Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:blink:  :) Eu asta nu pricep...

Te contrazici. Cica aderenta 0 dar te facea pe plecare. Da ce el avea cuie in cauciucurile spate? El mai mult decat tine are nevoie de aderenta. STI DE CE? Pt ca are o plaja de turatie mai mica, curba cuplului este brusca, deasemenea si a puterii raportata la un m3, asta inseamna ca explozia este brutala si de mai scurta durata fata de m3. Ceea ce inseamna mai ales la cuplu ala ca ii trebuie aderenta mai mult decat tie ca sa nu patineze pneurile asa aiurea.

In acelasi timp ciudat ce spui tu intrucat asta este domeniul dieselurilor, acceleratia din mers/depasirile.

89625[/snapback]

 

la TOERIE toti suntem buni... PRACTICA ne omoara...

Link to comment
Share on other sites

ai tinut pasul... dar tot din spate l-ai vazut... dar fi linistit ca M5-u consuma mai mult... :)) (bucuria dieselarilor)

 

pana una alta 535-u cu care m-am facut era automatic si nu cred ca e vorba ca nu a stiut sa-i dea... ca sa suit pe aceleratie si sa tinut de volan... nu e greu...

 

si stai linishtit ca daca vrei,  sigur gasesti un M3 in buc sa te dai... daca nu asteapta ca vin eu sa-ti dau BENZINA SA MIROSI... :))

89624[/snapback]

STI CE INSEAMNA A TINE PASUL? Inseamna ca eram paralel cu M5 pow si nu s-a desprins. ASTA INSEAMNA CA NU L-AM VAZUT DIN SPATE.

Celalalt cu M5-alb e altceva. De obicei il vad din spate cu 1 masina 2, pana si la 4-5 masini daca se alearga pana la viteze de peste 230km/h...DE PE LOC.

Stiai sper, ca E39M5 se joaca cu M3-ul din roll-on!?

Acuma poti sa tragi concluzia.

Mie deja mi se pare durere pt majoritatea benzinarilor, in afara de E60 M5, M6 , ca un diesel poate sa se ia la tranta cu unele benzinare cu motoare mult mai mari, si cu altele care sunt M-uri adevarate, chiar daca uneori mai si pierzi. Mie unul, sincer mi se pare tare de tot. Sa ai si performante similare cu M3-ul, overall (nu va apucati acum sa comparati 0-100) si consum cu vreo 8-9 litri mai putini %. Plus ca e motorina, plus ca e moara cu ciocanele, cum a mai zis alt destept inainte, plus ca suna urat si face troca troca. :blink:

BTW stiai ca TopGear lap time E46 M3 si 535d coincide? 1.31.8. E ceva nu? Dar aici e alta poveste, dar totusi....e ceva! :)

Link to comment
Share on other sites

la TOERIE toti suntem buni... PRACTICA ne omoara...

89626[/snapback]

 

M3 face 0-100km/h in 5.2s ; 0-100mph in 11.50s ; 0-1 km 23.70s si 224.00 km/h

535d face 0-100km/h in 6.5s si 0-100mph in 15s ; 0-1 km 26.20s

si 203.00 km/h

 

Hai duceti-va la culcare. Nu mai e nimic de zis ..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

la TOERIE toti suntem buni... PRACTICA ne omoara...

89626[/snapback]

Teoria pe hartie, inseamna performanta in practica, plus ca ai zis si tu, ce iti trebuie, tii volanu si apesi acceleratia. :blink:

Dar din pacate nu e chiar asa...ca sa scoti zecimile de secunda care fac diferenta.

Link to comment
Share on other sites

M3 face 0-100km/h in 5.2s si 0-100mph in 11.50s

535d face 0-100km/h in 6.5s si 0-100mph in 15s

 

Hai duceti-va la culcare. Nu mai e nimic de zis .....  :blink:

89628[/snapback]

Dupa CUM VEZI admin, toate se raporteaza la 0 timp de plecare si x finalitate. Am zis si eu ca M3-ul este mai rapid DE PE LOC.

Link to comment
Share on other sites

Teoria pe hartie, inseamna performanta in practica, plus ca ai zis si tu, ce iti trebuie, tii volanu si apesi acceleratia.  :blink:

Dar din pacate nu e chiar asa...ca sa scoti zecimile de secunda care fac diferenta.

