna pe la 60 de ani in colo.daca vrei masina adevarata ai nevoie de benzina.cu un diesel nu o sa ai parte de senzatiile pe care le ai cu una pe benzina oricata tehnica ar fi in ea.pana si la pret e inferioara.dai un ban da stai in fata. :)

Link to comment
Share on other sites

se pare ca tu nu intelegi ca dieselul este pt oras si plimbari sub clar de luna pe la 60 de ani in colo.daca vrei masina adevarata ai nevoie de benzina.cu un diesel nu o sa ai parte de senzatiile pe care le ai cu una pe benzina oricata tehnica ar fi in ea.pana si la pret e inferioara.dai un ban da stai in fata. :blink:

87992[/snapback]

As vrea si eu sa stiu ce bmw ai...nu de alta dar m-am saturat de oamenii ca tine car habar nu au la ce nivel de performante au ajuns dieselurile in ziua de azi. Si SPER sa ai un bmw benzinar te astept oricand. Numa aberatii vorbesti, aberatii de altfel nu neaparat din prostie ci din preconceptii...cand o sa se inteleaga oare ca era 1.9 tdi de 100cp si cu zgomot de tractor a apus?!

Link to comment
Share on other sites

Bleah, aceleasi discutii care vor continua multe pagini de-acum incolo :blink:

 

Seria 3 (e90) - aleg 330d

Seria5 (e60) - aleg 535d

Seria 6 (e63) - chiar daca ar fii pus motorul de 3.0 bi-turbo diesel pe ea tot V8 benzina as fii ales... nu se preteaza diesel la un coupe IMO

Seria 7 - aleg 745d

X5 - aleg 4.8IS :)

Link to comment
Share on other sites

Bleah, aceleasi discutii care vor continua multe pagini de-acum incolo :blink:

 

Seria 3 (e90) - aleg 330d

Seria5 (e60) - aleg 535d

Seria 6 (e63) - chiar daca ar fii pus motorul de 3.0 bi-turbo diesel pe ea tot V8 benzina as fii ales... nu se preteaza diesel la un coupe IMO

Seria 7 - aleg 745d

X5 - aleg 4.8IS :)

88016[/snapback]

AAA apropo dar ce ai face daca ai avea de ales pe seria 6 intre v8 si nou motor de 3000biturbo benzina?!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sincer. 3.0 biturbo se va putea ridica ft usor printr-un simplu chip. Din punct de vedere al performantelor as alege 3.0 biturbo la care i-as pune un chip. Ar fii si mai usoara masina deci ar sta pe curbe mai bine.

 

Din obisnuinta, as alege noul V8, pt sunet si cuplu :blink:

Link to comment
Share on other sites

lamurestema si pe mine cate M-uri diesel ai vazut?oare de ce nu exista?astea sunt de ultima generatie si tot pe benzina.e clar ca nu exista rival pt benzina intrun diesel. :blink:

87941[/snapback]

Amice vezi ca este M 120d 120d Motorsport

Si eu sint curios ce masina ai,eu am un tractor de 530dA cu care de la semafor de la Casa Scinteii spre Arcu de Triumf iau 200km/h pina in radarele alea si cu un consum de 9% la viteza asta mers constant

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat avea... prima oara cand l-am intrebat a zis 500 (dar cred ca se dadea mare)... inainte de cursa ma intrebat daca nu vreau pe bani... i-am zis ca "NU"... dupa cursa nu a mai zis nimik de bani.... :blink:) doar ca pana in 4 iunie o sa-si puna evacuare... si eu m-am speriat tare...

 

avand in vedere ca e DIESEL biTURBO cred ca o scos vreo 330 340 de cai... dar degeaba ca e AUTOmatic... si totusi e DIESEL...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat avea... prima oara cand l-am intrebat a zis 500 (dar cred ca se dadea mare)... inainte de cursa ma intrebat daca nu vreau pe bani... i-am zis ca "NU"... dupa cursa nu a mai zis nimik de bani.... :))  doar ca pana in 4 iunie o sa-si puna evacuare... si eu m-am speriat tare...

