Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

m-am referit la viitor, nu ca ar fi deja ceva pe tzeava :blink: , stiu ca Porsche a facut primul motor turbo cu turbina cu geometrie variabila, benzinar bineinteles :)

sa vedem si motorul de 1,6 facut in colaborare cu Peugeot ce va iesi din el :) insa un lucru e clar, viitoarele motoare pe benzina vor fi turbo este singura lor sansa sa faca fata asaltului diesel.

Link to comment
Share on other sites

m-am referit la viitor, nu ca ar fi deja ceva pe tzeava :blink: , stiu ca Porsche a facut primul motor turbo cu turbina cu geometrie variabila, benzinar bineinteles :)

sa vedem si motorul de 1,6 facut in colaborare cu Peugeot ce va iesi din el :) insa un lucru e clar, viitoarele motoare pe benzina vor fi turbo este singura lor sansa sa faca fata asaltului diesel.

160584[/snapback]

 

 

Da,sunt curios si eu,desi nu prea vad motor de BMW cu turbine variabile.Nu stiu cum ar scapa de lag,dar...cine stie.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu sa existe un motor cu turbina cu geometrie variabila si distributie variabila, nu imi dau seama cam cum s-ar impaca, de lag se poate scapa cu un mic compresor sau cu o alta turbina, cum au pus pe motorul ala de 3.0 diesel.

160587[/snapback]

 

De impacat nu cred ca ar fi o problema.Sa nu uitam ca exista valvetronic+admisie variabila infinita+distributie variabila,si functioneaza ok.

 

Vorbim de BMW :blink:

Link to comment
Share on other sites

La ce te referi?Este silentios,sau?

 

Am auzit si eu cateva motoare diesel de la BMW(masini noi),suna ceva gen moara cu ciocanele,dar e ceva normal cred.

160572[/snapback]

Pai la relanti se aude cum zici de afara. Inauntru nu prea se aude mare smecherie, dar in sarcina mie chiar imi place cum se aude si de afara si din interior. Iar la viteza de croaziera nu prea aud nimic de la motor asa ca...

 

Bineinteles, nu se aude ca un Ferrari sau Lambo, dar cred ca exceptand M-urile nici un BMW benzinar stock nu se aude cine stie ce sportiv. Ca doar legislatia nu permite. :blink:

Link to comment
Share on other sites

De impacat nu cred ca ar fi o problema.Sa nu uitam ca exista valvetronic+admisie variabila infinita+distributie variabila,si functioneaza ok.

 

Vorbim de BMW :blink:

160591[/snapback]

tds-ul care s-a pus pe bmw pana in anul 2003 daca nu ma insel , atat pe e34 cat si pe e39 suna extraordinar de frumos , nu ca o moara stricata si personal sunt ff multumit de elsi nu am avut probleme niciodata.

Link to comment
Share on other sites

Da,sunt curios si eu,desi nu prea vad motor de BMW cu turbine variabile.Nu stiu cum ar scapa de lag,dar...cine stie.

160585[/snapback]

 

tocmai ca din cauza geometriei varailbile la TURBINA se scapa de LAG !!! ... turbina se invarte tot timpul dar la viteze diferite datorita palelor care isi modifica unghi... LOOK INTO IT...

Link to comment
Share on other sites

tds-ul care s-a pus pe bmw pana in anul 2003 daca nu ma insel , atat pe e34 cat si pe e39 suna extraordinar de frumos , nu ca o moara stricata si personal sunt ff multumit de elsi nu am avut probleme niciodata.

160637[/snapback]

 

 

e tehnologie de acum 15 ani ... :blink:) inchipuieti ce multumiti erau aia prin '95... :))

Link to comment
Share on other sites

e tehnologie de acum 15 ani ... :blink:) inchipuieti ce multumiti erau aia prin '95... :))

160643[/snapback]

am inteles , suntem in secolul tehnologiei si cred ca ai dreptate......maina mea este fff depasita....totusi cred ca lucrurile mai vechi sunt mai trainice ''parerea mea''

Link to comment
Share on other sites

tocmai ca din cauza geometriei varailbile la TURBINA se scapa de LAG !!! ... turbina se invarte tot timpul dar la viteze diferite datorita palelor care isi modifica unghi... LOOK INTO IT...