89630[/snapback]

 

Care zecimi de secunda? Ca e vorba de SECUNDE diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Care zecimi de secunda? Ca e vorba de SECUNDE diferenta.

89633[/snapback]

Nu ma refeream la comparatie cu alta masina ci doar la stil de condus. Adica in aceeasi masina daca te sui in ea (fie ea si automata) si doar apesi acceleratia si te tii de volan, ca sa citez, poate nu scoti aceeasi timpi daca ai sti mai multe despre punct de lansare, brake-torque samd...

Link to comment
Share on other sites

Pai te aberezi. Tu o dai cu ELASTICITATEA motorului. Da, un diesel e mai elastic, si ce e cu asta?

89635[/snapback]

Inseamna ca un 535d remap, are sanse foarte mari sa faca un M3 din roll-on (NU DE PE LOC). De la 30-40km/h...

Este foarte important asta,cel putin pt mine, pt ca nu te intalnesti zilnic cu posibilitatea unei liniute adevarate. Zilnic performanta masinii se masoara altfel. In aglomeratiile zilnice mai ales din orase sa te bucuri daca gasesti sa te intepi cu unu asa din mers, de pe loc nici o sansa. Elasticitate mai inseamna si puterea de a depasi fara prea mult tam tam. Elasticitate mai inseamna sa poti sa accelerezi fara probleme si la turatii mai joase, pe cand intr-un motor de turatie mare pe benzina trebuie sa mesteci 2-3 trepte inferioare pe putin ca sa poti sa storci din el performanta.

Elasticitatea este un factor important dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca un 535d remap, are sanse foarte mari sa faca un M3 din roll-on (NU DE PE LOC). De la 30-40km/h...

Este foarte important asta,cel putin pt mine, pt ca nu te intalnesti zilnic cu posibilitatea unei liniute adevarate. Zilnic performanta masinii se masoara altfel. In aglomeratiile zilnice mai ales din orase sa te bucuri daca gasesti sa te intepi cu unu asa din mers, de pe loc nici o sansa. Elasticitate mai inseamna si puterea de a depasi fara prea mult tam tam. Elasticitate mai inseamna sa poti sa accelerezi fara probleme si la turatii mai joase, pe cand intr-un motor de turatie mare pe benzina trebuie sa mesteci 2-3 trepte inferioare pe putin ca sa poti sa storci din el performanta.

Elasticitatea este un factor important dupa parerea mea.

89636[/snapback]

 

Elasticitatea motorului se vede cand mentii treapta de viteza constanta. Da, daca tu esti in a 4a si M3-ul tot in a 4a, evident, il faci rau. In oras, in afara, te va ajuta in depasiri, fara sa te stresezi. Dar cam atat.

 

Dar cum M3-ul nu e caracterizat de elasticitate, probabil va schimba in a 2a si .... esti smoked.

 

Deci nu vad, cu toata elasticitatea ta, cum ai putea face un M3 din mers.

 

Later edit: etajarea cutiei la un M3 te poate avantaja pe tine cu 535d. E posibil sa aiba unele momente in care sa il poti face, intr-o treapta scurta, presupun a 2a. Dar e teoretic doar....

Link to comment
Share on other sites

Elasticitatea motorului se vede cand mentii treapta de viteza constanta. Da, daca tu esti in a 4a si M3-ul tot in a 4a, evident, il faci rau. In oras, in afara, te va ajuta in depasiri, fara sa te stresezi. Dar cam atat.

 

Dar cum M3-ul nu e caracterizat de elasticitate, probabil va schimba in a 2a si .... esti smoked.

 

Deci nu vad, cu toata elasticitatea ta, cum ai putea face un M3 din mers.

89639[/snapback]

Iti spun ca il face. Un 535d cu remap! Il face din mers. Aproape 700NM CUPLU nu trec neobservati. Cele 2 turbine ajuta si fac ca diferenta sa nu mai fie deloc mare. Daca observi majoritatea dragurilor se castiga in materie de cuplu, mai putin cp. Masini ca SL 65 AMG samd...reusesc timpi de low 12 pe 1/4 datorita cuplului gigant. Unele modificate ajung si la peste 1000NM cuplu. Daca 535d ar avea greutatea m3-ului ar castiga si de pe loc. Greutatea il dezavantajeaza si rapoartele cutiei la plecare de pe loc.