 

avand in vedere ca e DIESEL biTURBO cred ca o scos vreo 330 340 de cai... dar degeaba ca e AUTOmatic... si totusi e DIESEL...

89515[/snapback]

A zis 500 cp si tu ai dubii? :)

Ma gandesc oare cate sti cu adevarat despre puteri si motoare... :blink:

Sunt sigur ca de pe loc E46 M3 face chiar si un 535d cu remap, dar in-gear si in mers s-a cam terminat treaba. De ce zic de pe loc? Pt ca de pe loc avantajele m3-ului se vad net (greutate mai mica, plaja turatie mai mare a motorului, si cutie cu rapoarte putin diferite).

Link to comment
Share on other sites

tocmai ca-l faceam in mers... ca ne-am dat pe dale de beton si asta inseamna aderentza 0 si ma facea pe plecare... stiu ca sunteti fani diesel... dar din pacate a pierdut ... TARE !

 

imi pare rau ca v-am spulberat visul: 535 chip si FAC TOT... :blink:)

 

visati la M5 ... ca dieselul e puturos...

Link to comment
Share on other sites

tocmai ca-l faceam in mers... ca ne-am dat pe dale de beton si asta inseamna aderentza 0 si ma facea pe plecare... stiu ca sunteti fani diesel... dar din pacate a pierdut ... TARE !

 

imi pare rau ca v-am spulberat visul: 535 chip si FAC TOT... :blink:)

 

visati la M5 ... ca dieselul e puturos...

89620[/snapback]

CRED CA GLUMESTI.

Ne intalnim oricand sa iti arat cate ceva despre acceleratie din mers (roll-on). Am tinut pasul, si cu m5 POW (pt cei din buc) si momental e stock masina mea. Bine am inteles ca masina lui e destul de obosita. Mai este un E39 M5 alb care ma face dar nu sa innebunesti. Asa ca un M3 nu prea vad cum ar face fata prea mult din mers cu un 535d remap.

Poate omu ala nu i-a dat cum trebuie, poate a mintit cu chipu, poate poate...

Pana la sfarsitul verii o sa am remap pe el. Poti sa zici 350cp/660 NM cuplu? Adica cuplu aproape dublu fate de m3? Si consum de 13 in oras in aglomeratie. :).

Link to comment
Share on other sites

ai tinut pasul... dar tot din spate l-ai vazut... dar fi linistit ca M5-u consuma mai mult... :blink:) (bucuria dieselarilor)

 

pana una alta 535-u cu care m-am facut era automatic si nu cred ca e vorba ca nu a stiut sa-i dea... ca sa suit pe aceleratie si sa tinut de volan... nu e greu...

 

si stai linishtit ca daca vrei, sigur gasesti un M3 in buc sa te dai... daca nu asteapta ca vin eu sa-ti dau BENZINA SA MIROSI... :))

Link to comment
Share on other sites

tocmai ca-l faceam in mers... ca ne-am dat pe dale de beton si asta inseamna aderentza 0 si ma facea pe plecare...

89620[/snapback]

:blink: :) Eu asta nu pricep...

Te contrazici. Cica aderenta 0 dar te facea pe plecare. Da ce el avea cuie in cauciucurile spate? El mai mult decat tine are nevoie de aderenta. STI DE CE? Pt ca are o plaja de turatie mai mica, curba cuplului este brusca, deasemenea si a puterii raportata la un m3, asta inseamna ca explozia este brutala si de mai scurta durata fata de m3. Ceea ce inseamna mai ales la cuplu ala ca ii trebuie aderenta mai mult decat tie ca sa nu patineze pneurile asa aiurea.

In acelasi timp ciudat ce spui tu intrucat asta este domeniul dieselurilor, acceleratia din mers/depasirile.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.