Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu e drum national, cert. Deci nu poate fi in perfecta stare. Oricum, eu vorbeam de discutii la o cafea, nicidecum o intrecere pe sosele. Daca vreti, nu spuneti la nimeni si mergeti pe o autostrada in Germania. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Nu am mai mers de mult pe drumu pana la cota. Din cate imi amintesc nu e grozav. Ne trebuie un drum mai drept si mult mai bun pt liniute. Merge si pe viraje dar tin minte ca e drumu nasol.

89748[/snapback]

tie frica pe viraje... :blink:

 

glumesc... las ca ne intalmin... si vedem... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
mi se pare pur subiectiv acest sondaj.....

92902[/snapback]

subiectiv sau nu mie mi se pare ca reflecta realitatea.asa a fost si la manuala vs automata.cand automata a pierdut teren iar sa spus ca rezultatul e subiectiv.fiecare crede ce doreste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am ales dieselul. Nu ca asi muri de foame din cauza benzinei pe care asi baga-o intr-un 530i. Dar.. totusi.. Dieselul nou de pe E60 la turatii peste 2000 numai a diesel nu suna. N-are nimic in comun cu nici un sunet de diesel pe care l-am intalnit pana acum. Cum trage??? Probabil stiti.

 

Si... chiar daca la banii astia dati pe masina apreape nu conteaza cat consuma... eu am facut 15.000 km in 6 saptamani. Cred ca daca asti face un calcul mai exact m-as speria.

 

Am mers si eu cu 760li. Brrr...

Mi s-a facut paru' maciuca. Nu imi puteam imagina cum "lada" aia de 2 tone se misca in halul asta.

558[/snapback]

 

ai 530 modelu asta nou ? 2004-2005 ?? im izici si miece cutie de viteza ai? k ma intereseaza si cum trage....!

Link to comment
Share on other sites

Asa e tot benzina a facut chestia asta. Dar cu toate ca iubesc top gear si in ultimu an nu am pierdut nici un episod am anumite reticiente cand vine vb de anumite lucruri marunte de ex:

1. In testul 535d vs 545i nu situ cum naiba dieselu a fost tot timpu in spatele benzinei, adica lipit de curu lui. Ok pana aici...dar spre final ca sa vezi o asemenea diferenta cand pana la linia de sosire au fost neck and neck e o diferenta. O sa pun un link cand gasesc threadu de pe e60.net unde un individ din anglia care spune ca cunoaste pe cineva (un insider) de la top gear, a spus ca aici a fost facatura. Ca nu situ ce s-a intamplat, stig a derapat prea rau, s-a taiat bucata aia si ca sa concretizeze rezultatu, ca nah era aiurea sa castige dieselu dintr-o eroare umana pe benzinar, au filmat doar linia de sosire si rezultatu tras de par, dar involuntar. Trebuia benzina sa castige si ca sa fie marcanta vitoria nu putea dieselu sa il urmeze imediat cand au trecut linia de sosire, atata timp cat daca e sa o iei in mod obiectiv benzina a condus intradevar dar doar cu 1 masina distanta maxim 2. Dar n vreo 3 secunde cat arata la linia de sosire.

2. Cand au testat 535d pe pista a scos acelasi timp ca un M3. 1, 31.8. Eu am ramas masca cand am vazut si chiar (VB la modul cel mai serios) nu m-am bucurat atat de mult, tinand cont cat iubesc eu M-urile in special m3-u e46. Ma gandeam ca ceva era in neregula. Si cam asa e. Raspunsul: diferiti piloti. Sitgul negru a testat m3-u atunci si avea alte trase , alte linii si alte abordari iar 535d l-a condus stigul alb. Parca era amintit si numele stigului negru care evident nu a murit ci doar a fost inlocuit.

3. Testul r32 vs 130i. Si acolo apare un semn de intrebare, pe langa faptul ca pista era umeda in momentul testului, nu wet lap dar destul de alunecoasa, uitati-va cu atentie la modul de pilotaj pe bmw. Mai ales pe ultimele 2 viraje.

ar mai fi o gramada dar ma dor degetele de la tastat.

Later...

69481[/snapback]

Am sa ma auto-citez asa pt a sublinia ce trebuia subliniat...

Later edit: Pentru 1500 euro se rastoarna situatia...si in cazul asta benzina o sa si-o ia de la diesel LA TOATE CAPITOLELE POSIBILE!

Edited by M-technik
Link to comment
Share on other sites

Pt cei care inca sunt nedumeriti:

Lap times:

1:20.2 fur 535d

1:20.5 fur 545i

 

Uitati-va si la timpii de acceleratie de pe loc unde pana la 100km/h 535d sta langa 545i dar de acolo benzinaru incepe sa se despinda usor. Dar uitati-va si la timpii din roll-on (80km/h bis X) care cam inseamna performanta de zi cu zi, ca nu cred ca zilnic aveti sansa sa va trageti la liniute asa frumos cum se mai intampla.

Si cum am zis daca pe unele circuite 545i ar fi o idee mai rapid sunt sigur ca remapul la 535d ar concluziona si ar incheia pt totdeauna disputa asta. Nu mai comentez, gata...cine a avut ochi, si judecata sa inteleaga bine cine nu sa fie sanatos.