Uiti deasemenea ca in trafic pana schimbi o treapa dureaza ceva, acele cateva zecimi de secunda in unele cazuri pot sa faca diferenta. Un 535d nu schimba mai nimic, daca esti in DS.

Link to comment
Share on other sites

RE la later edit: Depinde de o gramada de factori. Din mers poate pe el, poate pe mine ma avantajeaza, depinde in ce trepte se afla fiecare masina, la ce viteze samd...dupa cum am zis multi factoric a sa tragi o concluzie.

Un lucru e cert totusi. M3-ul are rapoartele cutiei mai pt sprint de pe loc decat steptronicul meu.

Edited by M-technik
Link to comment
Share on other sites

E o confruntare cu prea multe variabile. Nu e nimic stiintific. Azi poate sa faca M3-ul, maine poate nu il face. Pana la urma sunt in clase diferite si au concurenta diferita.

89642[/snapback]

Ai multa dreptate aici. Dar e prea mult sa vii si sa tragi concluzia ca gata, te-ai dat cu nu stiu cine, daca o fi cum zice el ca e si gata DIESEL sucks, petrol rules, voi cu moarele cu ciocanele visati la m5 si alte afirmatii pripite si copilaresti. Dupa cum am zis mai devreme TREBUIE sa doara faptul ca un diesel a ajuns sa se compare cu unele modele M, sau cu modelele high-end pe benzina non-M. Cred ca doare tare. Si sti pe cine doare? Pe cei care simt la pompa toata nebunia. Cei care au bani sa arunce cu ei si fara sa ii intereseze nu dau importanta pe aspectul asta. Pt ei sunetul motorului este mai importanta chiar decat faptul ca cealalta varianta ar fi cu 50% mai economica. Respect pt oamenii astia!

Si in incheiere in seara asta, si eu la baza sunt petrolhead. Dar pe bune daca nu analizez si nu sunt singurul, anumite lucruri la rece. Chiar si Jeremy Clarkson a fost uimit de 535d, fata de 545i. Probabil, sper ca urmatorul bmw sa fie un M E90. Dar iti zic sincer si citez: "Pentru zilele noastre in care preturile la pompa sar exponential de la o luna la alta, 535d este cel mai bun performer la raport perf/economie".

Si mie mi-ar fi placut un E60 M5 dar cand ma gandesc la 200km autonomie in oras nu imi place deloc tinant cont ca fac foarte multi km. 200+km cu un plin??!?!? :blink:

Link to comment
Share on other sites

[...]

pana una alta 535-u cu care m-am facut era automatic [...]

89624[/snapback]

 

Toate E60-urile 535d sunt Steptronic.

 

Dupa CUM VEZI admin, toate se raporteaza la 0 timp de plecare si x finalitate. Am zis si eu ca M3-ul este mai rapid DE PE LOC.

89632[/snapback]

 

Admin? Ce vrei sa spui?

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord. Pana atunci o sa am si remapul.  :blink:  :)

89677[/snapback]

Pai nu sunteti nici unul pe lista si mai sunt doar putine camere la Cota 1400? Mai sunt si alte hoteluri, dar trebuie sa stim cate persoane vor fi. Deci?

Link to comment
Share on other sites

Eu vin aproape sigur + 1 persoana. Ce mai trebuie?

89707[/snapback]

Pai ceva parale...si nu uita 535-ul...sa faci o liniutza cu bunilla din Sinaia pana la Cota 1400...una la deal si una la vale...vedeti voi atunci care-i mai tare... :blink:

P.S. Si vezi ce faci cu remaparea aia pana atunci...sa nu zici ca ai uitat-o acasa :)

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

Pai ceva parale...si nu uita 535-ul...sa faci o liniutza cu bunilla din Sinaia pana la Cota 1400...una la deal si una la vale...vedeti voi atunci care-i mai tare... :blink:

P.S.  Si vezi ce faci cu remaparea aia pana atunci...sa nu zici ca ai uitat-o acasa  :)

89708[/snapback]

Nu am mai mers de mult pe drumu pana la cota. Din cate imi amintesc nu e grozav. Ne trebuie un drum mai drept si mult mai bun pt liniute. Merge si pe viraje dar tin minte ca e drumu nasol.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.