160641[/snapback]

 

 

Cat de cat,stiu cum functioneaza turbina cu geometrie variabila.

 

Apropo,la N54 nu au folosit turbine cu geometrie variabila,look into it :blink:

Link to comment
Share on other sites

sincer sa fiu nu sunt prea mare fan disel dar am avut pe mana o masina disel cateva zile bune si am reusit sa o testez mai in toate conditile nu ofera senzatia unei masini pe benzina ... dar vreau sa zic ca la benzina parca ai rezervoru spart dar cu diselu :blink: am mers de mam plictisit cu aceiasi suma si cu pedala la fund .. si daca am face o comparatie oare se merita sa platesti mult peste pentru acea senzatie si pentru 1 secunda avans . totusi motoarele de la bmw disel sunt unele dintre cele mai reusite motoare
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei, sunt unii oameni care prefera BMW diesel, altii benzina... Eu le-am incercat pe amandoua...si pot sa spun un lucru....nimic nu se compara cu un BMW benzinar, cu multi cai putere, cand vrei sa ai senzatii la drum sau pe drum..insa un BMW pe motorina ca o a doua masina nu-i ceva de lepadat!!! :) :blink: :) :) :D
Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei, sunt unii oameni care prefera BMW diesel, altii benzina... Eu le-am incercat pe amandoua...si pot sa spun un lucru....nimic nu se compara cu un BMW benzinar, cu multi cai putere, cand vrei sa ai senzatii la drum sau pe drum..insa un BMW pe motorina ca o a doua masina nu-i ceva de lepadat!!! :)  :blink:  :D  :)  :D

161108[/snapback]

A, am mai zis undeva, sint fan benzina fara nici o discutie. Dar conduc un diesel pentru ca asa s-a nimerit si de care sint totusi foarte multumit. Si mai cred ca opinia ta ar fi mai corecta exprimata invers. E mai bun un diesel de toata ziua si un benzinar cu multi cai ca a doua masina de week-end si fun. Stiu sigur ca asa gandesti si tu. :)

Link to comment
Share on other sites

A, am mai zis undeva, sint fan benzina fara nici o discutie. Dar conduc un diesel pentru ca asa s-a nimerit si de care sint totusi foarte multumit. Si mai cred ca opinia ta ar fi mai corecta exprimata invers. E mai bun un diesel de toata ziua si un benzinar cu multi cai ca a doua masina de week-end si fun. Stiu sigur ca asa gandesti si tu. :)

161159[/snapback]

Aa, da, asa voiam sa zic, dar a iesit invers :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Intrebam ce parere aveati de DIESELu' ala de 6.0, nu d alta da' s-a discutat aici de diesel in general, nu neaparat de bmw-diesel...

Da' ma rog, inteleg ca ejti pro-benzen si simti putin frustrarea performantei de 1000nm...

164146[/snapback]

ai inteles gresit nu sunt pro-benzina la ora actuala conduc un diesel ( 530d ) nu sunt fan nici benzina nici diesel!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
scuze dar dupa cate cunosc eu sunt si diesele siple, fara turbo, este adevarat ca nu au performantele si puterea pe care o da in plus turbina dar merg foarte frumossi sunt longevive

160531[/snapback]

din pacate cunosti gresit, toate motoarele diesel sunt supraalimentate,

si microbuzele TV de prin anii '70 cu motor diesel sunt supraalimentate

constructia motorului diesel permite supraalimentarea, la cel cu aprindere prin scanteie(cum e si cel pe benzina) exista riscul autoaprinderii amestecului aer-carburant inainte de declansarea scanteii, in cazul benzinei fiind de aprox. ~400 grade Celsius

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.