 

PS: Aseara am stat langa un M3 cabrio rosu: nr B-@#-XLF si ne-am dat de mai multe ori, mai ales prin trafic unde efectiv nu se putea desprinde.... :blink: Cand am vb cu baiatu a facut asa o fata urata cand i-am zis ca e diesel.... :) :) :)

post-899-1150726485_thumb.jpg

post-899-1150726533_thumb.jpg

post-899-1150726598_thumb.jpg

post-899-1150726628_thumb.jpg

post-899-1150726660_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care nu au apucat sa vada...

 

http://www.youtube.com/watch?v=__HpspsvRVg

95683[/snapback]

 

ink sunt in erroare :blink: in filmuletu ala vroia sa zika ca BENZINA a BATUT DIESEL U sau invers ? puteti sa imi ziceti si mie bmw u ala rosu sau visiniu ce era ce cutie avea? manuala sau automata k am vazut k a facut si scartz :) si stiam ca cu automata nu poti sa faci scartz !!!

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o prostie.Nici un Diesel nu se tine dupa o benzina chiar daca au motoare identice la cilindree.Benzina este mult mai turabila pe cand un diesel la 4500 nu mai poate

95874[/snapback]

:blink: :) :) Eu ma dau batut....

Auzi tu sti ce vb sau asa ...iti dai si tu cu presupusu? Macar sti care e homepageu bmw? www.bmw.com exact! Si vezi ca acolo e o sectiune technical data sub engine and chassis. Verifica chestiile alea de pe acolo si mai vb... :)

Edited by M-technik
Link to comment
Share on other sites

ink sunt in erroare  :)  in filmuletu ala vroia sa zika ca BENZINA a BATUT DIESEL U  sau invers ? puteti sa imi ziceti si mie bmw u ala rosu sau visiniu ce era ce cutie avea? manuala sau automata k am vazut k a facut si scartz :) si stiam ca cu automata nu poti sa faci scartz !!!

95856[/snapback]

LOL Cati ani ai ma scartz? :blink: Kidding...

Avea cutie steptronic cum nu se poate altfel pe 535d. Poate face orice fel de..."scartz" daca dsc e decuplat.

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :)  :) Eu ma dau batut....

Auzi tu sti ce vb sau asa ...iti dai si tu cu presupusu? Macar sti care e homepageu bmw? www.bmw.com exact! Si vezi ca acolo e o sectiune technical data sub engine and chassis. Verifica chestiile alea de pe acolo si mai vb... :)

95967[/snapback]

Sa inteleg ca tu ai mers cu un diesel la o turatie de peste 6000rpm ?

Link to comment
Share on other sites

LOL Cati ani ai ma scartz? :blink: Kidding...

Avea cutie steptronic cum nu se poate altfel pe 535d. Poate face orice fel de..."scartz" daca dsc e decuplat.

95968[/snapback]

 

M-technik,eu zic sa te lasi batut....oamenii chiar nu inteleg.faci bataturi la degete degeaba.Bafta

Link to comment
Share on other sites

nu neaaparat pe .com intra pe .ro  ca e mai accesibil si uitete la toate 5-er sau celelalte sa vezi mai mult de 4000 rpm nu sare nici un diesel de acolo !

96050[/snapback]

Aia e turatia data de constructor.Merge putin mai mult de 4000rpm dar deja e deranjant

Link to comment
Share on other sites

Ma oameni buni...acuma pe bune ce ati vrea diesel de 10000rpm?!?!?! Ce fel de afirmatie e asta? Eu cred ca petrol rulez pt ca se tureaza mai tare? Sunteti pe dinafara sau ce? Pai din toate timpurile plaja de turatii la diesel e mult mai mica. De aia are turbo pe langa altele, dar voi chiar nu pricepeti ca cele 2 motoare sunt total diferite dpdv al modului de functionare?! Sunt diferite da, dar performantele masinilor sunt apropriate ca si outputurile de cp ale motoarelor. FUNCTIONEAZA DIFERIT...da si ce e cu asta? Uitati-va si voi la performantele masinilor: 0-100, 0-1000m, elasticitate 80-X. Nu poti spune asa aiurea in tramvai ca domne daca se tureaza mai tare e mai tare. Ce aberatie e asta?
Link to comment
Share on other sites

nu neaaparat pe .com intra pe .ro  ca e mai accesibil si uitete la toate 5-er sau celelalte sa vezi mai mult de 4000 rpm nu sare nici un diesel de acolo !

96050[/snapback]

E mai accesibil daca nu intelegi englezeste dragule...de cand sti tu ca siturile romanesti sunt mai bine informate si organzizate decat siteurile internationale sau cele de la origine?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

ce fericit sunt... in sfarsit iese 335... care o sa io traga la 535 d

 

IN ULTIMU HALLLLL !!!!

 

ca m-am saturat sa comparam motoare aspirate cu cele turbo...

 

ACUM SA VEDEM !!!

 

:blink:  :)  :)  :)

96154[/snapback]

Corect...cand va aparea 535i nu prea va mai fi competitor prea mult pt 535d. 535d va fi undeva in urma lui, cum e fata de 550i de acum (cam asta e diferenta). Asta daca comparam 535i cu 535d, si nu 335i pt ca aia e alt gen de masina ar trebuii comparata cu 335d cand va aparea si noul motor upgradat diesel (mult mai silentios decat deja este :D 285cp si 580NM dar blocul motorul mult mai usor ceea ce va imbunatati performantele masinii)

 

Dar nu pot sa ma stapanesc si sa nu intreb oare de ce te-ai saturat sa compari motoarele aspirate cu cele turbodiesel? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.